quote:
Daarom.quote:Wat is het best: ‘Lees verder als je meer wil weten’ of ‘Lees verder als je meer wilt weten?’
Het is allebei juist. Wel is de zin met wil nog wat informeler dan die met wilt.
Bedankt voor je openhartigheidquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:16 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
[..]
Daarom.
https://onzetaal.nl/taaladvies/je-wil-je-wilt/
Als ik bij het kiezen van mijn user naam geen underscore had gebruikt dan had 50% van FOK! moeite met het lezen van mijn naam.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:16 schreef Durmada het volgende:
Waarom schrijf je "Neef Wuppie" ipv "Neef_Wuppie" ?
Zullen deze problemen zich nu niet voordoen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:17 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Als ik bij het kiezen van mijn user naam geen underscore had gebruikt dan had 50% van FOK! moeite met het lezen van mijn naam.
Niet zo gek lang hoor. Centimeter of 15. Geodriehoekje.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:17 schreef Fok-it het volgende:
Nu verder op de wat minder persoonlijke vragen
Hoe lang is je piemel?
Met het hoogste alcoholpercentage. Dus kanon scoort goed.quote:
Jawel, maar ik schat het nu op zo'n 40%.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:18 schreef Durmada het volgende:
[..]
Zullen deze problemen zich nu niet voordoen?
Welke users schaar je onder deze 40% ?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:19 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Jawel, maar ik schat het nu op zo'n 40%.
@Quotidienquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:23 schreef Durmada het volgende:
[..]
Welke users schaar je onder deze 40% ?
Waarom direct deze interesse fokkie?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:17 schreef Fok-it het volgende:
Nu verder op de wat minder persoonlijke vragen
Hoe lang is je piemel?
Ik had vooral gehoopt deze vraag te kunnen stellen buiten het zicht van jouquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom direct deze interesse fokkie?
Is toch helemaal niet nodig. Als mensen Angela schijf of Maisie Williams als mooie vrouw noemen weet ik wel hoe laat het isquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had vooral gehoopt deze vraag te kunnen stellen buiten het zicht van jou
He is gae.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
SEX / Lust-sex met vrienden (same sex)
Hierom denk ik.
Bernhard Leopold Frederik Everhard Julius Coert Karel Godfried Pieter, Prins der Nederlanden, Prins van Lippe-Biesterfeld, geboren als Bernhard Friedrich Eberhard Leopold Julius Kurt Carl Gottfried Peter Graf von Biesterfeld.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:37 schreef Acryl het volgende:
Hoe heet prins Bernard? En zo niet, waarom?
Jammer. Ik ben zelden zo open en eerlijk.quote:
Zo ja, waarom wel?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:49 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Bernhard Leopold Frederik Everhard Julius Coert Karel Godfried Pieter, Prins der Nederlanden, Prins van Lippe-Biesterfeld, geboren als Bernhard Friedrich Eberhard Leopold Julius Kurt Carl Gottfried Peter Graf von Biesterfeld.
Ja sorry man , ik weet het ff niet meerquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:49 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Jammer. Ik ben zelden zo open en eerlijk.
Als je zelden zo eerlijk bent zou dit ook een leugen kunnen zijn.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:49 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Jammer. Ik ben zelden zo open en eerlijk.
Ja iemand heeft het verplaatst. Verdomme.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:52 schreef K.Indertent het volgende:
En het staat in ONZ dus de TT is ook al een leugen. Je staat er weer lekker op neef.
Niemand.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:51 schreef Durmada het volgende:
Wie is je favoriete user uit de Techniek en Computer fora?
Ja sorry man, dit is beste wat ik kon doen. Ik vind het wel grappig maar het is niet echt wat voor KLB.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:53 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ja iemand heeft het verplaatst. Verdomme.
@Hyaenidaequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:01 schreef Dries4Ever het volgende:
Wie gaat de KLB 2020 beste user prijs winnen?
Geeft niet pik.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja sorry man, dit is beste wat ik kon doen. Ik vind het wel grappig maar het is niet echt wat voor KLB.
Dat is echt not done. Airfryer is sowieso een slap aftreksel.quote:
De TT doet anders vermoeden. Alles of niets toch?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja sorry man, dit is beste wat ik kon doen. Ik vind het wel grappig maar het is niet echt wat voor KLB.
Ik wil van KLB best ONZ maken in de TT, het is aan TS.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:15 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
De TT doet anders vermoeden. Alles of niets toch?
Om zn geloofwaardigheid niet aan te tasten zou ik alvast proactief handelen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil van KLB best ONZ maken in de TT, het is aan TS.
Ik heb liever dat je geen besluiten voor mij neemt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:17 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Om zn geloofwaardigheid niet aan te tasten zou ik alvast proactief handelen.
Ik zeg alleen wat ik zou doen. Als ik voor je zou besluiten zou je zelf niet beslissingsbevoegd zijn. Ik zou er niet van staan te kijken, maar ben je dit?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je geen besluiten voor mij neemt.
Bvd.
Ik zet nu een joker in en kies voor een makkelijke vraag.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:24 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ik zeg alleen wat ik zou doen. Als ik voor je zou besluiten zou je zelf niet beslissingsbevoegd zijn. Ik zou er niet van staan te kijken, maar ben je dit?
Willen we meer of minder vernevelende middelen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:27 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik zet nu een joker in en kies voor een makkelijke vraag.
Deze man weetquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dat is echt not done. Airfryer is sowieso een slap aftreksel.
Beter bitterballen uit het vet.![]()
@:plompzakker
Ik zit gewoon thuis (weekendquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:33 schreef Quotidien het volgende:
Hoelang is je onvrijwillige opname nog en waarom krijg je toegang tot het internet?
Welke plank?quote:
de plank uit de OPquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:45 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Welke plank?
Heb ooit wel eens een grietje gehad die slank was. Helaas zijn die tijden veranderd.
okequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:46 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Beregezellig. Zit daar samen met @:onlogisch het forumbeest.
pics van je zusje en/of moeder.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:46 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Beregezellig. Zit daar samen met @:onlogisch het forumbeest.
Toen ik daar mijn allereerste post maakte, kreeg ik drie doodsverwensingen en het k..... woord naar mijn hoofd geslingerd.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:47 schreef Paul het volgende:
Hoe ben je zo in VBL SC terecht gekomen?
Luppie is niet meer. Daar kleefde teveel bloed aan. Hij ligt aan de verkeerde kant van het gras.quote:
Je weet dat ze tepels als spiegeleieren heeft he?quote:
Ligt Luppie de maden te voeren?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Luppie is niet meer. Daar kleefde teveel bloed aan. Hij ligt aan de verkeerde kant van het gras.
Waarom denk je dat ik het vraag?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:52 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Je weet dat ze tepels als spiegeleieren heeft he?
Ik blijf haar je schuldig. Ik heb de foto wel, maar grote kans dat ik dan weer een maand langs de zijlijn zit als ik hem post.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het vraag?
Mijn DM staat openquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:03 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik blijf haar je schuldig. Ik heb de foto wel, maar grote kans dat ik dan weer een maand langs de zijlijn zit als ik hem post.
Ja die ****** racist. Ik mag iedere keer al het werk voor hem doen en die ouwe bokkenlul doet geen fluit. Ja hij zit soms aan mijn fluitquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:01 schreef ToT het volgende:
Heeft een man met een lange baard en een bolhoed je wel eens onzedelijk betast?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:05 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ja die ****** racist. Ik mag iedere keer al het werk voor hem doen en die ouwe bokkenlul doet geen fluit. Ja hij zit soms aan mijn fluit
DM gestuurd.quote:
Vroeger was dat grillworst en dat het liefst met een beetje mayo.quote:
Niet leuk. Ik vind vi na die rel om Akwasi ongeloofwaardig.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:19 schreef Maanvis het volgende:
WAt vind je van deze anekdote over soren lerbie?
Wat vind jij deerniswekkend?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Niet leuk. Ik vind vi na die rel om Akwasi ongeloofwaardig.
Niet echt.quote:
Ik ben vandaag gewoon heel traag.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:28 schreef Chia het volgende:
@:Neef_Wuppie waarom reageer je zo traag?
Je bedoelt waar we nu inzitten?quote:
Sus confirmedquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:23 schreef Chia het volgende:
[..]
@:Leonos @:Fugue hij geeft geen antwoord op deze vraag. Neef_Wuppie is sus.
Wat doe je dan in je vrije tijd behalve FOK!ken? Game je? Kijk je veel Netflix?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Niet echt.
Ik houd wel van fietsen, koken en reizen, maar een hobby, nee.
Ik werk fulltime, waardeloos. Dat neemt al enorm veel tijd in.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:34 schreef Chia het volgende:
[..]
Wat doe je dan in je vrije tijd behalve FOK!ken? Game je? Kijk je veel Netflix?
Ik kijk eigenlijk geen voetbal. Ik post alleen in VBL.quote:
Maar dat sporten vind je zo kut dat het geen hobby is?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik werk fulltime, waardeloos. Dat neemt al enorm veel tijd in.
In het weekend drink ik gladjes. Doordeweeks kijk ik na het avondeten een serie of ga ik sporten.
Nee hoor. Het is gewoon wel fijn om te doen, maar ja dat is seks ook.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:41 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar dat sporten vind je zo kut dat het geen hobby is?
Heb je nog tips voor personen die te weinig aan lichaamsbeweging doen en teveel eten?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:45 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is gewoon wel fijn om te doen, maar ja dat is seks ook.
Een hobby kun je het niet noemen.
Er moet iets in het koppie gebeuren om de spreekwoordelijke knop om te draaien. Ik kan wel zeggen dat zo'n papzak moet gaan sporten en gezond moet gaan eten maar ze luisteren toch niet naar mij.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:47 schreef Chia het volgende:
[..]
Heb je nog tips voor personen die te weinig aan lichaamsbeweging doen en teveel eten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |