Ik kook op gas. Al 'moet' ik wel over. Persoonlijk wil ik van het gas af, waar we als VVE met de verwarming juist aan het gas gaan.quote:Op zondag 18 oktober 2020 22:39 schreef AnneX het volgende:
Gratizzz bezorgen, dus maar een washandje á ¤ 1,- extra besteld vanmiddag om het bedrag te scoren. Verdiend.🤪
Oei borisz en kook je elektrisch of op gas? Brrrr.
Konden ze dat niet eerder in het jaar doen? Ipv nu in de herfst?quote:Op zondag 18 oktober 2020 22:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik kook op gas. Al 'moet' ik wel over. Persoonlijk wil ik van het gas af, waar we als VVE met de verwarming juist aan het gas gaan.
We hebben blokverwarming en omdat de stookolieketels echt op waren moesten we over op iets anders. Warmtenetten enz. zijn (nog) geen optie. Gas is wat onze flat betreft de enige optie. Die overstap gaat niet vlekkeloos zullen we maar zeggen. Dit ligt vooral aan Liander, maar 'de tussenpersoon' gaat niet helemaal vrijuit.
Afijn nog twee weken is het koud thuis. Ik mag op kantoor werken dus de komende weken overleef ik nog wel.
'Wij' waren eind september klaar. Liander heeft echter een flinke wachtlijst en kan blijkbaar pas volgende week beginnen met de werkzaamheden. Alle partijen hebben gebeld of het niet eerder kon, maar ja dat ging niet.quote:Op zondag 18 oktober 2020 23:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Konden ze dat niet eerder in het jaar doen? Ipv nu in de herfst?
Je zou ook verwachten dat dat van de zomer zou gebeurenquote:Op zondag 18 oktober 2020 22:25 schreef borisz het volgende:
Kennelijk is er een stroomstoring in de flat.... Omdat we nog twee weken in de kou zitten hebben een hoop mensen een elektrische kachel aangeschaft. Dat kan de flat blijkbaar niet aan.
Liander is opgetrommeld om bij diverse mensen wat fasen om te zetten.
Ikzelf heb nergens last van. De problemen zijn blijkbaar al sinds gisteren, toen ook al diverse problemen.
De overstap van de oude stookolieketels naar gas en warmtekrachtkoppeling (wkk) gaat niet helemaal probleemloos..
Wat leuk dat gekrioel en 1 zwart schaapquote:Op maandag 19 oktober 2020 06:49 schreef sigme het volgende:
Mogge.
Zometeen kantoor maar eens aanslingeren. Eerst nog een koffie.
Oh ja, ik had gister nog een schapen-ganzen-filmpje gemaakt. Ze zijn allemaal dol op appeltjes.
Hebben ze nog en voorkeur voor Lunterse Pippeling of Groninger Kroon?quote:Op maandag 19 oktober 2020 06:49 schreef sigme het volgende:
Mogge.
Zometeen kantoor maar eens aanslingeren. Eerst nog een koffie.
Oh ja, ik had gister nog een schapen-ganzen-filmpje gemaakt. Ze zijn allemaal dol op appeltjes.
Vooral de ganzen hebben een voorkeur voor wat rotte appels, zij kunnen niet goed uit de voeten met van die harde ronde ballen. Zoete Ermgaard is daarom meer voor schapen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 07:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hebben ze nog en voorkeur voor Lunterse Pippeling of Groninger Kroon?
Ik had gewoon onthouden dat je Lunterse Pippeling en Groninger Kroon hadquote:Op maandag 19 oktober 2020 07:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Vooral de ganzen hebben een voorkeur voor wat rotte appels, zij kunnen niet goed uit de voeten met van die harde ronde ballen. Zoete Ermgaard is daarom meer voor schapen.
Dit filmpje was voornamelijk zachte rottende Groninger Kroon en een beetje Pippeling, met wat zoete Erm in harde appels. Je bent wel een kenner hoor
Sloffen zijn wel heerlijk als je thuiswerkt, geen koude voetenquote:Op maandag 19 oktober 2020 08:12 schreef Myraela het volgende:
Even twee jasjes besteld. Hopelijk zit er eentje tof en vooral lekker warm. Ik heb echt een warme jas nodig. Ik ben sowieso wel echt in de mood de laatste tijd voor warme dingen. Komt omdat het thuis net weer te koud begint te worden. Heb laatst zelfs naar sloffen gekeken.![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
True, maar ik ben er nog niet uit wat ik wil. Ik twijfel nog of ik gewoon van die hele dikke sokken niet leuker en lekkerder vind.quote:Op maandag 19 oktober 2020 08:16 schreef gcjoel het volgende:
Sloffen zijn wel heerlijk als je thuiswerkt, geen koude voeten
Ja dat is ook heel fijnquote:Op maandag 19 oktober 2020 08:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
True, maar ik ben er nog niet uit wat ik wil. Ik twijfel nog of ik gewoon van die hele dikke sokken niet leuker en lekkerder vind.
Dat lukt vaak wel met een kromme leernaald.quote:Op maandag 19 oktober 2020 08:23 schreef Barreltje het volgende:
Ik heb een paar sloffen die ik van k. Gekregen heb, maar nu begint van de rechterlijke de achterkant los te laten.. dat kan ik normaal gesproken wel weer even vastmaken met wat steekjes, maar dit zijn leren slofjes..
66 hele kilometers? Olie gepeild en de bandenspanning gecontroleerd?quote:Op maandag 19 oktober 2020 09:11 schreef golfer het volgende:
Zo maar weer een keer chauffeur spelen voor mijn oude vriend die naar een creatieve therapie-behandeling in het ziekenhuis gaat.
Dus weer met heen-en-weer rijden een rit van 66 kilometer voor de boeg.
Hopelijk kan/durft hij snel weer zelf in zijn eigen auto te rijden.
Ja in schoenen draag ik 'gewone' sokken, maar als 'sloffen' draag ik van die dikke huissokken. Die passen niet eens in mijn schoenenquote:Op maandag 19 oktober 2020 09:25 schreef derLudolf het volgende:
Sokken: bij nette schoenen dunne sokken. Anders van die "sportsokken" (heten ze echt zo?) Geen witte overigens
Met het goede been uit bed gestapt?quote:
Het schijnt dat corona idd ook effect heeft op de aanschaf van nette kleding en schoenenquote:Op maandag 19 oktober 2020 09:55 schreef Myraela het volgende:
Ik denk dit jaar m'n jas juist veel meer te dragen, veel meer tijd om even te wandelen of lopend naar de supermarkt te gaan met dit thuiswerken. Maar ik moet ook wel echt een nieuwe jas hebben, de vorige is 4 maten te groot.
Ben voor de rest wel echt minder aan het shoppen. Kan met de meeste dingen wel wachten tot ik wel weer naar kantoor moet.
Ik koop aanzienlijk minder panty's en mooie schoenen jaquote:Op maandag 19 oktober 2020 09:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het schijnt dat corona idd ook effect heeft op de aanschaf van nette kleding en schoenen
Bij een ANWB stel denk ik nog aan werkende middenklassers 50+. Maar wat is dan een Action stel? Gerda en Koos?quote:Op maandag 19 oktober 2020 09:58 schreef Syrena het volgende:
Fluffy sokken in Action sportslippers hier. Had eerst nepcrocs, maar die zijn bijna versleten. Al tig vervangers geprobeerd, waren het allemaal net niet.
Voor de gein voor mijn man Action slippers gekocht, maar hij draagt ze veel. Keertje geleend, oh, comfydus nu een eigen paar.
ANWB stel, maar dan anders
Ja eigenlijk welquote:Op maandag 19 oktober 2020 09:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Met het goede been uit bed gestapt?
Onslow en Daisyquote:Op maandag 19 oktober 2020 10:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij een ANWB stel denk ik nog aan werkende middenklassers 50+. Maar wat is dan een Action stel? Gerda en Koos?
Beide laat ik komen, ja. Maar wil er maar eentje houden. Als ik er al eentje hou, met jassen is het soms echt lastig.quote:Op maandag 19 oktober 2020 10:22 schreef AnneX het volgende:
En Myraela: laat je beide jassen komen? Vier maten té groot is wel veel, inderdaad.
Heb je goed gedaanis het gewicht nu stabiel?
Nee, nog groter.quote:Op maandag 19 oktober 2020 10:22 schreef AnneX het volgende:
Ludolf: zijn dat legervoertuigen waarover je post? voor al die miljoenen.
Oh ja, werk je nu 5 dagen? En ben je de enige die werd aangenomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |