Hoi Aprillieequote:
Best wel fijnquote:
quote:
quote:
Kusje?quote:
Ja net klaar met pannenkoeken bakken en opetenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:40 schreef Mrsloveable het volgende:
Rustig ineens iedereen aan t eten?
Denk hetquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:40 schreef Mrsloveable het volgende:
Rustig ineens iedereen aan t eten?
Lekker! Hier hutspot (eigen variant, pittig en met gehakt).quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:41 schreef maily het volgende:
[..]
Ja net klaar met pannenkoeken bakken en opeten
Ook lekkerquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:42 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Lekker! Hier hutspot (eigen variant, pittig en met gehakt).
Oh!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:42 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Lekker! Hier hutspot (eigen variant, pittig en met gehakt).
Hoi Sjaak!quote:
En de chocolade fabriekquote:
Soms welquote:
Lekkerquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:41 schreef maily het volgende:
[..]
Ja net klaar met pannenkoeken bakken en opeten
Loopt die serie serieus nog steeds? Vond het zelf wel weer welletjes na een bepaalde seizoen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:44 schreef Mazikeen het volgende:
Hola
Arehucas met cola zero
En prison break
Perfecte combi
Seizoen 4 ben ik nu. Seizoen 5 staat ook op Netflix en als het goed is komt seizoen 6quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:45 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Loopt die serie serieus nog steeds? Vond het zelf wel weer welletjes na een bepaalde seizoen.
Er komt zelfs een nieuw seizoen er van. Las ik ergensquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:45 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Loopt die serie serieus nog steeds? Vond het zelf wel weer welletjes na een bepaalde seizoen.
Van lucifer? Ja, daar komt nog een seizoen 6 (wat eigenlijk een verpakt seizoen 5B is) van.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Er komt zelfs een nieuw seizoen er van. Las ik ergens
Is dat zo? Dan kan ik beter een ander merk ijsje bestellen als ik een keer in Oostenrijk kom.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
ola zeggen we in
oostenrijk vor condom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |