Late reactie, want eten en bezoek enzo, maar ik zal 'm morgen checken!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:18 schreef Maanvis het volgende:
@:tot dit is het leukste nr van heilung naar mijn mening.. ik raak altijd in een trance als ik dit hoor
Ik ken best veel liedjesquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:22 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Er zijn weinig mensen die spinal kennen
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:22 schreef DerRabbit het volgende:
Snoeihard bolken tijdens het hopen in de baas zijn tijd onder het genot van een portie bitterballen![]()
![]()
![]()
![]()
Super leukquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:23 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik ken best veel liedjes
[..]het bolk leven
DIe pauken gaan helemaal los in dat nrquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Late reactie, want eten en bezoek enzo, maar ik zal 'm morgen checken!
Die ik gepost heb, was wel mijn favoriet uit die show. Die pauken ook!
Ik wil haar wel een bakje yoghurt voerenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:24 schreef Justin_Case het volgende:
Emma Heesters heeft echt lekkere nummers.
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:22 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Er zijn weinig mensen die spinal kennen
Ja anders ik wel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik wil haar wel een bakje yoghurt voeren
Heb je dat kerstliedje van Ava max nog geluisterd?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:24 schreef Justin_Case het volgende:
quote:
Nee?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:26 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Heb je dat kerstliedje van Ava max nog geluisterd?
met croutonsquote:
Snap ook niet wat je maagden moet. Dat is toch gruwelijk irritant.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:12 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Mis je niks aan. Optyfen naar zijn denkbeeldige 72 maagden.
Blokkieeequote:
Buiten dat wil zo'n maagd toch ook helemaal niet zo'n vies stuk vuil varken over zich heen krijgen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Snap ook niet wat je maagden moet. Dat is toch gruwelijk irritant.
Eentje met ervaring is veel chiller. Die gaat niet lopen huilen dat het zeer doet enzo
Neequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:28 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Buiten dat wil zo'n maagd toch ook helemaal niet zo'n vies stuk vuil varken over zich heen krijgen.
Mooie dame ook.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:24 schreef Justin_Case het volgende:
Mooiquote:
Eensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |