Tao was ook gewoon veel beter, die ademde niet eens.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:29 schreef Mansjester het volgende:
Ik mag toch hopen dat Wilco de winst niet aan Tao gunde maar gewoon niet kon
Hier krijgt hij de steun van Ineos voor de rest van de giro.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:28 schreef OProg het volgende:
Dit was zelfs niet doen alsof hij een poging deed.
Als je de winst gunt eindig je niet op een handvol seconden.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:29 schreef Mansjester het volgende:
Dat was wel duidelijk te zien, de beste heeft gewonnen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:29 schreef Mansjester het volgende:
Als dat zou gebeuren blijft Wilco zn matige palmares houdenquote:Op zondag 18 oktober 2020 16:28 schreef -XOR- het volgende:
Irritant portugeesje, naait morgen waarschijnlijk Wielco een rode kaart aan met een schwalbe
Mooi zal hij nooit worden.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Luitenant Tao, mooie jongen. @:Mani89
Dagjesmensenquote:Op zondag 18 oktober 2020 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Het enige wat jullie in wlr doen is een wedstrijdje zo cynisch mogelijk posten hè?
Wil jij dat niet dan?quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Het enige wat jullie in wlr doen is een wedstrijdje zo cynisch mogelijk posten hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |