Sommigen zeggen dat het de enige gegarandeerde manier is om in het paradijs te komen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja dat zeggen ze, maar ik dit geval ben ik er voor om ze op hun wenken te bedienen.
dat is het punt toch niet, je gaat niet aangeklaagd worden omdat je iemand niet hebt doodgeschotenquote:
win/win situatie?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:26 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Sommigen zeggen dat het de enige gegarandeerde manier is om in het paradijs te komen.
Nou niet dus want het vooruitzicht levenslang met regelmaat rectaal gevisiteerd te worden in de EBI is een stuk moeilijker te verenigen met je islamitische heldenstatus dan een direct op je heldendaad volgend enkeltje Jannah/Schepper om fijn voorspraak te mogen doen voor je geliefden.quote:
ik zou geen politieagenten in gevaar brengen voor deze vage fantasiewereldquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:29 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Nou niet dus want het vooruitzicht levenslang met regelmaat rectaal gevisiteerd te worden in de EBI is een stuk moeilijker te verenigen met je islamitische heldenstatus dan een direct op je heldendaad volgend enkeltje Jannah/Schepper om fijn voorspraak te mogen doen voor je geliefden.
Als er een dreiging bestaat dan moet die uiteraard geneutraliseerd worden en het is precies daarom dat deze grapjurken nogal eens een nep bomvest dragen of zoals hier gespeculeerd werd (ik heb de ontwikkelingen niet gevolgd) met een echt gelijkend neppistool zwaaien.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zou geen politieagenten in gevaar brengen voor deze vage fantasiewereld
dan zijn ze er maar blij mee
Ja, maar ook genoeg waarbij er andere opties zijn en dat heeft dan altijd de voorkeur. De tering zeg, wat een moeilijk onderwerp is dit voor sommige mensenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er bestaan genoeg situaties waarbij iemand "moedwillig" doodschieten gewoon een prima actie is.
ja prima maar ik wil niet dat agenten wachten tot ze weten wat voor kogels er in het wapen zitten voordat ze actie ondernemenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:32 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Als er een dreiging bestaat dan moet die uiteraard geneutraliseerd worden en het is precies daarom dat deze grapjurken nogal eens een nep bomvest dragen of zoals hier gespeculeerd werd (ik heb de ontwikkelingen niet gevolgd) met een echt gelijkend neppistool zwaaien.
Ey, je hebt het wel over de mensen die in de toekomst de billen van de fransozen af moeten gaan vegen ja! Massamigratie vanuit islamitische landen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:34 schreef Montagui het volgende:
[ twitter ]
Wat heb je toch ziek volk op deze aardkloot.
Oproepen tot actie tegen de vrijheid van meningsuiting. Dan hoor je hier niet thuis.
Ik ben van 1977quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, ik herinner me de onthoofdingsgolf uit de jaren 50 nog levendig. Toen las je iedere week wel in de krant dat een katholiek of protestant weer iemand op de Dam onthoofd had
Ik ook. Zulke gevaarlijke individuen wil je niet in de samenleving.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja dat zeggen ze, maar ik dit geval ben ik er voor om ze op hun wenken te bedienen.
Mijn vader ging 's nachts regelmatig met mijn opa op katholiekenjacht. Een tientje per hoofd kregen ze van de kerk. En bij 6 hoofden p/w een eervolle vermelding bij de zondagsdienst.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:49 schreef LXIV het volgende:
Ja, ik herinner me de onthoofdingsgolf uit de jaren 50 nog levendig. Toen las je iedere week wel in de krant dat een katholiek of protestant weer iemand op de Dam onthoofd had
En dan te bedenken dat dat de gematigde meerderheid is.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Enkele reis zandbak. Dit komt nooit meer goed.
quote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:26 schreef Nerdslayer het volgende:
Het raar vinden dat we boos worden als je de Profeet beledigd
Is niet goed om iemand te onthoofden, paar klappen geven is ook goed maarja
"IS-bruiden" welkom!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:21 schreef SpaceOddity het volgende:
Kijk; eindelijk eens een moslim die zich uitspreekt.
[ twitter ]
Dat Amerika nooit Irak had mogen invallen, ben ik helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:08 schreef BartEhrman het volgende:
[..]
Dat claim ik ook niet. Ik claim alleen dat de VS en het Westen hun handen moeten aftrekken van Islamitische landen. Stoppen met millitaire aanwezigheid en millitaire acties daar. We moeten stoppen met het steunen van criminele onderdrukkende regimes en dan weet ik zeker dat het daar wel goed komt. Je haalt de voedingsbodem voor extremisten zo dan ook weg plus geen vluchtelingen die deze kant op komen. Met andere woorden, onze overheden zadelen ons op met problemen die ze bewust creren en waar de gewone burger de dupe van is. De rijke elite die profiteert van die ellende (wapenhandel, olie, uranium, grondstoffen voor diverse zaken, diamanten etc.) heeft nergens last van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |