Dat is wel euh, opbeurendquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zit een enquęte in te vullen. De provincie wil weten hoe gezond de inwoners zijn. Nou ben ik wel vaak niet fit, maar geestelijk gaat het prima. Met uitzondering van die 5 uur dat ik wat depri ben geweest dinsdag maar die tel ik niet mee.
Maar ik word bijkans suīcidaal van die vragenlijst zeg. Bijna alleen maar vragen over hoe verschrikkelijk ik het vind om hulp te vragen, of ik het leven nog zie zitten, of ik nog zin heb mijn bed uit te komen, of ik me een speelbal van het leven voel, of ik mee tel in de samenleving, of ik voel dat ik een doel in mijn leven heb.
Ik dacht dat ze wilden weten hoe vaak ik hoofdpijn heb enzo
Insecten worden ook veel gebruikt voor hypoallergeen voerquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hmmmm... kitten met verdenking van allergie zit te smokkelen met zijn dieet.... vrat net een (half)dode vlieg opGelukkig zit hij niet op eliminatie maar op licht verteerbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:19 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Insecten worden ook veel gebruikt voor hypoallergeen voer
Nu vragen over hoe bezorgd ik ben over kerncentrales, goederenspoorlijnen, windturbines. Dit wordt niet beter zoquote:
De pompoen voor mijn deur is gejat laatstquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb helemaal niks met Halloween
Hooguit wat pompoenen aan de deur, maar dat is vooral omdat het leuk herfstachtig is.
Krijg net een foto geappt van mijn voordeurKennis is in mijn straat bij iemand op bezoek
![]()
En nu worstelt mijn innerlijke kluizenaar die in een rommelig huis in sweatpants op de bank hangt (ongepland bezoek) met mijn sociale kant (want ik heb haar al een poos niet meer gezien en het is leuk gezelschap).
Zijn het open vragen? Ik zou echt een heel relaas neertypen over 5G en de risico's die meedeinende nanobots ter hoogte van de cerebrale cortex betekenen gekeken naar de gevoeligheid voor autisme en auto-immunzieken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nu vragen over hoe bezorgd ik ben over kerncentrales, goederenspoorlijnen, windturbines. Dit wordt niet beter zo
Het is weer eens wat anders dan gestolen schapenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
De pompoen voor mijn deur is gejat laatst
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:20 schreef Candaasje het volgende:
Mini, kijk, ik doe met je mee! (of nouja, wel eventjes, want ik denk dat ik anders bij de grens er gelijk af mag)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Ik wel. Driequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wij hebben maandag feest want J wordt 45![]()
Ik heb alleen nog steeds geen kado. Dat is niet goed.
Waar zie je dat?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:34 schreef Lonaa het volgende:
Ah, daar is golfer met de geijkte 'ik vier geen *insert feestdag'
34 Oktober. En geen idee, iets met pompoenen en spinnen enzo. En liters bloed. Offeren van maagden enzo. Liefst 30+quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:32 schreef golfer het volgende:
Wanneer is het Halloween en wat wordt er dan gevierd?
En? En? En?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nu vragen over hoe bezorgd ik ben over kerncentrales, goederenspoorlijnen, windturbines. Dit wordt niet beter zo
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
De pompoen voor mijn deur is gejat laatst
Ik was misschien wat vroeg, had gewoon nog even mijn mond moeten houden en je reactie op degene die op je post zou reageren moeten afwachten.quote:
34 oktober nog wel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:36 schreef Candaasje het volgende:
34 Oktober. En geen idee, iets met pompoenen en spinnen enzo. En liters bloed. Offeren van maagden enzo. Liefst 30+
Nee, geen open vragen helaasquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:28 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Zijn het open vragen? Ik zou echt een heel relaas neertypen over 5G en de risico's die meedeinende nanobots ter hoogte van de cerebrale cortex betekenen gekeken naar de gevoeligheid voor autisme en auto-immunzieken.
Gewoon, omdat het kan.
Ja, het is alleen voor uitverkorenen natuurlijk, dat snap je.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:37 schreef golfer het volgende:
[..]
34 oktober nog wel.![]()
Maagden van 30+??? Bestaan die nog buiten de kloosters?
Wat heb je gekocht?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik wel. DrieEn het lukt me al om haar redelijk gek te maken
Wat ze nog niet weet is dat een vriendin komt eten en dat ik een diner bij een restaurant hier heb besteld en laat bezorgen
Waarom doen mensen dat? Hier ook die hele tuin vol lijkt het wel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:40 schreef Kreator het volgende:
Zo. Nog even twee ton aan puin weggebracht die de vorige eigenaar onder het zand in de tuin had verstopt. Was een leuke verrassing toen we de heg verwijderden en een schutting wilden plaatsen.
Foto's gemaakt, ik kan weer relaxen.
Goedkoper dan afvoeren na de verbouwing.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waarom doen mensen dat? Hier ook die hele tuin vol lijkt het wel.
Ja, goede vraag. Zo deed men dat vroeger. Je kunt hier geen spade de grond in steken zonder bakstenen, betonnen platen, funderingen of stapels dakpannen tegen te komenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waarom doen mensen dat? Hier ook die hele tuin vol lijkt het wel.
Jawel hoor. Het is in 'alternatieve' kringen vooral bekend als Samhain. En dat is gewoon een Germaans/Keltisch nieuwjaarsfeest waarin het ook om de band met overledenen gaat. (De 'sluiers' tussen de levende en de dode wereld zouden dan het dunst zijn). Er bestaan overal ter wereld van dergelijke feesten natuurlijk, waarvan Diaz de los muertos tegenwoordig wel een van de bekendere is (wordt 1 en 2 november gevierd in Mexico).quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:59 schreef Myraela het volgende:
Ik begrijp Halloween in Nederland vooral niet. Hier viert toch eigenlijk niemand iets? En als je het wel viert, wat doe je dan? Ik vind de themadingen wel cute, maar heb nog nooit mensen uitgenodigd omdat het Halloween was ofzo.
Puin bedrijf in Hengelo vroeg vijf euro voor alles.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Goedkoper dan afvoeren na de verbouwing.
Hier ook, gedaan door bedrijven die de renovatie gedaan hebben.
Is toch 5 euro.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Puin bedrijf in Hengelo vroeg vijf euro voor alles.
Maar hrt zal luiheid zijn. Kwam in de loop der tijd echt extreem veel zooi tegen die ze in de tuin hadden verstopt voor de overdracht.
Wat heeft Frans Bakker met die port te maken?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:12 schreef sigme het volgende:
Ik drink m'n laatste glaasje Francois Boulanger-port.
[ afbeelding ]
Ik noem die port naar degene die 'm gemaakt heeft.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat heeft Frans Bakker met die port te maken?
Ik las hakkenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:21 schreef Sarabi het volgende:
Halloween
Ik heb net schedels zitten haken.
Ik zou m doenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:12 schreef sigme het volgende:
Ik drink m'n laatste glaasje Francois Boulanger-port.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:23 schreef Blues het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weekend na weer een memorabele werkweek!
Ow uitstappen
Eet je dat echt omdat het lekkerder is of praat je jezelf dat aan?quote:
Nou, eigenlijk is dat best lekker!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:32 schreef derLudolf het volgende:
Eet je dat echt omdat het lekkerder is of praat je jezelf dat aan?
Ik vind dat echt heel lekker. Ik eet ook graag gewone zelfgemaakte/restaurantpizza en dit ook niet als vervanging daarvan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Eet je dat echt omdat het lekkerder is of praat je jezelf dat aan?
What she saidquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk is dat best lekker!En ik ben dol op brood en deegdingen en zo.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:34 schreef derLudolf het volgende:
Buurkat, Rijk (achternaam: de Schooier), krijgt geen aandacht terwijl hij al een kwartier op ons terras is.
Plan B maar in werking gezet[ afbeelding ]
Hmm ik vond het eigenlijk niet zo. Die van NYP in elk geval niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk is dat best lekker!En ik ben dol op brood en deegdingen en zo.
Ja nee, maar dat is een deegbodem met bloemkool erdoor. Ik eet geplette bloemkool met kaas en ei en dat dan belegd.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hmm ik vond het eigenlijk niet zo. Die van NYP in elk geval niet.
Hier willen mensen het vieren zodat kinderen langs de deur kunnen. Maar ik kom uit Sint maarten gebied, dus je komt maar langs met een lampion en liedjes, dan krijg je wat.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:59 schreef Myraela het volgende:
Ik begrijp Halloween in Nederland vooral niet. Hier viert toch eigenlijk niemand iets? En als je het wel viert, wat doe je dan? Ik vind de themadingen wel cute, maar heb nog nooit mensen uitgenodigd omdat het Halloween was ofzo.
Iets met smaken verschillenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:35 schreef derLudolf het volgende:
Hmm ik vond het eigenlijk niet zo. Die van NYP in elk geval niet.
Aha. Zoals jij het maakt, overtuigd me niet echt trouwensquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:37 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja nee, maar dat is een deegbodem met bloemkool erdoor. Ik eet geplette bloemkool met kaas en ei en dat dan belegd.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:32 schreef golfer het volgende:
Wanneer is het Halloween en wat wordt er dan gevierd?
Ik vond het heel lastig daar echt een bodem van te maken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:37 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja nee, maar dat is een deegbodem met bloemkool erdoor. Ik eet geplette bloemkool met kaas en ei en dat dan belegd.
Wordt er sowieso Sint Maarten gelopen dan bij jullie? Dat was het ook nog niet helemaal zeker dacht ik eens gelezen te hebben.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hier willen mensen het vieren zodat kinderen langs de deur kunnen. Maar ik kom uit Sint maarten gebied, dus je komt maar langs met een lampion en liedjes, dan krijg je wat.
Rijk de Schooierquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:34 schreef derLudolf het volgende:
Buurkat, Rijk (achternaam: de Schooier), krijgt geen aandacht terwijl hij al een kwartier op ons terras is.
Lekker kleienquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik vond het heel lastig daar echt een bodem van te maken.
Oh geen idee. Hier in Nijmegen dus sowieso niet maar wel Halloween in de straat. Dat gaat gewoon door.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wordt er sowieso Sint Maarten gelopen dan bij jullie? Dat was het ook nog niet helemaal zeker dacht ik eens gelezen te hebben.
Zegquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die haptHet zal de leeftijd zijn.
Ja, dit dusquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:45 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind halloween qua decoratie leuk hoor, maar voor kinderen die om snoep komen bedelen doe ik alleen op 11 november open. Kom nou
Ah heeft hetquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:48 schreef derLudolf het volgende:
Pizza's met tarwebloem en gist staan hier voor zondag in de planning.
Kun je in Nederlandse supermarkten eigenlijk ook mozzarella voor pizza kopen? Ik koop het altijd geraspt en al bij de Edeka. Bij de Sligro hebben ze het ook.
Echte buffelmozerella is gewoon in bolletjes te koop bij de supermarkt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:48 schreef derLudolf het volgende:
Pizza's met tarwebloem en gist staan hier voor zondag in de planning.
Kun je in Nederlandse supermarkten eigenlijk ook mozzarella voor pizza kopen? Ik koop het altijd geraspt en al bij de Edeka. Bij de Sligro hebben ze het ook.
Klopt. Maar je hebt twee soorten. Een natte die je in bolletjes koopt en een wat drogere.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Echte buffelmozerella is gewoon in bolletjes te koop bij de supermarkt.
Die natte balletjes zijn smaakvoller, vind ikquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:58 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Klopt. Maar je hebt twee soorten. Een natte die je in bolletjes koopt en een wat drogere.
Tja wat is vieren? Net zoals met kerst (en begin van de lente) vind ik het leuk om deco dingen in huis te halen/te maken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:59 schreef Myraela het volgende:
Een trollen verzamel toppic. Waar fiets nog wat harder de bezem doorheen moet halen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:39 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja, het is alleen voor uitverkorenen natuurlijk, dat snap je.
En ja, zie: SEX / 30 jaar en nog maagd, ervaringen?
Er zit er zelfs één van 41 jaar tussen!
Cutiequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:34 schreef derLudolf het volgende:
Ook niet op 11 novemberquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:45 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind halloween qua decoratie leuk hoor, maar voor kinderen die om snoep komen bedelen doe ik alleen op 11 november open. Kom nou
In een gewone oven wordt het dan zo'n natte boel. Bij een hogere temperatuur en stenen die het vocht opnemen zal het allicht beter gaan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die natte balletjes zijn smaakvoller, vind ik
Dat doen ze hier gelukkig niet.quote:
Ik wil ook Syrisch etenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik ga toch maar geen pasta maken, maar heb Syrisch eten besteld. Krijg je, omdat niet via thuisbezorgd besteld, wat “duimpjes”, bedankt dat je op onze eigen site de bestelling hebt gedaan
Ik kijk vaak een horrorfilm oid op die datum en dat is het dan weer voor een jaarquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:12 schreef Sarabi het volgende:
Tja wat is vieren? Net zoals met kerst (en begin van de lente) vind ik het leuk om deco dingen in huis te halen/te maken.
En vrienden hielden wel vaak een verkleedfeest.
Ben je éindelijk een beetje bij qua roddels, ga je wegquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:25 schreef Kreator het volgende:
Blijkt de merkwaardige kluizenaar overbuurman vorig jaar al te zijn overleden. En zijn (vrij leuke) vriendin paar maanden ervoor.
Zo hoor je nog eens wat.
Verkoop van mijn huis gaat ook als een lopend vuurtje. Alle buren komen praatje maken. Mensen die ik jaren niet gesproken heb hier.
Hahaha, alles gaat vaak tegelijk jaquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:53 schreef kwakz0r het volgende:
Hier in de buurt wordt geen Sint Maarten gevierd. Meestal organiseert de buurt zelf een Halloweenrondje, je kan met een plaatje op je deur aangeven of je meedoet of niet![]()
Hoi, ik lurk. Begin november nieuwe keuken en dan kan ik EINDELIJK weer een oven gebruien. (Inmiddels hebben niet alleen de oven en afzuiger het begeven, maar ook de vaatwasser en koelkast* - Ik kan echt niet wachten!)
*we hadden nog een koelkast in de schuur staan thank god!
Ik vond het als kind zelf heel tof daarom deed ik wel mee. Maar hier in Nijmegen is het niet dus scheelt weerquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat doen ze hier gelukkig niet.
Voor de kinderen vast echt heel leuk, maar moet er niet aan denken dat ze steeds aan de deur komen.
Oja dat is ook leukquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kijk vaak een horrorfilm oid op die datum en dat is het dan weer voor een jaarDecoratie en dergelijke doe ik niet aan voor Halloween.
Is niet van Moushmoush, maar wel superlekkerquote:
He hoiquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 18:53 schreef kwakz0r het volgende:
Hier in de buurt wordt geen Sint Maarten gevierd. Meestal organiseert de buurt zelf een Halloweenrondje, je kan met een plaatje op je deur aangeven of je meedoet of niet![]()
Hoi, ik lurk. Begin november nieuwe keuken en dan kan ik EINDELIJK weer een oven gebruien. (Inmiddels hebben niet alleen de oven en afzuiger het begeven, maar ook de vaatwasser en koelkast* - Ik kan echt niet wachten!)
*we hadden nog een koelkast in de schuur staan thank god!
Ik heb al het werk voor de hypotheek voor het nieuwe huis gedaan. Als de banken terug contact met ons opnamen belden ze altijd de duutser. Omdat mannen over het geld gaan, natuurlijk..quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:15 schreef Clubsoda het volgende:
In het kader van omstandig-over-een-enquęte: ik kreeg een brief namens tns-pipo (ik heb met ze samengewerkt, dit was geen typo), of ik mee wilde doen aan een onderzoek onder kopers van auto's. Geadresseerd aan de heer Clubsoda. Want alleen mannen kopen auto's
Geen idee, kan ook een ordinaire verwisseling zijn maar ik werd er accuut minder coöperatief van.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:39 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik heb al het werk voor de hypotheek voor het nieuwe huis gedaan. Als de banken terug contact met ons opnamen belden ze altijd de duutser. Omdat mannen over het geld gaan, natuurlijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |