Naquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarom het het ook covid 19, de 19de variant.
nee ik heb minder haarquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:54 schreef maily het volgende:
[..]
Was jij dat bij Binnenstebuiten?
[ afbeelding ]
Dit is engelsquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:55 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Mijn Duits is nog niet zo roestig...
lasagnette is lasagna voor mensen die geen lasagna kunnen kokenquote:
quote:
Voor jou zijn er maar 2 soorten pasta? Macaroni en Lasagna?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:56 schreef Maanvis het volgende:
lasagnette is lasagna voor mensen die geen lasagna kunnen koken
Ik vroeg letterlijk om de TT in het duits te doen, niet om dit.. Waarom ben je zo'n ontzettende kinderachtige gozerquote:
DJMO is Dee Jay Moquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:57 schreef DeBraad het volgende:
Gast ga niet WEER lopen kutten met die TT..
Ik weet niet hoe de tt er bij jou uitziet maar er staat l%$t nog wat hier.quote:
Jep en sars is gewoon een medische term voor (ernstige) problemen aan de luchtwegen.quote:
lasagnette is lasagna maar dan de lasagnabladen in hapklare brokjes verdeeld.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor jou zijn er maar 2 soorten pasta? Macaroni en Lasagna?
Wie?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zimra is ernstig ziek geweest lees ik net.
Zimraquote:
die met die tieten?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat noem jij pappardelle dan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
lasagnette is lasagna maar dan de lasagnabladen in hapklare brokjes verdeeld.
da's hetzelfde als je de spaghetti al voor zou kauwen
Vervelend. Na een onnodige operatie.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nee, de 19 komt van 2019, het jaar dat het ontdekt werd.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep en sars is gewoon een medische term voor (ernstige) problemen aan de luchtwegen.
pastaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |