Oke ik vergeef je deze keerquote:
Het is vooral dat ik voor werk al veel bel. Dan ga ik dat in mijn vrije tijd ook niet nog eens uren lopen doenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:19 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Als ik nou met iemand al langer contact heb wil ik vaak wel een voiceclipje sturen. Maar over het algemeen liever appen of elkaar in het echt zien. Bellen is zo vervelend
Wist niet dat Robert Leroy tetten hadquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:27 schreef naatje_1 het volgende:
Wederom dezelfde OP, or i gi neel!
Oh, nvm
Nee dan begrijp ik je helemaalquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is vooral dat ik voor werk al veel bel. Dan ga ik dat in mijn vrije tijd ook niet nog eens uren lopen doen
Ik wil "Was echt niet te vreten" (mitraillette-burger???) als ringtonequote:
Neenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik wil "Was echt niet te vreten" (mitraillette-burger???) als ringtone
Was vooral irritatie van mijn kant. Maar het is wel zo netjes om hoi te zeggen. Zó veel kijkers heb ik niet dus je kan prima gewoon hoi zeggenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:29 schreef HPLC het volgende:
Zeg Braddie, wil je wel een beetje respectvol met je fans omgaan. Als iemand een liedje aanvraagt zonder hoi te zeggen hoef je niet zo te reageren.
Je hebt af en toe van die uitspraken waardoor ik echt plat ga...quote:
Van de geobsedeerden uit onze kliek begreep ik dat anderen ook geen hoi zeiden, dus zou nogal hypocriet zijn dat dan van hem wel te eisen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:30 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Was vooral irritatie van mijn kant. Maar het is wel zo netjes om hoi te zeggen. Zó veel kijkers heb ik niet dus je kan prima gewoon hoi zeggenZonder overrompeld te worden door andere chatters
Is dat een mitrailleur voor vrouwen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je hebt af en toe van die uitspraken waardoor ik echt plat ga...
Had trouwens ook nog nooit van een mitraillette gehoord
ik denk een diepgevroren hamburgerquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is dat een mitrailleur voor vrouwen?
ONZ / Amaranthaquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:30 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Was vooral irritatie van mijn kant. Maar het is wel zo netjes om hoi te zeggen. Zó veel kijkers heb ik niet dus je kan prima gewoon hoi zeggenZonder overrompeld te worden door andere chatters
Kende het ook niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je hebt af en toe van die uitspraken waardoor ik echt plat ga...
Had trouwens ook nog nooit van een mitraillette gehoord
Iedereen zei gewoon hoi.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Van de geobsedeerden uit onze kliek begreep ik dat anderen ook geen hoi zeiden, dus zou nogal hypocriet zijn dat dan van hem wel te eisen.
... was echt niet te vretenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:32 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Kende het ook niet.
Vroeg om een broodje hamburgerKreeg een half stokbrood met patat én een hamburger er in. Zat daar echt met een
Voor een friettent die in 2018 en 2019 een prijs kreeg voor beste friet was't niet zo veel trouwens
Bediening was top en het was mooi schoon, maar het eten?
Verzoekje: zou je Het Is Weer Vrijdag kunnen spelen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:30 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Terechtquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is vooral dat ik voor werk al veel bel. Dan ga ik dat in mijn vrije tijd ook niet nog eens uren lopen doen
Jazekerquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Verzoekje: zou je Het Is Weer Vrijdag kunnen spelen?
Hiep hoi ( ik zei nu pas hoi (lol))quote:
JA WAT IS HET NOUquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hiep hoi ( ik zei nu pas hoi (lol))
Lekker maat ik ga kijken
Zag er achteraf gezien ook wel goed uit, en zou't zeker nog een keer etenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:39 schreef Fok-it het volgende:
Vind die mitraillette er best goed uit zien trouwens.
Ja nee ja ik snap je zeg maar jaquote:
Salam aleikum broederquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:41 schreef naatje_1 het volgende:
Hé, het is weer bijna twee uur op vrijdagTijd om naar de moskee te gaan
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja nee ja ik snap je zeg maar ja
Dat is een beetje jammer inderdaad.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:41 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Zag er achteraf gezien ook wel goed uit, en zou't zeker nog een keer etenMaar het was op dat moment best kut. Eerste avondje op vakantie, bestel je wat eten, krijg je niet wat je bestelde, beetje een domper.
Snap ik wel, is ook het beste. Maar dat deden wij nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is een beetje jammer inderdaad.
Al kijk ik als ik op vakantie ga vaak al vooraf naar lekkere tentjes om te eten.
Hallo meneer Casequote:
Ja het heeft beide wel wat he. Voor sommige is de voorpret al leuker dan de vakantie zelf.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:45 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Snap ik wel, is ook het beste. Maar dat deden wij nietWij wilde zelf op onderzoek uitgaan
Vrienden van de reteslechte gebruikersnamenquote:
Klopt, snap ook wel dat sommige mensen dat doen, bespaart een hoop gedoe. Maar zelf vind ik het fijner om er lekker op uit te trekken tijdens je vakantie, kijken wat voor tentje je tegenkomt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja het heeft beide wel wat he. Voor sommige is de voorpret al leuker dan de vakantie zelf.
Ik ben er trots opquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vrienden van de reteslechte gebruikersnamen
Ja dat is nog het ergstquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is een beetje jammer inderdaad.
Al kijk ik als ik op vakantie ga vaak al vooraf naar lekkere tentjes om te eten.
Nou?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:55 schreef Fok-it het volgende:
'Of ben jij zo'n type die nooit een boek openslaat'
Oh the irony
Dat snap ik dan nog welquote:
Ja is toch lachen. Beetje kamers checken en menu's verlekkerd afstruinenquote:
Famke Louisequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:57 schreef naatje_1 het volgende:
Ik denk dat @:fok-it maar het goede voorbeeld moet geven in plaats van Famke Louise.
Ik heb daar wel de impossible burger gegetenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja is toch lachen. Beetje kamers checken en menu's verlekkerd afstruinen
Al ben ik in New York gewoon niet naar Shake Shack en Halal guys geweest. Daar heb ik wel spijt van
Ik zou best als strijder van de ontlezing willen optreden jaquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:57 schreef naatje_1 het volgende:
Ik denk dat @:fok-it maar het goede voorbeeld moet geven in plaats van Famke Louise.
Lijkt me bizarquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb daar wel de impossible burger gegeten
Vaak genoeg gedaanquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:57 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dat snap ik dan nog welJe gaat niet zó onvoorbereid naar een ander land.
Lijkt me wel lachen tho, op vakantie ergens heen maar dáár alles regelen
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:59 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Lijkt me bizarKrijg je toch niet weg man!?
Doe ik meestal, kan je per dag bekijken waar je gaat pitten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:57 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Oooooofquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vaak genoeg gedaan
Zelfs hotel moeten boeken toen ik op vliegveld in Amsterdam stond omdat booking.com mijn creditcard niet pakte en een hotel geannuleerd had.
Dat is die plantaardige toch? Was die goed?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb daar wel de impossible burger gegeten
Lol. Alleen de eerste nacht. De rest op de bonnefooi hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:57 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja facking lekkerquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is die plantaardige toch? Was die goed?
Mja. Nog nooit zelf in m'n eentje naar een ander land op vakantie geweest, vorig jaar een weekendje België, maar denk dat ik wel één slaapplek prefereer. Hotel, of als't geld op m'n rug groeit een huisje met zwembad in de bergen zoals we dat vroeger altijd dedenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:00 schreef Leonos het volgende:
[..]
Doe ik meestal, kan je per dag bekijken waar je gaat pitten.
Ik mis New York ripquote:
Central park is toch wel echt een hoogtepuntje. Maar sowieso is het de perfecte stad om doorheen te wandelen. Ik vond het heel fijne sfeer hebben, en lekker eten natuurlijk. Oh en de METquote:
Zou er in mei weer zijn maar helaasquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Central park is toch wel echt een hoogtepuntje. Maar sowieso is het de perfecte stad om doorheen te wandelen. Ik vond het heel fijne sfeer hebben, en lekker eten natuurlijk. Oh en de MET
Kutcojona ja.quote:
Washington lijkt me ook coolquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kutcojona ja.
Al zou ik volgende keer Amerika ook wel weer wat anders willen zien though. So much to see
Jup, en Bostonquote:
Dit meen je nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik sta hier in Utrecht, maar heb het idee dat het evenement is afgelast
Je had ook kunnen verwachten dat het wereldrecord bukake dit jaar niet door zou gaan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik sta hier in Utrecht, maar heb het idee dat het evenement is afgelast
Is dat dan een wr met zoveel mogelijk mannen of zoveel mogelijk zaadquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je had ook kunnen verwachten dat het wereldrecord bukake dit jaar niet door zou gaan.
Of een combinatie van beidenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is dat dan een wr met zoveel mogelijk mannen of zoveel mogelijk zaad
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
denk dat @:amarantha wel is geinteresseerd dan
Ludiek Hansquote:
ben je al zo wanhopigquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ludiek Hans
Van die vrouwen op tinder hebben vaak ook de tekst van 'blablabla is niet mijn zoontje'
Mensen kunnen dat ook denken als wij met elkaar aan de praat zijn, snap je?
opleiding: Geen, ik ben debielquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:52 schreef Fok-it het volgende:
Als er nou 1 user is die ik voor me zie als kwijlend achter de computer is het @:Rozevla wel
Jij had geen zin om je profiel schijtlollig in te vullenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
opleiding: Geen, ik ben debiel
beroep: Pallets sorteren
Had je anders verwacht?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij had geen zin om je profiel schijtlollig in te vullen
Neequote:
Gosjemeinequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:41 schreef scrupuleus het volgende:
Rozevla en zn broertje hebben ook weer mot in klbsc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |