SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Aguero op 18-10-2020 18:25:40 ]Citius, Altius, Fortius.
Tao trapt door de boter.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het zweet loopt je al over de rug.
Vermoeden van kleine flesjes.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hindley, die was in het verleden alleen goed in de Herald Sun Tour.
dit is het minste van de 3 vooraan heb ik het ideequote:Op zondag 18 oktober 2020 16:14 schreef franklop het volgende:
Kelderman moet ook gewoon gaan nu eigenlijk.
Wachten tot op km of 3.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:14 schreef franklop het volgende:
Kelderman moet ook gewoon gaan nu eigenlijk.
Dat is te hopen, anders rijdt hij nu vrij dom.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:15 schreef Pedroso het volgende:
Eigenlijk zou Kelderman nog een jump moeten maken maar volgens mij zit ie ook op z'n limiet.
Voordeel is wel dat ie de beste ploeg heeft voor de laatste week.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:16 schreef Slobeend het volgende:
Wilco gaat bibberen voor de derde week van Tao.
Dan had ie wel mee moeten doen, ik kan niet anders concluderenquote:Op zondag 18 oktober 2020 16:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Remco had deze Giro op z'n sloffen gewonnen, ik kan niet anders concluderen.
Daar twijfel ik ook niet aan.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Ineos rijdt in de breedte ook best sterk.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat ie de beste ploeg heeft voor de laatste week.
Zonder ongelukkenquote:Op zondag 18 oktober 2020 16:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Moet hij wel leren om fatsoenlijk door een bocht te fietsen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:17 schreef Koffieplanter het volgende:
Als je niet meedoet dan kan je ook niet winnen. Had ie maar op z'n fiets moeten blijven zitten.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:17 schreef Koffieplanter het volgende:
De ploeg is in ieder geval goed.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ben benieuwd hoe het gaat de komende kilometers, vraag me af of Sunweb het nu wel echt slim aanpakt.
Roze is nog geen must en hij pakt vermoedelijk nog minstens zes seconden boni.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ben benieuwd hoe het gaat de komende kilometers, vraag me af of Sunweb het nu wel echt slim aanpakt.
Je hebt te maken met de persoonlijkheid van Wilco, maar ik zou zeggen, als je tijd kan pakken dan moet je dat doen. Zo veel momenten zijn er niet in een grote ronde om dat te doen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Roze is nog geen must en hij pakt vermoedelijk nog minstens zes seconden boni.
Vrees je?quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Kelderman pakt hier vrees ik het roze
Beter nog niet denk ik, Keldermans reputatie als dr bibber kennendequote:
Misschien pakt ie vandaag wel roze en wordt morgen de koers gestaakt. Dat is voor iedereen beter.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:20 schreef Momo het volgende:
Ik zeg nog steeds tegen mezelf dit kan niet goed blijven gaan.
Misschien dat de corona stress hem afleidt van de wedstrijd.
Ditquote:Op zondag 18 oktober 2020 16:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je hebt te maken met de persoonlijkheid van Wilco, maar ik zou zeggen, als je tijd kan pakken dan moet je dat doen. Zo veel momenten zijn er niet in een grote ronde om dat te doen.
Denken dat Wilco dan nog niet gelost isquote:Op zondag 18 oktober 2020 16:21 schreef Mani89 het volgende:
Wilco verliest de sprint straks van Tao, en van Hindley.
Niet deze?quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:19 schreef groenen het volgende:
Ik kan mijn Keldermerckx fantopic niet meer terugvinden 🙁
Gaat niet gebeurenquote:Op zondag 18 oktober 2020 16:21 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Misschien pakt ie vandaag wel roze en wordt morgen de koers gestaakt. Dat is voor iedereen beter.
SPT / Het grote Wilco Kelderman topic # 001 De nieuwe Merckxquote:Op zondag 18 oktober 2020 16:19 schreef groenen het volgende:
Ik kan mijn Keldermerckx fantopic niet meer terugvinden 🙁
De NOS gaat dit volgende week kapot hypen met het Wilco Giro Journaal enzo. Die druk kan Kelderman niet aan.quote:
Normaal zeker eensch. Maar dit kan de laatste etappe zijn.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Beter nog niet denk ik, Keldermans reputatie als dr bibber kennende
Zijn daar aanwijzingen voor. Ik lees het hier en daar maar op basis waarvan eigenlijk?quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:22 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Normaal zeker eensch. Maar dit kan de laatste etappe zijn.
Ojaquote:Op zondag 18 oktober 2020 16:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De NOS gaat dit volgende week kapot hypen met het Wilco Giro Journaal enzo. Die druk kan Kelderman niet aan.
Dat ja, of alle moeilijke bergen eruit vanwege het weerquote:Op zondag 18 oktober 2020 16:22 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Normaal zeker eensch. Maar dit kan de laatste etappe zijn.
Ieder evenement wat de NOS oppakt na het eerst genegeerd te hebben gaat dan onmiddelijk misquote:Op zondag 18 oktober 2020 16:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De NOS gaat dit volgende week kapot hypen met het Wilco Giro Journaal enzo. Die druk kan Kelderman niet aan.
Maar dan verdien je ook niet om te winnen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als de koers morgen wordt gestaakt, dan is dit ook geen echte Giro-zege.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:21 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Misschien pakt ie vandaag wel roze en wordt morgen de koers gestaakt. Dat is voor iedereen beter.
Corona he, global warming to a standstillquote:
Bij Wilco is het een stuk erger dan Steven, Wilco is juist erg explosief.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:24 schreef BobW het volgende:
Klopt het als Wiki zegt dat Wilco al tien jaar geen etappe (geen tijdrit) heeft gewonnen?
Wel bijzonder dat Kelderman en Kruijswijk eigenlijk nooit winnen als je zo goed bent
Sunweb dat de forcing voert voor Kelderman in een bergrit in de Giro. 2020 gaat nooit meer overtroffen wordenquote:
Hoeveel bonusseconden zijn er te vergeven?quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:25 schreef franklop het volgende:
waarom nog 2 seconden? Verschil is 56 Jeroen.
Je trapt niet zo'n verzet als je probeert een sprint te winnen.quote:
Tao was ook gewoon veel beter, die ademde niet eens.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:29 schreef Mansjester het volgende:
Ik mag toch hopen dat Wilco de winst niet aan Tao gunde maar gewoon niet kon
Hier krijgt hij de steun van Ineos voor de rest van de giro.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:28 schreef OProg het volgende:
Dit was zelfs niet doen alsof hij een poging deed.
Als je de winst gunt eindig je niet op een handvol seconden.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:29 schreef Mansjester het volgende:
Dat was wel duidelijk te zien, de beste heeft gewonnen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:29 schreef Mansjester het volgende:
Als dat zou gebeuren blijft Wilco zn matige palmares houdenquote:Op zondag 18 oktober 2020 16:28 schreef -XOR- het volgende:
Irritant portugeesje, naait morgen waarschijnlijk Wielco een rode kaart aan met een schwalbe
Mooi zal hij nooit worden.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Luitenant Tao, mooie jongen. @:Mani89
Dagjesmensenquote:Op zondag 18 oktober 2020 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Het enige wat jullie in wlr doen is een wedstrijdje zo cynisch mogelijk posten hè?
Wil jij dat niet dan?quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Het enige wat jullie in wlr doen is een wedstrijdje zo cynisch mogelijk posten hè?
Leg uit.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
WAS? Nu zijn de vrouwen live op Sporza.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:31 schreef heywoodu het volgende:
Mooie rit hoor, dit was een geniale wielerdag
Zijn allemaal users met een act.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Nou vooruit, even een schuin oog daar op werpen dan.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
WAS? Nu zijn de vrouwen live op Sporza.
Geestig, maar nog steeds een lelijke inteeltbrit.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
https://streamable.com/k8drx4
Jammer wel. Niet dat een vbl anders is hoor met al die incestieuze grappenquote:Op zondag 18 oktober 2020 16:32 schreef superniger het volgende:
[..]
Zijn allemaal users met een act.
Alsof jij geen act bent.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:32 schreef superniger het volgende:
[..]
Zijn allemaal users met een act.
Er is altijd wel iemand.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Sunweb probeert hem uit te spelen. Geen idee wie hem dan gaat terug halen.
Je overdrijft beste.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer wel. Niet dat een vbl anders is hoor met al die incestieuze grappen
Ik zou WLR niet willen gaan vergelijken met VBL...quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer wel. Niet dat een vbl anders is hoor met al die incestieuze grappen
Arme Wielco, kan ie es een grote ronde winnen, komt de bedreiging vanuit zn eigen ploeg.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Sunweb probeert hem uit te spelen. Geen idee wie hem dan gaat terug halen.
Hindley verliest minuten in de tijdritquote:Op zondag 18 oktober 2020 16:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Laatste tijdrit is 15km vlak. Daar verliest hij hooguit een halve minuut op Kelderman.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:38 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Hindley verliest minuten in de tijdrit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |