quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:41 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Testen even 9 miljoen bewoners in 1 week
aan de andere kant is telefoonseks ideaal, meteen zonder condoomquote:
Ik zette net te laat de persconferentie aan.quote:
rangersquote:
Nee Braad mag ik wel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Zit debraad je weer te pesten? Hij moet ook altijd iemand hebben he.
Dan is hij vast niet op vakantie. Zal,wel,over volgende week gegaan zijn dan. De herfst vakantiequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die was gisteren nog in mijn woonplaats
https://speld.nl/2020/10/(...)spr6z7zbF8VJhpnSa8Bkquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach van oranje gebied (hier), naar geel gebied; feitelijk zijn ze daar dus veiliger dan hier!
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
https://speld.nl/2020/10/(...)spr6z7zbF8VJhpnSa8Bk
Echt he. Maar goed prive jet. Eigen huisje. Is anders dan een lijnvlucht en in een hotelquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:41 schreef maily het volgende:
[..]
Ook vakantietijd voor de koning; regeringstoestel naar Griekenland
Dat vind ik bijzonder.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Vast een grote poep die nu in de rijn is beland.
Klopt, in december werd het gemeld dat het tot een pandemie kon leiden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
In november kwamen toch de berichten binnen dat er een virus in China was?
Nikste privé-jet; regeringsvliegtuig.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he. Maar goed prive jet. Eigen huisje. Is anders dan een lijnvlucht en in een hotel
dat is wel aardigquote:
Ja het coronavirus wel, Maar er zijn heel veel coronavirussen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt, in december werd het gemeld dat het tot een pandemie kon leiden.
Het corona virus werd al in de jaren 60 ontdekt.
En geen overwacht vaderschaoquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
aan de andere kant is telefoonseks ideaal, meteen zonder condoom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |