Dat is wel euh, opbeurendquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zit een enquęte in te vullen. De provincie wil weten hoe gezond de inwoners zijn. Nou ben ik wel vaak niet fit, maar geestelijk gaat het prima. Met uitzondering van die 5 uur dat ik wat depri ben geweest dinsdag maar die tel ik niet mee.
Maar ik word bijkans suīcidaal van die vragenlijst zeg. Bijna alleen maar vragen over hoe verschrikkelijk ik het vind om hulp te vragen, of ik het leven nog zie zitten, of ik nog zin heb mijn bed uit te komen, of ik me een speelbal van het leven voel, of ik mee tel in de samenleving, of ik voel dat ik een doel in mijn leven heb.
Ik dacht dat ze wilden weten hoe vaak ik hoofdpijn heb enzo
Insecten worden ook veel gebruikt voor hypoallergeen voerquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hmmmm... kitten met verdenking van allergie zit te smokkelen met zijn dieet.... vrat net een (half)dode vlieg opGelukkig zit hij niet op eliminatie maar op licht verteerbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:19 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Insecten worden ook veel gebruikt voor hypoallergeen voer
Nu vragen over hoe bezorgd ik ben over kerncentrales, goederenspoorlijnen, windturbines. Dit wordt niet beter zoquote:
De pompoen voor mijn deur is gejat laatstquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb helemaal niks met Halloween
Hooguit wat pompoenen aan de deur, maar dat is vooral omdat het leuk herfstachtig is.
Krijg net een foto geappt van mijn voordeurKennis is in mijn straat bij iemand op bezoek
![]()
En nu worstelt mijn innerlijke kluizenaar die in een rommelig huis in sweatpants op de bank hangt (ongepland bezoek) met mijn sociale kant (want ik heb haar al een poos niet meer gezien en het is leuk gezelschap).
Zijn het open vragen? Ik zou echt een heel relaas neertypen over 5G en de risico's die meedeinende nanobots ter hoogte van de cerebrale cortex betekenen gekeken naar de gevoeligheid voor autisme en auto-immunzieken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nu vragen over hoe bezorgd ik ben over kerncentrales, goederenspoorlijnen, windturbines. Dit wordt niet beter zo
Het is weer eens wat anders dan gestolen schapenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
De pompoen voor mijn deur is gejat laatst
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:20 schreef Candaasje het volgende:
Mini, kijk, ik doe met je mee! (of nouja, wel eventjes, want ik denk dat ik anders bij de grens er gelijk af mag)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Ik wel. Driequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wij hebben maandag feest want J wordt 45![]()
Ik heb alleen nog steeds geen kado. Dat is niet goed.
Waar zie je dat?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:34 schreef Lonaa het volgende:
Ah, daar is golfer met de geijkte 'ik vier geen *insert feestdag'
34 Oktober. En geen idee, iets met pompoenen en spinnen enzo. En liters bloed. Offeren van maagden enzo. Liefst 30+quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:32 schreef golfer het volgende:
Wanneer is het Halloween en wat wordt er dan gevierd?
En? En? En?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nu vragen over hoe bezorgd ik ben over kerncentrales, goederenspoorlijnen, windturbines. Dit wordt niet beter zo
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
De pompoen voor mijn deur is gejat laatst
Ik was misschien wat vroeg, had gewoon nog even mijn mond moeten houden en je reactie op degene die op je post zou reageren moeten afwachten.quote:
34 oktober nog wel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:36 schreef Candaasje het volgende:
34 Oktober. En geen idee, iets met pompoenen en spinnen enzo. En liters bloed. Offeren van maagden enzo. Liefst 30+
Nee, geen open vragen helaasquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:28 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Zijn het open vragen? Ik zou echt een heel relaas neertypen over 5G en de risico's die meedeinende nanobots ter hoogte van de cerebrale cortex betekenen gekeken naar de gevoeligheid voor autisme en auto-immunzieken.
Gewoon, omdat het kan.
Ja, het is alleen voor uitverkorenen natuurlijk, dat snap je.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:37 schreef golfer het volgende:
[..]
34 oktober nog wel.![]()
Maagden van 30+??? Bestaan die nog buiten de kloosters?
Wat heb je gekocht?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik wel. DrieEn het lukt me al om haar redelijk gek te maken
Wat ze nog niet weet is dat een vriendin komt eten en dat ik een diner bij een restaurant hier heb besteld en laat bezorgen
Waarom doen mensen dat? Hier ook die hele tuin vol lijkt het wel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:40 schreef Kreator het volgende:
Zo. Nog even twee ton aan puin weggebracht die de vorige eigenaar onder het zand in de tuin had verstopt. Was een leuke verrassing toen we de heg verwijderden en een schutting wilden plaatsen.
Foto's gemaakt, ik kan weer relaxen.
Goedkoper dan afvoeren na de verbouwing.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waarom doen mensen dat? Hier ook die hele tuin vol lijkt het wel.
Ja, goede vraag. Zo deed men dat vroeger. Je kunt hier geen spade de grond in steken zonder bakstenen, betonnen platen, funderingen of stapels dakpannen tegen te komenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waarom doen mensen dat? Hier ook die hele tuin vol lijkt het wel.
Jawel hoor. Het is in 'alternatieve' kringen vooral bekend als Samhain. En dat is gewoon een Germaans/Keltisch nieuwjaarsfeest waarin het ook om de band met overledenen gaat. (De 'sluiers' tussen de levende en de dode wereld zouden dan het dunst zijn). Er bestaan overal ter wereld van dergelijke feesten natuurlijk, waarvan Diaz de los muertos tegenwoordig wel een van de bekendere is (wordt 1 en 2 november gevierd in Mexico).quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:59 schreef Myraela het volgende:
Ik begrijp Halloween in Nederland vooral niet. Hier viert toch eigenlijk niemand iets? En als je het wel viert, wat doe je dan? Ik vind de themadingen wel cute, maar heb nog nooit mensen uitgenodigd omdat het Halloween was ofzo.
Puin bedrijf in Hengelo vroeg vijf euro voor alles.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Goedkoper dan afvoeren na de verbouwing.
Hier ook, gedaan door bedrijven die de renovatie gedaan hebben.
Is toch 5 euro.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Puin bedrijf in Hengelo vroeg vijf euro voor alles.
Maar hrt zal luiheid zijn. Kwam in de loop der tijd echt extreem veel zooi tegen die ze in de tuin hadden verstopt voor de overdracht.
Wat heeft Frans Bakker met die port te maken?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:12 schreef sigme het volgende:
Ik drink m'n laatste glaasje Francois Boulanger-port.
[ afbeelding ]
Ik noem die port naar degene die 'm gemaakt heeft.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat heeft Frans Bakker met die port te maken?
Ik las hakkenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:21 schreef Sarabi het volgende:
Halloween
Ik heb net schedels zitten haken.
Ik zou m doenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:12 schreef sigme het volgende:
Ik drink m'n laatste glaasje Francois Boulanger-port.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:23 schreef Blues het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weekend na weer een memorabele werkweek!
Ow uitstappen
Eet je dat echt omdat het lekkerder is of praat je jezelf dat aan?quote:
Nou, eigenlijk is dat best lekker!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:32 schreef derLudolf het volgende:
Eet je dat echt omdat het lekkerder is of praat je jezelf dat aan?
Ik vind dat echt heel lekker. Ik eet ook graag gewone zelfgemaakte/restaurantpizza en dit ook niet als vervanging daarvan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Eet je dat echt omdat het lekkerder is of praat je jezelf dat aan?
What she saidquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk is dat best lekker!En ik ben dol op brood en deegdingen en zo.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:34 schreef derLudolf het volgende:
Buurkat, Rijk (achternaam: de Schooier), krijgt geen aandacht terwijl hij al een kwartier op ons terras is.
Plan B maar in werking gezet[ afbeelding ]
Hmm ik vond het eigenlijk niet zo. Die van NYP in elk geval niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk is dat best lekker!En ik ben dol op brood en deegdingen en zo.
Ja nee, maar dat is een deegbodem met bloemkool erdoor. Ik eet geplette bloemkool met kaas en ei en dat dan belegd.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hmm ik vond het eigenlijk niet zo. Die van NYP in elk geval niet.
Hier willen mensen het vieren zodat kinderen langs de deur kunnen. Maar ik kom uit Sint maarten gebied, dus je komt maar langs met een lampion en liedjes, dan krijg je wat.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:59 schreef Myraela het volgende:
Ik begrijp Halloween in Nederland vooral niet. Hier viert toch eigenlijk niemand iets? En als je het wel viert, wat doe je dan? Ik vind de themadingen wel cute, maar heb nog nooit mensen uitgenodigd omdat het Halloween was ofzo.
Iets met smaken verschillenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:35 schreef derLudolf het volgende:
Hmm ik vond het eigenlijk niet zo. Die van NYP in elk geval niet.
Aha. Zoals jij het maakt, overtuigd me niet echt trouwensquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:37 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja nee, maar dat is een deegbodem met bloemkool erdoor. Ik eet geplette bloemkool met kaas en ei en dat dan belegd.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:32 schreef golfer het volgende:
Wanneer is het Halloween en wat wordt er dan gevierd?
Ik vond het heel lastig daar echt een bodem van te maken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:37 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja nee, maar dat is een deegbodem met bloemkool erdoor. Ik eet geplette bloemkool met kaas en ei en dat dan belegd.
Wordt er sowieso Sint Maarten gelopen dan bij jullie? Dat was het ook nog niet helemaal zeker dacht ik eens gelezen te hebben.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hier willen mensen het vieren zodat kinderen langs de deur kunnen. Maar ik kom uit Sint maarten gebied, dus je komt maar langs met een lampion en liedjes, dan krijg je wat.
Rijk de Schooierquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:34 schreef derLudolf het volgende:
Buurkat, Rijk (achternaam: de Schooier), krijgt geen aandacht terwijl hij al een kwartier op ons terras is.
Lekker kleienquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik vond het heel lastig daar echt een bodem van te maken.
Oh geen idee. Hier in Nijmegen dus sowieso niet maar wel Halloween in de straat. Dat gaat gewoon door.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wordt er sowieso Sint Maarten gelopen dan bij jullie? Dat was het ook nog niet helemaal zeker dacht ik eens gelezen te hebben.
Zegquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die haptHet zal de leeftijd zijn.
Ja, dit dusquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:45 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind halloween qua decoratie leuk hoor, maar voor kinderen die om snoep komen bedelen doe ik alleen op 11 november open. Kom nou
Ah heeft hetquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:48 schreef derLudolf het volgende:
Pizza's met tarwebloem en gist staan hier voor zondag in de planning.
Kun je in Nederlandse supermarkten eigenlijk ook mozzarella voor pizza kopen? Ik koop het altijd geraspt en al bij de Edeka. Bij de Sligro hebben ze het ook.
Echte buffelmozerella is gewoon in bolletjes te koop bij de supermarkt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:48 schreef derLudolf het volgende:
Pizza's met tarwebloem en gist staan hier voor zondag in de planning.
Kun je in Nederlandse supermarkten eigenlijk ook mozzarella voor pizza kopen? Ik koop het altijd geraspt en al bij de Edeka. Bij de Sligro hebben ze het ook.
Klopt. Maar je hebt twee soorten. Een natte die je in bolletjes koopt en een wat drogere.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Echte buffelmozerella is gewoon in bolletjes te koop bij de supermarkt.
Die natte balletjes zijn smaakvoller, vind ikquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:58 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Klopt. Maar je hebt twee soorten. Een natte die je in bolletjes koopt en een wat drogere.
Tja wat is vieren? Net zoals met kerst (en begin van de lente) vind ik het leuk om deco dingen in huis te halen/te maken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:59 schreef Myraela het volgende:
Een trollen verzamel toppic. Waar fiets nog wat harder de bezem doorheen moet halen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:39 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja, het is alleen voor uitverkorenen natuurlijk, dat snap je.
En ja, zie: SEX / 30 jaar en nog maagd, ervaringen?
Er zit er zelfs één van 41 jaar tussen!
Cutiequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:34 schreef derLudolf het volgende:
Ook niet op 11 novemberquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:45 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind halloween qua decoratie leuk hoor, maar voor kinderen die om snoep komen bedelen doe ik alleen op 11 november open. Kom nou
In een gewone oven wordt het dan zo'n natte boel. Bij een hogere temperatuur en stenen die het vocht opnemen zal het allicht beter gaan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die natte balletjes zijn smaakvoller, vind ik
Dat doen ze hier gelukkig niet.quote:
Ik wil ook Syrisch etenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik ga toch maar geen pasta maken, maar heb Syrisch eten besteld. Krijg je, omdat niet via thuisbezorgd besteld, wat “duimpjes”, bedankt dat je op onze eigen site de bestelling hebt gedaan
Ik kijk vaak een horrorfilm oid op die datum en dat is het dan weer voor een jaarquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:12 schreef Sarabi het volgende:
Tja wat is vieren? Net zoals met kerst (en begin van de lente) vind ik het leuk om deco dingen in huis te halen/te maken.
En vrienden hielden wel vaak een verkleedfeest.
Ben je éindelijk een beetje bij qua roddels, ga je wegquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:25 schreef Kreator het volgende:
Blijkt de merkwaardige kluizenaar overbuurman vorig jaar al te zijn overleden. En zijn (vrij leuke) vriendin paar maanden ervoor.
Zo hoor je nog eens wat.
Verkoop van mijn huis gaat ook als een lopend vuurtje. Alle buren komen praatje maken. Mensen die ik jaren niet gesproken heb hier.
Hahaha, alles gaat vaak tegelijk jaquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:53 schreef kwakz0r het volgende:
Hier in de buurt wordt geen Sint Maarten gevierd. Meestal organiseert de buurt zelf een Halloweenrondje, je kan met een plaatje op je deur aangeven of je meedoet of niet![]()
Hoi, ik lurk. Begin november nieuwe keuken en dan kan ik EINDELIJK weer een oven gebruien. (Inmiddels hebben niet alleen de oven en afzuiger het begeven, maar ook de vaatwasser en koelkast* - Ik kan echt niet wachten!)
*we hadden nog een koelkast in de schuur staan thank god!
Ik vond het als kind zelf heel tof daarom deed ik wel mee. Maar hier in Nijmegen is het niet dus scheelt weerquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat doen ze hier gelukkig niet.
Voor de kinderen vast echt heel leuk, maar moet er niet aan denken dat ze steeds aan de deur komen.
Oja dat is ook leukquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kijk vaak een horrorfilm oid op die datum en dat is het dan weer voor een jaarDecoratie en dergelijke doe ik niet aan voor Halloween.
Is niet van Moushmoush, maar wel superlekkerquote:
He hoiquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:53 schreef kwakz0r het volgende:
Hier in de buurt wordt geen Sint Maarten gevierd. Meestal organiseert de buurt zelf een Halloweenrondje, je kan met een plaatje op je deur aangeven of je meedoet of niet![]()
Hoi, ik lurk. Begin november nieuwe keuken en dan kan ik EINDELIJK weer een oven gebruien. (Inmiddels hebben niet alleen de oven en afzuiger het begeven, maar ook de vaatwasser en koelkast* - Ik kan echt niet wachten!)
*we hadden nog een koelkast in de schuur staan thank god!
Ik heb al het werk voor de hypotheek voor het nieuwe huis gedaan. Als de banken terug contact met ons opnamen belden ze altijd de duutser. Omdat mannen over het geld gaan, natuurlijk..quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:15 schreef Clubsoda het volgende:
In het kader van omstandig-over-een-enquęte: ik kreeg een brief namens tns-pipo (ik heb met ze samengewerkt, dit was geen typo), of ik mee wilde doen aan een onderzoek onder kopers van auto's. Geadresseerd aan de heer Clubsoda. Want alleen mannen kopen auto's
Geen idee, kan ook een ordinaire verwisseling zijn maar ik werd er accuut minder coöperatief van.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:39 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik heb al het werk voor de hypotheek voor het nieuwe huis gedaan. Als de banken terug contact met ons opnamen belden ze altijd de duutser. Omdat mannen over het geld gaan, natuurlijk..
Whaha..quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb terwijl mijn telefoon in mijn zak zat kattenplaatjes via Whatsapp verstuurd aan mijn halve adresboek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb terwijl mijn telefoon in mijn zak zat kattenplaatjes via Whatsapp verstuurd aan mijn halve adresboek
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Whaha..OepsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Is dat allemaal opslag dan? Van foto’s waarschijnlijk?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:53 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn NAS loopt een beetje vol met foto's en andere zaken. Net twee 10 TB schijven besteld en een nieuw apparaat aangezien deze ook alweer 7 jaar oud is en ik niet weet of hij nog wat gaat doen als hij herstart wordt![]()
Met 10 TB moet ik de komende jaren toch wel vooruit kunnen
Ooh wat erg dat dat nog zo gaatquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:39 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb al het werk voor de hypotheek voor het nieuwe huis gedaan. Als de banken terug contact met ons opnamen belden ze altijd de duutser. Omdat mannen over het geld gaan, natuurlijk..
Gaafquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:14 schreef Myraela het volgende:
Net de mevrouw van de trouwlocatie gesproken. We krijgen maandag het contract.Fucking spannend. Superblij mee!
Wat is er spannend aan? Dat er weer een stap in de richting is gezet?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:14 schreef Myraela het volgende:
Net de mevrouw van de trouwlocatie gesproken. We krijgen maandag het contract.Fucking spannend. Superblij mee!
Yup. Mijn oude NAS heeft twee schijven van 3 TB erin die elkaars kopie zijn. Effectief blijft daar 2.7 TB van over. Hij begint nu te mekkeren dat er nog 400-500 GB over is. De foto's van de nieuwe camera zijn al aan de grote kant, maar als je een beetje fotoshopt dan zitten ze al gauw tegen de 1 TB per stuk. Dat tikt aanquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
Is dat allemaal opslag dan? Van foto’s waarschijnlijk?
Niet zoveel denk ik. Wellicht nog wat meer telewerken...quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat ga jij merken van die nieuwe maatregelen die ze afkondigen in Belgie? Nachtklok en alle horeca dicht?
Het Ikje van vandaag:quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ooh wat erg dat dat nog zo gaat
Mijn ervaring op dit gebied is alleen met restaurants. Betaalde ik de rekening contant, kreeg de man aan tafel het wisselgeld
De foto in Thuis-uit-eten is niet scherp.quote:
Ja, gewoon zoiets groots vastleggen. Ik ben gewoon een stresskippetje.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:25 schreef Isabeau het volgende:
Wat is er spannend aan? Dat er weer een stap in de richting is gezet?
We zijn gewoon te langzaam met alles regelen... de vaatwasser begaf het in januari tegelijk met de ketel. Op mijn verjaardag hadden we dus geen vaatwasser en geen warm water om af te wassen (en een mini elektrisch kacheltje van de verwarmingsboer omdat de ketel pas na t weekend geleverd werdquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hahaha, alles gaat vaak tegelijk jaNog even geduld. En hoi vaste en lieve lurkster
Jij Belgquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:38 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Niet zoveel denk ik. Wellicht nog wat meer telewerken...
Ik hoop heel hard dat onze verhuis nog door kan gaan...
Bewaar jij alle foto's, als je zeg maar 30 dezelfde foto's maakt? Tikt wel aan in RAW natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yup. Mijn oude NAS heeft twee schijven van 3 TB erin die elkaars kopie zijn. Effectief blijft daar 2.7 TB van over. Hij begint nu te mekkeren dat er nog 400-500 GB over is. De foto's van de nieuwe camera zijn al aan de grote kant, maar als je een beetje fotoshopt dan zitten ze al gauw tegen de 1 TB per stuk. Dat tikt aan
Daarnaast heb ik nog wat TV-series, kookprogramma's, films en muziekEn een berg tutorials voor photoshop.
Wel aan drie anderen uit deze SCquote:
Wat een idioterie toch.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:06 schreef kwakz0r het volgende:
Spannend Myraela!
Hier ging toen we gingen samenwonen de gemeentebelasting ineens automagisch op mijn vriends naam, ik zocht me in mijn bestaande account een ongeluk naar de WOZ aanslag toen ik me dat pas realiseerde. Post over de hypotheek ook, namen op de akte etc. Standaard. Heel irritant, zeker aangezien de hypotheek geheel op mijn inkomen was gebaseerd haha...
Niet? En zo ja, jammer dan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:52 schreef z80 het volgende:
[..]
De foto in Thuis-uit-eten is niet scherp.
Echt he... heeft hij dat geleerd bij Joelia of zo?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:08 schreef derLudolf het volgende:
Willy komt alweer terug ben vakantie.![]()
Wat een domme actie zeg, hij laat wederom zien dat ie weinig boven de ogen heeft
Dat zou wel heel naar zijn, als dat uitgesteld zou moeten wordenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 20:38 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Niet zoveel denk ik. Wellicht nog wat meer telewerken...
Ik hoop heel hard dat onze verhuis nog door kan gaan...
Tssk. Willy had wat meer ruggengraat mogen tonen en had lekker in zijn bootje moeten varen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:08 schreef derLudolf het volgende:
Willy komt alweer terug ben vakantie.![]()
Wat een domme actie zeg, hij laat wederom zien dat ie weinig boven de ogen heeft
Ja Youpquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Tssk. Willy had wat meer ruggengraat mogen tonen en had lekker in zijn bootje moeten varen.
Dat trucje schijnen meer zaken uitgehaald te hebben.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Echt he... heeft hij dat geleerd bij Joelia of zo?
Kun je vrolijk meeklappen en zo, maar dit is gewoon een middelvinger opsteken. Hoewel ik natuurlijk niet onbevooroordeeld ben wat betreft die poppenkast vind ik dat je dit echt niet kunt maken...quote:Je kunt toch bedenken dat zo’n tripje reacties gaat oproepen
Ik snap dat. Maar ik zou het keihard etenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:01 schreef Candaasje het volgende:
Ik voel me een beetje vies![]()
https://indebuurt.nl/utre(...)t-in-utrecht~167403/
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:01 schreef Candaasje het volgende:
Ik weet niet of ik zoveel uithoudingsvermogen hebquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik zou je verdeeld over twee dagen doen
Fuck, zou eten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:01 schreef Candaasje het volgende:
Guilty pleasurequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik snap dat. Maar ik zou het keihard eten
Normaal niet, maar ik loop wat achter met bewerken en uitzoeken en dat tikt aan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bewaar jij alle foto's, als je zeg maar 30 dezelfde foto's maakt? Tikt wel aan in RAW natuurlijk.
Brrr, net zoals frikansushiquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:01 schreef Candaasje het volgende:
Mixje van mosterd en mayo?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:17 schreef Myraela het volgende:
Ik ben zelf aan het overwegen om dit zelf te gaan maken.De vraag is dan alleen, welke saus doe je erbij? Knoflooksaus bij een kroket past misschien niet helemaal. Misschien een Sriracha mayonaise?
Volgens mij is dit lekkerder met een groentekroket dan met een rundvlees kroket.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:17 schreef Myraela het volgende:
Ik ben zelf aan het overwegen om dit zelf te gaan maken.De vraag is dan alleen, welke saus doe je erbij? Knoflooksaus bij een kroket past misschien niet helemaal. Misschien een Sriracha mayonaise?
Kom op! Beetje inzet tonen!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:13 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik zoveel uithoudingsvermogen heb
Mijn naam gaat sowieso beter samen met een groentekroket!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Volgens mij is dit lekkerder met een groentekroket dan met een rundvlees kroket.
Ik kwak de laatste tijd overal een saus van mayo, sriracha, ketchup en citroensap op
Of juist kaaskroketten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Volgens mij is dit lekkerder met een groentekroket dan met een rundvlees kroket.
Ik kwak de laatste tijd overal een saus van mayo, sriracha, ketchup en citroensap op
Ik sla je dit keer over.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:01 schreef Candaasje het volgende:
Oh lekker, paar plakken vockingworst erbij. Perfectquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:01 schreef Candaasje het volgende:
Sstt! Wij zijn pas bij 5 geloof ik..quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:55 schreef borisz het volgende:
I Heard a Rumor.
/Parapluacademie ep 8.
Die Turkse pizza met kroketten gaat er gewoon in.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:04 schreef gcjoel het volgende:
Heerlijk gegeten net.![]()
Speciaal voor @:Minilot
[ afbeelding ]
Het toetje
Dat is handig, een broer met een huisje.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ben accomodaties aan het kijken voor een mini vakantie. Voorkeur: Zeeland. En bedacht me net dat mijn broer daar een vakantiehuisje heeft wat hij via een andere partij verhuurtMorgen maar eens bellen of hij wat kan regelen.
Fijn zo’n broerquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ben accomodaties aan het kijken voor een mini vakantie. Voorkeur: Zeeland. En bedacht me net dat mijn broer daar een vakantiehuisje heeft wat hij via een andere partij verhuurtMorgen maar eens bellen of hij wat kan regelen.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:20 schreef Candaasje het volgende:
Mini, kijk, ik doe met je mee! (of nouja, wel eventjes, want ik denk dat ik anders bij de grens er gelijk af mag)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Let me see you stripped down to the bone
Gossie, ik heb serieus sinds de jaren negentig geen moment meer aan Ween gedacht!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:28 schreef sigme het volgende:
Ik heb ook niks met halloween, maar wel met Ween.
[ afbeelding ]
Incluis verzenden en de bijdrage voor ome John (de Mol) 20,50. Overigens is het varkenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:12 schreef FutureFairytale het volgende:
Hoe weinig geld?
Jij hebt ook een behoorlijke vriezer denk met je 5kg koe en dit weekend je rijsttafel
Wat een uitvinding!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:01 schreef Candaasje het volgende:
Jaaaa, kaassouffles mogen ookquote:
Dat is dikke prima inderdaad! En allemaal lekker vlees. Varkenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 08:22 schreef borisz het volgende:
Morning. Straks richting Cruquius. Toch eens beginnen met Gordijnenjacht, maar toch ook even de hel op aarde naar binnen (Mediamarkt) om moeders te begeleiden in alle Soundbarmogelijkheden
.
[..]
Incluis verzenden en de bijdrage voor ome John (de Mol) 20,50. Overigens is het varken. 1 kg spieringkoteletten, 1 kg ribben, 1 kg worsten, 1 kg gehakt, 1 kg varkensstoofvlees.
Wat onwerkelijk!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 08:55 schreef Isabeau het volgende:
Jeetje, de 45.000 euro voor Milo van Slaapmeisje is al gehaaldHet blijft natuurlijk een trieste situatie, maar even een
voor een zorg minder.
Het helpt natuurlijk enorm dat Linda (de Mol) en daarna RTL het op hun websites plaatstenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 09:06 schreef AnneX het volgende:
Wat onwerkelijk!
Daar had ik een hard hoofd in. Het was niet alleen een fok actie, denk ik.
Vele kleintjes maken een grote 👍🏼
Goedemorgen allen.
Jaquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 08:55 schreef Isabeau het volgende:
Jeetje, de 45.000 euro voor Milo van Slaapmeisje is al gehaaldHet blijft natuurlijk een trieste situatie, maar even een
voor een zorg minder.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 08:55 schreef Isabeau het volgende:
voor een zorg minder.
Oh, die zie ik zelden.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 09:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het helpt natuurlijk enorm dat Linda (de Mol) en daarna RTL het op hun websites plaatsten
Ik heb net het topic teruggelezen waarin er meegeleefd werd.. zo leuk om te zien hoe dat werkt ..quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 08:55 schreef Isabeau het volgende:
voor een zorg minder.
Als Milo 18 was geweest dan was er geen probleem geweestquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 09:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Wat een goed nieuws voor Milo en zijn familie. Geen zorgen hierover, nu alleen samen kunnen zijn zonder financiële zorgen voor slaapmeisje.
Al geeft dit wel aan dat er in uitzonderlijks gevallen (rotwoord) als dit er uitzonderingen gemaakt zouden moeten worden bij de belastingdienst. Voor bedrijven kan dat ook dat moet dit ook kunnen, zoveel zullen dat niet zijn
Ahw! Arm ding. Geef hem maar extra veel knuffels en aandacht, ook namens tante Marjoleinquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Kom op! Beetje inzet tonen!
Alleen niet morgenvroeg. Ik neem mijn eenzaam overblijvende opvangkitten vannacht mee naar mijn slaapkamer (want zielig alleen in zijn kamer is zielig) en hij heeft vandaag overdag erg veel geslapen
Bezoedel mijn naam eens niet zoquote:
Ik voel me niet eens beledigd, begrijp je volkomenquote:
Je vergeet de smac!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:54 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh lekker, paar plakken vockingworst erbij. Perfect
Jezus... wat insane snel! En ik zal niet de enige zijn die op payday zat te wachtenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 09:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Wat een goed nieuws voor Milo en zijn familie. Geen zorgen hierover, nu alleen samen kunnen zijn zonder financiële zorgen voor slaapmeisje.
Al geeft dit wel aan dat er in uitzonderlijks gevallen (rotwoord) als dit er uitzonderingen gemaakt zouden moeten worden bij de belastingdienst. Voor bedrijven kan dat ook dat moet dit ook kunnen, zoveel zullen dat niet zijn
Ja bizar. Fijn dat het bedrag binnen is! Die jongen heeft al meer dan genoeg verloren.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 09:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als Milo 18 was geweest dan was er geen probleem geweest
Ja dat was me inmiddels ook duidelijkquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 09:25 schreef Aure het volgende:
Ja super fijn dat het meteen is opgepakt door Linda en RTL
Ik bedacht opeens, er zit hier ook een geweldige toko om de hoek die alles vers maakt. Gisteren een lijstje gemaakt wat ik volgende week allemaal ga halen. Kan het ook laten bezorgen, maar het is 2x 5 minuten fietsenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 09:26 schreef Aure het volgende:
Ik ben er trouwens nog niet over uit waar ik een rijsttafel wil bestellen voor volgende week. Maar gelukkig heb ik nog een week
Denk wel dat het heeft geholpen dat Fok al aan het doneren was, dat er al een bodem lag zeg maarquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 09:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja dat was me inmiddels ook duidelijk
Ik dacht even dat het puur een fokding was
Heb jij de cheesefingers van BurgerKing al op? Echt iets voor jou. Superlekker.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 08:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Jaaaa, kaassouffles mogen ook
Ik zat ook aan zoiets te denken inderdaad!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 09:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik bedacht opeens, er zit hier ook een geweldige toko om de hoek die alles vers maakt. Gisteren een lijstje gemaakt wat ik volgende week allemaal ga halen. Kan het ook laten bezorgen, maar het is 2x 5 minuten fietsen
I need this.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 09:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb jij de cheesefingers van BurgerKing al op? Echt iets voor jou. Superlekker.Vond het lekkerder dan de meeste kaaskroketten, maar zeker lekkerder dan kaassoufles.
Ja, dat denk ik ookquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 09:31 schreef Aure het volgende:
Denk wel dat het heeft geholpen dat Fok al aan het doneren was, dat er al een bodem lag zeg maar
Dat heb je nu net besloten of stond dat al op de planning en ging het toevallig over gesmolten kaas?quote:
Nope, nope, nope.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 09:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit hebben we allemaal nodig in ons leven.
Dat laatstequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 09:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat heb je nu net besloten of stond dat al op de planning en ging het toevallig over gesmolten kaas?
Eens. Hoewel ik moet zeggen dat er een paar zijn die echt steeds meer in de buurt komen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 09:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
De kaasalternatieven zijn gewoon nog niet goed genoeg.
Och, veel fabriekskaas smaakt ook naar plastic, dus in die zin is dat prima nagemaaktquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 09:43 schreef Candaasje het volgende:
Eens. Hoewel ik moet zeggen dat er een paar zijn die echt steeds meer in de buurt komen.
De kaasnfondue van Williecroft was in mijn beleving lekker, en ook bepaalde 'blauwe kaasjes' van een Italiaans bedrijfje vond ik echt wel goed.
De meeste vegan 'kazen' voor op brood enzo (van die plakjes) vind ik overigens naar plastic maken.
Ik dus donderdagavond... gauw koffie gehaald.quote:
Wehehe, ja dat is waar. Er zijn ook wel smeltkazen voor op pizza's die wel goed zijn, Domino's gebruikt ze o.a., maar geen idee waar ze die halen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 09:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och, veel fabriekskaas smaakt ook naar plastic, dus in die zin is dat prima nagemaakt
Belangrijkste is natuurlijk hoe lekker het is.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 09:43 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Eens. Hoewel ik moet zeggen dat er een paar zijn die echt steeds meer in de buurt komen.
De kaasnfondue van Williecroft was in mijn beleving lekker, en ook bepaalde 'blauwe kaasjes' van een Italiaans bedrijfje vond ik echt wel goed.
De meeste vegan 'kazen' voor op brood enzo (van die plakjes) vind ik overigens naar plastic maken.
EDIT: en ik ben benieuwd naar die nieuwe zaak van Waku Waku, die junkfood-zaak, want die gaan dus ook 'kaas'souffles' enzo maken.![]()
N(u heb ik al een aantal jaar geen koe-kaas op, dus helemaal eerlijk vergelijken kan ik niet meer, toegegeven)
Maar goed, ook zonder alternatieven hoef ik geen kaaskroket of kaasfingers
Nee, dat is waar. Maar niet alle nep-kazen smaken naar plastic gelukkig. Alleen ze smaken wel ánders dan koe-kaas. En zeker met kaas is dat wel iets dat veel mensen toch heel belangrijk vinden.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 09:49 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Belangrijkste is natuurlijk hoe lekker het is.
Plastickaas zal nooit lekker smaken... hoelang je ook geen verse kaas van de koe hebt gegeten
Zonde!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 10:16 schreef Molo het volgende:
Ik had gisteren kroketjes met cheddar en Guinness en ze waren walgelijk. Denk eigenlijk gewoon bedorven ofzo
Dus toen maar een boterham gemaakt met oude kaas
En je hebt het katholieke Allerheiligen en Allerzielen. Ik heb nog wel eens m'n ogen uit m'n kop zitten huilen in de kerk bij de herdenking van iedereen die dat jaar overleden was. Dat is Allerzielen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:04 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Jawel hoor. Het is in 'alternatieve' kringen vooral bekend als Samhain. En dat is gewoon een Germaans/Keltisch nieuwjaarsfeest waarin het ook om de band met overledenen gaat. (De 'sluiers' tussen de levende en de dode wereld zouden dan het dunst zijn). Er bestaan overal ter wereld van dergelijke feesten natuurlijk, waarvan Diaz de los muertos tegenwoordig wel een van de bekendere is (wordt 1 en 2 november gevierd in Mexico).
Halloween is de Amerikaanse variant, en gaat meer om trick and treat and verkleedpartijen en griezelfeestjes.
Vorig jaar had een vriendin van me zo'n feestje georganiseerd (Doen zij en haar vriend elk jaar). Inclusief een volledig gedecoreerd huis (met bliksemende donderwolken in de woonkamer) en allemaal verkleed.
quote:
Ahww jammer dat je eigen team hem slecht trekt. Anders had je hem kunnen houdenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 11:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
Ik had een goede nacht! Braaf kittenBeetje wandelen, beetje klimmen maar al gauw genoeg dook hij knorrend onder de dekens bij me. Het kind wordt op deze manier strontverwend
![]()
En zit nu te gillen op zijn kamer, omdat mijn eigen team hem nog steeds slecht trekt, ik wat in de tuin moest doen en hem dus niet kan gebruiken. Maar alleen zijn moet hij ook (een beetje) leren.
Dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 11:43 schreef Aure het volgende:
[..]
Ahww jammer dat je eigen team hem slecht trekt. Anders had je hem kunnen houden![]()
Hou oppppquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 11:43 schreef Aure het volgende:
[..]
Ahww jammer dat je eigen team hem slecht trekt. Anders had je hem kunnen houden![]()
Nee, zolang we niet duidelijk hebben wat de oorzaak is van zijn huidinfectie (of een verhaal hebben dat het chronisch is+onderhoudsplan) gaat hij nog niet op de site. Geeft me wel tijd om evt zijn darmdieetvoer af te bouwen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 11:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook![]()
Of is er al een huisje voor hem?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 11:48 schreef Aure het volgende:
Daarom moet ie gewoon bij jou blijven want jij weet precies wat ie nodig heeft![]()
Nee niet, wil ze wel nu! Maar kwam er als ik daar kon eten en kan nu even niet helaas. Denk dat ze uit assortiment zijn als ze weer open mogen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 09:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb jij de cheesefingers van BurgerKing al op? Echt iets voor jou. Superlekker.Vond het lekkerder dan de meeste kaaskroketten, maar zeker lekkerder dan kaassoufles.
Haha ja das zeker waar, misschien heeft de kater nog iets langer nodig om te wennenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 11:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
Ik misschien wel, maar gezellige en gelukkig huisgenoten zijn ook wel prettig![]()
Maar... maar... MIJN vrouwtjequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 11:54 schreef Aure het volgende:
[..]
Haha ja das zeker waar, misschien heeft de kater nog iets langer nodig om te wennen
Zo, jij durftquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 11:33 schreef Tele6 het volgende:
verjaardag van A gevierd met z'n ouders en broer. Tapas gekookt.
![]()
Wat een monsterlijke afwas.
B had een laptopadapter besteld bij de Chinees. Ding voor de zekerheid opengeschroefd, blijkt de aarde niet aangesloten te zitten en het hoogspanningsdeel vast te zitten aan het laagspanningsdeelmanmanman.
Nu dus een adapter van betere kwaliteit zoeken. Deze kan recht de prullenbak in.
Aan alles komt een einde Catquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Maar... maar... MIJN vrouwtje![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat een goeie actie!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 11:33 schreef Tele6 het volgende:
verjaardag van A gevierd met z'n ouders en broer. Tapas gekookt.
![]()
Wat een monsterlijke afwas.
B had een laptopadapter besteld bij de Chinees. Ding voor de zekerheid opengeschroefd, blijkt de aarde niet aangesloten te zitten en het hoogspanningsdeel vast te zitten aan het laagspanningsdeelmanmanman.
Nu dus een adapter van betere kwaliteit zoeken. Deze kan recht de prullenbak in.
Jamaar... wie moet er dan voor de katten zorgenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Aan alles komt een einde Cat
Zoals in elke relatie word je ooit ingewisseld voor de volgende. Dus tijd dat de ouwe poes gaat
Ouderwets shoppenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:47 schreef Jagärtrut het volgende:
Groetjes van een troosteloos industrie terrein. Laminaat gekocht, maar nu pas ik niet meer in de auto... Nu wachten tot de Duitser terug is.
Och erm. Is het wel droog? En tevreden over het laminaat?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:47 schreef Jagärtrut het volgende:
Groetjes van een troosteloos industrie terrein. Laminaat gekocht, maar nu pas ik niet meer in de auto... Nu wachten tot de Duitser terug is.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:47 schreef Jagärtrut het volgende:
Goede volgorde.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:47 schreef Jagärtrut het volgende:
Je kent de geit en de kool en de eeuh parabel toch?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Goede volgorde.
Hij had natuurlijk ook jou eerst even kunnen thuisbrengen en daarna het laminaat ophalen, maar prioriteiten...
Is ook wel wel snel terugverdiend met die hoge gasprijsquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:53 schreef gcjoel het volgende:
Wij hebben gelukkig begin dit jaar isolatie aan laten brengen
Vorig jaar aangebracht, wat ben ik blij dat dat geen jaarlijkse actie is.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
O kak ja, die folie moet ik bij ons ook echt nog aanbrengen!
Dit vraagt om het receptquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:39 schreef Blues het volgende:
Ik ben, gewoon omdat het kán, een choco-fudgy-perentaart aan het maken![]()
Vellenpudding.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
Supermarkt (heerlijk rustig) had geen Saroma
Dus nu zelfmaak vellenpudding gekocht
In mijn gemeente heb ik nagevraagd aan wie ze de WOZ sturen bij gedeeld eigendom, en dat is aan de de oudste eigenaar.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:06 schreef kwakz0r het volgende:
Spannend Myraela!
Hier ging toen we gingen samenwonen de gemeentebelasting ineens automagisch op mijn vriends naam, ik zocht me in mijn bestaande account een ongeluk naar de WOZ aanslag toen ik me dat pas realiseerde. Post over de hypotheek ook, namen op de akte etc. Standaard. Heel irritant, zeker aangezien de hypotheek geheel op mijn inkomen was gebaseerd haha...
quote:FUDGY CHOCOPERENTAART
3 (maar meer kan ook) stoof- of kleine harde peren (ik had er 5)
1 liter appel/perensap
2 blaadjes laurier
ongeveer 500 gram kristalsuiker
200 gram roomboter + extra voor invetten
200 gram pure chocolade (ten minste 72 procent cacao), in stukjes
4 eieren
250 gram bruine suiker
60 gram amandelmeel
snuf zout
Schil de peren en zet ze op met de appel/perensap en laurier.
Draai zodra het kookt het vuur lager zodat ze zachtjes in de sap garen, ong.35 min.
Schep ze eruit en laat afkoelen.
Weeg de overgebleven sap af en voeg hetzelfde gewicht aan suiker toe aan het vocht.
Draai het vuur hoog en laat de siroop inkoken tot ongeveer de helft.
Laat afkoelen en bewaar in een kan.
Verwarm de oven voor op 175 graden.
Vet een bakvorm van 24 cm in en bedek de bodem met op maat geknipt bakpapier.
Vet dat ook in.
Smelt de boter met de chocolade in een vuurvaste kom boven een pan heet water au bain-marie.
Roer in een beslagkom de eieren met de bruine suiker, het amandelmeel en een snuf zout los en giet de gesmolten boter en chocolade erdoor.
Giet het beslag in de bakvorm.
Halveer of snij de peren in partjes en leg ze erop. (ik heb ze er een beetje ingeduwd)
Bak de taart ongeveer 25 minuten, of tot de bovenkant nét stevig is.
De binnenkant mag bijna vloeibaar blijven.
Laat de taart helemaal afkoelen voor u hem aansnijdt.
Besmeer de gebakken peren op de bovenkant voor het opdienen met de siroop uit de kan.
Ik voelde dit door mn lijf huiveren.quote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je bent zelf een visrolletjeskontje!
Dit klinkt fantastischquote:
[..]
Ik voelde dit door mn lijf huiveren.
Ik heb echt nog heeeeeeeeeeeeeeel lang m'n Ween-tshirtverzameling achter me aangesleept. Met handtekeningenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 08:19 schreef minilot het volgende:
[..]
Gossie, ik heb serieus sinds de jaren negentig geen moment meer aan Ween gedacht!![]()
Je bent zelf een visrolletjeskontje!
Dan moet je ná de spits naar huis rijden...of de snelbus nemen naar Utrecht Centraal. Geen station.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:36 schreef Kreator het volgende:
Rondje gewandeld in wijk bij Duurstede. Mooie plaats, wil ik best wonen.
Straks risotto maken. Carbonara style.
Leuk ding! Hier staat een tarte tatin in de oven, met granny smith en het blikje daneroles wat over datum was.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:35 schreef sigme het volgende:
Ik heb een partijtje zoete appels door vaders appelmasjientje gehaald.
Die ontklokhuisd en maakt er een appelspiraal van, en naar keuze schilt 'ie de appel ook nog.
[ afbeelding ]
Nu ga ik de appelspiraal(plakjes) drogen in de oven. Dat rooie ding achter de appels is het masjientje.
Het jaren 50 tot 70 kook mee topic..quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:05 schreef AnneX het volgende:
[..]
Leuk ding! Hier staat een tarte tatin in de oven, met granny smith en het blikje daneroles wat over datum was.
Verder keurig de instructies gevolgd. https://danerolles.nl/recept/tarte-tatin/
@:Barrel...wat wil dat zeggen 50/70 ?
Leuke dingetjes voor huis gezellig maken 👍🏼
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:08 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Het jaren 50 tot 70 kook mee topic..
Wat leukquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:35 schreef sigme het volgende:
Die ontklokhuisd en maakt er een appelspiraal van, en naar keuze schilt 'ie de appel ook nog.
[ afbeelding ]
Nu ga ik de appelspiraal(plakjes) drogen in de oven. Dat rooie ding achter de appels is het masjientje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben allebei een auto en rijden niet richting Utrecht voor werk.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dan moet je ná de spits naar huis rijden...of de snelbus nemen naar Utrecht Centraal. Geen station.
Verder leuke plaats...wij vier(d)en er Koninginnedag en Koningsdag.
Wijk b.D. is zeker leukquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:21 schreef Kreator het volgende:
We hebben allebei een auto en rijden niet richting Utrecht voor werk.
Wat ga je eten?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:00 schreef Sarabi het volgende:
Restaurant in het dorp kookt voor ons
Support your locals ik leuk, maar niet goed voor de bankrekening
Appelsquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 15:35 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Tien minuten verder. Is dan een uur rijden. Maar ja, tegenwoordig is het toch mijimaal 3dgn pw thuiswerken.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:22 schreef Blues het volgende:
[..]
Wijk b.D. is zeker leuk
Als je daar gaat wonen, is de afstand huis-werk voor jou dan langer?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat ga je eten?
Wij gaan blijkbaar vaker dan ik dacht naar horeca want vorige keer hielden we flink geld over ondanks bijna wekelijks luxe bezorg menu's
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:19 schreef Blues het volgende:
Taart is klaarSmaak is prima en hij 'loopt' in het midden zoals het hoort
Nog wel wat verder afkoelen en opstijven maar kon niet wachten tot aansnijden (beetje een zooitje nu)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Afgevinkt. Best te eten op de Markt, op meer plekken en een goeie ijssalon!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
We hebben allebei een auto en rijden niet richting Utrecht voor werk.
Wij eten ook wel duurder vaak en dan scheelt het natuurlijk flink als je je eigen wijnkelder aanspreekt ipv wijnarrangement.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik eet niet zo gek vaak uit (denk ik). En ben nu juist meer geld kwijt door alle thuisbezorg activiteiten.
Maar als ik ga uit eten, dan is het vaak wel prijzig. Dat compenseert wellicht.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:36 schreef AnneX het volgende:
[..]
Afgevinkt. Best te eten op de Markt, op meer plekken en een goeie ijssalon!
Leuke kroeg met terras onder bomen. Horeca is best in orde daar.
Iedere maand is/was open atelierdag op zondag. Veel kunstenaars daar.
De tarte tatin:MmmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:19 schreef Blues het volgende:
Taart is klaarSmaak is prima en hij 'loopt' in het midden zoals het hoort
Nog wel wat verder afkoelen en opstijven maar kon niet wachten tot aansnijden (beetje een zooitje nu)
![]()
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:36 schreef AnneX het volgende:
[..]
Afgevinkt. Best te eten op de Markt, op meer plekken en een goeie ijssalon!
Leuke kroeg met terras onder bomen. Horeca is best in orde daar.
Iedere maand is/was open atelierdag op zondag. Veel kunstenaars daar.
De tarte tatin:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Wij gingen niet zo vaak uiteten.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat ga je eten?
Wij gaan blijkbaar vaker dan ik dacht naar horeca want vorige keer hielden we flink geld over ondanks bijna wekelijks luxe bezorg menu's
Uhmmm, die actie van afbakken en dan in de vriezer volg ik niet?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een heerlijke taarten.
Hier zitten 12! Afbakbroodjes in de oven.ik had 2x 2 broodjes besteld bij picnic, maar daar zit sesam op, werden niet geleverd en als vervanging kreeg ik deze, maar die krijg ik voorlopig niet op (houdbaar tot volgende week zaterdag). Dus nu maar afbakken en in de vriezer.
Is invriezen en dan later afbakken niet lekkerder?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een heerlijke taarten.
Hier zitten 12! Afbakbroodjes in de oven.ik had 2x 2 broodjes besteld bij picnic, maar daar zit sesam op, werden niet geleverd en als vervanging kreeg ik deze, maar die krijg ik voorlopig niet op (houdbaar tot volgende week zaterdag). Dus nu maar afbakken en in de vriezer.
Hoef ik ze niet in 1 week op te eten. Het kon niet zo ingevroren worden stond eropquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Uhmmm, die actie van afbakken en dan in de vriezer volg ik niet?
Dat wilde ik, maar “product is niet geschikt op in te vriezen”quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is invriezen en dan later afbakken niet lekkerder?
Alles is geschikt om in te vriezenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat wilde ik, maar “product is niet geschikt op in te vriezen”
Afbakbroodjes zijn makkelijk nog wel een week langer houdbaar, desnoods in de koelkast. Maar invriezen kan hiermee idd zeker wel.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:07 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoef ik ze niet in 1 week op te eten. Het kon niet zo ingevroren worden stond erop
Biertjes bestellen is ook leukquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wij gingen niet zo vaak uiteten.
De eerste coronamaanden ging er veel geld naar biertjeswel echt veel mooie bieren gehad dit jaar.
Vanavond een simpele schnitzel voor mij en nachos voor mijn man.
En 2 speciaal biertjes. Bock off en Vote for Pedro.
Ik post dadelijk een vellenpuddingfoto voor jequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Meeeen die taarten! Hou eens op!
Graag!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik post dadelijk een vellenpuddingfoto voor je
Ik ben deze keer voor rum rozijnen gegaan. Bij gebrek aan Saroma.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Graag!
Griesmeelpudding met vel, allerbeste pudding evahhhh
Waar zou een mens anders etenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
J is ons eten halen. Hij wil gelukkig gewoon op de bank voor de tv eten
Wat gaan jullie eten?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ook benieuwd naar!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik ben deze keer voor rum rozijnen gegaan. Bij gebrek aan Saroma.
Wij hebben gisteren toevallig weer eens aan tafel gegeten. We deden dat al niet zo vaak, maar met mijn desktop erbij werd het helemaal onmogelijk. We hebben niet eens een fatsoenlijk tafellaken. Ja eentje van plastic, om te schilderen enzoquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Voor:quote:
O, jullie menuquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Voor:
Zalm • ponzu • furikake
Steak tartare • 64°C • zwarte knoflook
Brood met boter
Tussen:
Eendenlever met spekkoek
Hoofd:
Rendang
Sambal goreng buncis
Nasi kuning
Dessert: