Hey wéér een nieuw nummertje van NBT? Lekker bezigquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:54 schreef Hamlapjes het volgende:
In de categorie Vage Overgangen presenteer ik u het stuk van 1:40 tot en met 1:55
Mag best.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:07 schreef Meke het volgende:
En speciaal voor @:molloot200 zal ik alvast aankondigen dat Door de Wind er dit jaar zeker tussen zal staan hoor
Whatever, je had wel Iron Sky geniaal nummerquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat verbaast me niks, ik vind het stiekem ook wel leuk dat dit tussen jullie lijstjes staatHoewel er vast ook wel liedjes tussenstaan die algemeen geaccepteerd zijn als goede muzieksmaak
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:23 schreef molloot200 het volgende:
Also, goedenavond.
Also, ik heb besloten dat ik na mijn tentamenweek ook maar eens vier eurootjes uit ga geven aan dat Among Us. Maar wel pas na m'n tentamenweek. Zo vaak als ik Jobi hoor over dat spel kan dat niet goed in combinatie met leerdagen zijn
Maar ik "ken" jullie ook nog nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
Is leuk hoor![]()
Net ook met Fok!ers gespeeld die ik nog niet kende. Valt ook reuze mee
Jaquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Whatever, je had wel Iron Sky geniaal nummer
Sowieso Paolo Nutini
Sinds wanneer is Karen blond?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:30 schreef Meke het volgende:
Ohhh mensen dit is leeeuuuk! Belgische Masked Singer zit Karen van K3 in de jury. De zeemeermin komt op en Karen zegt meteen; da's Kathleen![]()
En nu de ontknoping, drie of vier weken toch wel twijfelen later;
Voor het eerst met ons spreken is natuurlijk ook wel een drempel, snap ikquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar ik "ken" jullie ook nog niet
Leukquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:30 schreef Meke het volgende:
Ohhh mensen dit is leeeuuuk! Belgische Masked Singer zit Karen van K3 in de jury. De zeemeermin komt op en Karen zegt meteen; da's Kathleen![]()
En nu de ontknoping, drie of vier weken toch wel twijfelen later;
Al best een tijdje, sinds ze niet meer de rosse van K3 isquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Karen blond?
En wat is Kathleen oud geworden.
Dat dacht Kathleen zelf ook want ze was op zoek naar een rosse maar kon die niet vinden of zo zegt ze zo tussen neus en lippen doorquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Karen blond?
En wat is Kathleen oud geworden.
Ik vond die cover van Lena ook nog best leuk toenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja![]()
Als promotieactie bij New Shoes had hij op Hyves een wedstrijd en heb ik hele mooie nieuwe all stars gewonnen![]()
Ik had haar nog nooit als blondine gezien sinds anders.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Al best een tijdje, sinds ze niet meer de rosse van K3 is
Staat haar wel beter dan het rood wat ze eerst had.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Al best een tijdje, sinds ze niet meer de rosse van K3 is
Ergens denk ik ook altijd "oh op de chat is het altijd gezellig, kan anders niet anders zijn denk ik".quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Voor het eerst met ons spreken is natuurlijk ook wel een drempel, snap ikGewoon doen als je je er prettig bij voelt
De mensen die tot nu toe Among Us hebben gespeeld met ons, zijn ook gewoon echt actief hier, dus wel vertrouwd verder.
Maar Iron Sky is wel echt veel beter dan New Shoesquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja![]()
Als promotieactie bij New Shoes had hij op Hyves een wedstrijd en heb ik hele mooie nieuwe all stars gewonnen![]()
Tijd om haar Insta te volgenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had haar nog nooit als blondine gezien sinds anders.
Nou niet gaan overdrijven hequote:
Ja dat sowiesoquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Maar Iron Sky is wel echt veel beter dan New Shoes
Het is ook wel van die lekkere wegluistermuziek sowieso
Dat is zeker zoquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ergens denk ik ook altijd "oh op de chat is het altijd gezellig, kan anders niet anders zijn denk ik".
Maar ok, ik ga sowieso ook weer met m'n middelbare schoolvrienden spelen en dat vind ik sowieso wel leuk want die zie ik niet heel vaak meer
quote:
Zij is inderdaad wel zijn smaak, verlopen en bekend.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:42 schreef Meke het volgende:
[..]
[ instagram ]
Had je wel al veel eerder haar blonde haar en toyboy kunnen zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |