Klopt. Maar er moet wel wat gebeuren, anders blijft dit forumdeel wel erg stil.quote:Op zondag 3 januari 2021 19:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima! Maar volgens mij wordt ieders individuele mening/standpunt gevraagd op basis van 2 uitgangspunten in de poll en is dat dus de discussie...
Misschien een live-topic dat altijd open is, een SC ernaast om over van alles en nog wat te kletsen en een algemeen topic zoals er nu is?quote:Op zondag 3 januari 2021 18:25 schreef Moira het volgende:
[..]
Eens. En wat nou als we van de Livetopic reeks een vaste 'afleveringen' reeks maken? Dus zowel live tijdens de afleveringen meepraten als naderhand nog over de afleveringen praten?
Al krijg je dan waarschijnlijk alsnog dat dit algemeen topic dood valt, mja het is allicht te proberen?
Dat geldt in algemene zin voor het forum. Wat niet gaat, gaat niet...quote:Op zondag 3 januari 2021 19:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Maar er moet wel wat gebeuren, anders blijft dit forumdeel wel erg stil.
Dit lijkt me ook wel wat. Ik denk dat het hier nu snel stilvalt, omdat iedereen weet dat het meest levendige topic op zondagavond een slotje krijgt en dat discussies in de kiem smoort.quote:Op zondag 3 januari 2021 19:17 schreef MadMaster het volgende:
Misschien een compromis:
Elke week wordt vlak voor de uitzending een nieuw topic geopend dat dan open blijft tot vlak voor de volgende uitzending, enz. enz.
Een soort weekreeks dus, zoals moira ook al min of meer aangaf.
Dan start je met de live chat en gaat die gaandeweg over in een algemene SC per week...
Klopt. Maar er zijn nog wel diverse delen waar het nog relatief druk is.quote:Op zondag 3 januari 2021 19:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat geldt in algemene zin voor het forum. Wat niet gaat, gaat niet...
Eens, maar laten we het hier over het onderwerp 'De Mol' hebben...quote:Op zondag 3 januari 2021 19:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Maar er zijn nog wel diverse delen waar het nog relatief druk is.
Splinter knap ja?quote:Op maandag 4 januari 2021 00:19 schreef GayGuy het volgende:
Hoop dat Splinter er nog lang in blijft, knappe man om te zien, en heeft best humor
Ik ben hier eigk alleen tijdens de aflevering, maar ik kijk hem nu terug en daarom kom ik toch hier terecht.quote:Op zondag 3 januari 2021 22:53 schreef Moira het volgende:
Of of, ideetje! Beetje samengevoegd met wat ideeën die hier al staan.
Wat nou als we van 'Algemeen' een duidelijk 'Algemene praat & nieuwtjes'-topic maken/houden (wat het eigenlijk altijd is geweest), en van de Livetopic-reeks juist een vaste open SC maken? Dus dat die reeks tijdens de uitzendingen gewoon het livetopic is, en daarbuiten het naklets-topic en als SC fungeert?
[poll=1289]
Dat laatste is irritant ja. Maar dat was eigenlijk altijd wel zo dat ze in de biecht nog helemaal gaan uitleggen wat de opdracht is. Dat zal vooral een vraag van de productie zijn denk ik.quote:Op maandag 4 januari 2021 15:46 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Ik ben hier eigk alleen tijdens de aflevering, maar ik kijk hem nu terug en daarom kom ik toch hier terecht.
Een SC is vaak toch een plek waar vooral off-topic gepraat wordt en een kliek omtstaat en ik zou daar na de dag zelf niet snel meer komen om de aflevering te bespreken als ik hem later kijk.
Betreffende de aflevering: zijn er meer mensen die zich ergeren aan de belachelijke hoeveelheid onnidige biechts? Dat ze gewoon letterlijk beschrijven wat er gebeurt?
Ik heb obv hiervan maar z'n boek gekochtquote:Op maandag 4 januari 2021 00:19 schreef GayGuy het volgende:
Hoop dat Splinter er nog lang in blijft, knappe man om te zien, en heeft best humor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |