Je valt in herhalingquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:51 schreef mario390 het volgende:
ola zeggen we in
oostenrijk vor condom
Daar gaan we wel heen lijkt het.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:52 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Inderdaad, straks moeten ze allemaal beveiliging hebben zoals Wilders.
We hadden het nou over prison breakquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Van lucifer? Ja, daar komt nog een seizoen 6 (wat eigenlijk een verpakt seizoen 5B is) van.
Ik dacht even dat FOK! zich had verslikt en postjes aan het hosselen was.quote:
Haha nee hij post wel vaker twee keer zelfde berichtquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:53 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ik dacht even dat FOK! zich had verslikt en postjes aan het husselen was.
Ola is ook ijsquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:51 schreef mario390 het volgende:
ola zeggen we in
oostenrijk vor condom
Zonder wat te zeggen?quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:53 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
We hadden het nou over prison break
Ah okéquote:
Nee, van yt niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:55 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Denk je krijgt wel een notificatie
Aha. Hij heeft in ieder geval wel een bijzondere schrijfstijl, zoals iemand anders wiens naam ik niet ga noemen uit respect maar hij begint met een k en eindigt met een ree.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Haha nee hij post wel vaker twee keer zelfde bericht
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:56 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Aha. Hij heeft in ieder geval wel een bijzondere schrijfstijl, zoals iemand anders wiens naam ik niet ga noemen uit respect maar hij begint met een k en eindigt met een ree.
Hij is dan ook geen Nederlander hequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:56 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Aha. Hij heeft in ieder geval wel een bijzondere schrijfstijl, zoals iemand anders wiens naam ik niet ga noemen uit respect maar hij begint met een k en eindigt met een ree.
Monitoren jullie nou elkaar?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:57 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dan heb je niet het belletje ingedrukt
Aha oke.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hij is dan ook geen Nederlander he
Nee? Wit-Russisch zekerquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hij is dan ook geen Nederlander he
Mij kan je wel blokkeren maar MA niet? Dat is gemeen, ik eis een schriftelijke verklaring van Danny!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:59 schreef DeBraad het volgende:
De FOK! bug die er gisteravond was is er ook weer [ afbeelding ]
Waar heb je 't overquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:01 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Mij kan je wel blokkeren maar MA niet? Dat is gemeen, ik eis een schriftelijke verklaring van Danny!
Mario is een Oostenrijkerquote:
He hallo, mij KAN je blokkeren schreef ik, ik zie een verbodsbord icoon net boven mijn post maar bij MA niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:01 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Waar heb je 't overIk heb niemand geblokkeerd
DTS doet moeilijk
Oh Mario. Dat wist ik welquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mario is een Oostenrijker
Of hoe heet zo iemand
Nee bij MA zag je helemaal niksquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:03 schreef blackmirror het volgende:
[..]
He hallo, mij KAN je blokkeren schreef ik, ik zie een verbodsbord icoon net boven mijn post maar bij MA niet.
Die typt soms ook in war taal jaquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:03 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Oh Mario. Dat wist ik welJa Oostenrijker volgens mij.
Dacht dat het over Kree ging
will je nu mijn land beleidigen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mario is een Oostenrijker
Of hoe heet zo iemand
Ja soms is daar ook weinig van te snappenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die typt soms ook in war taal ja
Mario rustig, niet meteen in een AAAARRRGGHHH bui zijn.quote:
Kloptquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:05 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja soms is daar ook weinig van te snappen
Help me morgen maar even herinnerenquote:
Quote die lege post van mij eens voor de grap..quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:59 schreef DeBraad het volgende:
De FOK! bug die er gisteravond was is er ook weer [ afbeelding ]
En mijn blocklist is toch echt leeg![]()
Danny@Kaal.fok.nlquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:08 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ik eis een schriftelijke verklaring van Danny! Wat is zijn mailadres???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |