Tijd voor een Minnie danquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik wil ook wel weer een katMijn Mickey is er niet meer maar ik mis het wel.
Ja, maar dat zijn vaak Aziaten of Italianen die dan na 1 potje weer uit mijn leven zijnquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je speelde toch al dagen met onbekenden
Oooooooooh burn.quote:
Lekker belangrijk. Als je het spel wilt spelen, is dat toch juist leuk met mensen die je kunt leren kennen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn vaak Aziaten of Italianen die dan na 1 potje weer uit mijn leven zijn
Awwquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik wil ook wel weer een katMijn Mickey is er niet meer maar ik mis het wel.
Ik lig al op bed.quote:
Ik speel vaak via de Online functie en dan banjer je gewoon een kamer binnen. Kans om elkaar te leren kennen is er dan natuurlijk nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lekker belangrijk. Als je het spel wilt spelen, is dat toch juist leuk met mensen die je kunt leren kennen.
Kinkyquote:
Wat is dit voor lui gedoenquote:
ik gewoon gezopen hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat is dit voor lui gedoenIedereen ligt al in bed of wil in bed gaan liggen. Het is vrijdagavond nog geen halfelf
Ik had het juist over met Fokkers he.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik speel vaak via de Online functie en dan banjer je gewoon een kamer binnen. Kans om elkaar te leren kennen is er dan natuurlijk niet
Ik klik op de link in het topic, maar kom niet op de pagina. Of moet ik speciaal uitgenodigd worden?quote:
quote:
Ja, maar dat doe ik toch?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik had het juist over met Fokkers he.
Thx maat.quote:
Morgen een bijzonder drukke werkdag verwacht.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat is dit voor lui gedoenIedereen ligt al in bed of wil in bed gaan liggen. Het is vrijdagavond nog geen halfelf
Ter compensatie van ijs_beer.quote:
Nee dat vond je juist eng zei je nog (met niet ESF'ers).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |