Aha oke.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hij is dan ook geen Nederlander he
Nee? Wit-Russisch zekerquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hij is dan ook geen Nederlander he
Mij kan je wel blokkeren maar MA niet? Dat is gemeen, ik eis een schriftelijke verklaring van Danny!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:59 schreef DeBraad het volgende:
De FOK! bug die er gisteravond was is er ook weer [ afbeelding ]
Waar heb je 't overquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:01 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Mij kan je wel blokkeren maar MA niet? Dat is gemeen, ik eis een schriftelijke verklaring van Danny!
Mario is een Oostenrijkerquote:
He hallo, mij KAN je blokkeren schreef ik, ik zie een verbodsbord icoon net boven mijn post maar bij MA niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:01 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Waar heb je 't overIk heb niemand geblokkeerd
DTS doet moeilijk
Oh Mario. Dat wist ik welquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mario is een Oostenrijker
Of hoe heet zo iemand
Nee bij MA zag je helemaal niksquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:03 schreef blackmirror het volgende:
[..]
He hallo, mij KAN je blokkeren schreef ik, ik zie een verbodsbord icoon net boven mijn post maar bij MA niet.
Die typt soms ook in war taal jaquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:03 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Oh Mario. Dat wist ik welJa Oostenrijker volgens mij.
Dacht dat het over Kree ging
will je nu mijn land beleidigen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mario is een Oostenrijker
Of hoe heet zo iemand
Ja soms is daar ook weinig van te snappenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die typt soms ook in war taal ja
Mario rustig, niet meteen in een AAAARRRGGHHH bui zijn.quote:
Kloptquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:05 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja soms is daar ook weinig van te snappen
Help me morgen maar even herinnerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |