Al zou de laptop van clown Bassie zijn, het gaat hier over de authenticiteit emails.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:29 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Hij heeft Hunter niet kunnen zien he, hij ging af op een sticker van de "Beau Biden Foundation" op de laptop is wat hij in een interview zei.
De herkomst is wel van belang, want dat is een route om de authenticiteit van de mails te bepalen, naast natuurlijk andere routes.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:35 schreef the-eye het volgende:
[..]
Al zou de laptop van clown Bassie zijn, het gaat over de authenticiteit emails.
Dat lijkt me helemaal niet de route als meerdere mensen die mail hebben gehad.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:41 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
De herkomst is wel van belang, want dat is een route om de authenticiteit van de mails te bepalen, naast natuurlijk andere routes.
Je moet een "tikkeltje" naïef zijn om de route via de computerreparateur serieus te nemen, wat het verhaal zeer verdacht maakt.
Daarnaast komt dit verhaal overeen met het nep-verhaal wat ze wilden planten met misbruik van belastinggeld en medewerking/afpersing van Oekraïne, die een nep-onderzoek naar Biden moesten aankondigen op CNN, wat het verhaal zeer verdacht maakt.
Daarnaast ging Fox News, waar jij nu mee komt, al eerder op het Seth Rich conspiracy orgel toen het Trump politiek handig uit kwam, wat hen niet bepaald een betrouwbare partij maakt hierin.
Bovenal is het een hele hoop rook opwerpen. Een meeting die niet was, een vader die bezorgd was over zijn drugsverslaafde zoon.
Ja, kan. We zullen het niet weten. Als ze zich niet zo hadden verlaagd met Seth Rich had ik ze waarschijnlijk wat serieuzer genomen hiermee.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:43 schreef the-eye het volgende:
[..]
Misschien is FOX in China bij mensen van dat energiebedrijf ten rade gegaan.
Ik denk dat je zelf wel inziet wat het probleem is. Ga me nou niet vertellen dat ik het voor je uit moet tekenenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:46 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, kan. We zullen het niet weten. Als ze zich niet zo hadden verlaagd met Seth Rich had ik ze waarschijnlijk wat serieuzer genomen hiermee.
Maar wat is nou het hele probleem eigenlijk, want voor zover ik het gelezen heb zijn de aantijgingen veel milder dan waar zijn politieke opponent zich schuldig aan maakt?
Teken maar eens uit. Ik ben oprecht benieuwd waar je mee komt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:50 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik denk dat je zelf wel inziet wat het probleem is. Ga me nou niet vertellen dat ik het voor je uit moet tekenen
Je begrijpt dat ik jou nooit van deze belangrijke informatie had kunnen voorzien als ik me door jan en alleman zou laten piepelen.quote:
Hah, maar ik ben oprecht wel benieuwd. Ik zit in een andere bubbel dan jij en heb mijn aandacht hier niet volledig op gehad, dus het kan zeker dat ik wat gemist heb.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:54 schreef the-eye het volgende:
[..]
Je begrijpt dat ik jou nooit van deze belangrijke informatie had kunnen voorzien als ik me door jan en alleman zou laten piepelen.
quote:Op zondag 18 oktober 2020 00:01 schreef Pleun2011 het volgende:
Goed artikel wel in Business Insider
https://www.businessinsid(...)ional=true&r=US&IR=T
Waarvan akte. Ze doen niet eens hun best meer een geloofwaardig verhaal te verzinnen hoe Giuliani na veelvuldig contact met Russische spionnen aan een harde schijf met Russische propaganda is gekomen, maar het hep in een rechtse tabloid of op een rechtse propagandazender gestaan die vriendjes is met Trump, dus het is waar.quote:In 2016, according to an indictment from the special counsel Robert Mueller, the Russians took time to establish fake social media accounts, build up a following, and use that to sow discord within the American public. The GRU, Russia's military intelligence agency, also created the fake entities Guccifer 2.0 and DCLeaks to dump thousands of emails via WikiLeaks that Russian hackers had stolen when they breached the Democratic National Committee during the 2016 campaign.
But in the last four years, the Russians "have learned they don't have to put that much time and effort into this because we're doing a lot of their work for them," Hall said. "Whether it's the New York Post or Fox News or whatever, they know all they have to do is get a bit of weird information out there and it'll just go viral and end up in the right-wing media and on the president's Twitter feed."
Wat je hier allemaal zegt doet niet echt ter zake hè. Wat belangrijk is, is of de emails echt zijn. FOX beweert dat mensen die de mail ook gekregen hebben zeggen dat ze echt zijn.quote:Op zondag 18 oktober 2020 00:28 schreef speknek het volgende:
[..]
[..]
Waarvan akte. Ze doen niet eens hun best meer een geloofwaardig verhaal te verzinnen hoe Giuliani na veelvuldig contact met Russische spionnen aan een harde schijf met Russische propaganda is gekomen, maar het hep in een rechtse tabloid of op een rechtse propagandazender gestaan die vriendjes is met Trump, dus het is waar.
Tja...... dat geldt net zo goed voor het Biden kamp. Van beide kanten zal men opzoek zijn naar dirt wat ze automatisch vatbaar maakt voor zaken waar Rusland of China achter zitten.quote:Op zondag 18 oktober 2020 00:01 schreef Pleun2011 het volgende:
Goed artikel wel in Business Insider
Boehoehoe huilie.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:23 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nee, dat zegt ook niemand.
Wel buitenproportioneel veel agenten. Vaak racistisch en seksistisch.
Ik denk dat het best eens zo kan gaan zoals in dat artikel staat: er wordt weinig aandacht aan geschonken omdat de leverancier van de informatie Giuliani is en die kerel bekend staat als alcoholist en schoothondje van Trump, altijd obsessief en opzichtig dirt aan het verzamelen, de dubieuze contacten met Russische achtergrond.. etc. Het gaat niet alleen om de vraag of de mails echt zijn maar om de wil om er iets mee te doen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 01:34 schreef the-eye het volgende:
[..]
Wat je hier allemaal zegt doet niet echt ter zake hè. Wat belangrijk is, is of de emails echt zijn. FOX beweert dat mensen die de mail ook gekregen hebben zeggen dat ze echt zijn.
Nou ja..... het is afwachten of dat allemaal waar is. China heeft er belang bij om chaos in de VS te creëren dus zal dat graag bevestigen dus laten we een slag om de arm houden.
Wat ter zake doet, is de vraag of Biden zijn positie als VP heeft misbruikt om het Oekraïense bedrijf waar zijn zoon voor werkte uit de wind te houden. Het stuk van de New York Post suggereert dat de e-mail een eerste stap was richting het ontslag van Shokin.quote:Op zondag 18 oktober 2020 01:34 schreef the-eye het volgende:
[..]
Wat je hier allemaal zegt doet niet echt ter zake hè. Wat belangrijk is, is of de emails echt zijn. FOX beweert dat mensen die de mail ook gekregen hebben zeggen dat ze echt zijn.
Nou ja..... het is afwachten of dat allemaal waar is. China heeft er belang bij om chaos in de VS te creëren dus zal dat graag bevestigen dus laten we een slag om de arm houden.
quote:Specifically, they allege that Biden inappropriately leveraged his role as vice president to shut down a criminal investigation into the Ukrainian gas company Burisma Holdings to protect Hunter, who was serving on Burisma's board at the time.
As Business Insider has previously reported, there is no evidence that these claims hold merit, and they've been debunked by intelligence assessments, media reports, congressional investigations, and witness testimony.
Dat was natuurlijk wel allemaal toen er nog niet de beschikking was over deze emails. Als deze emails echt zijn en er dus nieuw bewijs op tafel zou liggen kan er niet gezegd worden "We doen er niets mee want het is al debunked"quote:Op zondag 18 oktober 2020 10:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat ter zake doet, is de vraag of Biden zijn positie als VP heeft misbruikt om het Oekraïense bedrijf waar zijn zoon voor werkte uit de wind te houden. Het stuk van de New York Post suggereert dat de e-mail een eerste stap was richting het ontslag van Shokin.
Maar zoals Business Insider ook opmerkt, is die lezing al talloze malen debunked:
[..]
Tsja, ze kunnen er natuurlijk een nieuw onderzoek tegenaan smijten (je weet dat een Republikeins rapport over deze kwestie enkele weken terug naar buiten is gebracht?)quote:Op zondag 18 oktober 2020 10:33 schreef the-eye het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk wel allemaal toen er nog niet de beschikking was over deze emails. Als deze emails echt zijn en er dus nieuw bewijs op tafel zou liggen kan er niet gezegd worden "We doen er niets mee want het is al debunked"
Natuurlijk kan dat wel. Wie bepaalt dat zoiets 'moet' dan? Henk from Holland?quote:Op zondag 18 oktober 2020 10:33 schreef the-eye het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk wel allemaal toen er nog niet de beschikking was over deze emails. Als deze emails echt zijn en er dus nieuw bewijs op tafel zou liggen kan er niet gezegd worden "We doen er niets mee want het is al debunked"
Kan ik ik geen zinnig antwoord op geven want ik ken Henk nietquote:Op zondag 18 oktober 2020 10:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat wel. Wie bepaalt dat zoiets 'moet' dan? Henk from Holland?
Mocht het waar zijn dan zal ik de laatste zijn die zal beweren dat de democrats de slechteriken en de republikeinen de good guys zijn. Hetzelfde voor de westerse bondgenoten waar je het over hebt. De wereld hangt met corruptie en zelfverrijking aan elkaar. Het is alleen mooi als in de honger naar macht ze elkaar pootje lichtenquote:Op zondag 18 oktober 2020 10:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, ze kunnen er natuurlijk een nieuw onderzoek tegenaan smijten (je weet dat een Republikeins rapport over deze kwestie enkele weken terug naar buiten is gebracht?)
Alle onderzoeken wijzen uit dat Biden niet op eigen houtje handelde toen hij aandrong op het ontslag van Shokin. De westerse bondgenoten van de VS wilden hem weg hebben en hetzelfde geldt voor de Republikeinen in de Senaat. De conclusie van het genoemde rapport (en meerdere andere onderzoeken) luidt dan ook dat Biden Amerikaans belegd uitvoerde toen hij eiste dat Shokin opzij werd gezet.
Dat haalt het hele narratief wat die e-mail onthulling zo schokkend zou moeten maken in een klap onderuit.
Macht corrumpeert dus politici in hogere regionen die 100% integer zijn zullen wel zeldzaam zijn. Maar wanneer je er niet alleen met een cynische blik naar kijkt, dan denk ik dat Amerikanen beter af zijn met een Democratische president.quote:Op zondag 18 oktober 2020 11:02 schreef the-eye het volgende:
[..]
Mocht het waar zijn dan zal ik de laatste zijn die zal beweren dat de democrats de slechteriken en de republikeinen de good guys zijn. Hetzelfde voor de westerse bondgenoten waar je het over hebt. De wereld hangt met corruptie en zelfverrijking aan elkaar. Het is alleen mooi als in de honger naar macht ze elkaar pootje lichten
Die Shokin, wiens ontslag de kern vormt van deze kwestie, was een corrupte rotzak. Daarom wilden de Amerikaanse regering en hun westerse bondgenoten van hem af.quote:Op zondag 18 oktober 2020 11:02 schreef the-eye het volgende:
[..]
Mocht het waar zijn dan zal ik de laatste zijn die zal beweren dat de democrats de slechteriken en de republikeinen de good guys zijn. Hetzelfde voor de westerse bondgenoten waar je het over hebt. De wereld hangt met corruptie en zelfverrijking aan elkaar. Het is alleen mooi als in de honger naar macht ze elkaar pootje lichten
quote:Op zondag 18 oktober 2020 01:34 schreef the-eye het volgende:
[..]
Het is net alsof projectie van hun eigen falen het enige is dat ze kennen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:31 schreef Knipoogje het volgende:
Ik snap het nooit zo. Alsof trumpfans ineens bezorgd zijn over hoe een kind van een president of presidentskandidaat geld verdient omdat pa een hoge functie bekleedt
De kinderen van Trump harken miljoenen binnen in het buitenland en zijn bedrijven harken miljoenen binnen aan belastinggeld en/of Saoedi's ofzo die hele verdiepingen afhuren om de gunst te winnen. Dat is ook geen probleem.
Mensen, dit is gewoon genormaliseerd gedrag tegenwoordig en al helemaal geen oktober-surprise.
Bovendien is het zo wazig en ongeloofwaardig allemaal dat 'fake news' de enige juiste etiket lijkt
Een user noemde het 'mimicry'. Het imiteren van het gedrag van Trump. Zit wel iets in.quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:33 schreef speknek het volgende:
[..]
Het is net alsof projectie van hun eigen falen het enige is dat ze kennen.
ja hoe komen al die foto's naar buiten dan als het zijn laptop niet is? heb de gekste foto's gezien van die junkquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:34 schreef YoungDriller het volgende:
begint menig liberaal deugmens hier dan toch ineens te ontpoppen tot complotgekkie.
Photoshop.quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:50 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
ja hoe komen al die foto's naar buiten dan als het zijn laptop niet is? heb de gekste foto's gezien van die junk
ze krijgen na al die 4 jaar Trump bashen/valse aantijgingen en conspiracy's een keer een koekje van eigen deeg hoor, en huilen dat ze doen, complete censuur op Twitter/Facebook/Google en Biden's campagne heeft het er ook niet over. allemaal damage control, ze denken dat als ze het er niet over hebben/het verbergen op MSM dat het dan niet aankomt bij de stemmer.quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Photoshop.
Tenzij het Donald Jr. was, dan was het allemaal echt en stond men (ook hier) in koor "IMPEACHMENT!" te roepen.
De Russen hebben Burisma afgelopen januari gehackt. Mogelijk ook zijn computer toen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:50 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
ja hoe komen al die foto's naar buiten dan als het zijn laptop niet is? heb de gekste foto's gezien van die junk
Regelrecht weer een russia conspiracy.. die kennen wij ondertussen wel en zijn totaal niet geloofwaardig meer. Echt die drang dat mensen Trump willen koppelen aan Putin is echt gestoord geworden. Natuurlijk is dat artikel weer refererend naar een NYT's artikel, het zal ook niet.quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:57 schreef speknek het volgende:
[..]
De Russen hebben Burisma afgelopen januari gehackt. Mogelijk ook zijn computer toen.
Impeachment omdat de zoon van de president in het verleden verslaafd was aan drugs?quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Photoshop.
Tenzij het Donald Jr. was, dan was het allemaal echt en stond men (ook hier) in koor "IMPEACHMENT!" te roepen.
Trump gaat inderdaad weer proberen het debat om Hunter Biden te laten draaien.quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:54 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
ze krijgen na al die 4 jaar Trump bashen/valse aantijgingen en conspiracy's een keer een koekje van eigen deeg hoor, en huilen dat ze doen, complete censuur op Twitter/Facebook/Google en Biden's campagne heeft het er ook niet over. allemaal damage control, ze denken dat als ze het er niet over hebben/het verbergen op MSM dat het dan niet aankomt bij de stemmer.
wacht maar totdat Trump volgende week tegenover Biden staat, dan wordt het knallen!
Oh, ik dacht dat je de belastingaangiftes van 15 jaar geleden wilde zien van Trump.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Trump gaat inderdaad weer proberen het debat om Hunter Biden te laten draaien.
Als ik Amerikaan was, zou ik liever een debat zien dat over inhoudelijke thema's gaat, maar goed.
Nee, dit gaat om het ontslag van de Oekraïense procureur-generaal, in 2016, Biden zou het maar om één ding te doen zijn geweest: een gerechtelijk onderzoek naar het bedrijf waar zijn zoon werkte stopzetten.quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:31 schreef Knipoogje het volgende:
Ik snap het nooit zo. Alsof trumpfans ineens bezorgd zijn over hoe een kind van een president of presidentskandidaat geld verdient omdat pa een hoge functie bekleedt
De NYT heeft die al.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je de belastingaangiftes van 15 jaar geleden wilde zien van Trump.
Dat is al lang en breed ontkracht.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:04 schreef Ardava het volgende:
[..]
Nee, dit gaat om het ontslag van de Oekraïense procureur-generaal, in 2016, Biden zou het maar om één ding te doen zijn geweest: een gerechtelijk onderzoek naar het bedrijf waar zijn zoon werkte stopzetten.
Voor jou misschien niet, maar dat de zoon van een toekomstig President van een wereldmacht labiel en beïnvloedbaar en bekend staat in de wereld als junkie, schetst dat ook niet zo'n lekker beeld.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Impeachment omdat de zoon van de president in het verleden verslaafd was aan drugs?
Ik zie persoonlijk niet in waarom het relevant is wat die Hunter Biden allemaal uitspookt.
Nou ja, ik snap het wel. Trump en z'n aanhangers hebben niets substantieels kunnen vinden dat tegen Biden kan worden gebruikt, dus wordt z'n zoon er maar bijgesleept.
Tsja, het is maar wat je relevant vindt.
Hier in Nederland wordt gewoon je complete familie nagetrokken bij het veiligheidsonderzoek als je een bepaalde veiligheidsmachtiging nodig hebt voor je werkzaamheden. Als jij dan een aan de crack verslaafde junkie zoon hebt krijg je je VGB simpelweg niet. Want je bent beinvloedbaar en vooral chantabel.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:00 schreef KoosVogels het volgende:
Impeachment omdat de zoon van de president in het verleden verslaafd was aan drugs?
Ik zie persoonlijk niet in waarom het relevant is wat die Hunter Biden allemaal uitspookt.
Biden draait al decennia mee in de Amerikaanse politiek en is meerdere jaren VP geweest. Daar komt bij dat die Hunter naar verluidt z'n verslaving heeft overwonnen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hier in Nederland wordt gewoon je complete familie nagetrokken bij het veiligheidsonderzoek als je een bepaalde veiligheidsmachtiging nodig hebt voor je werkzaamheden. Als jij dan een aan de crack verslaafde junkie zoon hebt krijg je je VGB simpelweg niet. Want je bent beinvloedbaar en vooral chantabel.
Ah ja die hoax waarbij zeven Russische GRU hackers veroordeeld zijn door informatie van de Nederlandse inlichtingendiensten. In dit geval wordt het grotendeels gecorroboreerd door Microsoft en een whistleblower van DHS.quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:59 schreef epicbeardman het volgende:
Regelrecht weer een russia conspiracy.. die kennen wij ondertussen wel en zijn totaal niet geloofwaardig meer. Echt die drang dat mensen Trump willen koppelen aan Putin is echt gestoord geworden. Natuurlijk is dat artikel weer refererend naar een NYT's artikel, het zal ook niet.
Kan beter in BNW.
Nog meer projectiequote:Op zondag 18 oktober 2020 16:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hier in Nederland wordt gewoon je complete familie nagetrokken bij het veiligheidsonderzoek als je een bepaalde veiligheidsmachtiging nodig hebt voor je werkzaamheden. Als jij dan een aan de crack verslaafde junkie zoon hebt krijg je je VGB simpelweg niet. Want je bent beinvloedbaar en vooral chantabel.
Lijkt me sterk.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:19 schreef KoosVogels het volgende:
Biden draait al decennia mee in de Amerikaanse politiek en is meerdere jaren VP geweest. Daar komt bij dat die Hunter naar verluidt z'n verslaving heeft overwonnen.
Ik weet dat jullie graag willen, maar dit is toch een beetje grijpen naar strohalmen.
Ik geef alleen maar even aan dat het gedrag en antecedenten van de familie wel degelijk een rol kunnen spelen bij bepaalde functies. Maar goed, het is alweer "projectie" zie ik...quote:
Is gewoon zo.quote:
Veiligheidsonderzoek Defensiequote:Het veiligheidsonderzoek begint met het invullen van een vragenformulier dat u volledig en eerlijk moet invullen. De vragen gaan onder meer over uw burgerlijke staat, uw partner en familierelaties. Maar ook over uw woonplaats, financiële situatie, justitiële gegevens en persoonlijke gedragingen. Bent u ooit in aanraking gekomen met justitie, dan kunt u alsnog solliciteren bij Defensie. Het hangt namelijk van het niveau van de screening af welke periode de MIVD onderzoekt. De MIVD kijkt vooral of u voldoende integer en in alle gevallen betrouwbaar bent. Ook kijkt de MIVD naar gegevens over deelneming of steunverlening aan activiteiten die de nationale veiligheid kunnen schaden, gegevens over lidmaatschap of steunverlening aan organisaties die een gevaar vormen voor de democratische rechtsorde, en overige persoonlijke gedragingen en omstandigheden.
Natuurlijk kan dat meespelen...als hij nog een junk was en niet door de secret service beschermd zou worden. In de tussentijd breng je dit op terwijl de president zelf gezwegen heeft over de 1 miljard schuld die hij heeft bij Russische, Saoedi Arabische en Chinese geldschieters, kreeg Kushner clearance terwijl de inlichtingendiensten zeiden dat hij dat absoluut niet mocht hebben en werd Giuliani overal naar binnen geloodst terwijl hij innig contact had met Russische spionnen. Niet verdacht verder.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
Ik geef alleen maar even aan dat het gedrag en antecedenten van de familie wel degelijk een rol kunnen spelen bij bepaalde functies. Maar goed, het is alweer "projectie" zie ik...![]()
En nu kom je zelf met een hele lijst whataboutismes... Dat is dan wel weer bijzonder...quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:57 schreef speknek het volgende:
Natuurlijk kan dat meespelen...als hij nog een junk was en niet door de secret service beschermd zou worden. In de tussentijd breng je dit op terwijl de president zelf gezwegen heeft over de 1 miljard schuld die hij heeft bij Russische, Saoedi Arabische en Chinese geldschieters, kreeg Kushner clearance terwijl de inlichtingendiensten zeiden dat hij dat absoluut niet mocht hebben en werd Giuliani overal naar binnen geloodst terwijl hij innig contact had met Russische spionnen. Niet verdacht verder.
Ja, dat ze familierelaties nalopen is wel logisch. Daar staat niet dat je geen VGB krijgt als een van je familieleden een junkie is (geweest).quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is gewoon zo.
[..]
Veiligheidsonderzoek Defensie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |