Leg uit.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Het enige wat jullie in wlr doen is een wedstrijdje zo cynisch mogelijk posten hè?
WAS? Nu zijn de vrouwen live op Sporza.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:31 schreef heywoodu het volgende:
Mooie rit hoor, dit was een geniale wielerdag
Zijn allemaal users met een act.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Het enige wat jullie in wlr doen is een wedstrijdje zo cynisch mogelijk posten hè?
Nou vooruit, even een schuin oog daar op werpen dan.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
WAS? Nu zijn de vrouwen live op Sporza.
Geestig, maar nog steeds een lelijke inteeltbrit.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
https://streamable.com/k8drx4
Jammer wel. Niet dat een vbl anders is hoor met al die incestieuze grappenquote:Op zondag 18 oktober 2020 16:32 schreef superniger het volgende:
[..]
Zijn allemaal users met een act.
Alsof jij geen act bent.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:32 schreef superniger het volgende:
[..]
Zijn allemaal users met een act.
Er is altijd wel iemand.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Sunweb probeert hem uit te spelen. Geen idee wie hem dan gaat terug halen.
Je overdrijft beste.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer wel. Niet dat een vbl anders is hoor met al die incestieuze grappen
Ik zou WLR niet willen gaan vergelijken met VBL...quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer wel. Niet dat een vbl anders is hoor met al die incestieuze grappen
Arme Wielco, kan ie es een grote ronde winnen, komt de bedreiging vanuit zn eigen ploeg.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Sunweb probeert hem uit te spelen. Geen idee wie hem dan gaat terug halen.
Hindley verliest minuten in de tijdritquote:Op zondag 18 oktober 2020 16:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Laatste tijdrit is 15km vlak. Daar verliest hij hooguit een halve minuut op Kelderman.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:38 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Hindley verliest minuten in de tijdrit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |