abonnement Unibet Coolblue
pi_195690732



Welkom in de ESF-SC

De vernieuwde Slowchat van ESF, voor al uw (non)-esf-gerelateerde dagelijkse beslommeringen.
Hier kan je kwijt wat je vanavond gaat eten, dat je ruzie hebt met de teckel van de tante van je buurvrouw, wat je vakantieplannen zijn, wat er vanavond op tv komt, wat je favoriete ESF-liedje van dit jaar is, wat je midden in de nacht kwijt moet, je slechtste grappen, hoe erg je spinnen haat, je klachten over Huub Stapel, als je sowieso mensen die Huub heten stiekem niet vertrouwt, hoeveel meltdowns afgelopen ESF je bezorgd heeft, je laatste ervaring met een airfryer, hoe harig jij het graag ziet, dat je even aan je kloten voelt, dat jij WIDM stiekem ook nooit gezien hebt, wie Mark Rutte moet opvolgen en dat je geen idee hebt wat je moet kopen voor vaderdag.

En uiteraard ook over serieuze zaken die je bezig houden of kwijt wilt. (En daar hoef je sorry voor te zeggen. Nee niet. Geen sorry. Hou op met gesorry. GEEN sorrrrry! ook geen sorrie.)

*G* :B w/ 120301_163650_wapperindiaan.gif 120301_163650_bloosindiaan.gif 120301_163650_frownindiaan.gif 120301_163650_redfaceindiaan.gif 14.gif

Ons eiland Doezepwa Utopia:

Cee's moodboard van Doezepwa Utopia: https://pin.it/ikbu7rgamqkcu3

Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019

Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify

ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_195690758
Had niet door dat ik de lapo had :@
Tips en weetjes over kalknagels zit in de weg }:|
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 12:14:34 #3
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_195690770
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 12:11 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

:9~

Hoe was het bij je schoonouders?
Ach het viel verder wel mee. Had het idee dat ze me een beetje overdreven vinden in mijn social distancing.
Maar wat mij betreft doen we het voorlopig wel zo, wij leven hier momenteel in een corona-hotspot en ik probeer overal me zo zorgvuldig mogelijk te gedragen.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator zaterdag 17 oktober 2020 @ 12:16:42 #4
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195690815
column Michiel Wuyts voor de Ronde van Vlaanderen

quote:
Ze zullen het vertikken om met Van Aert naar de streep te rijden"
quote:
Ik hoop alleen dat de toch zo getormenteerde vader Van der Poel met de uitslag overweg kan.
_O- _O-
pi_195690843
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 12:14 schreef GeorgeM het volgende:
Had niet door dat ik de lapo had :@
Tips en weetjes over kalknagels zit in de weg }:|
Nou, je had het topic nog best snel geopend! ^O^ Zijn die tips en weetjes meegegaan naar het nieuwe topic, of heb je er nu geen last meer van? :P
pi_195690852
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 12:14 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ach het viel verder wel mee. Had het idee dat ze me een beetje overdreven vinden in mijn social distancing.
Maar wat mij betreft doen we het voorlopig wel zo, wij leven hier momenteel in een corona-hotspot en ik probeer overal me zo zorgvuldig mogelijk te gedragen.
Irritant is dat dat mensen het niet serieus nemen :{
Mijn schoonmoeder wilde knuffelen, net voordat de cijfers weer opliepen en ik was niet fit. Dat had ik haar gezegd voordat ze kwamen. Maar ja, ze konden gratis mee-eten |:)
Heb je wel afstand kunnen houden?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_195690877
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 12:18 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Nou, je had het topic nog best snel geopend! ^O^ Zijn die tips en weetjes meegegaan naar het nieuwe topic, of heb je er nu geen last meer van? :P
Tips en weetjes zijn er nog :{
Nu gaat het over een bevalling :|W
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_195690906
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 12:19 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Tips en weetjes zijn er nog :{
Nu gaat het over een bevalling :|W
Ik ben al tig keer doorverwezen naar de betreffende site.
Zie het maar als een sponsoring van FOK!,
pi_195690929
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 12:19 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Tips en weetjes zijn er nog :{
Nu gaat het over een bevalling :|W
Dat ziet er toch net ietsjes minder eng uit dan kalknagels :D
pi_195690985
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 12:14 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ach het viel verder wel mee. Had het idee dat ze me een beetje overdreven vinden in mijn social distancing.
Maar wat mij betreft doen we het voorlopig wel zo, wij leven hier momenteel in een corona-hotspot en ik probeer overal me zo zorgvuldig mogelijk te gedragen.
Ik vrees eigenlijk wel dat het verschil tussen wel of niet zorgvuldig gedrag tijdens een bezoek niet echt verschil maakt. Als je geruime tijd in dezelfde binnenruimte bent met een Corona-besmette persoon, is het toch moeilijk te vermijden dat er een grote kans op besmetting is. Maar ik kan me voorstellen dat helemaal niet gaan ook geen optie is.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_195691114
Net kibbeling als lunch gehad :Y)
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 12:34:19 #12
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_195691131
Eerste wedstrijd in de poulefase van de EFL Trophy. MK Dons had hun eerste wedstrijd met 2-0 gewonnen van Carlise United. Mijn eerste wedstrijd is tegen MK Dons. Na een spannende wedstrijd die met 2-1 gewonnen.

De volgende wedstrijd weer in de competitie. Dit keer tegen de nummer 3 op de ranglijst: Newport County. Helaas kwam tegen hen de zegereeks ten einde. Na de 3-1 achterstand met rust uiteindelijk met 3-2 verloren.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_195691192
Ik vind het wel goed dat je de regels zo goed blijft naleven bij je schoonouders, @Arizona . Ook al lijkt het niet te helpen, als jij elke keer zegt dat het in de omgeving helemaal niet goed gaat, dan zullen ze er onbewust vast toch naar luisteren, toch? Bij jullie in de regio lopen de besmettingen hard op, dan moet je gewoon minder risico nemen.
Ik druk mijn grootmoeder ook op het hart dat ze moet oppassen. Twee dagen terug vertelde ze dat ze de medicijnjongen nu niet meer toe laat in haar huis. Zielig voor hem, maar ja, hij komt overal en heeft geen mondkapje op.

Je verdient een groter toetje :P
pi_195691200
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 12:08 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!

Hier staat de appel-speculaastaart in de oven, ik hoop dat hij lukt *O*
Ari je meent het niet, maar die taart ga ik ook vandaag maken :D _O- Had vanochtend de ingrediënten al gekocht
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 12:38:17 #15
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_195691205
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 12:18 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Irritant is dat dat mensen het niet serieus nemen :{
Mijn schoonmoeder wilde knuffelen, net voordat de cijfers weer opliepen en ik was niet fit. Dat had ik haar gezegd voordat ze kwamen. Maar ja, ze konden gratis mee-eten |:)
Heb je wel afstand kunnen houden?
Jup, maar dat lag dus alleen aan mij, omdat ik aangaf niet met zijn allen aan tafel te willen zitten.
Ik snap het niet, het is een kleine moeite om afstand te houden. Ze moeten blij zijn dat we elkaar überhaupt nog kunnen zien.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_195691217
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 12:14 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ach het viel verder wel mee. Had het idee dat ze me een beetje overdreven vinden in mijn social distancing.
Maar wat mij betreft doen we het voorlopig wel zo, wij leven hier momenteel in een corona-hotspot en ik probeer overal me zo zorgvuldig mogelijk te gedragen.
En groot gelijk heb je ^O^ Niks overdreven aan
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 12:39:40 #17
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_195691221
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 12:37 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ari je meent het niet, maar die taart ga ik ook vandaag maken :D _O- Had vanochtend de ingrediënten al gekocht
Wat leuk :D
Ik had het woensdag al gekocht. Hij is bijna klaar, ik ben zo benieuwd!
Heb nog maar weinig ervaring met deze oven en taarten, alleen nog maar een tarte tatin gemaakt, dus ik ben benieuwd hoe deze eruit komt :D
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_195691279
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 12:39 schreef Arizona het volgende:

[..]

Wat leuk :D
Ik had het woensdag al gekocht. Hij is bijna klaar, ik ben zo benieuwd!
Heb nog maar weinig ervaring met deze oven en taarten, alleen nog maar een tarte tatin gemaakt, dus ik ben benieuwd hoe deze eruit komt :D
Het zal lekker ruiken bij je
pi_195691291
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 12:39 schreef Arizona het volgende:

[..]

Wat leuk :D
Ik had het woensdag al gekocht. Hij is bijna klaar, ik ben zo benieuwd!
Heb nog maar weinig ervaring met deze oven en taarten, alleen nog maar een tarte tatin gemaakt, dus ik ben benieuwd hoe deze eruit komt :D
Je zult het niet geloven, maar ik zat serieus te twijfelen nog of ik die taart wilde maken of een tarte tatin :D _O-

Maar ben heel benieuwd! *O* Die van jou is eerder klaar, dus laat me even weten wat ik kan verwachten :9
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_195691373
Nu weet ik niet wat ik wil bakken
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_195691404
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 12:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nu weet ik niet wat ik wil bakken
Speculaas-appel?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_195691423
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 12:51 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Speculaas-appel?
Te standaard
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 12:54:48 #23
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_195691486
Hier nog een keer:
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 11:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Krijgen jullie trouwens ook Jumbo punten in het kader van de actie Jumbo sparen met elkaar?
Ik zou het leuk vinden wanneer jullie die punten geven aan mijn sportvereniging. :@
Kies regio: Zeeland, dan Middelburg en dan badmintonvereniging Sinar '75.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 12:55:11 #24
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_195691496
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 12:43 schreef Meridiaan het volgende:

[..]

Het zal lekker ruiken bij je
Het ruikt hier zalig ja!

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 12:44 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Je zult het niet geloven, maar ik zat serieus te twijfelen nog of ik die taart wilde maken of een tarte tatin :D _O-

Maar ben heel benieuwd! *O* Die van jou is eerder klaar, dus laat me even weten wat ik kan verwachten :9
Hij is nu net de oven uit en ingesmeerd met abrikozenjam en hij ziet er goed uit *O*

Ik heb alleen geen rondjes gedaan van het overige deeg maar gewoon een raster, mijn deeg was net niet meer koud genoeg om goede rondjes te kunnen snijden. Maar dat zal de pret niet drukken. Nu afkoelen en straks proeven, ben zo benieuwd :D
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 12:57:00 #25
403253 Meke
after all this time? always.
pi_195691526
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 12:51 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]

Te standaard
Zoiets?

Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')