oke, gelukkig. want het kostte veel kittens om het uit te leggenquote:
Ja dat was in mei al bekendquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was begin dit jaar ook al. Ik durf te wedden dat dat virus er in december al was.
Misschien zelfs wel eerder al.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was begin dit jaar ook al. Ik durf te wedden dat dat virus er in december al was.
Dan moet er eerst toch een flinke uitstroom komenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:37 schreef hemarookworst het volgende:
Alle grenzen dicht, Wilders blij
Zou voor nu niet verkeerd zijn. Niemand er meer in niemand er meer uitquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:37 schreef hemarookworst het volgende:
Alle grenzen dicht, Wilders blij
justin_case is helemaal blij dat je een maat gaat regelenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:36 schreef hemarookworst het volgende:
Maatregelen lopen sws achter de feiten aan, aantal besmettingen lopen achter
Log maar uit, dit wordt helemaal niks.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oke, gelukkig. want het kostte veel kittens om het uit te leggen
In november kwamen toch de berichten binnen dat er een virus in China was?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:38 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Misschien zelfs wel eerder al.
Hoorde ik het nu goed van De Jong De koning op vakantie?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan moet er eerst toch een flinke uitstroom komen
dan is de liefde tussen @jerney en mij ten dode opgeschreven.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou voor nu niet verkeerd zijn. Niemand er meer in niemand er meer uit
Ja klopt. Maar paar maanden terug waren er ook berichten dat het virus zelfs vorig jaar zomer al is aangetroffen op bepaalde plekken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
In november kwamen toch de berichten binnen dat er een virus in China was?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoorde ik het nu goed van De Jong De koning op vakantie?
https://www.nu.nl/coronav(...)-je-kont-zitten.htmlquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:39 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Log maar uit, dit wordt helemaal niks.
Die was gisteren nog in mijn woonplaatsquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In China zeker? Dat land is heel goed in geheimen bewarenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:40 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar paar maanden terug waren er ook berichten dat het virus zelfs vorig jaar zomer al is aangetroffen op bepaalde plekken.
Ook vakantietijd voor de koning; regeringstoestel naar Griekenlandquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Testen even 9 miljoen bewoners in 1 weekquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
In China zeker? Dat land is heel goed in geheimen bewaren
O jee, dat kan niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dan is de liefde tussen @:jerney en mij ten dode opgeschreven.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:41 schreef maily het volgende:
[..]
Ook vakantietijd voor de koning; regeringstoestel naar Griekenland
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:41 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Testen even 9 miljoen bewoners in 1 week
aan de andere kant is telefoonseks ideaal, meteen zonder condoomquote:
Ik zette net te laat de persconferentie aan.quote:
rangersquote:
Nee Braad mag ik wel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Zit debraad je weer te pesten? Hij moet ook altijd iemand hebben he.
Dan is hij vast niet op vakantie. Zal,wel,over volgende week gegaan zijn dan. De herfst vakantiequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die was gisteren nog in mijn woonplaats
https://speld.nl/2020/10/(...)spr6z7zbF8VJhpnSa8Bkquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach van oranje gebied (hier), naar geel gebied; feitelijk zijn ze daar dus veiliger dan hier!
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
https://speld.nl/2020/10/(...)spr6z7zbF8VJhpnSa8Bk
Echt he. Maar goed prive jet. Eigen huisje. Is anders dan een lijnvlucht en in een hotelquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:41 schreef maily het volgende:
[..]
Ook vakantietijd voor de koning; regeringstoestel naar Griekenland
Dat vind ik bijzonder.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Vast een grote poep die nu in de rijn is beland.
Klopt, in december werd het gemeld dat het tot een pandemie kon leiden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
In november kwamen toch de berichten binnen dat er een virus in China was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |