Oke ik vergeef je deze keerquote:
Het is vooral dat ik voor werk al veel bel. Dan ga ik dat in mijn vrije tijd ook niet nog eens uren lopen doenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:19 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Als ik nou met iemand al langer contact heb wil ik vaak wel een voiceclipje sturen. Maar over het algemeen liever appen of elkaar in het echt zien. Bellen is zo vervelend
Wist niet dat Robert Leroy tetten hadquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:27 schreef naatje_1 het volgende:
Wederom dezelfde OP, or i gi neel!
Oh, nvm
Nee dan begrijp ik je helemaalquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is vooral dat ik voor werk al veel bel. Dan ga ik dat in mijn vrije tijd ook niet nog eens uren lopen doen
Ik wil "Was echt niet te vreten" (mitraillette-burger???) als ringtonequote:
Neenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik wil "Was echt niet te vreten" (mitraillette-burger???) als ringtone
Was vooral irritatie van mijn kant. Maar het is wel zo netjes om hoi te zeggen. Zó veel kijkers heb ik niet dus je kan prima gewoon hoi zeggenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:29 schreef HPLC het volgende:
Zeg Braddie, wil je wel een beetje respectvol met je fans omgaan. Als iemand een liedje aanvraagt zonder hoi te zeggen hoef je niet zo te reageren.
Je hebt af en toe van die uitspraken waardoor ik echt plat ga...quote:
Van de geobsedeerden uit onze kliek begreep ik dat anderen ook geen hoi zeiden, dus zou nogal hypocriet zijn dat dan van hem wel te eisen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:30 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Was vooral irritatie van mijn kant. Maar het is wel zo netjes om hoi te zeggen. Zó veel kijkers heb ik niet dus je kan prima gewoon hoi zeggenZonder overrompeld te worden door andere chatters
Is dat een mitrailleur voor vrouwen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je hebt af en toe van die uitspraken waardoor ik echt plat ga...
Had trouwens ook nog nooit van een mitraillette gehoord
ik denk een diepgevroren hamburgerquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is dat een mitrailleur voor vrouwen?
ONZ / Amaranthaquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:30 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Was vooral irritatie van mijn kant. Maar het is wel zo netjes om hoi te zeggen. Zó veel kijkers heb ik niet dus je kan prima gewoon hoi zeggenZonder overrompeld te worden door andere chatters
Kende het ook niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je hebt af en toe van die uitspraken waardoor ik echt plat ga...
Had trouwens ook nog nooit van een mitraillette gehoord
Iedereen zei gewoon hoi.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Van de geobsedeerden uit onze kliek begreep ik dat anderen ook geen hoi zeiden, dus zou nogal hypocriet zijn dat dan van hem wel te eisen.
... was echt niet te vretenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:32 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Kende het ook niet.
Vroeg om een broodje hamburgerKreeg een half stokbrood met patat én een hamburger er in. Zat daar echt met een
Voor een friettent die in 2018 en 2019 een prijs kreeg voor beste friet was't niet zo veel trouwens
Bediening was top en het was mooi schoon, maar het eten?
Verzoekje: zou je Het Is Weer Vrijdag kunnen spelen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:30 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Terechtquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is vooral dat ik voor werk al veel bel. Dan ga ik dat in mijn vrije tijd ook niet nog eens uren lopen doen
Jazekerquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Verzoekje: zou je Het Is Weer Vrijdag kunnen spelen?
Hiep hoi ( ik zei nu pas hoi (lol))quote:
JA WAT IS HET NOUquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hiep hoi ( ik zei nu pas hoi (lol))
Lekker maat ik ga kijken
Zag er achteraf gezien ook wel goed uit, en zou't zeker nog een keer etenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:39 schreef Fok-it het volgende:
Vind die mitraillette er best goed uit zien trouwens.
Ja nee ja ik snap je zeg maar jaquote:
Salam aleikum broederquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:41 schreef naatje_1 het volgende:
Hé, het is weer bijna twee uur op vrijdagTijd om naar de moskee te gaan
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja nee ja ik snap je zeg maar ja
Dat is een beetje jammer inderdaad.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:41 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Zag er achteraf gezien ook wel goed uit, en zou't zeker nog een keer etenMaar het was op dat moment best kut. Eerste avondje op vakantie, bestel je wat eten, krijg je niet wat je bestelde, beetje een domper.
Snap ik wel, is ook het beste. Maar dat deden wij nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is een beetje jammer inderdaad.
Al kijk ik als ik op vakantie ga vaak al vooraf naar lekkere tentjes om te eten.
Hallo meneer Casequote:
Ja het heeft beide wel wat he. Voor sommige is de voorpret al leuker dan de vakantie zelf.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:45 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Snap ik wel, is ook het beste. Maar dat deden wij nietWij wilde zelf op onderzoek uitgaan
Vrienden van de reteslechte gebruikersnamenquote:
Klopt, snap ook wel dat sommige mensen dat doen, bespaart een hoop gedoe. Maar zelf vind ik het fijner om er lekker op uit te trekken tijdens je vakantie, kijken wat voor tentje je tegenkomt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja het heeft beide wel wat he. Voor sommige is de voorpret al leuker dan de vakantie zelf.
Ik ben er trots opquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vrienden van de reteslechte gebruikersnamen
Ja dat is nog het ergstquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is een beetje jammer inderdaad.
Al kijk ik als ik op vakantie ga vaak al vooraf naar lekkere tentjes om te eten.
Nou?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:55 schreef Fok-it het volgende:
'Of ben jij zo'n type die nooit een boek openslaat'
Oh the irony
Dat snap ik dan nog welquote:
Ja is toch lachen. Beetje kamers checken en menu's verlekkerd afstruinenquote:
Famke Louisequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:57 schreef naatje_1 het volgende:
Ik denk dat @:fok-it maar het goede voorbeeld moet geven in plaats van Famke Louise.
Ik heb daar wel de impossible burger gegetenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja is toch lachen. Beetje kamers checken en menu's verlekkerd afstruinen
Al ben ik in New York gewoon niet naar Shake Shack en Halal guys geweest. Daar heb ik wel spijt van
Ik zou best als strijder van de ontlezing willen optreden jaquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:57 schreef naatje_1 het volgende:
Ik denk dat @:fok-it maar het goede voorbeeld moet geven in plaats van Famke Louise.
Lijkt me bizarquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb daar wel de impossible burger gegeten
Vaak genoeg gedaanquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:57 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dat snap ik dan nog welJe gaat niet zó onvoorbereid naar een ander land.
Lijkt me wel lachen tho, op vakantie ergens heen maar dáár alles regelen
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:59 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Lijkt me bizarKrijg je toch niet weg man!?
Doe ik meestal, kan je per dag bekijken waar je gaat pitten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:57 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Oooooofquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vaak genoeg gedaan
Zelfs hotel moeten boeken toen ik op vliegveld in Amsterdam stond omdat booking.com mijn creditcard niet pakte en een hotel geannuleerd had.
Dat is die plantaardige toch? Was die goed?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb daar wel de impossible burger gegeten
Lol. Alleen de eerste nacht. De rest op de bonnefooi hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:57 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja facking lekkerquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is die plantaardige toch? Was die goed?
Mja. Nog nooit zelf in m'n eentje naar een ander land op vakantie geweest, vorig jaar een weekendje België, maar denk dat ik wel één slaapplek prefereer. Hotel, of als't geld op m'n rug groeit een huisje met zwembad in de bergen zoals we dat vroeger altijd dedenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:00 schreef Leonos het volgende:
[..]
Doe ik meestal, kan je per dag bekijken waar je gaat pitten.
Ik mis New York ripquote:
Central park is toch wel echt een hoogtepuntje. Maar sowieso is het de perfecte stad om doorheen te wandelen. Ik vond het heel fijne sfeer hebben, en lekker eten natuurlijk. Oh en de METquote:
Zou er in mei weer zijn maar helaasquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Central park is toch wel echt een hoogtepuntje. Maar sowieso is het de perfecte stad om doorheen te wandelen. Ik vond het heel fijne sfeer hebben, en lekker eten natuurlijk. Oh en de MET
Kutcojona ja.quote:
Washington lijkt me ook coolquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kutcojona ja.
Al zou ik volgende keer Amerika ook wel weer wat anders willen zien though. So much to see
Jup, en Bostonquote:
Dit meen je nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik sta hier in Utrecht, maar heb het idee dat het evenement is afgelast
Je had ook kunnen verwachten dat het wereldrecord bukake dit jaar niet door zou gaan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik sta hier in Utrecht, maar heb het idee dat het evenement is afgelast
Is dat dan een wr met zoveel mogelijk mannen of zoveel mogelijk zaadquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je had ook kunnen verwachten dat het wereldrecord bukake dit jaar niet door zou gaan.
Of een combinatie van beidenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is dat dan een wr met zoveel mogelijk mannen of zoveel mogelijk zaad
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
denk dat @:amarantha wel is geinteresseerd dan
Ludiek Hansquote:
ben je al zo wanhopigquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ludiek Hans
Van die vrouwen op tinder hebben vaak ook de tekst van 'blablabla is niet mijn zoontje'
Mensen kunnen dat ook denken als wij met elkaar aan de praat zijn, snap je?
opleiding: Geen, ik ben debielquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:52 schreef Fok-it het volgende:
Als er nou 1 user is die ik voor me zie als kwijlend achter de computer is het @:Rozevla wel
Jij had geen zin om je profiel schijtlollig in te vullenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
opleiding: Geen, ik ben debiel
beroep: Pallets sorteren
Had je anders verwacht?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij had geen zin om je profiel schijtlollig in te vullen
Neequote:
Gosjemeinequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:41 schreef scrupuleus het volgende:
Rozevla en zn broertje hebben ook weer mot in klbsc.
Wat is er aan de handquote:
De driedelige Poetin docu op NPOquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand nog een leuk idee om een film of serie te kijken deze vakantie?
Ik moet wat, als Loka aan het werk is.
NPO docus zijn wel goed ja.quote:
Ik acht de kans aannemelijker dat je de volgende verkiezingen sp stemt dan een gezin krijgt met 2 kinderen genaamd Mees en Aquamarijn.quote:
Nou ja zegquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik acht de kans aannemelijker dat je de volgende verkiezingen sp stemt dan een gezin krijgt met 2 kinderen genaamd Mees en Aquamarijn.
In mijn fm met Ajax zijn we overgenomen door een random Deen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik acht de kans aannemelijker dat je de volgende verkiezingen sp stemt dan een gezin krijgt met 2 kinderen genaamd Mees en Aquamarijn.
Stel jij altijd in dat je TD spelers aanschaft?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In mijn fm met Ajax zijn we overgenomen door een random Deen.
Heeft gelijk 2 dure spelers gekocht die in de winter moeten komen. Luis Felipe van Lazio en Hakan van Milan.
Hakan komt goed uit, aangezien Ziyech in de zomer naar Chelsea gaat.
Hoef ik alleen nog maar een spits uit te zoek de komende maanden.
Nee. Maar bij een overname werkt dat kennelijk zo.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stel jij altijd in dat je TD spelers aanschaft?
Oh vreemd. Heb dat ook weleens gehad maar ik kon gewoon zelf spelers blijven kopen. Is ook lekker dan als dat zonder jouw akkoord gebeurtquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Maar bij een overname werkt dat kennelijk zo.
Ja, bij overname krijg je even te zien dat je niemand mag kopen of verkopen. En als de overname van de club is afgerond, mag je weer.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh vreemd. Heb dat ook weleens gehad maar ik kon gewoon zelf spelers blijven kopen. Is ook lekker dan als dat zonder jouw akkoord gebeurt
Je moet gewoon af en toe een tijdje uittrekken om alle jeugdelftallen van de beste Zuid-Amerikaanse clubs door te scouten. Heb daardoor zo vaak random pareltjes gehaald uit landen als Peru en Colombia.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, bij overname krijg je even te zien dat je niemand mag kopen of verkopen. En als de overname van de club is afgerond, mag je weer.
Ben zelf beetje aan het oefenen, want dat hele scouten werkt totaal anders.
Eventjes fmscout erbij gepakt, want mijn scouts vinden maar niemand.
Ja, ik weet dat dat kan.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet gewoon af en toe een tijdje uittrekken om alle jeugdelftallen van de beste Zuid-Amerikaanse clubs door te scouten. Heb daardoor zo vaak random pareltjes gehaald uit landen als Peru en Colombia.
Ik ben op Videoland nieuwe serie aan het kijken, lieve mama heet die. Opzich best wel aardig. Sowieso heeft videoland goeie relatief onbekende series. Had ik niet verwacht. Was altijd beetje bevooroordeeld vanwege het hoge gtst en love island gehalte qua content.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gestopt met Haunting of Bly Manor, was zoveel minder dan Hill House.
Welke versie speel je? Kan best zijn dat het anders is nu.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat dat kan.
Maar op die manier heeft dat hele scoutingscentrum natuurlijk geen zin.
Enige wat ze me zeggen is dat ik moet proberen om Rhian Brewster te halen voor 54 miljoen. Doen we even
Met wat geluk kunnen zulke aankopen opzich wel hoor. Niet meteen in eerste seizoen though. Ik heb Fati ook voor 50 miljoen gekocht.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat dat kan.
Maar op die manier heeft dat hele scoutingscentrum natuurlijk geen zin.
Enige wat ze me zeggen is dat ik moet proberen om Rhian Brewster te halen voor 54 miljoen. Doen we even
Nederlandse serie dan?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben op Videoland nieuwe serie aan het kijken, lieve mama heet die. Opzich best wel aardig. Sowieso heeft videoland goeie relatief onbekende series. Had ik niet verwacht. Was altijd beetje bevooroordeeld vanwege het hoge gtst en love island gehalte qua content.
Klopt. Bekende gezichten ook van luizenmoeder en oogappels erin. Maar die laatste heb jij geloof ik ook nooit gezien. Zou je ook moeten zien eigenlijk. Vond ik wel een van betere Nederlandse series die ik ooit heb gezienquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nederlandse serie dan?
Geen idee, nooit Videoland gehad. Op Netflix staat nu helaas maar weinig qua series wat ik echt wil zien, droogt een beetje op allemaal.
Ken ik niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Bekende gezichten ook van luizenmoeder en oogappels erin. Maar die laatste heb jij geloof ik ook nooit gezien. Zou je ook moeten zien eigenlijk. Vond ik wel een van betere Nederlandse series die ik ooit heb gezien
20.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke versie speel je? Kan best zijn dat het anders is nu.
Je moet het wel altijd in de gaten houden dat ze nog wel in het land zitten waar je ze hebben wilt. Maar vaak loop je alsnog de beste pareltjes mis zelfs als je de beste scout mogelijk in dat land dumpt. En dat spelertjes speuren was vaak wel het leukste, al zit je elftal dan wel snel vol met Zuid-Amerikanen
Is FMscout gewoon een soort cheat?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
20.
Ik had met fmscout gekeken naar de regens. Zijn er nu in Zuid-Amerika en Nigeria. Dus ik de scouts daarheen sturen.
Geen spelers gevonden, lol.
Wat onrealistisch.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met wat geluk kunnen zulke aankopen opzich wel hoor. Niet meteen in eerste seizoen though. Ik heb Fati ook voor 50 miljoen gekocht.
Videoland kan je ook 14 dagen gratis nemen en dan weer opzeggen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ken ik niet eigenlijk.
Mijn ouders volgen nu 'Klem', misschien geef ik dat een kans. Was van dezelfde makers als Overspel volgens mij en dat was voor Nederlandse begrippen genot.
Ja.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is FMscout gewoon een soort cheat?
Ik open die site en zie meteen die opgespoten kop van Gaby Blaaser in de header.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Videoland kan je ook 14 dagen gratis nemen en dan weer opzeggen.
Lol ja er staat hoop troep op helaas. Maar ook wel goeie series. Je moet even zoekenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik open die site en zie meteen die opgespoten kop van Gaby Blaaser in de header.
Wat een eng wijf, was altijd zo'n leuk meisje in Spangas.
Ach ze hebben vaak ook flink wat jeugdspelers van Ajax overhyped, Zivkovic vooralquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Even gedaan om te kijken of er wel spelers daar zijn, of dat ik iets fout deed.
Gelijk even gekeken naar potentie van Unuvar en Brobbey. Valt smerig tegen.
Fargo is daarheen verhuisd, dat wil ik dan wel weer zien.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lol ja er staat hoop troep op helaas. Maar ook wel goeie series. Je moet even zoeken
Is dat nog bezig?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fargo is daarheen verhuisd, dat wil ik dan wel weer zien.
Seizoen 4 is net uit blijkbaar.quote:
Ja, gebeurt vaker. Geeft ook niet.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ze hebben vaak ook flink wat jeugdspelers van Ajax overhyped, Zivkovic vooral![]()
Brobbey acht ik irl ook weinig potentie toe.
Dacht dat Unuvar al wel een wonderkid was in deze versie, als ik mensen online over FM zag posten was dat altijd een van hun eerste aankopen en die vies goed werd.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, gebeurt vaker. Geeft ook niet.
Maar kennelijk zit ik aan de zeer lage kant met deze spelers. Ze hebben een potentiële range, en daarvan zitten ze in mijn spel onderin. Ach, wat doe je er aan?
Brobbey zie ik wel leuke carriere tegemoet gaan. Wordt wel gewoon Eredivisiespits.
Mocro Maffia eigenlijk ook checkenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Meisje van Plezier staat er ook op zie ik, met Angela Schijf. Ik ken een user die dat leuk vindt!
ZOOP staat er ook op zag ik.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mocro Maffia eigenlijk ook checken
Goeie jeugdherinneringen ja.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ZOOP staat er ook op zag ik.
Had vroeger een crush op Nicolette van Dam
Ben alleen bang dat ik dat soort meuk niet moet terugkijken want dan is het ineens enorm cringe.quote:
Brobbey is wel wat beter dan dat hoor.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dacht dat Unuvar al wel een wonderkid was in deze versie, als ik mensen online over FM zag posten was dat altijd een van hun eerste aankopen en die vies goed werd.
Brobbey krijg ik ernstige Castillion-flashbacks bij.
Dat moet je ook niet. Ik heb je gvd nou al 40-45 kijktips gegevenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben alleen bang dat ik dat soort meuk niet moet terugkijken want dan is het ineens enorm cringe.
Ja maar ik heb vanavond nog geen zin om weer een nieuwe serie te starten.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet. Ik heb je gvd nou al 40-45 kijktips gegeven
Misschien kan Jr zijn befaamde tostis opsturen per postquote:
Misschien via postduif ofzo.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien kan Jr zijn befaamde tostis opsturen per post
Of aanbieden bij ah to go.quote:
Wat heb ik daar nou weer aan dan, heb ik toch niet in de buurt.quote:
Ze hebben inmiddels toch wel een fatsoenlijke stationshal daar.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat heb ik daar nou weer aan dan, heb ik toch niet in de buurt.
Ja maar dat is gewoon kiosk ding.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze hebben inmiddels toch wel een fatsoenlijke stationshal daar.
Ja die was er toentertijd ook alquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar dat is gewoon kiosk ding.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:50 schreef Fok-it het volgende:
IS DIT DE TREIN NAAR ZWOLLE??!?
-Enige trein, enige spoor, enige bestemming.
Wat voor series kijk jij tegenwoordig?quote:
Hmm niet veel eigenlijk. Undercover, Luciferquote:Op zondag 18 oktober 2020 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor series kijk jij tegenwoordig?
Undercover heb ik ook geprobeerd ja. Vond hem toch stuk minder dan MMquote:Op zondag 18 oktober 2020 00:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm niet veel eigenlijk. Undercover, Lucifer
Drive welquote:Op zondag 18 oktober 2020 00:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Iemand Drive to Survive al gezien hier?
Ken ik niet.quote:
Benieuwd wat ze op Hogwarts van je tosti zouden vinden.quote:
Magisch waarschijnlijkquote:Op zondag 18 oktober 2020 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Benieuwd wat ze op Hogwarts van je tosti zouden vinden.
Ben dankzij jou dat gekke candy crush nog aan het spelen ookquote:
Harry Potter?quote:Op zondag 18 oktober 2020 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben dankzij jou dat gekke candy crush nog aan het spelen ook
Haha hoe ver ben je al?quote:Op zondag 18 oktober 2020 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben dankzij jou dat gekke candy crush nog aan het spelen ook
Wel leuker jaquote:Op zondag 18 oktober 2020 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel beter dan de originele candy crush.
Ja precies. Straks ga ik nog Utopia kijken ookquote:
182quote:
Sommige van die levels zijn wel echt ondoenlijk hoor.quote:Op zondag 18 oktober 2020 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tering, dan heb je mij al bijna ingehaald.
Ja het begint wat uitdagender te worden.quote:Op zondag 18 oktober 2020 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige van die levels zijn wel echt ondoenlijk hoor.
Worden je levens daar bijgevuld dan? Ik zit wel bij een clubquote:Op zondag 18 oktober 2020 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja het begint wat uitdagender te worden.
Wel irritant wanneer je levens op zijn en dan moet wachten. Zit je al bij zo'n club om levens bij te vullen?
Je kan daar vragen om levens en dan krijg je er maximaal drie bij als mensen je willen helpen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Worden je levens daar bijgevuld dan? Ik zit wel bij een club
Mja met die streaks kan je ook 30 min of 45 min achter elkaar onbeperkte levens krijgen dusja. Meer dan dat moet je er ook niet per dag aan willen zittenquote:Op zondag 18 oktober 2020 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan daar vragen om levens en dan krijg je er maximaal drie bij als mensen je willen helpen.
Klopt wel hoor.quote:Op zondag 18 oktober 2020 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mja met die streaks kan je ook 30 min of 45 min achter elkaar onbeperkte levens krijgen dusja. Meer dan dat moet je er ook niet per dag aan willen zitten
Ken je dat nummer Skyward?quote:Op zondag 18 oktober 2020 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Benieuwd wat ze op Hogwarts van je tosti zouden vinden.
Die vond ik toch wat minder leuk tbhquote:Op zondag 18 oktober 2020 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt wel hoor.
Ik zit wat dat betreft meer met mijn verslaving aan Hogwarts Mystery, dat gaat werkelijk nergens over maar het is toch wel leuk op de een of andere manier
Ben niet zo van de Nederlandstalige hits makkerquote:
Dat is een Engelstalig nummer van een Nederlandse artiest vriendquote:Op zondag 18 oktober 2020 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben niet zo van de Nederlandstalige hits makker
Je kan naast gitaar spelen ook nog zingen? Nou nou. Waarom ben jij nog niet doorgebroken op joetjoebquote:Op zondag 18 oktober 2020 01:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is een Engelstalig nummer van een Nederlandse artiest vriend![]()
Ik zong dan altijd “we just gotta go hogwarts” ipv “skyward”
(lol)
Klopt. Maar er loopt sowieso ontzettend veel talent rond wat verborgen blijft. Kwestie van zaken goed aanpakken. Maar ja dat kan je beter niet aan mij overlaten HAHAHAHAquote:Op zondag 18 oktober 2020 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan naast gitaar spelen ook nog zingen? Nou nou. Waarom ben jij nog niet doorgebroken op joetjoeb
Je kan filmpjes maken waar je covers speelt toch? Misschien eens op de foks laten horenquote:Op zondag 18 oktober 2020 02:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt. Maar er loopt sowieso ontzettend veel talent rond wat verborgen blijft. Kwestie van zaken goed aanpakken. Maar ja dat kan je beter niet aan mij overlaten HAHAHAHA
Eens. Misschien maar eens wat opnemenquote:Op zondag 18 oktober 2020 02:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan filmpjes maken waar je covers speelt toch? Misschien eens op de foks laten horen
Ben nu wel erg benieuwdquote:Op zondag 18 oktober 2020 02:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens. Misschien maar eens wat opnemen
Bespeel jij een instrument?quote:
Nee, wil het wel doen later. Maar daar woon ik nu te klein voor en met teveel mensen op een te kleine ruimtequote:
Is dat wel coronaproofquote:Op zondag 18 oktober 2020 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, wil het wel doen later. Maar daar woon ik nu te klein voor en met teveel mensen op een te kleine ruimte
quote:Op zondag 18 oktober 2020 02:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is dat wel coronaproofWoon je begeleid of zo
(lol)quote:Op zondag 18 oktober 2020 02:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]Nee woon gewoon zelfstandig
Maar zitten hier meerdere studio's in een groot pand vandaar
Haha nee, woon teringklein hoor.quote:Op zondag 18 oktober 2020 02:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
(lol)
Past toch wel een pianootje. Gitaar kan ook altijd wel
Ja, altijd. Maar je word niet vrolijk van het aanbodquote:
Snap ik welquote:Op zondag 18 oktober 2020 02:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, altijd. Maar je word niet vrolijk van het aanbod
Ik zit er soms serieus over na te denken om gewoon echt naar een Schubbekutteveen dorp in Friesland te verhuizen om fatsoenlijk huisje te krijgen voor acceptabele prijsquote:
Bescheidenheid siert de mens vriendquote:
Ja,daT kun je beter niet vergelijkenquote:Op zondag 18 oktober 2020 02:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zit er soms serieus over na te denken om gewoon echt naar een Schubbekutteveen dorp in Friesland te verhuizen om fatsoenlijk huisje te krijgen voor acceptabele prijsMaar dan ben ik mijn werk kwijt en ik raak daar echt diep ongelukkig, weet ik nu al. Maar soms is het wel verleidelijk
Mwah, het moet niet zielige proporties gaan krijgen. Als ik over 10 jaar hier nog woon dan kop ik een trein namelijk, en dat is oprechtquote:Op zondag 18 oktober 2020 02:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bescheidenheid siert de mens vriend
Valt tegen inderdaad. Maar ik wil ook weg hier, terug naar Utrecht (provincie) Nou ja dan moet je sowieso al minder aanbod accepterenquote:Op zondag 18 oktober 2020 02:45 schreef Flippiee het volgende:
Al is daar aanbod ook niet groot meer dacht ik
quote:Op zondag 18 oktober 2020 02:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt tegen inderdaad. Maar ik wil ook weg hier, terug naar Utrecht (provincie) Nou ja dan moet je sowieso al minder aanbod accepteren
Broertje is 2 maanden geleden verhuist. Heeft het gewoon fucking voor elkaar gekregen om echt een hugeass huis, voor Utrecht begrippen dan, te krijgen, voor 1000 pm. Met zijn 2en. Echt sick. Die mensen die daar vroeger eigenaar van waren en verhuurden vroegen kennelijk weinig geld ervoor en is nooit veranderd. Toen ik daar binnen kwam dacht ik wel ff godverdomme fucking lucky bastard weerquote:Op zondag 18 oktober 2020 02:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]erg populaire provincie ja
Komt vast wel goed
Ervaar je geen woongenot op het moment dan? Wat is het probleemquote:Op zondag 18 oktober 2020 02:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, het moet niet zielige proporties gaan krijgen. Als ik over 10 jaar hier nog woon dan kop ik een trein namelijk, en dat is oprecht
Nee, niet bepaald. Ik ervaar eerder woondepressiequote:Op zondag 18 oktober 2020 02:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ervaar je geen woongenot op het moment dan? Wat is het probleem
Ja het is alweer best laat hequote:
FOK!ken is leukerquote:
Balen maat. Is toch waar je het meeste tijd doorbrengt. Meestal.quote:Op zondag 18 oktober 2020 02:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, niet bepaald. Ik ervaar eerder woondepressie
Klopt. Zeker met cojona is een fijn huis wel echt essentieel, maargoedquote:Op zondag 18 oktober 2020 02:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
FOK!ken is leuker
[..]
Balen maat. Is toch waar je het meeste tijd doorbrengt. Meestal.
Komt goed. Af en toe even Andy Williams opzetten en je komt er wel doorheenquote:Op zondag 18 oktober 2020 02:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Zeker met cojona is een fijn huis wel echt essentieel, maargoed
Moet ook wel zeggen dat ik een beetje tegen de winter op zie
Nee joh Driving home for christmasquote:Op zondag 18 oktober 2020 03:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Al ben ik persoonlijk meer fan van MariahGodin
Ook genot hoorquote:
Ben jij al op zoek voor iets op jezelf?quote:
Heb niet echt urgentie om eruit te gaan. Leef hier op zich prima maar voor chicks is het wel chiller om alleen te wonen dus uiteindelijk is dat wel de bedoelingquote:Op zondag 18 oktober 2020 03:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben jij al op zoek voor iets op jezelf?
Nja tot een bepaalde leeftijd is het opzich nog wel acceptabel. Met de juiste redenen danquote:Op zondag 18 oktober 2020 03:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb niet echt urgentie om eruit te gaan. Leef hier op zich prima maar voor chicks is het wel chiller om alleen te wonen dus uiteindelijk is dat wel de bedoeling
Ach mag er van mn ouders mn hele leven lang blijven wonen als ik wilquote:Op zondag 18 oktober 2020 03:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja tot een bepaalde leeftijd is het opzich nog wel acceptabel. Met de juiste redenen dan
Altijd fijn, maar denk dat ze het zelf ook wel fijn zouden vinden als je op jezelf woonde toch?quote:Op zondag 18 oktober 2020 03:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach mag er van mn ouders mn hele leven lang blijven wonen als ik wil
Tering wat een domme kut ben je dan als je die deur niet op slot gooit als je daar op je gemakje paar leeuwen gaat fotograverenquote:
Ach ja wie verwacht ook dat een leeuw die deur open kan maken. Ik zou het bestempelen als "beetje dom"quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tering wat een domme kut ben je dan als je die deur niet op slot gooit als je daar op je gemakje paar leeuwen gaat fotograveren
Denk dat het advies ook wel gegeven wordt bij zo'n park.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach ja wie verwacht ook dat een leeuw die deur open kan maken. Ik zou het bestempelen als "beetje dom"
Waarschijnlijk. Bestuurder ook deels verantwoordelijk vind ik.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat het advies ook wel gegeven wordt bij zo'n park.
Nee. Wel met die roar maar vrouwtje heb ik overheen gelezen denk ikquote:Op zondag 18 oktober 2020 16:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarschijnlijk. Bestuurder ook deels verantwoordelijk vind ik.
Heb jij nog dat filmpje bekeken die ik laatst postte van die vrouw die door een tijger werd meegenomen?
quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Wel met die roar maar vrouwtje heb ik overheen gelezen denk ik
Zo koekoek krijg eerst 40-45 meldingen dat content schokkend is en of ik wel echt wil doorgaanquote:
Die rangers waren ook meteen in de buurt ja.quote:Op zondag 18 oktober 2020 17:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ergste aan dat hele verhaal was dat die moeder die er achteraan rende door een andere tijger werd gepakt en dat die eraan overleed terwijl die dochter het heeft overleefd
10 seconden maar, koekoekquote:Op zondag 18 oktober 2020 17:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die rangers waren ook meteen in de buurt ja.
Ik vind het ook altijd oprecht sneu voor die beesten dat ze afgemaakt moeten worden of een paar kogels in hun reet krijgen omdat wij de idioot moeten uithangenquote:Op zondag 18 oktober 2020 17:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
10 seconden maar, koekoek
Die zitten daar de hele dag op te wachten
#dicksoutforHarambequote:Op zondag 18 oktober 2020 17:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd oprecht sneu voor die beesten dat ze afgemaakt moeten worden of een paar kogels in hun reet krijgen omdat wij de idioot moeten uithangen
Ze hebben het in ieder geval met een minder verzadigd dineetje moeten doenquote:Op zondag 18 oktober 2020 17:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
#dicksoutforHarambe
Weet niet eens wat er met die tijgers is gebeurd eigenlijk.
Welke man zou jij graag pijpen?quote:
Mezelfquote:
Braddie denkquote:
Niet Ronaldo?quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2020 14:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar die gaat liever met zijn fluit in het koude water liggen dan naast je op het vlot
Hij was bang dat Kate z'n boner zag natuurlijk. Die zal snel weer gekrompen zijn met die temperaturenquote:Op maandag 19 oktober 2020 14:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar die gaat liever met zijn fluit in het koude water liggen dan naast je op het vlot
Nee, behalve toen ze warme choco kreeg aangeboden op de boot. Egoistquote:
Woooowquote:Op maandag 19 oktober 2020 14:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, behalve toen ze warme choco kreeg aangeboden op de boot. Egoist
quote:Op maandag 19 oktober 2020 14:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij was bang dat Kate z'n boner zag natuurlijk. Die zal snel weer gekrompen zijn met die temperaturen
Nee die heeft kinderen enzoquote:
Maar dan overleef ik het welquote:Op maandag 19 oktober 2020 14:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, daar gaat hij niet van kapotquote:
Welke ziel?quote:
Maar zou je kunnen genieten van 2 mannenlippen om jouw eenogige slang?quote:Op maandag 19 oktober 2020 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou een matige homo zijn. Kan al niet eens naar de tandarts zonder te kotsen, laat staan een pener naar binnen werken.
Borrelnote?quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij kan over 7? dagen een nieuwe note vinden in je collectie
Eenogige slang? Nu kan ik nooit meer een pijpbeurt gevenquote:Op maandag 19 oktober 2020 15:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar zou je kunnen genieten van 2 mannenlippen om jouw eenogige slang?
Hopelijk verslik je er in 1.quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Borrelnote?
@:Braddie kon deze grap niet zo waarderen
Pff. Geef ook maar een note aan jezelf na deze opmerkingquote:Op maandag 19 oktober 2020 15:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eenogige slang? Nu kan ik nooit meer een pijpbeurt geven
[..]
Hopelijk verslik je er in 1.
Wat jammer zegquote:Op maandag 19 oktober 2020 15:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eenogige slang? Nu kan ik nooit meer een pijpbeurt geven
Mits hij een vrouwelijke penis heeft.quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar zou je kunnen genieten van 2 mannenlippen om jouw eenogige slang?
Wordt net kampioen met Ajax. Ik feliciteer de gasten, loopt pc vast.quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pff. Geef ook maar een note aan jezelf na deze opmerking
quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wordt net kampioen met Ajax. Ik feliciteer de gasten, loopt pc vast.
Speel hem nu opnieuw. Vorige keer was het 4-0 tegen het al gedegradeerde PEC.quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]En dan match overspelen en verliezen
![]()
Zo irritant die toespraken. Als 1 van de spelers heeft gescoord en de rest als een draak heeft gespeeld die speler ook altijd viesmad dat hij negatief wordt aangesproken
Tim de Cler momentje
quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Speel hem nu opnieuw. Vorige keer was het 4-0 tegen het al gedegradeerde PEC.
Nu 20 shots voor mij, 1 voor PEC. Je raadt het al, 0-1 achter.
2-1 gewonnen, laatste wedstrijd van het seizoen. Met 1-1 was AZ kampioen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ach, je staat vast al straatlengte voor met Ajax.
Finale gehaald dus?quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verder alleen verloren van Chelsea in de CL.
Nee, in de eerste knock-out fase. Thuis 0-0 en uit 2-0 helaas.quote:
Dat bepaal ik zelf wel!!quote:Op maandag 19 oktober 2020 15:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pff. Geef ook maar een note aan jezelf na deze opmerking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |