Kan prima hoorquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
In dat geval kan je nóóit zeggen: "ik zat alwéér goed"
Oh die is mooiquote:
quote:
Wat een eerquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:34 schreef Cee het volgende:
Ik ga gewoon op @:Aoibhin's mol-verdenking af, als ik dan al mijn punten verlies geef ik haar lekker de schuld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gaan.C’est Davie :o)
Ik kom straks even langsquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hiernaar![]()
https://www.jumbo.com/recepten/speculaastaart-met-appel-503782
Inches verkeerd omgerekend naar centimeters, waardoor de maskers te groot zijn.quote:Handleiding Rijksoverheid om mondkapjes te maken bevat foute afmetingen
Hoogmoed komt voor de val!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:41 schreef Dave het volgende:
Jopi en Cee dus vanavond ook de puntjes kwijt. Wordt stil aan de top.
quote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:43 schreef Dave het volgende:
[..]
Inches verkeerd omgerekend naar centimeters, waardoor de maskers te groot zijn.
Klinkt vast herkenbaar voor sommige fokkers.
Ik vond het vooral opvallend datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:49 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik vond het vooral opvallend datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:55 schreef Dave het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Ziet er lekker uit!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:01 schreef Aoibhin het volgende:
[ afbeelding ]
Die rondjes zijn meer een soort blobjes geworden, maar ach; het komt toch in je maag weer samen
Dat is waarquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:01 schreef Aoibhin het volgende:
[ afbeelding ]
Die rondjes zijn meer een soort blobjes geworden, maar ach; het komt toch in je maag weer samen
Is dat topic er al?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:02 schreef Dave het volgende:
Komt die ook in het Heel ESF Bakt topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |