Iron Sky heb ik ook op één van de concerten die we moesten doen tijdens muziek in de vijfde gedaan op trompetquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat sowieso
Alleen al qua betekenis![]()
Beste Karen, ik kan met 100% zekerheid zeggen dat je hier niet de leukste Hollander van Nederland tegenover je hebt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:42 schreef Meke het volgende:
[..]
[ instagram ]
Had je wel al veel eerder haar blonde haar en toyboy kunnen zien
Jazeker! Moral Panic, moet volgens mij deze maand nog uitkomenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hey wéér een nieuw nummertje van NBT? Lekker bezig
Binnenkort een nieuw album? Is everybody going crazy, Impossible, Real love song en deze zijn daarvan dan?
Vet. Zin in.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 00:04 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Jazeker! Moral Panic, moet volgens mij deze maand nog uitkomen
Even die optredens geluisterd. Wel echt heel herkenbaar ook meteenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:30 schreef Meke het volgende:
Ohhh mensen dit is leeeuuuk! Belgische Masked Singer zit Karen van K3 in de jury. De zeemeermin komt op en Karen zegt meteen; da's Kathleen![]()
En nu de ontknoping, drie of vier weken toch wel twijfelen later;
Ben ik weer te laat voor de late night squad?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 01:36 schreef Cyan9 het volgende:
Ook weer geen late night squad te bekennen, matig dit.
Verlopenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zij is inderdaad wel zijn smaak, verlopen en bekend.
Boodschappengenotquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 09:14 schreef Cee het volgende:
Vroeg opgestaan, om half 8 in de Appie om de drukte en stress te vermijden en blijkbaar was er een incident in het distributiecentrum waardoor de voorraad niet op tijd aangevuld kon worden en dus waren vooral op de versafdelingen lege schappen, de Hamstergeddon in maart was er niks bij vergeleken.![]()
Dus alsnog naar de Aldi ernaast maar die hadden lang niet alles en er liepen rochelende ongezonde mensen op leeftijd rond dus toen nog maar doorgereden naar de Jumbo alwaar ik godzijdank de rest van de boodschappen gevonden kreeg.
Nu al klaar met vandaag, ik ga nog even wat schoonmaken en daarna gewoon de hele dag een beetje leuke foto’s voor aan de muur zoeken en lamballen en de kat vervelen.
Ik voel mij dood en begraven momenteelquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 09:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Vind het ook een dubieuze opmerking, Sjors.
Dus al met al was dit niet zo' geweldig plan, achteraf? Lijkt me op zulke tijdstippen ook juist dat het vol zit met ouderen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 09:14 schreef Cee het volgende:
Vroeg opgestaan, om half 8 in de Appie om de drukte en stress te vermijden en blijkbaar was er een incident in het distributiecentrum waardoor de voorraad niet op tijd aangevuld kon worden en dus waren vooral op de versafdelingen lege schappen, de Hamstergeddon in maart was er niks bij vergeleken.![]()
Dus alsnog naar de Aldi ernaast maar die hadden lang niet alles en er liepen rochelende ongezonde mensen op leeftijd rond dus toen nog maar doorgereden naar de Jumbo alwaar ik godzijdank de rest van de boodschappen gevonden kreeg.
Nu al klaar met vandaag, ik ga nog even wat schoonmaken en daarna gewoon de hele dag een beetje leuke foto’s voor aan de muur zoeken en lamballen en de kat vervelen.
Nou, de laatste paar maanden is zaterdagochtend mijn weekboodschappen-uitje, lekker rustig en ruim daar in de AH XL. En dat bejaardenuurtje is doordeweeks dus gelukkig mogen wel-verlopen-maar-niet-oud-genoeg dametjes als @GeorgeM en ik in het weekend ongestraft in de vroegte naar de super.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 09:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus al met al was dit niet zo' geweldig plan, achteraf? Lijkt me op zulke tijdstippen ook juist dat het vol zit met ouderen.
Ik vind Bridget Maasland en Karen verlopen ja. Dat is een probleem?quote:
Oh! Joh ik wist niet eens dat supermarkten zo vroeg openen in Nederland. Hier kan je voor 9 uur nergens terecht volgens mij. Maar ze sluiten dan ook weer redelijk laat, uur of 21:30 of soms 22:00.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 09:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou, de laatste paar maanden is zaterdagochtend mijn weekboodschappen-uitje, lekker rustig en ruim daar in de AH XL. En dat bejaardenuurtje is doordeweeks dus gelukkig mogen wel-verlopen-maar-niet-oud-genoeg dametjes als @:GeorgeM en ik in het weekend ongestraft in de vroegte naar de super.![]()
Ik zie nu dat er woensdag al een brand was in het distributiecentrum en dat zo’n 120 filialen in het zuiden daar de gevolgen van zouden merken, met name bij de versproducten. Ondanks dat ik iedere vijf minuten obsessief het nieuws check was dat me ontgaan.Had dus beter meteen naar de Jumbo kunnen gaan.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 09:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou, de laatste paar maanden is zaterdagochtend mijn weekboodschappen-uitje, lekker rustig en ruim daar in de AH XL. En dat bejaardenuurtje is doordeweeks dus gelukkig mogen wel-verlopen-maar-niet-oud-genoeg dametjes als @:GeorgeM en ik in het weekend ongestraft in de vroegte naar de super.![]()
Ik zie nu dat er woensdag al een brand was in het distributiecentrum en dat zo’n 120 filialen in het zuiden daar de gevolgen van zouden merken, met name bij de versproducten. Ondanks dat ik iedere vijf minuten obsessief het nieuws check was dat me ontgaan.Had dus beter meteen naar de Jumbo kunnen gaan.
Wat bedoel je met verlopen dan precies?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 09:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind Bridget Maasland en Karen verlopen ja. Dat is een probleem?
Ah je voelt je persoonlijk aangetrokken door mijn opmerking over verlopenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 09:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Daarom doe ik vaak 's avonds boodschappen bij een supermarkt. Rustig en op producten op voorraad. Verse producten haal ik toch op de marktquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 09:14 schreef Cee het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |