Oh, zeker. Maar als koninklijke familie sta je wel meer in het vizier natuurlijkquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Gewoon ondoordacht. Al zullen er genoeg Nederlanders met geld wel dat soort reisjes maken nu.
Ze hebben toch ook een voorbeeldfunctie.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh, zeker. Maar als koninklijke familie sta je wel meer in het vizier natuurlijk
Dat ook inderdaad. En om dan op reis te gaan met corona, dan kun je ook denken van 'joh, je kunt toch weten dat daar massa kritiek op komt?'quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:59 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook een voorbeeldfunctie.
Ik wist niet eens dat ie weg wasquote:
Nee Londen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:02 schreef ijs_beer het volgende:
Zaten ze weer in Canada? Net zoals met de vorige 'crisis'?
Aan de ene kant denk ik dat laat ze toch lekker, maar je hebt wel gelijk hoor. Hij heeft een voorbeeldfunctie @GeorgeM inderdaad. Ik vind het ook vooral een symbool van verschillen tussen Nederlanders in deze situatie nu. Sommigen zitten enorm in de stres over hun levenswerk (horeca, theater etc.), anderen zitten opgesloten in een flatje van 50 m2 met 3 kinderen en de koning kan nog even naar zijn vakantiehuis met boot.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat ook inderdaad. En om dan op reis te gaan met corona, dan kun je ook denken van 'joh, je kunt toch weten dat daar massa kritiek op komt?'
Dat inderdaad, je vat het echt goed samenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Aan de ene kant denk ik dat laat ze toch lekker, maar je hebt wel gelijk hoor. Hij heeft een voorbeeldfunctie @:GeorgeM inderdaad. Ik vind het ook vooral een symbool van verschillen tussen Nederlanders in deze situatie nu. Sommigen zitten enorm in de stres over hun levenswerk (horeca, theater etc.), anderen zitten opgesloten in een flatje van 50 m2 met 3 kinderen en de koning kan nog even naar zijn vakantiehuis met boot.
Oh jaaaaaa heerlijk ditquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:08 schreef Hamlapjes het volgende:
Nog even terugkomend op muziek om vrolijk van te worden
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:08 schreef Hamlapjes het volgende:
Nog even terugkomend op muziek om vrolijk van te worden
Ik ga zo naar een zingende lama kijkenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:21 schreef Fred_B het volgende:
Ik val net in de show van de immer vrolijke André Rieu. Ook altijd gezellig.
Totdat die in een interview begint over zijn huis en zijn shows en Coronaquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:21 schreef Fred_B het volgende:
Ik val net in de show van de immer vrolijke André Rieu. Ook altijd gezellig.
Ook mooi. In een lied van Taylor Swift?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ga zo naar een zingende lama kijken
Dit is nog pré-Coronaquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Totdat die in een interview begint over zijn huis en zijn shows en Corona
Ah vandaar dat die zo vrolijk is.quote:
Zou kunnen, maar ik denk het niet. Dat vind ik meer wat voor de kameleon die ook nog komtquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ook mooi. In een lied van Taylor Swift?
Zit er ook al een lama bij The Masked Singer?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ga zo naar een zingende lama kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |