Aha oke.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hij is dan ook geen Nederlander he
Nee? Wit-Russisch zekerquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hij is dan ook geen Nederlander he
Mij kan je wel blokkeren maar MA niet? Dat is gemeen, ik eis een schriftelijke verklaring van Danny!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:59 schreef DeBraad het volgende:
De FOK! bug die er gisteravond was is er ook weer [ afbeelding ]
Waar heb je 't overquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:01 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Mij kan je wel blokkeren maar MA niet? Dat is gemeen, ik eis een schriftelijke verklaring van Danny!
He hallo, mij KAN je blokkeren schreef ik, ik zie een verbodsbord icoon net boven mijn post maar bij MA niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:01 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Waar heb je 't overIk heb niemand geblokkeerd
DTS doet moeilijk
Oh Mario. Dat wist ik welquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mario is een Oostenrijker
Of hoe heet zo iemand
Nee bij MA zag je helemaal niksquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:03 schreef blackmirror het volgende:
[..]
He hallo, mij KAN je blokkeren schreef ik, ik zie een verbodsbord icoon net boven mijn post maar bij MA niet.
Die typt soms ook in war taal jaquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:03 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Oh Mario. Dat wist ik welJa Oostenrijker volgens mij.
Dacht dat het over Kree ging
will je nu mijn land beleidigen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mario is een Oostenrijker
Of hoe heet zo iemand
Ja soms is daar ook weinig van te snappenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die typt soms ook in war taal ja
Mario rustig, niet meteen in een AAAARRRGGHHH bui zijn.quote:
Kloptquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:05 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja soms is daar ook weinig van te snappen
Help me morgen maar even herinnerenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |