quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:41 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Testen even 9 miljoen bewoners in 1 week
aan de andere kant is telefoonseks ideaal, meteen zonder condoomquote:
Ik zette net te laat de persconferentie aan.quote:
rangersquote:
Nee Braad mag ik wel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Zit debraad je weer te pesten? Hij moet ook altijd iemand hebben he.
Dan is hij vast niet op vakantie. Zal,wel,over volgende week gegaan zijn dan. De herfst vakantiequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die was gisteren nog in mijn woonplaats
https://speld.nl/2020/10/(...)spr6z7zbF8VJhpnSa8Bkquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach van oranje gebied (hier), naar geel gebied; feitelijk zijn ze daar dus veiliger dan hier!
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
https://speld.nl/2020/10/(...)spr6z7zbF8VJhpnSa8Bk
Echt he. Maar goed prive jet. Eigen huisje. Is anders dan een lijnvlucht en in een hotelquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:41 schreef maily het volgende:
[..]
Ook vakantietijd voor de koning; regeringstoestel naar Griekenland
Dat vind ik bijzonder.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Vast een grote poep die nu in de rijn is beland.
Klopt, in december werd het gemeld dat het tot een pandemie kon leiden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
In november kwamen toch de berichten binnen dat er een virus in China was?
Nikste privé-jet; regeringsvliegtuig.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he. Maar goed prive jet. Eigen huisje. Is anders dan een lijnvlucht en in een hotel
dat is wel aardigquote:
Ja het coronavirus wel, Maar er zijn heel veel coronavirussen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt, in december werd het gemeld dat het tot een pandemie kon leiden.
Het corona virus werd al in de jaren 60 ontdekt.
En geen overwacht vaderschaoquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
aan de andere kant is telefoonseks ideaal, meteen zonder condoom
onjustincaseaardigquote:
Dat hangt er vanaf met hoeveel mensen je je telefoon deelt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
aan de andere kant is telefoonseks ideaal, meteen zonder condoom
Corona bier is veruit de naarste. Met een hele nasty kater.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja het coronavirus wel, Maar er zijn heel veel coronavirussen.
dat weet je niet, @madam-april had laatst telefoonseks met haar man, plop nog een kind erbijquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat weet je niet, @:madam-april had laatst telefoonseks met haar man, plop nog een kind erbij
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat weet je niet, @:madam-april had laatst telefoonseks met haar man, plop nog een kind erbij
Is goed Andrequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:50 schreef Justin_Case het volgende:
Denk dat ik vanavond even lekker uit mijn bol ga.
Daarom het het ook covid 19, de 19de variant.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja het coronavirus wel, Maar er zijn heel veel coronavirussen.
je glazen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:50 schreef Justin_Case het volgende:
Hoeveel?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:51 schreef Justin_Case het volgende:
P
[..]
Pas geleden nieuwe gekocht. Ik kan weer even vooruit.
.comquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:50 schreef Justin_Case het volgende:
Covid-19 wordt veroorzaakt door het SARS-CoV-2 virus.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarom het het ook covid 19, de 19de variant.
Was jij dat bij Binnenstebuiten?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:53 schreef Maanvis het volgende:
ik kom er net achter dat mijn trainingsbroek rare vlekken ter hoogte van het kruis heeft...
ik hoop dat die er net op zijn gekomen en niet voordat ik naar de supermarkt ging
BOKS Wat is dat voor onzinquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik snap mensen niet die lasagnette ipv lasagna maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |