Naquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarom het het ook covid 19, de 19de variant.
nee ik heb minder haarquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:54 schreef maily het volgende:
[..]
Was jij dat bij Binnenstebuiten?
[ afbeelding ]
Dit is engelsquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:55 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Mijn Duits is nog niet zo roestig...
lasagnette is lasagna voor mensen die geen lasagna kunnen kokenquote:
quote:
Voor jou zijn er maar 2 soorten pasta? Macaroni en Lasagna?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:56 schreef Maanvis het volgende:
lasagnette is lasagna voor mensen die geen lasagna kunnen koken
Ik vroeg letterlijk om de TT in het duits te doen, niet om dit.. Waarom ben je zo'n ontzettende kinderachtige gozerquote:
DJMO is Dee Jay Moquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:57 schreef DeBraad het volgende:
Gast ga niet WEER lopen kutten met die TT..
Ik weet niet hoe de tt er bij jou uitziet maar er staat l%$t nog wat hier.quote:
Jep en sars is gewoon een medische term voor (ernstige) problemen aan de luchtwegen.quote:
lasagnette is lasagna maar dan de lasagnabladen in hapklare brokjes verdeeld.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor jou zijn er maar 2 soorten pasta? Macaroni en Lasagna?
Wie?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zimra is ernstig ziek geweest lees ik net.
Zimraquote:
die met die tieten?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat noem jij pappardelle dan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
lasagnette is lasagna maar dan de lasagnabladen in hapklare brokjes verdeeld.
da's hetzelfde als je de spaghetti al voor zou kauwen
Vervelend. Na een onnodige operatie.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nee, de 19 komt van 2019, het jaar dat het ontdekt werd.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep en sars is gewoon een medische term voor (ernstige) problemen aan de luchtwegen.
pastaquote:
quote:
Ik hoop dat het je er een beetje steun van ondervindt!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:00 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik had de vorige TT niet opgemerktDank daarvoor!
HEERLIJKE TIETENquote:
Oa pownews en expeditie robinsonquote:
Het virus is in 1964 al ontdekt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, de 19 komt van 2019, het jaar dat het ontdekt werd.
Ik snacbar nu niet.quote:
Leuk grietjequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oa pownews en expeditie robinson
[ afbeelding ]
Oh het is zo'n aandachtsmevrouw. Zijn dan meteen altijd 50 punten minder aantrekkelijk in mijn ogenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oa pownews en expeditie robinson
[ afbeelding ]
Weet je wat Braad je beschuldigt mensen omdat ze er niet zijn. Je mentioned mij graag als ik er niet ben. Wel wat hypocriet bezig gastquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:48 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Dit TT is juist positief over jou, het is niet snel goed nee..
Dan zal de WHO het wel fout hebben.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het virus is in 1964 al ontdekt.
❤quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:00 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik had de vorige TT niet opgemerktDank daarvoor!
wtf je hebt hier 16x gepost dat je weg ging en je bent weer teruggekomen, qua aandacht zoeken passen jullie heel erg bij elkaar.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:04 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Oh het is zo'n aandachtsmevrouw. Zijn dan meteen altijd 50 punten minder aantrekkelijk in mijn ogen
Staat genoteerdquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:03 schreef Rob het volgende:
Snackbargebeuren
[..]
Ik snacbar nu niet.
Alleen afhalen en daar ben ik niet zo'n fan van. Ik wil lekker kunnen zitten en bestellen, en bestellen, en bestellen, en bestellen, en bestellen etc....
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan zal de WHO het wel fout hebben.
Deze strain is in 2019 opgedoken.
Ja, prima dat aandacht haar werk is, maar je hoeft het niet op zo'n manier te exploiten vind ik, met dat soort foto's. En dit zijn dan vaak ook die types die boos worden als je naar hun tieten kijkt of zegt dat ze een lekkere kont hebben of zo. Terwijl het ze dáár om te doen is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zij is gewoon een model. aandacht is haar werk.
Grappenhuisquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:07 schreef Justin_Case het volgende:
Met twee kratten bier ga je maandag bestraft worden aldus pietje paardenlul Grapperhaus
Grapperhuilquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:07 schreef Justin_Case het volgende:
Met twee kratten bier ga je maandag bestraft worden aldus pietje paardenlul Grapperhaus
niet lekkerquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:07 schreef Justin_Case het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |