Kleine correctie trouwens. Bepaalde delen van Indiana en Kentucky sluiten hun stemlokalen een uurtje eerder, om 6 ET.quote:Op dinsdag 3 november 2020 20:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ze hadden dat beter kunnen nuanceren.
18:00 uur is wel aan de vroege kant om een stembureau te sluiten, op een werkdag.quote:Op dinsdag 3 november 2020 22:08 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Kleine correctie trouwens. Bepaalde delen van Indiana en Kentucky sluiten hun stemlokalen een uurtje eerder, om 6 ET.
https://www.telegraaf.nl/(...)-nu-grootste-winkansquote:Op maandag 19 oktober 2020 07:50 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Waar baseer je dit op? Zijn winstkans is inmiddels geslonken tot 9%. Het lijkt erop dat straks zowel Congress als het Witte Huis volledig in Democratische handen valt.
Wees er maar blij meequote:Op woensdag 4 november 2020 04:14 schreef asco het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)-nu-grootste-winkans
Geloof jij nog steeds voorspellingen?quote:Op maandag 19 oktober 2020 07:50 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Waar baseer je dit op? Zijn winstkans is inmiddels geslonken tot 9%. Het lijkt erop dat straks zowel Congress als het Witte Huis volledig in Democratische handen valt.
Biden heeft één kiesman in Nebraska.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:47 schreef thabit het volgende:
Als ik heel realistisch mag zijn, kom ik hierop uit:
[ afbeelding ]
https://www.volkskrant.nl(...)telstaking~bc40e647/quote:De Democratische gouverneur van Pennsylvania, Tom Wolf, haalde hard uit naar Trump. Hij zei dat er nog ruim een miljoen poststemmen in zijn staat moeten worden geteld. ‘Dit is een partijdige aanval op de verkiezingen in Pennsylvania, op onze stemmen en de democratie’, aldus Wolf in een tweet.
Zou Biden dan toch met het minimale verschil winnen? Ik had zo gehoopt dat het gelijk zou eindigen.quote:Op woensdag 4 november 2020 10:57 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Biden heeft één kiesman in Nebraska.
Gelijkspel is wel uitgesloten.quote:Op woensdag 4 november 2020 17:53 schreef thabit het volgende:
[..]
Zou Biden dan toch met het minimale verschil winnen? Ik had zo gehoopt dat het gelijk zou eindigen.
Je had rustig kunnen blijven slapen. Slechts eentje fout.quote:Op dinsdag 3 november 2020 16:39 schreef Fugue het volgende:
[..]
We doen deze wel. Kunnen we vannacht gewoon gaan slapen
Ik zat er slechts 3 kiesmannen naast.quote:Op zaterdag 21 november 2020 22:01 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Je had rustig kunnen blijven slapen. Slechts eentje fout.
Slechts 1 kiesman naast zie ik.quote:Op zaterdag 21 november 2020 22:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zat er slechts 3 kiesmannen naast.
Oh ja, eentje maar. Maar moet zeggen dat ik toch echt eerder NC dan GA had verwacht voor de Democraten.quote:Op zaterdag 21 november 2020 22:17 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Slechts 1 kiesman naast zie ik.
@:Montov wie wint nou het topic?
Lastig. Monolith zat er qua kiesmannen het dichtste bij en dat is wel de basis van dit topic natuurlijk. Maar jij had maar 1 staat verkeerd en eigenlijk is dat beter. Maar ja, eigenlijk is de popular vote ook beter maar daar koop je niets voor in Amerika. Dus ik denk toch dat Monolith dit heeft gewonnen, tenzij jij nog juridische stappen gaat nemen.quote:Op zaterdag 21 november 2020 22:17 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Slechts 1 kiesman naast zie ik.
@:Montov wie wint nou het topic?
CHEATING!!! FRAUD!!! CORRUPTION!!!quote:Op zondag 22 november 2020 08:39 schreef Montov het volgende:
tenzij jij nog juridische stappen gaat nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Incelfrikandel
Niet een heel slechte voorspelling. Toch wel blij dat ik Ohio, Florida, Nevada en Nebraska goed had, maar NC was toch wel een flinke misser.quote:Op zondag 25 oktober 2020 18:28 schreef Puddington het volgende:
Zelfde als Snert, maar dan met 3 procentpunten richting de democraten. Mijn kaart is dus wat pessimistischer voor Biden, maar nog steeds een comfortable meerderheid:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |