Nee Prison Break.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Van lucifer? Ja, daar komt nog een seizoen 6 (wat eigenlijk een verpakt seizoen 5B is) van.
Ja echt niet normaal.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is,niet normaal meer, mensen draaien helmaal door
Je valt in herhalingquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:51 schreef mario390 het volgende:
ola zeggen we in
oostenrijk vor condom
Daar gaan we wel heen lijkt het.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:52 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Inderdaad, straks moeten ze allemaal beveiliging hebben zoals Wilders.
We hadden het nou over prison breakquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Van lucifer? Ja, daar komt nog een seizoen 6 (wat eigenlijk een verpakt seizoen 5B is) van.
Ik dacht even dat FOK! zich had verslikt en postjes aan het hosselen was.quote:
Haha nee hij post wel vaker twee keer zelfde berichtquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:53 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ik dacht even dat FOK! zich had verslikt en postjes aan het husselen was.
Ola is ook ijsquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:51 schreef mario390 het volgende:
ola zeggen we in
oostenrijk vor condom
Zonder wat te zeggen?quote:
Met appel is wel lekker jaquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:53 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
We hadden het nou over prison break
Ah okéquote:
Nee, van yt niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:55 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Denk je krijgt wel een notificatie
Aha. Hij heeft in ieder geval wel een bijzondere schrijfstijl, zoals iemand anders wiens naam ik niet ga noemen uit respect maar hij begint met een k en eindigt met een ree.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Haha nee hij post wel vaker twee keer zelfde bericht
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:56 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Aha. Hij heeft in ieder geval wel een bijzondere schrijfstijl, zoals iemand anders wiens naam ik niet ga noemen uit respect maar hij begint met een k en eindigt met een ree.
Hij is dan ook geen Nederlander hequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:56 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Aha. Hij heeft in ieder geval wel een bijzondere schrijfstijl, zoals iemand anders wiens naam ik niet ga noemen uit respect maar hij begint met een k en eindigt met een ree.
Monitoren jullie nou elkaar?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:57 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dan heb je niet het belletje ingedrukt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |