sorryquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo gaat het liedje helemaal niet
Hmmmm, paradise by the dashboard lightsquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:31 schreef Amarantha het volgende:
Maar misschien weet Brad nog een goed liedje om samen te zingen hier.
Niggaz be hatin' on mah free flowin' style,quote:
Ai ai nee ik denk niet dat jij het gaat worden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niggaz be hatin' on mah free flowin' style,
pack mah GAT & cruise a while
b*tches be gratin' on mah nerve yo
kick mah sh*t on da down low...
BRRRRRRRREAKDOWN...
Mufugz...
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Parking by the lake and there was not another car in sight
oh en wie ben jij dan wel??? Tina Turner?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ai ai nee ik denk niet dat jij het gaat worden.
And all the kids at schoolquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:38 schreef DeBraad het volgende:
[..]And i never had a girl, looking any better than you did
Jerney Kaagmanquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
oh en wie ben jij dan wel??? Tina Turner?
Maar dan weet je niks van muziek.quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maar dan weet je niks van muziek.
OOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH berg de spiritus maar op, dit fikt vanzelf wel ahahahahahahahahaha
Ik durf niet meer verder te zingen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:40 schreef DeBraad het volgende:
[..]
They were wishing they were me that night
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik durf niet meer verder te zingen.
Hmmja, 50-jarigen mannen met bierbuik die over satan zingen... Bietje triest, of wa?quote:
\m/quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmmja, 50-jarigen mannen met bierbuik die over satan zingen... Bietje triest, of wa?
deden ze alleen in het begin toen het twintigers warenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmmja, 50-jarigen mannen met bierbuik die over satan zingen... Bietje triest, of wa?
Dat is nog steeds super sneuquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
deden ze alleen in het begin toen het twintigers waren
Komt dit uit het dagboek van een tiener uit een buitenwijk van Minneapolis circa 1983?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:43 schreef HPLC het volgende:
Suffer
Extreme pain is what they need to feel for the rest of their lives
Misery and Despair leaves their souls when infinity ends
ze hielden van provoceren, zo te zien is dat goed geluktquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is nog steeds super sneu
Ik vind het vooral aandoenlijk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
ze hielden van provoceren, zo te zien is dat goed gelukt
Cuteeeeequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik vind het vooral aandoenlijk.
hadden vroeger op school zo'n metalhead die op de meest rare momenten "SATAN" brulde. En wij dan zo van "Ok, Hans... OK..." Leukste was als 'ie een pentagram probeerde te tekenen op het bord en het niet lukte. Kreeg je een akoestische mini-performance van de meest gutturale doom metal.quote:
hoef ik alleen maar een fiets voor te zien.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:50 schreef HPLC het volgende:
deze dan. Is inclusief mooie video. Heb altijd meteen zin om wild om me heen te slaan.
Ja oke dat is wel een beetje sad.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hadden vroeger op school zo'n metalhead die op de meest rare momenten "SATAN" brulde. En wij dan zo van "Ok, Hans... OK..." Leukste was als 'ie een pentagram probeerde te tekenen op het bord en het niet lukte. Kreeg je een akoestische mini-performance van de meest gutturale doom metal.
Ik snap nu waarom je het zo goed kan vinden met @DeBraadquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hoef ik alleen maar een fiets voor te zien.
Of dat 'ie wel gelukt was, maar rechtop stond, waardoor de echte ECKTE metalheads dan weer moesten corrigeren door hem omgekeerd te tekenen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja oke dat is wel een beetje sad.
Als het hardcore funk is wel... James Brown enzo. Lekker hoor.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:51 schreef Amarantha het volgende:
Gaan we wel samen stampen op een hardcorefeest Etto?
Altijd de schuld van die fiets hequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik snap nu waarom je het zo goed kan vinden met @:debraad
Nee man.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als het hardcore funk is wel... James Brown enzo. Lekker hoor.
James Brownquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als het hardcore funk is wel... James Brown enzo. Lekker hoor.
Braad heeft een soort iconoclasme over zich wat mij wel aanspreekt. hetgeen knap is, want als paap heb ik een grafhekel aan iconoclasme.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik snap nu waarom je het zo goed kan vinden met @:debraad
Ja ik ga echt niet lopen stuiteren op dat amuzikale gedreun dat 'hardcore' heet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:54 schreef Amarantha het volgende:
Oh Brad wil wel met je mee Etto zie ik.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je houdt wel meer van je fiets dan van keyboards, want die verkoop je altijd weer na 2 weken
Fiets heeft verlatingsangstquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je houdt wel meer van je fiets dan van keyboards, want die verkoop je altijd weer na 2 weken
Als vrienden van mij hardcore op zetten tolereer ik dat welquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja ik ga echt niet lopen stuiteren op dat amuzikale gedreun dat 'hardcore' heet.
Ja ZEG...
Ja mensen die haten op kaas is om te huilen, klopt helemaal.quote:
Ik haat niet op kaas. Ik fulmineer er tegen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja mensen die haten op kaas is om te huilen, klopt helemaal.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan is langs amsterdam gaan een valsstrik
Amsterdam, Emmen, voor mij allemaal boven de rivieren en dus Terra Incognita.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan is langs amsterdam gaan een valsstrik
Kaas is lekkerquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja mensen die haten op kaas is om te huilen, klopt helemaal.
Behalve als het samen met een pizza komt zekerquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:59 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Kaas is lekkerMaar mijn maag kan daar niet meer zo best tegen
Koekoekquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:59 schreef Fugue het volgende:
[..]
Behalve als het samen met een pizza komt zeker
Ook niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:59 schreef Fugue het volgende:
[..]
Mijn pizza wordt belegd met slasaus, druiven en aardappelpartjes.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:59 schreef Fugue het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat jij pizza zonder kaas eet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:00 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ook niet.
Kaas = kaas, mijn maag komt dan in opstand.
Moet jij wetenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mijn pizza wordt belegd met slasaus, druiven en aardappelpartjes.
Je kan dus nog als een echte explorer erop uit gaan in deze grote boze/mooie wereldquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Amsterdam, Emmen, voor mij allemaal boven de rivieren en dus Terra Incognita.
Meh... Brabant is mij voldoendequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je kan dus nog als een echte explorer erop uit gaan in deze grote boze/mooie wereld
Brabantquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Meh... Brabant is mij voldoende
DAAR BRANDT NOG LIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIICHT![]()
Ik weet geeneens wie het is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:01 schreef Amarantha het volgende:
Ik voel spanning tussen @:Fugue en @:Ettovanbelgie
Ohquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik weet geeneens wie het is.
Brabandquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Meh... Brabant is mij voldoende
DAAR BRANDT NOG LIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIICHT![]()
Ik eet mijn pizza zéker met kaas.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat jij pizza zonder kaas eet.
hebben allebei een zwak voor Fransen, dus ik snap die spanning welquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:01 schreef Amarantha het volgende:
Ik voel spanning tussen @:Fugue en @:Ettovanbelgie
Oei oei geen pizza meer eten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:02 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik eet mijn pizza zéker met kaas.
Maar mijn maag gaat een uur later in opstand en heb er de volgende dag nog enorme last van.
Hmm dat is ook wel weer zo.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
hebben allebei een zwak voor Fransen, dus ik snap die spanning wel
Dat is waar... maar ja...quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
als je nou minder rookt, kun je nog meer etsen kopen van Lodewijk XIV
Mensen zeggen dat altijd he. Als je nou stopt met roken/blowen/drinken kun je dit... en dit...quote:
Klopt, en ik geef dan weer geen geld uit aan dingen die anderen weer helemaal de bom vinden (automobielen, vliegvakanties, 'uitgaan')quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:06 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Mensen zeggen dat altijd he. Als je nou stopt met roken/blowen/drinken kun je dit... en dit...
Maar dat geld gaat tóch wel op aan wat anders dan
Precies!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Klopt, en ik geef dan weer geen geld uit aan dingen die anderen weer helemaal de bom vinden (automobielen, vliegvakanties, 'uitgaan')
trek een schaap aan ahahahaquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik ook maar verwarming staat (nog) uit.
Oh. Die van mij staat al 2 dagen te loeienquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik ook maar verwarming staat (nog) uit.
Denk niet dat jij je mening mag ventileren over hoe met geld om te gaanquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:06 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Mensen zeggen dat altijd he. Als je nou stopt met roken/blowen/drinken kun je dit... en dit...
Maar dat geld gaat tóch wel op aan wat anders dan
Ondanks dat ik vrij karig met mijn geld om ging mag ik dat primaquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Denk niet dat jij je mening mag ventileren over hoe met geld om te gaan
Probeer hem niet onnodig vaak aan te doen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:08 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Oh. Die van mij staat al 2 dagen te loeien
Akkoord @7oskquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:10 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ondanks dat ik vrij karig met mijn geld om ging mag ik dat prima
Hey ik heb nu een hoodie aan van The Time To Kill is Nowquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hey ik heb nu een hoodie aan van The Time To Kill is Now
Jeetjequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:54 schreef HPLC het volgende:
Kijk @:amarantha
Zo denk ik over plakplaatjes
Ja waarom doe je dat?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:57 schreef cherrycoke het volgende:
waarom zit ik in godsnaam 8 pagina's aan onzin te lezen.
Zeg nou meer over wat je allemaal leuk vindt aan Ama ipv alleen met jezelf bezig te zijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:54 schreef HPLC het volgende:
Kijk @:amarantha
Zo denk ik over plakplaatjes
Ik heb een paar uur van mijn leven verknalt door op dat kaoloduimpje te drukken en je zegt dat ik met mezelf bezig ben. Ik log uitquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zeg nou meer over wat je allemaal leuk vindt aan Ama ipv alleen met jezelf bezig te zijn.
Jullie zouden echt enig zijn samen, en jij bent wel een kleine upgrade ivm Rozevla.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:02 schreef HPLC het volgende:
Ik heb een paar uur van mijn leven verknalt door op dat kaoloduimpje te drukken en je zegt dat ik met mezelf bezig ben. Ik log uit
Van jou natuurlijk. Daar gaat het topic toch overquote:
Heb je vast al wel keer ergens op FOK! gezien.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van jou natuurlijk. Daar gaat het topic toch over
Dat lijkt me niet meer dan gepast.
Wel alleen de OP en de fipo gelezen overigens.
Hier geloof ik dus geen reet van hequote:Op zondag 18 oktober 2020 22:51 schreef Amarantha het volgende:
Speciaal voor jou @:HPLC is er zuurkool.
SCHANDEquote:Op maandag 19 oktober 2020 14:22 schreef Fok-it het volgende:
Ah, op deze manier worden de likes bij elkaar gesprokkeld. wat een WALGELIJK systeem
Mag ik ook een like?!
Ik ben veel te eerlijk voor dit soort praktijken inderdaad jaquote:
Niet mijn idee.quote:Op maandag 19 oktober 2020 14:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben veel te eerlijk voor dit soort praktijken inderdaad ja
Hij is wel aardig ja.quote:Op maandag 19 oktober 2020 14:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee GGMM zie ik alweer voorbij komen, lekkere admin is dat ook
@:GGMM
DAT SNAP IK MET AL DIE LIKESquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |