Ik kook op gas. Al 'moet' ik wel over. Persoonlijk wil ik van het gas af, waar we als VVE met de verwarming juist aan het gas gaan.quote:Op zondag 18 oktober 2020 22:39 schreef AnneX het volgende:
Gratizzz bezorgen, dus maar een washandje á ¤ 1,- extra besteld vanmiddag om het bedrag te scoren. Verdiend.🤪
Oei borisz en kook je elektrisch of op gas? Brrrr.
Konden ze dat niet eerder in het jaar doen? Ipv nu in de herfst?quote:Op zondag 18 oktober 2020 22:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik kook op gas. Al 'moet' ik wel over. Persoonlijk wil ik van het gas af, waar we als VVE met de verwarming juist aan het gas gaan.
We hebben blokverwarming en omdat de stookolieketels echt op waren moesten we over op iets anders. Warmtenetten enz. zijn (nog) geen optie. Gas is wat onze flat betreft de enige optie. Die overstap gaat niet vlekkeloos zullen we maar zeggen. Dit ligt vooral aan Liander, maar 'de tussenpersoon' gaat niet helemaal vrijuit.
Afijn nog twee weken is het koud thuis. Ik mag op kantoor werken dus de komende weken overleef ik nog wel.
'Wij' waren eind september klaar. Liander heeft echter een flinke wachtlijst en kan blijkbaar pas volgende week beginnen met de werkzaamheden. Alle partijen hebben gebeld of het niet eerder kon, maar ja dat ging niet.quote:Op zondag 18 oktober 2020 23:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Konden ze dat niet eerder in het jaar doen? Ipv nu in de herfst?
Je zou ook verwachten dat dat van de zomer zou gebeurenquote:Op zondag 18 oktober 2020 22:25 schreef borisz het volgende:
Kennelijk is er een stroomstoring in de flat.... Omdat we nog twee weken in de kou zitten hebben een hoop mensen een elektrische kachel aangeschaft. Dat kan de flat blijkbaar niet aan.
Liander is opgetrommeld om bij diverse mensen wat fasen om te zetten.
Ikzelf heb nergens last van. De problemen zijn blijkbaar al sinds gisteren, toen ook al diverse problemen.
De overstap van de oude stookolieketels naar gas en warmtekrachtkoppeling (wkk) gaat niet helemaal probleemloos..
Wat leuk dat gekrioel en 1 zwart schaapquote:Op maandag 19 oktober 2020 06:49 schreef sigme het volgende:
Mogge.
Zometeen kantoor maar eens aanslingeren. Eerst nog een koffie.
Oh ja, ik had gister nog een schapen-ganzen-filmpje gemaakt. Ze zijn allemaal dol op appeltjes.
Hebben ze nog en voorkeur voor Lunterse Pippeling of Groninger Kroon?quote:Op maandag 19 oktober 2020 06:49 schreef sigme het volgende:
Mogge.
Zometeen kantoor maar eens aanslingeren. Eerst nog een koffie.
Oh ja, ik had gister nog een schapen-ganzen-filmpje gemaakt. Ze zijn allemaal dol op appeltjes.
Vooral de ganzen hebben een voorkeur voor wat rotte appels, zij kunnen niet goed uit de voeten met van die harde ronde ballen. Zoete Ermgaard is daarom meer voor schapen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 07:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hebben ze nog en voorkeur voor Lunterse Pippeling of Groninger Kroon?
Ik had gewoon onthouden dat je Lunterse Pippeling en Groninger Kroon hadquote:Op maandag 19 oktober 2020 07:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Vooral de ganzen hebben een voorkeur voor wat rotte appels, zij kunnen niet goed uit de voeten met van die harde ronde ballen. Zoete Ermgaard is daarom meer voor schapen.
Dit filmpje was voornamelijk zachte rottende Groninger Kroon en een beetje Pippeling, met wat zoete Erm in harde appels. Je bent wel een kenner hoor
Sloffen zijn wel heerlijk als je thuiswerkt, geen koude voetenquote:Op maandag 19 oktober 2020 08:12 schreef Myraela het volgende:
Even twee jasjes besteld. Hopelijk zit er eentje tof en vooral lekker warm. Ik heb echt een warme jas nodig. Ik ben sowieso wel echt in de mood de laatste tijd voor warme dingen. Komt omdat het thuis net weer te koud begint te worden. Heb laatst zelfs naar sloffen gekeken.![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
True, maar ik ben er nog niet uit wat ik wil. Ik twijfel nog of ik gewoon van die hele dikke sokken niet leuker en lekkerder vind.quote:Op maandag 19 oktober 2020 08:16 schreef gcjoel het volgende:
Sloffen zijn wel heerlijk als je thuiswerkt, geen koude voeten
Ja dat is ook heel fijnquote:Op maandag 19 oktober 2020 08:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
True, maar ik ben er nog niet uit wat ik wil. Ik twijfel nog of ik gewoon van die hele dikke sokken niet leuker en lekkerder vind.
Dat lukt vaak wel met een kromme leernaald.quote:Op maandag 19 oktober 2020 08:23 schreef Barreltje het volgende:
Ik heb een paar sloffen die ik van k. Gekregen heb, maar nu begint van de rechterlijke de achterkant los te laten.. dat kan ik normaal gesproken wel weer even vastmaken met wat steekjes, maar dit zijn leren slofjes..
66 hele kilometers? Olie gepeild en de bandenspanning gecontroleerd?quote:Op maandag 19 oktober 2020 09:11 schreef golfer het volgende:
Zo maar weer een keer chauffeur spelen voor mijn oude vriend die naar een creatieve therapie-behandeling in het ziekenhuis gaat.
Dus weer met heen-en-weer rijden een rit van 66 kilometer voor de boeg.
Hopelijk kan/durft hij snel weer zelf in zijn eigen auto te rijden.
Ja in schoenen draag ik 'gewone' sokken, maar als 'sloffen' draag ik van die dikke huissokken. Die passen niet eens in mijn schoenenquote:Op maandag 19 oktober 2020 09:25 schreef derLudolf het volgende:
Sokken: bij nette schoenen dunne sokken. Anders van die "sportsokken" (heten ze echt zo?) Geen witte overigens
Met het goede been uit bed gestapt?quote:
Het schijnt dat corona idd ook effect heeft op de aanschaf van nette kleding en schoenenquote:Op maandag 19 oktober 2020 09:55 schreef Myraela het volgende:
Ik denk dit jaar m'n jas juist veel meer te dragen, veel meer tijd om even te wandelen of lopend naar de supermarkt te gaan met dit thuiswerken. Maar ik moet ook wel echt een nieuwe jas hebben, de vorige is 4 maten te groot.
Ben voor de rest wel echt minder aan het shoppen. Kan met de meeste dingen wel wachten tot ik wel weer naar kantoor moet.
Ik koop aanzienlijk minder panty's en mooie schoenen jaquote:Op maandag 19 oktober 2020 09:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het schijnt dat corona idd ook effect heeft op de aanschaf van nette kleding en schoenen
Bij een ANWB stel denk ik nog aan werkende middenklassers 50+. Maar wat is dan een Action stel? Gerda en Koos?quote:Op maandag 19 oktober 2020 09:58 schreef Syrena het volgende:
Fluffy sokken in Action sportslippers hier. Had eerst nepcrocs, maar die zijn bijna versleten. Al tig vervangers geprobeerd, waren het allemaal net niet.
Voor de gein voor mijn man Action slippers gekocht, maar hij draagt ze veel. Keertje geleend, oh, comfydus nu een eigen paar.
ANWB stel, maar dan anders
Ja eigenlijk welquote:Op maandag 19 oktober 2020 09:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met het goede been uit bed gestapt?
Onslow en Daisyquote:Op maandag 19 oktober 2020 10:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij een ANWB stel denk ik nog aan werkende middenklassers 50+. Maar wat is dan een Action stel? Gerda en Koos?
Beide laat ik komen, ja. Maar wil er maar eentje houden. Als ik er al eentje hou, met jassen is het soms echt lastig.quote:Op maandag 19 oktober 2020 10:22 schreef AnneX het volgende:
En Myraela: laat je beide jassen komen? Vier maten té groot is wel veel, inderdaad.
Heb je goed gedaanis het gewicht nu stabiel?
Nee, nog groter.quote:Op maandag 19 oktober 2020 10:22 schreef AnneX het volgende:
Ludolf: zijn dat legervoertuigen waarover je post? voor al die miljoenen.
Oh ja, werk je nu 5 dagen? En ben je de enige die werd aangenomen?
Jullie een thuis datequote:Op maandag 19 oktober 2020 10:52 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh. De eerste overleggen al geweest. De eerste koffie's ook alweer opVandaag wordt een lange dag
En dan moet ik vanavond ook nog een feestje bouwen
![]()
Ik heb een verrassingsmenu van https://meidenvandemolen.nl/ besteldBen heel benieuwd. G weet nog van niets
En ze was heel nieuwsgierig gisteravond
Handen onder een warme kraan? Rekken en strekken van de vingers als een soort van ‘spierpomp’ om ‘warm bloed naar de handen te krijgen...quote:Op maandag 19 oktober 2020 10:52 schreef PdeHoog het volgende:
Ik vind het wel frisjes worden in huis inmiddelsOp te lossen met een vest, dat wel. Maar mijn handen blijven koud
Nah, balen dat je nu al weet dat je niet naar avondeten uit te kijken hebtquote:Op maandag 19 oktober 2020 10:56 schreef Myraela het volgende:
Ik eet vanavond zwaar teleurstellende toogoodtogo van Wagamama.
Ach, eigenlijk heb ik daar niet zoveel moeite mee. Ik eet regelmatig saai. Ik baal pas als ik juist heel erg naar iets uitkeek en dat dan toch een beetje tegenvalt.quote:Op maandag 19 oktober 2020 11:03 schreef minilot het volgende:
Nah, balen dat je nu al weet dat je niet naar avondeten uit te kijken hebt
Ottolenghisquote:Op maandag 19 oktober 2020 11:12 schreef gcjoel het volgende:
Ik maak vanavond de roasted en pickled celleriac van Ottolenghi.
Erg benieuwd want ik lust eigenlijk geen knolselderij
Mooi eigenlijk wel hoe onze dieetmanieren zo'n beetje exact het tegenovergestelde van elkaar zijn!quote:Op maandag 19 oktober 2020 11:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, eigenlijk heb ik daar niet zoveel moeite mee. Ik eet regelmatig saai.
Volgens mij woon jij in veenweide gebied, daar wil je niet komen met aardappel en bietenrooiers komenquote:Op maandag 19 oktober 2020 10:41 schreef AnneX het volgende:
Myraela: de lichte kleur is wel mooi, als het past bij je teint🤪
Top Ludolf 😎 Die apparaten zie ik hier niet zo vaak bij de loonwerkers.
Zullen er wel zijn bij de maïsvelden...Mooi spul, heb altijd stille bewondering voor de ontwerpers en makers.
Jaren terug was er een tv serie ‘s nachts die ik veel zag: how it’s made of zo.
Als het werkt, dan werkt het.quote:Op maandag 19 oktober 2020 11:15 schreef minilot het volgende:
Mooi eigenlijk wel hoe onze dieetmanieren zo'n beetje exact het tegenovergestelde van elkaar zijn!Wel een zeer duidelijk voorbeeld van ieder z'n ding
![]()
Ik hoopt het jaquote:Op maandag 19 oktober 2020 11:14 schreef minilot het volgende:
[..]
Ottolenghisgeroosterde knolselderijen
zijn niet zomaar knolselderijen! Komt goed
Werkt koken en bakken niet therapeutisch voor je? zoals hiervoor eerder werd gesteld.quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:05 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben voornamelijke #teamMinilot. Als ik saai eet en daar oke mee ben dan gaat het meestal niet zo goed met me.
Met mij gaat het Edit: níet goed als ik ‘control freak’ ben...snapte ik pas een tijdje geleden ofwel een leven later.quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:22 schreef Lonaa het volgende:
Koken vind ik leuk en aandacht aan mijn eten besteden ook. Maar er zijn momenten in mijn leven dat dat niet lukt, en dan eet ik dus saai, en dan gaat het dus niet goed met me.
Mwa, die lucht gaat veel te droog zijn. Zou het niet aanraden bij planten die juist een hoge luchtvochtigheid waarderen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:25 schreef AnneX het volgende:
Oh ja, vraag @ kamerplantenmensen...het bananenplantje en atphilodendron (?) staan op vensterbank, waaronder de radiator hangt...kunnen die daar blijven staan?
Hebben extra water nodig?
Wie weetz?
Dan een ander plekje zoeken, bij het licht op het westen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mwa, die lucht gaat veel te droog zijn. Zou het niet aanraden bij planten die juist een hoge luchtvochtigheid waarderen.
Of op een andere manier je luchtvochtigheid omhoog krijgen. Scheelt droge ogen/statische schokken ook.quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dan een ander plekje zoeken, bij het licht op het westen.
#wáár?
Oh ja, er hangen van die ongebruikte radiatorbakjes.quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of op een andere manier je luchtvochtigheid omhoog krijgen. Scheelt droge ogen/statische schokken ook.
al is boven de radiator wel een moeilijke plek
G was blij met alle cadeautjes jaquote:Op maandag 19 oktober 2020 10:58 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jullie een thuis dateZorg je ook voor de kaarsjes?
Leuke foto’s op de site en mooie gerechten.
Beetje feli met G. Wat is je kadootje?
Mini ...met een ontbijtgerecht ‘s avonds!
Wat waren die cadeautjes?quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:47 schreef PdeHoog het volgende:
G was blij met alle cadeautjes ja![]()
Die thuisdate wordt heel gezellig
Er komen twee vrienden langs als verrassing
Net ontbeten met geroosterd brood met kewpie, avocado, scotch bonnet en eiquote:
Well done!quote:Op maandag 19 oktober 2020 12:43 schreef Blues het volgende:
Lunchwandelen nu (met een pauzetje op een bankje). Staan er 3 stinkpuberbrommertjes te keten midden in t park. Weg rust, stinkt en mag niet.
Door mijn goed aangekomen ik-boodschap, uitleg waaróm dit niet kan en een sorry mevrouw knetterden ze weg.
Leuk allemaal, en restaurantkaart ziet er goed uit. Veel plezier vandaagquote:Op maandag 19 oktober 2020 12:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
G was blij met alle cadeautjes ja![]()
Die thuisdate wordt heel gezellig
Er komen twee vrienden langs als verrassing
Klinktquote:Op maandag 19 oktober 2020 12:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Net ontbeten met geroosterd brood met kewpie, avocado, scotch bonnet en ei
Ik vind simpel en niet-lekker overigens wel twee verschillende dingen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:09 schreef FutureFairytale het volgende:
En als ik 's avonds niet lekker eet baal ik echt enorm, wil ik daarna wat lekkers en bedenk ik voor de volgende dag iets extra lekkers.
Niks mis met simpelquote:Op maandag 19 oktober 2020 13:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind simpel en niet-lekker overigens wel twee verschillende dingen.Als het niet lekker is, dan baal ik ook. Maar simpel kan prima lekker zijn. Misschien niet net zo lekker, maar wel lekker genoeg.
Ooh ja ik ook maar dacht dat je je eten van vanavond eigenlijk niet zo lekker zou vinden.quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind simpel en niet-lekker overigens wel twee verschillende dingen.Als het niet lekker is, dan baal ik ook. Maar simpel kan prima lekker zijn. Misschien niet net zo lekker, maar wel lekker genoeg.
Gewokte groenten met rijst. Ik vind het prima te eten. Ik vind het alleen voor 'Wagamama' teleurstellend. Als ze er dan op z'n minst een eigen marinade of curry of whatever bij hadden gedaan.quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Ooh ja ik ook maar dacht dat je je eten van vanavond eigenlijk niet zo lekker zou vinden.
Mja op zich is to good to go... dan ook vooral om de restjes op te ruimen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewokte groenten met rijst. Ik vind het prima te eten. Ik vind het alleen voor 'Wagamama' teleurstellend. Als ze er dan op z'n minst een eigen marinade of curry of whatever bij hadden gedaan.
Ik heb ook niets tegen opmaken wat ze anders weg moeten gooien, maar het moet uiteindelijk wel gewoon een waarde vertegenwoordigen. Die waarde bij Wagamama zit in het feit dat ze er een gerecht van maken. Dit is alsof je naar een italiaan gaat en een portie droge pasta krijgt.quote:Op maandag 19 oktober 2020 13:40 schreef Uhmmpie het volgende:
Mja op zich is to good to go... dan ook vooral om de restjes op te ruimen.
Niet perse om voor weinig geld thuis uiteten te gaan.
Al scheppen dergelijke zaken... wel een zekere verwachting uiteindelijk natuurlijk
Picsquote:Op maandag 19 oktober 2020 14:10 schreef gcjoel het volgende:
OMG de knolselderij ziet er perfect geroosterd uit.
Nice!quote:Op maandag 19 oktober 2020 14:16 schreef gcjoel het volgende:
[ afbeelding ]
Nu al een beetje afgekoeld, maar hij is helemaal gecarameliseerd
quote:Op maandag 19 oktober 2020 14:16 schreef gcjoel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 oktober 2020 14:16 schreef gcjoel het volgende:
[ afbeelding ]
Ooohquote:Op maandag 19 oktober 2020 12:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Net ontbeten met geroosterd brood met kewpie, avocado, scotch bonnet en ei
Zitten dadels of dadelstroop in ook toch?quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:08 schreef minilot het volgende:
Grmbl, de AH had geen HP sauce.Naja, alles-ish voor Britse bruine saus zelf blijkbaar in huis, dus dan maar zo
[ afbeelding ]
British Corner Shopquote:Op maandag 19 oktober 2020 15:13 schreef minilot het volgende:
Ik heb er wat dadels in, inderdaadWaar heb je de bestelling gedaan, @:Molo?
Ik geef het anderhalf uur en dan de citroenplakken en steranijzieën eruit en staafmixer eropquote:Op maandag 19 oktober 2020 15:16 schreef Molo het volgende:
[..]
British Corner Shop
Hoe lang moet dit pruttelen trouwens?
quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:22 schreef Sarabi het volgende:
Ons etiket is eindelijk helemaal klaar![]()
[ afbeelding ]
Echt heel erg blij mee
Gemiste kans om habanero pepers op het etiket te tekenenquote:Op maandag 19 oktober 2020 15:22 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Echt heel erg blij mee
Vragen kan altijdquote:Op maandag 19 oktober 2020 15:27 schreef Sarabi het volgende:
Thanksen ja hysterisch een beetje
@:Anthraxxdurf ik het te vragen?
Ah op die manier, nee dat zou er wel minder mooi bij passen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vragen kan altijd. Wellicht dat hij het niet zo leuk vind om hem te wijzen op het verschil tussen een chili en een habanero peper
![]()
Dat lijkt mij sowieso wel handigquote:Op maandag 19 oktober 2020 15:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ah op die manier, nee dat zou er wel minder mooi bij passen.
En bij allergieën altijd even etiket lezen.
Persoonlijk had voor mij de mango duidelijker aanwezig mogen zijn. Nu merk je het vooral in het mondgevoel, die is zacht en vol in het begin. Hij had zoeter gekund.quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat lijkt mij sowieso wel handig.
Maar goed, nee, geen allergie. Het viel op. Mooi etiket verder. Ik ben vooral benieuwd hoe de mango zich verhoud tot de bitterheid van het bier. Had je al een route geplande?
Hahaha ik kan je wel een leeg flesje met etiket opsturenquote:Op maandag 19 oktober 2020 15:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Geweldig etiket! Ik zou t kopen, alleen al daarom.
Eh, hoe heet een tiny house voor kabouters?[ afbeelding ]
Leuk ja!quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hahaha ik kan je wel een leeg flesje met etiket opsturen
Mooie paddo
hmm ik zat eens online te kijken wat andere mensen er van vinden..quote:Op maandag 19 oktober 2020 14:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ook niets tegen opmaken wat ze anders weg moeten gooien, maar het moet uiteindelijk wel gewoon een waarde vertegenwoordigen. Die waarde bij Wagamama zit in het feit dat ze er een gerecht van maken. Dit is alsof je naar een italiaan gaat en een portie droge pasta krijgt.
🍻 alstu, komt ook beste binnen op een lege maagquote:Op maandag 19 oktober 2020 15:55 schreef Kreator het volgende:
Ik dacht laat ik toch maar eens echt opzoeken hoeveel hypotheek ik nog heb. Blijk 5k meer gespaard te hebben dan ik dacht. Meevaller.
Verder druk. Ellende. Vanavond weer werken. Geen zin. Doe maar een mangobiertje.
Nog niet ontbeten of geluncht. Nu honger.
Gaafquote:Op maandag 19 oktober 2020 16:49 schreef Kaatje1 het volgende:
En voor het eerst een eekhoorn kunnen fotograferen
[ afbeelding ]
Ohquote:Op maandag 19 oktober 2020 14:16 schreef gcjoel het volgende:
[ afbeelding ]
Ohquote:Op maandag 19 oktober 2020 15:22 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Echt heel erg blij mee
Donequote:Op maandag 19 oktober 2020 15:08 schreef minilot het volgende:
Grmbl, de AH had geen HP sauce.Naja, alles-ish voor Britse bruine saus zelf blijkbaar in huis, dus dan maar zo
[ afbeelding ]
Leuk om te horenquote:Op maandag 19 oktober 2020 17:51 schreef Clubsoda het volgende:
De Eltonfan hier in huis keurde hem goed, @:Sarabi
Dat vind ik wel leuk aan reddit, dat iedere methode zn eigen sub heeft! Maar -als iedereen zich inhoudt...quote:Op maandag 19 oktober 2020 11:15 schreef minilot het volgende:
[..]
Mooi eigenlijk wel hoe onze dieetmanieren zo'n beetje exact het tegenovergestelde van elkaar zijn!Wel een zeer duidelijk voorbeeld van ieder z'n ding
![]()
Ik weet daar wel wat van maar heb geen antwoord op jouw specifieke vraag.quote:Op maandag 19 oktober 2020 17:42 schreef Sarabi het volgende:
Weet iemand in dit topic trouwens veel over btw (afdragen)?
Ik heb een vraagje over de flesjes voor de donateurs.
Ah bedankt voor de tip 👍quote:Op maandag 19 oktober 2020 17:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik weet daar wel wat van maar heb geen antwoord op jouw specifieke vraag.
Er is in WGR een ondernemerstopic waarin een aantal boekhouders meepraten.
Wat kan er riskant aan zijn?quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
@:sarabi is dit geen riskant etiket zo?
Qua portretrecht?quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
@:sarabi is dit geen riskant etiket zo?
Ik weet niet wat ze er mee gaan doen, maar beeldrecht lijkt me een dingetje. Ik weet OOK niet precies hoe dat dan werkt in het geval van een tekening, maar toch.quote:
Je moet me even helpen. Is dit een plaatje dat erg lijkt op een bekend plaatje? Een filmposter oid?quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze er mee gaan doen, maar beeldrecht lijkt me een dingetje. Ik weet OOK niet precies hoe dat dan werkt in het geval van een tekening, maar toch.
quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Je moet me even helpen. Is dit een plaatje dat erg lijkt op een bekend plaatje? Een filmposter oid?
Het is Elton Johnquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Je moet me even helpen. Is dit een plaatje dat erg lijkt op een bekend plaatje? Een filmposter oid?
Aaaaaah, dank, nu zie ik het.quote:
Ja als je dat niet weet dan is het een vreemde vraag, of je moet niet tegen borsthaar kunnenquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Aaaaaah, dank, nu zie ik het.
Ik kan me niet voorstellen dat het problemen zou opleveren, maar nu begrijp ik de vraag tenminste
Ja, dat het Elton John was snapte zelf ik nog welquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Het is Elton John![]()
En het refereert naar de film over hem Rocket man, dus de link is wel heel makkelijk gemaakt, al kan ie imo sowieso niet missen.
Rocket man is toch gewoon een Elton John liedje? Tenminste, ik vind het 1 van zijn beste liedjes.quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Het is Elton John![]()
En het refereert naar de film over hem Rocket man, dus de link is wel heel makkelijk gemaakt, al kan ie imo sowieso niet missen.
Even een lokquotequote:
Er is ook een film over hem gemaakt met die titel.quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Rocket man is toch gewoon een Elton John liedje? Tenminste, ik vind het 1 van zijn beste liedjes.
Oh en nicequote:Op maandag 19 oktober 2020 15:22 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Echt heel erg blij mee
Ja het waren interessante maandenquote:
Kun je dat niet weigeren? Of is het enigszins acceptabel?quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:53 schreef Kreator het volgende:
De foto's zijn al klaar. De lucht is gephotoshopt.
Nee, niet gekregen. AH heeft de laatste 2 weken wel veel problemen met de webshop. Er is daar wel wat aan de hand op IT-gebied.quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Even een lokquote
Heb jij ook een mailtje gehad van AH dat andere klanten tijdelijk in jouw account konden?
Het klinkt een beetje vaag allema
Hmmm ja dat de webshop dit lekker liep was wel duidelijk.quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee, niet gekregen. AH heeft de laatste 2 weken wel veel problemen met de webshop. Er is daar wel wat aan de hand op IT-gebied.
Het gaat wel. Op de Funda-hoofdfoto is alleen de halve openhaardpijp weggeshopt. Dus dat moet ff opnieuw.quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:38 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Kun je dat niet weigeren? Of is het enigszins acceptabel?![]()
Succes vanavond met werken!
Gamen in bed?quote:Op maandag 19 oktober 2020 18:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Naar bed of naar Hyrule?
In het laatste niet zo'n zin en voor het eerste nog te vroeg. Struggle is reeeeeal!
Oh goed idee om dat over mijn ovengroenten van morgen te strooienquote:Op maandag 19 oktober 2020 18:50 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb wortels met ras el hanout uit de oven![]()
Mijn huis ruikt nu ook helemaal lekker kruidig.
O nee ik ben niet zo van die handheld gebruiken eigenlijk. Dan lig ik lekker met een boek of mn telefoon in bed.quote:
Ik ben ook niet zo handig met de handheldquote:Op maandag 19 oktober 2020 19:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O nee ik ben niet zo van die handheld gebruiken eigenlijk. Dan lig ik lekker met een boek of mn telefoon in bed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of kan de horeca gewoon beter naar de appie rijden?I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Ja ik moest nog even tot De Man weg was (ik geloof dat hij na de 13e nu echt weg, nu eindelijk ook echt weg is) nu blijf ik nog even in de keuken zitten met een jointje om er eens goed over na te denken... Maar gamen KAN het eigenlijk al niet meer winnen als ik mn lichaam meeneem in de overwegingen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 19:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo handig met de handheld
Dan gewoon met een goed boek in bedof bad....
quote:Op maandag 19 oktober 2020 19:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
https://www.lindenhoff.nl(...)=horeca-aanbiedingen
Ben ik nou zo wereldvreemd?Lucille1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of kan de horeca gewoon beter naar de appie rijden?
Spoilers!
Profi!quote:
Ben ik nou zo wereldvreemd?Wonderlijk jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of kan de horeca gewoon beter naar de appie rijden?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ben ik nou zo wereldvreemd?Bij de Ecoplaza ben je wrs nog goedkoer uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of kan de horeca gewoon beter naar de appie rijden?winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Ben ik nou zo wereldvreemd?Wel heel andere kwaliteit. Maar deze winkel is extreem duur ja. Wel erg lekker spulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of kan de horeca gewoon beter naar de appie rijden?![]()
Ben ik nou zo wereldvreemd?Wat een geldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of kan de horeca gewoon beter naar de appie rijden?Heb je nu typische Corona klachten? Zo niet, dan heeft een test waarschijnlijk weinig zin, dan heb je de besmetting al eerder doorgemaakt. En dan heb je het eerder over antistoffentesten.quote:Op maandag 19 oktober 2020 19:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja ik moest nog even tot De Man weg was (ik geloof dat hij na de 13e nu echt weg, nu eindelijk ook echt weg is) nu blijf ik nog even in de keuken zitten met een jointje om er eens goed over na te denken... Maar gamen KAN het eigenlijk al niet meer winnen als ik mn lichaam meeneem in de overwegingen.
Ik twijfel wel eens of ik niet nog een keronatest had moeten doen. Ik blijf maar zo vroeg afgeserveerd zijn en ik hoor al mn collega's, die WEL positief getest zijn maar inmiddels al weer weken hersteld, klagen over intense vermoeidheid...op je moeheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Fraaiquote:Op maandag 19 oktober 2020 19:20 schreef gcjoel het volgende:
De knolselderij
[ afbeelding ]
Was erg lekker volgens vriendje. Ik vond het prima want het smaakte niet te hard naar knolselderij, maar moet nog leren van de smaak te houden
quote:Op maandag 19 oktober 2020 19:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wat een geld
[..]
Heb je nu typische Corona klachten? Zo niet, dan heeft een test waarschijnlijk weinig zin, dan heb je de besmetting al eerder doorgemaakt. En dan heb je het eerder over antistoffentesten.op je moeheid
Nee geen klachten, toen niet en nu niet, anders dan moe. Het ding is dat we met x collega's, meerdere dagen in veel te nauw contact waren geweest met 2 besmette collega's. Al die collega's hebben toen getest, ook omdat iedereen wel een sniffeltje of een kuchje had (ergens net als nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.), maar vooral omdat we er gewoon veel te dichtbij waren geweest. Daar werden er een aantal met klachten negatief van getest en een aantal zonder klachten positief... Ik twijfel achteraf wel of ik zelf niet beter een paar dagen later had kunnen testen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
quote:Op maandag 19 oktober 2020 19:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wat een geld
[..]
Heb je nu typische Corona klachten? Zo niet, dan heeft een test waarschijnlijk weinig zin, dan heb je de besmetting al eerder doorgemaakt. En dan heb je het eerder over antistoffentesten.op je moeheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Eerlijk is eerlijk, niet de vellenpudding waar ik aan dacht dus ik kan hier prima mee leven, muhahahahahah!I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Goeie vellen maak ikquote:Op maandag 19 oktober 2020 19:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]!
Eerlijk is eerlijk, niet de vellenpudding waar ik aan dacht dus ik kan hier prima mee leven, muhahahahahah!
Deze zou ik willen proeven.quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:22 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Echt heel erg blij mee
Jaquote:Op maandag 19 oktober 2020 19:28 schreef minilot het volgende:
Wel een aanrader trouwens, deze dingen:
https://www.sprinklesandsprouts.com/potato-cakes/
Retesimpel maar toch weer eens heel iets anders dan gewoon brood of piepers ergens bij
Altijd uit de Tupperware®bak natuurlijkquote:Op maandag 19 oktober 2020 19:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dit. Ouderwetse griesmeel met bessensaus van oma. Uit de vis vorm natuurlijk
Jaquote:Op maandag 19 oktober 2020 19:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb nog een bakje overquote:
Oma maakt zelf saus van de bessen uit de tuin. Denk dat ze die nu nog maakt alleen dat met bessen uit mijn pap zijn tuinquote:Op maandag 19 oktober 2020 19:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Altijd uit de Tupperware®bak natuurlijk![]()
Met Tova saus
Juist dan!quote:Op maandag 19 oktober 2020 19:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wel met de disclaimer dat het een echte IPA is
Oh! Dat was ik bijna vergeten....quote:Op maandag 19 oktober 2020 19:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Helemaal goedquote:
Volgens mij hadden veel oma's die.quote:Op maandag 19 oktober 2020 19:36 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Oh! Dat was ik bijna vergeten....
niks boven vispudding
Ik had geen pudding omaquote:
Oh ja, de hazelnootschuimgebakjes van een bakker in Oldenzaal. Die zou ik nog wel eens willen proevenquote:Op maandag 19 oktober 2020 19:43 schreef vlindertje89 het volgende:
Die knolselderij en Engels 'ontbijt' zagen er lekker uit
Ik had ook geen pudding oma. Wel een oma die altijd slagroomsoesjes bij de bakker haalde als ik langs kwam en die altijd hazelnootschuimtaart haalde bij de bakker op mijn verjaardagdie was ZO lekker altijd!
quote:Op maandag 19 oktober 2020 19:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het gaat wel. Op de Funda-hoofdfoto is alleen de halve openhaardpijp weggeshopt. Dus dat moet ff opnieuw..
De makelaar laatst en vanmiddag de assistent temperen dat enthousiasme een beetje. Die denken volgens mij dat ik te veel vraag. Maar ik kan me dat echt niet voorstellen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 19:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Profi!
Schrik trouwens niet als het op de markt komt. Het is echt idioot hoeveel reacties je krijgt en hoe snel het gaat
Zakken met de prijs kan altijd nog toch? De prijs weer omhoog gooien voor precies hetzelfde huis lijkt me lastiger te verdedigen...quote:Op maandag 19 oktober 2020 19:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
De makelaar laatst en vanmiddag de assistent temperen dat enthousiasme een beetje. Die denken volgens mij dat ik te veel vraag. Maar ik kan me dat echt niet voorstellen.
Makelaar was het er ook wel mee eens maar had een lager bedrag in gedachten.
Ik hoop maar dat de markt idd gewoon knettergek is. Ook in tukkerije.
Die boeren laten zich niet gek maken toch?quote:Op maandag 19 oktober 2020 19:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
De makelaar laatst en vanmiddag de assistent temperen dat enthousiasme een beetje. Die denken volgens mij dat ik te veel vraag. Maar ik kan me dat echt niet voorstellen.
You can do itquote:Op maandag 19 oktober 2020 19:51 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben even mezelf moed aan het inpraten om te gaan sporten. Alleen al het idee van me omkleden is te vermoeiend
Het compleet doorrookte uitgekeerde bejaardenhol van mijn moeder op een kutlocatie ging voor een idioot bedrag weg. Ik kijk nergens meer van opquote:Op maandag 19 oktober 2020 19:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nou, daar zijn wel manieren voor heurquote:Op maandag 19 oktober 2020 19:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die boeren laten zich niet gek maken toch?
Alleen die met slechte chocolaatjesquote:Op maandag 19 oktober 2020 19:57 schreef Myraela het volgende:
Is iemand hier toevallig van de adventskalenders? Ik wil dit jaar eens kijken of ik een toffe kan vinden voor mezelf of m'n vriend.
Alleen zelfgemaaktequote:Op maandag 19 oktober 2020 19:57 schreef Myraela het volgende:
Is iemand hier toevallig van de adventskalenders? Ik wil dit jaar eens kijken of ik een toffe kan vinden voor mezelf of m'n vriend.
Ik niet, maar een vriendin wel, ieder jaar weer zie ik ze langskomen. Geen flauw idee waar ze ze vandaan haaltquote:Op maandag 19 oktober 2020 19:57 schreef Myraela het volgende:
Daarvoor heb ik die van de IKEA al gekocht.quote:
Ik heb er ook eentje om zelf te vullen, maar echt compleet inspiratieloos wat ik er dit jaar in moet proppen. Kost me meestal ook veel meer geld dan gewoon een kalender kopen.quote:
Vorig jaar had ik saai papieren zakjes gevuld en versierd. Wil ooit nog wel iets gaafs van hout knutselen maar zo handig ben ik niet.quote:Op maandag 19 oktober 2020 20:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb er ook eentje om zelf te vullen, maar echt compleet inspiratieloos wat ik er dit jaar in moet proppen. Kost me meestal ook veel meer geld dan gewoon een kalender kopen.Ik denk dat ik ga kijken of ik een toffe thee adventskalender kan vinden.
Of bonbons in smaakjes. Dan heb je niet iedere dag dezelfde.quote:Op maandag 19 oktober 2020 20:17 schreef Myraela het volgende:
Deze houten heb ik. Maar uiteindelijk weet je zelf ook weer niet wat je moet kopen. Hoeveel kleine frutsels heb je nodig? En je kan wel lekker chocolade oid kopen, maar dan zit je alsnog de hele maand hetzelfde te eten of hou je superveel over.
[ afbeelding ]
Ik vind die adventskalenders met bier vooral belachelijk duur. En ik vind elke dag een biertje ook iets teveel van het goede, eigenlijk.quote:Op maandag 19 oktober 2020 20:15 schreef gcjoel het volgende:
De meeste die te koop zijn vind ik niks. Beauty spul of bier ofzo.
Terwijl ik dat iedere dag een vakje openmaken tof vind.
Kreeg er vorig jaar een van vriendje van zeeman. (Ben fan)
Maar omg medelijden met kinderen die dat gekregen hebben. Echt pure rotzooi zat erin.
Die is liefquote:Op maandag 19 oktober 2020 20:17 schreef Myraela het volgende:
Deze houten heb ik. Maar uiteindelijk weet je zelf ook weer niet wat je moet kopen. Hoeveel kleine frutsels heb je nodig? En je kan wel lekker chocolade oid kopen, maar dan zit je alsnog de hele maand hetzelfde te eten of hou je superveel over.
[ afbeelding ]
Ja geurkaarsjes zie ik voorbij komen, en chai latte en thee. Maar allemaal wel duur hoor.quote:Op maandag 19 oktober 2020 20:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind die adventskalenders met bier vooral belachelijk duur. En ik vind elke dag een biertje ook iets teveel van het goede, eigenlijk.Beautyspul hoef ik ook niet. Misschien iets van mini geurkaarsjes, dat zou nog wel gezellig zijn.
Wat zat er in die van Zeeman? Chocolade gewoon?
Die is wel mooiquote:Op maandag 19 oktober 2020 20:17 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
De gedachte was ook voor elkaar vullen hoor, en dan deden we om en om een vakje.quote:Op maandag 19 oktober 2020 20:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
Die is lief![]()
Voor mezelf zou ik hem niet vullen, ik wil de verrassing. Maar als je het voor elkaar doet.. leuk!
Misschien kleine make up/beauty dingetjes? Zeepjes? Kleine etenswaren zoals een luxe potje jam of zo. En chocolade natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan doe je er voor hem trouwpak manchetknopen inquote:Op maandag 19 oktober 2020 20:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
De gedachte was ook voor elkaar vullen hoor, en dan deden we om en om een vakje.Moet inderdaad wel een beetje verrassing blijven.
Duitsland. Zo goed als elke winkel verkoopt die dingen. Voornamelijk met snoep en drank.quote:Op maandag 19 oktober 2020 20:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik niet, maar een vriendin wel, ieder jaar weer zie ik ze langskomen. Geen flauw idee waar ze ze vandaan haalt
Dan zou ze een takke eind moeten rijden daarvoor. Volgens mij haalt ze ze al jaren online. Echt ook dure dingen zo te zienquote:Op maandag 19 oktober 2020 21:11 schreef z80 het volgende:
[..]
Duitsland. Zo goed als elke winkel verkoopt die dingen. Voornamelijk met snoep en drank.
Ik NL zie ik ze ook steeds vaker(de luxere varianten)quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dan zou ze een takke eind moeten rijden daarvoor. Volgens mij haalt ze ze al jaren online. Echt ook dure dingen zo te zien
Zeker weten, wij hebben al drie Lego-adventskalenders versletenquote:Op maandag 19 oktober 2020 21:31 schreef Aure het volgende:
Ik zit nu al een half uur adventkalenders te Googlen door julliemisschien dat ik die van playmobil voor peuters haal. Kerst in het dierenbos
[ afbeelding ]
Dat vindt Jip vast leuk
Zoiets? En dan eerst zelf maken, en vervolgens alle lagen in een zakje doen?quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:37 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Zeker weten, wij hebben al drie Lego-adventskalenders versleten![]()
Mijn Duitse schoonmoeder maakt elk jaar een adventskalender (een lange slinger met zakjes) voor het kind. Zij doet er gummetjes, chocolaatjes en dat soort frutsels in. En een doos lego, die ze dan verdeeld over de zakjes zodat er op 24 december een compleet setje is. Ik probeer daarvan een equivalent voor volwassenen te verzinnen maar dat lukt niet zo
Ooehhquote:Op maandag 19 oktober 2020 19:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Helemaal goed![]()
Tja hou de berichten in de gaten want we gaan tijdelijk gratis thuis bezorgen.
En gewoon bestellen kan altijd (zo lang er nog voorraad is).
Fijn!quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:59 schreef PdeHoog het volgende:
Het verrassingsdiner vanavond was compleet geslaagd. Inclusief mini-G die ijverig zat te smullen van zijn zoete aardappel pannacotta en witvisfilet met risottoSupergezellige avond en een G die echt helemaal gelukkig was
Die behoorden niet tot het menuquote:Op maandag 19 oktober 2020 23:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Fijn!
Wat vonden ze van de stoofpeertjes?
Nou weet ik nog steeds niet wat je andere cadeaus waren.quote:
Mijn moeder ook trouwens.quote:
Mijn opa was indo... uit gelderland.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 05:56 schreef minilot het volgende:
Goedemorgen @:Uhmmpie! Ik kan me van mijn opa en oma alleen nog herinneren dat ze de vaderlandse prak nog smaaklozer (en volstrekt zoutloos) wisten te maken dan mijn moeder en dat ik er smeerleverworst op volkoren boterhammen kreeg terwijl ik destijds eigenlijk alleen witte boterhammen lustteTer compensatie was het dan wel weer zo dat mijn moeder een zomer lang in het ziekenhuis lag toen ik een dreumes was en mijn oma heeft me toen lopen geleerd door me in de achtertuin steeds een paar meter verder te lokken met ijsjes
![]()
Nieuwsgierig aagje ben je wel he?quote:Op maandag 19 oktober 2020 23:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou weet ik nog steeds niet wat je andere cadeaus waren.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 06:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
..en nog iets, maar dat hoeft niet op het forum hier.
Ik denk ik typ het gewoon niet... maar je kwam wat mysterieus overquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 06:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nieuwsgierig aagje ben je wel he?
Een nieuwe rugzak, een geurtje en nog iets, maar dat hoeft niet op het forum hier.
Nou, dat valt toch wel meequote:Op dinsdag 20 oktober 2020 06:50 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik denk ik typ het gewoon niet... maar je kwam wat mysterieus over
Sommige mensen willen het dan juist graag weten
Vooral mijn opa was wel mijn alles ja..quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 07:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Wat een leuke opa en oma had je Uhmmpie!![]()
Van mij mag t al weekend zijn. Ff 4 dagen volhouden nog.![]()
Dont hate the playerquote:Op maandag 19 oktober 2020 22:59 schreef PdeHoog het volgende:
Het verrassingsdiner vanavond was compleet geslaagd. Inclusief mini-G die ijverig zat te smullen van zijn zoete aardappel pannacotta en witvisfilet met risottoSupergezellige avond en een G die echt helemaal gelukkig was
Die snap ik niet?quote:
Dat vond G ookquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 06:44 schreef minilot het volgende:
[..]Dat zijn de beste kadootjes! Succes met de kater
Beterschapquote:
Ik ben al lang blij dat ze jou, een bron met kennis, om raad vraagt ipv klakkeloos dingen aan te nemen. Ze doet iig haar best een belezen keuze te maken, zeg maar.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 08:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Beterschap
Nu weer te lang geslapen, word je ook zo gaar vanEn nu iemand een mail terug sturen. Vroegere ai pair van mijn moeder uit Slowakije heeft een enorm lange mail gestuurd met dat covid een hoax is en dat iedereen om haar heen dat zegt, maar blijkbaar ziet ze mij als een soort betrouwbare externe bron en vraagt ze om raad. Ze heeft me echt nog nooit een email gestuurd, dus ik zal maar eens antwoorden
Ook hier word ik verdrietig van. wtf gebeurt er toch in de wereld?
Ik begreep van een poolse vriendin dat dat in polen ook zo is...quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 08:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Beterschap
Nu weer te lang geslapen, word je ook zo gaar vanEn nu iemand een mail terug sturen. Vroegere ai pair van mijn moeder uit Slowakije heeft een enorm lange mail gestuurd met dat covid een hoax is en dat iedereen om haar heen dat zegt, maar blijkbaar ziet ze mij als een soort betrouwbare externe bron en vraagt ze om raad. Ze heeft me echt nog nooit een email gestuurd, dus ik zal maar eens antwoorden
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 08:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Beterschap
Hmm ben benieuwd wat je er van vindquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 08:32 schreef minilot het volgende:
BEDANKT VOOR JE BESTELLING!
De keukenbrigade van restaurant Ron Gastrobar at home by Ron Blaauw gaat de bestelling in orde maken.
Hoezeeeeee!
Dat is ook zo'n verrijking in je levenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 08:40 schreef Uhmmpie het volgende:
Speaking of oma’s..
Net filmpje van dochterlief die oma ontbijt op bed brengt terwijl ze samen met opa happy birthday zingt.
Als ik dat dan zie.. ben ik zo blij dat ze net zulke leuke grootouders heeft als ik dat altijd had
Dat is ook absoluut de reden dat ik haar een heel vriendelijke brief heb terug geschreven. Ze begon haar brief ook met dat ze zo bezorgd was en in de war. Ik heb er overigens uiteindelijk Lubach's voorbeelden bij gehaald betreffende social media en meer van hetzelfde te zien te krijgen. Toestand in ons ziekenhuis uitgelegd. En dat je niet een leugen kan hebben waar miljarden mensen aan mee doen incl vrijwel alle artsen en journalisten. De wappie uitzonderingen krijgen helaas veel te veel aandacht.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 08:35 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben al lang blij dat ze jou, een bron met kennis, om raad vraagt ipv klakkeloos dingen aan te nemen. Ze doet iig haar best een belezen keuze te maken, zeg maar.
Dat wordt een mooie blauwe nagel? Of was het niet zo hard.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:08 schreef Sarabi het volgende:
Op mijn duim getimmerd![]()
ik zei gisteren toch dat ik niet handig ben
Meer op de zijkant, verwacht een bloedblaarachtig iets.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat wordt een mooie blauwe nagel? Of was het niet zo hard.
Dat je gewoon even een perfect vriendje loopt te zitten te lopten te zijnquote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 08:32 schreef minilot het volgende:
BEDANKT VOOR JE BESTELLING!
De keukenbrigade van restaurant Ron Gastrobar at home by Ron Blaauw gaat de bestelling in orde maken.
Hoezeeeeee!
Wat is het probleem?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]Ik tegen mn pa: Hier ouwe voor je verjaardag!
M'n vader: o dan komen jullie hier eten?
Govdver, wilde onze eigen rijsttafel naakt eten pap!
ALLES!quote:
Moet ik bidden voor of tegen werkloos zijn om 11 uur?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 09:22 schreef sigme het volgende:
Meh, ik moet zometeen anderhalf uur lang auditers tevreden houden. Brrrrrrrrrr.
Misschien ben ik rond 11u wel werkloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |