sorryquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo gaat het liedje helemaal niet
Hmmmm, paradise by the dashboard lightsquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:31 schreef Amarantha het volgende:
Maar misschien weet Brad nog een goed liedje om samen te zingen hier.
Niggaz be hatin' on mah free flowin' style,quote:
Ai ai nee ik denk niet dat jij het gaat worden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niggaz be hatin' on mah free flowin' style,
pack mah GAT & cruise a while
b*tches be gratin' on mah nerve yo
kick mah sh*t on da down low...
BRRRRRRRREAKDOWN...
Mufugz...
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Parking by the lake and there was not another car in sight
oh en wie ben jij dan wel??? Tina Turner?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ai ai nee ik denk niet dat jij het gaat worden.
And all the kids at schoolquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:38 schreef DeBraad het volgende:
[..]And i never had a girl, looking any better than you did
Jerney Kaagmanquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
oh en wie ben jij dan wel??? Tina Turner?
Maar dan weet je niks van muziek.quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maar dan weet je niks van muziek.
OOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH berg de spiritus maar op, dit fikt vanzelf wel ahahahahahahahahaha
Ik durf niet meer verder te zingen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:40 schreef DeBraad het volgende:
[..]
They were wishing they were me that night
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik durf niet meer verder te zingen.
Hmmja, 50-jarigen mannen met bierbuik die over satan zingen... Bietje triest, of wa?quote:
\m/quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmmja, 50-jarigen mannen met bierbuik die over satan zingen... Bietje triest, of wa?
deden ze alleen in het begin toen het twintigers warenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmmja, 50-jarigen mannen met bierbuik die over satan zingen... Bietje triest, of wa?
Dat is nog steeds super sneuquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
deden ze alleen in het begin toen het twintigers waren
Komt dit uit het dagboek van een tiener uit een buitenwijk van Minneapolis circa 1983?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:43 schreef HPLC het volgende:
Suffer
Extreme pain is what they need to feel for the rest of their lives
Misery and Despair leaves their souls when infinity ends
ze hielden van provoceren, zo te zien is dat goed geluktquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is nog steeds super sneu
Ik vind het vooral aandoenlijk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
ze hielden van provoceren, zo te zien is dat goed gelukt
Cuteeeeequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik vind het vooral aandoenlijk.
hadden vroeger op school zo'n metalhead die op de meest rare momenten "SATAN" brulde. En wij dan zo van "Ok, Hans... OK..." Leukste was als 'ie een pentagram probeerde te tekenen op het bord en het niet lukte. Kreeg je een akoestische mini-performance van de meest gutturale doom metal.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |