Maar niet wat testuitslagen betreft, jongedame.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Poeh ja.....mag toch hopen dat 2021 toch wel echt positiever wordt!
Ja, waardeloos. Zou het dan morgen eindelijk gaan dalen of althans afvlakken?quote:
Oh oeps.....ik krijg officieel billenkoek nuquote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar niet wat testuitslagen betreft, jongedame.
Ja, maar wegens de crisis alleen virtueel/digitaal.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh oeps.....ik krijg officieel billenkoek nu![]()
![]()
Dank je wel en mee eens.quote:Maar eeehm....scherp opgemerkt ha ha! Ik doelde uiteraard op positievere uitjes, evenementen, elkaar weer kunnen opzoeken
Kom ik goed mee weg danquote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar wegens de crisis alleen virtueel/digitaal.
[..]
Dank je wel en mee eens.
Je mag toch echt hopen dat het gaat dalen. Al zei het RIVM gisteren nog dat de strengere maatregelen van vorige week echt pas midden volgende week zichtbaar moeten worden.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, waardeloos. Zou het dan morgen eindelijk gaan dalen of althans afvlakken?
Vind het wel lang.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:48 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Je mag toch echt hopen dat het gaat dalen. Al zei het RIVM gisteren nog dat de strengere maatregelen van vorige week echt pas midden volgende week zichtbaar moeten worden.
[...]
Het is vandaag precies 7 dagen geleden nadat een stel eencelligen de sluiting van de kroegen 'ging vieren'. Het zou zomaar kunnen dat dit het resultaat is.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:48 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Je mag toch echt hopen dat het gaat dalen. Al zei het RIVM gisteren nog dat de strengere maatregelen van vorige week echt pas midden volgende week zichtbaar moeten worden.
Dus niet dat heel Nederland dit weekend weer gaat schreeuwen om een volledige Lockdown. Laten we eerst aankomende week nog afwachten.
Het is nooit anders geweest. Tussen besmet en ziek worden zit tussen de 2 en 10 dagen (gemiddeld 5 à 6). Als vorige week dinsdag nog een fikse bups besmet is geraakt dan komen die nu aan het licht. En de mensen die zij weer aangestoken hebben pas vorige week. Omdat ondertussen heel veel dicht is, zou die 2e stap een stuk minder snel moeten gaan en zou je dus volgende week resultaat moeten gaan zien.quote:
Ja de trends zijn prima.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:49 schreef BorTheWolf het volgende:
iemand nog een positief bericht vandaag ? en dan bedoel ik niet een test uitslag
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:49 schreef BorTheWolf het volgende:
iemand nog een positief bericht vandaag ? en dan bedoel ik niet een test uitslag
20 graden op 21 oktoberquote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:49 schreef BorTheWolf het volgende:
Ik zweet mij kapot haha.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
20 graden op 21 oktober
Ah kijk, dat is fijn nieuws!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:03 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik zweet mij kapot haha.
Nog iets positiefs, partner is genezen van Corona en ook qua conditie is het aardig op peil!
En dan ons nog om positief nieuws vragen, wat heb je nog meer nodigquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:03 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik zweet mij kapot haha.
Nog iets positiefs, partner is genezen van Corona en ook qua conditie is het aardig op peil!
geweldig, fijn voor julliequote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:03 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik zweet mij kapot haha.
Dit lijken me typisch testen uit de andere stromen dan de GGD-stroom. Als je je aanmeldt voor een test bij de GGD, wordt er aan je gevraagd wanneer je voor het eerst klachten kreeg en die dag komt dan als DOO door bij een positieve test. Bij andere partijen die tests afnemen, daarvan is niet automatisch de DOO bekend, dus dan komt het als DPL binnen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:03 schreef simonblue het volgende:
Wat me bij de data van de afgelopen dagen erg op valt is de grote piek van besmettingen die voor gisteren zijn gemeld. Deze piek is ~2100, was gisteren ~1700 en daarvoor rond de 1500. Dus een groot deel van de toename van de besmettingen van vandaag komt door meer meldingen op de dag ervoor.
Ik weet niet waar dat door komt. Ik kan me niet goed voorstellen dat het percentage besmettingen opeens zo veel toeneemt en daardoor de piek zoveel hoger is. Ik denk (cq. hoop) dat het eerde komt door meer testen bij GGD en private teststraten of dat het proces om gegevens aan het RIVM door te geven efficienter is.
Zoals het een goed fries betaamdquote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
In Friesland daalt het aantal besmettingen 😮
Das zeker wel positief nieuws met mooier weer en hogere temperaturen minder besmettingenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
20 graden op 21 oktober
Lets partyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Niemand neukt meer
Lastig op anderhalve meter afstandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Als we sommige fokkers mogen geloven.......quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lastig op anderhalve meter afstand
Behalve voor hen die groot geschapen zijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog lastiger als je op verschillende verdiepingen in verschillende bedden ligt. Die 1,5 meter klinkt dan ineens overbrugbaarquote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |