quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:05 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ja die ****** racist. Ik mag iedere keer al het werk voor hem doen en die ouwe bokkenlul doet geen fluit. Ja hij zit soms aan mijn fluit
DM gestuurd.quote:
Vroeger was dat grillworst en dat het liefst met een beetje mayo.quote:
Niet leuk. Ik vind vi na die rel om Akwasi ongeloofwaardig.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:19 schreef Maanvis het volgende:
WAt vind je van deze anekdote over soren lerbie?
Wat vind jij deerniswekkend?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Niet leuk. Ik vind vi na die rel om Akwasi ongeloofwaardig.
Niet echt.quote:
Ik ben vandaag gewoon heel traag.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:28 schreef Chia het volgende:
@:Neef_Wuppie waarom reageer je zo traag?
Je bedoelt waar we nu inzitten?quote:
Sus confirmedquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:23 schreef Chia het volgende:
[..]
@:Leonos @:Fugue hij geeft geen antwoord op deze vraag. Neef_Wuppie is sus.
Wat doe je dan in je vrije tijd behalve FOK!ken? Game je? Kijk je veel Netflix?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Niet echt.
Ik houd wel van fietsen, koken en reizen, maar een hobby, nee.
Ik werk fulltime, waardeloos. Dat neemt al enorm veel tijd in.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:34 schreef Chia het volgende:
[..]
Wat doe je dan in je vrije tijd behalve FOK!ken? Game je? Kijk je veel Netflix?
Ik kijk eigenlijk geen voetbal. Ik post alleen in VBL.quote:
Maar dat sporten vind je zo kut dat het geen hobby is?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik werk fulltime, waardeloos. Dat neemt al enorm veel tijd in.
In het weekend drink ik gladjes. Doordeweeks kijk ik na het avondeten een serie of ga ik sporten.
Nee hoor. Het is gewoon wel fijn om te doen, maar ja dat is seks ook.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:41 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar dat sporten vind je zo kut dat het geen hobby is?
Heb je nog tips voor personen die te weinig aan lichaamsbeweging doen en teveel eten?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:45 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is gewoon wel fijn om te doen, maar ja dat is seks ook.
Een hobby kun je het niet noemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |