wat lul jijquote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:36 schreef Scrummie het volgende:
Flop OP dankzij de plaat van de dag (ah, aangepast. Prima OP!)
Prima TT
TS
Geen idee, ben er twee keer geweest in mijn hele leven.. meer dan 20 jaar geleden.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:27 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben net naar de Aldi geweest. Prima winkel toch? @:drizzt_dourden @:lenny_leonard @:charrell
Ik ga altijd naar de Appie en de Plusquote:
toe maarquote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ga altijd naar de Appie en de Plus
Nog niet. Nu veel recruiters als connectiesquote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beest.
Robert Moritz al gelinked?
Gewoon lidl beter producten voor lage prijs. AH biedt zelfde kwaliteit voor hogere prijs. Grootste marketingactie waar de meeste mensen nog steeds intrappenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, maar weet niet hoe goed de glutenvrije zooi van de Aldi is, of dat ze het überhaupt vermelden.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gewoon lidl beter producten voor lage prijs. AH biedt zelfde kwaliteit voor hogere prijs. Grootste marketingactie waar de meeste mensen nog steeds intrappen
Domme geitquote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:51 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Moet zij weten. Eigen schuld.
Van onze belastingcentenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lekker wijfquote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:51 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
quote:
En Rudolph dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:51 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:51 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Goffetomme lekker ding goffetommequote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
En Rudolph dan?
[ afbeelding ]
Op naar FEE @:Lenny_Leonard
Opperst genotquote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:57 schreef fetX het volgende:
Stoofpot is al anderhalf uur aan het pruttelen.
Genot. @:drizzt_dourden
stoofpot van wat?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:57 schreef fetX het volgende:
Stoofpot is al anderhalf uur aan het pruttelen.
Genot. @:drizzt_dourden
Oh raar dat je je zalm niet bij de bakker haalt.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:16 schreef Charrell het volgende:
Maar goed, hier zalm van de visboer en krieltjes!
Dat is slechts zodat je weet dat ze geen diepvrieszalm van de Lidl koopt.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh raar dat je je zalm niet bij de bakker haalt.
Zijn bestelling. En dan loopt hij gelijk door naar boven en eet hij het samen met @GGMM op.quote:
Juistemquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat is slechts zodat je weet dat ze geen diepvrieszalm van de Lidl koopt.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
En Rudolph dan?
[ afbeelding ]
Zou haar tepel net zo groot als de neusplakker zijn?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Spontaan ding, niks mis mee.
lekkerquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Sukadelappen, rode wijn, tomaat, boullion, wortel, laurier, spekjes, etc.
Dat doe je goed hoor, dat is prima voedsel voor deze gure herfstdagen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Sukadelappen, rode wijn, tomaat, boullion, wortel, laurier, spekjes, etc.
zou ik ook een burnout van krijgenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zou haar tepel net zo groot als de neusplakker zijn?
Je krijgt de groeten van m'n moederquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:25 schreef KingRoland het volgende:
Geef mij maar aziatische dames dan zimra geurts
Dit is een vrouw. Zijn er recentere foto's van haar?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
En Rudolph dan?
[ afbeelding ]
Aziatische ‘dames’quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:25 schreef KingRoland het volgende:
Geef mij maar aziatische dames dan zimra geurts
Ik heb geen idee. Is dit voor werklozen?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:27 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben net naar de Aldi geweest. Prima winkel toch? @:drizzt_dourden @:lenny_leonard @:charrell
Ja, ze zit nu in een rolstoel. Recent genoeg?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit is een vrouw. Zijn er recentere foto's van haar?
https://www.instagram.com/zimrageurtsssquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit is een vrouw. Zijn er recentere foto's van haar?
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zou haar tepel net zo groot als de neusplakker zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron 2 bewegend beeldmateriaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onderzoek gesloten, zaak afgedaan.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:30 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben onderzoek uit gegaan.
Daarbij kan ik rapporteren dat bovenstaande vraag van Fok! user 3rr0r met een volgende "ja" kan worden beantwoord.
Ik lever hiervoor aan.
Bron 1 beeldmateriaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron 2 bewegend beeldmateriaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onderzoek gesloten, zaak afgedaan.![]()
Rutte heeft nog nooit het "mixed dubbel" gespeeld.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Is dubbelen toegestaan? (NIEUW)
Dubbelen bij tennis en padel kan, mits er altijd bewust 1.5 meter afstand wordt gehouden op de baan. Dit is conform de nieuwe richtlijn, waarbij volwassenen vanaf 18 jaar individueel mogen sporten of in groepjes van maximaal 4 personen met onderling 1.5 meter afstand, en is daarmee in afstemming met NOC*NSF en het ministerie van VWS.
LEKKER VOOR RUTTE!!!
Met z'n hoofd. En z'n contactsport.
Tennis
@:wereldgozer
Niks mis mee. Dit is een vrouw.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/zimrageurtsss
[..]
[ afbeelding ]
Daarbij kan ik rapporteren dat bovenstaande vraag van Fok! user 3rr0r met een volgende "ja" kan worden beantwoord.
Ik lever hiervoor aan.
Bron 1 beeldmateriaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron 2 bewegend beeldmateriaal:Uitstekend onderzoek dit maat. Deze post krijgt van mij een like.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onderzoek gesloten, zaak afgedaan.
[..]
[ afbeelding ]
Ik lever hiervoor aan.
Bron 1 beeldmateriaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron 2 bewegend beeldmateriaal:Een vrouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onderzoek gesloten, zaak afgedaan.
Je zit middenin een rally, alsof je dan altijd maar bewust die anderhalve meter kan aanhoudenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Is dubbelen toegestaan? (NIEUW)
Dubbelen bij tennis en padel kan, mits er altijd bewust 1.5 meter afstand wordt gehouden op de baan. Dit is conform de nieuwe richtlijn, waarbij volwassenen vanaf 18 jaar individueel mogen sporten of in groepjes van maximaal 4 personen met onderling 1.5 meter afstand, en is daarmee in afstemming met NOC*NSF en het ministerie van VWS.
LEKKER VOOR RUTTE!!!
Met z'n hoofd. En z'n contactsport.
Tennis
@:wereldgozer
Daar is over nagedacht.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zit middenin een rally, alsof je dan altijd maar bewust die anderhalve meter kan aanhouden
Is zij Aziatischquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:26 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Je krijgt de groeten van m'n moeder
dubbel jij veel dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Daar is over nagedacht.
"Geen fysiek contact, houd altijd minimaal een racketlengte afstand op de baan, ook als dat betekent dat je soms een bal moet laten gaan. Ga niet samen op een bankje zitten, geef geen high fives en wissel met de klok mee. Het besmettingsrisico bij dubbelspel is volgens de experts van de KNLTB gering."
Gewoon de bal laten gaan als je hem nog wel zou kunnen pakken. Klinkt erg realistisch!
Af en toe. Maar ik vind dat minder leuk. En ik ben ook minder goed in de mix dan in de heren dubbel.quote:
Dit is geestigquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Daar is over nagedacht.
"Geen fysiek contact, houd altijd minimaal een racketlengte afstand op de baan, ook als dat betekent dat je soms een bal moet laten gaan. Ga niet samen op een bankje zitten, geef geen high fives en wissel met de klok mee. Het besmettingsrisico bij dubbelspel is volgens de experts van de KNLTB gering."
Gewoon de bal laten gaan als je hem nog wel zou kunnen pakken. Klinkt erg realistisch!
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben op onderzoek uit gegaan.
Ik lever hiervoor aan.
Bron 1 beeldmateriaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron 2 bewegend beeldmateriaal:Wat een vakkundig onderzoek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onderzoek gesloten, zaak afgedaan.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Serieus dit, ik heb al 2 keer gesolliciteerd bij de digitale recherche. 2 keer vakkundig afgewezen. Ik denk dat ik meer kans maak als BOA.quote:
Misschien kun je ze een linkje naar dit onderzoek sturen. Ik weet zeker dat ze erg onder de indruk van je onderzoekskwaliteiten zullen zijn!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Serieus dit, ik heb al 2 keer gesolliciteerd bij de digitale recherche. 2 keer vakkundig afgewezen. Ik denk dat ik meer kans maak als BOA.
Lekker geld sturen naar haar zieke familie.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:47 schreef KingRoland het volgende:
@:mortaxx volgende week zoom date met meid uit shanghai
Mag ik jou tevens als referentie opgeven?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien kun je ze een linkje naar dit onderzoek sturen. Ik weet zeker dat ze erg onder de indruk van je onderzoekskwaliteiten zullen zijn!
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mag ik jou tevens als referentie opgeven?
Ik ga deze discussie niet weer met jou aan. Geen zin in.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel leuk dat je niet op Twitter zit maar het toch veel in de gaten houdt.
Je kunt met @JR-Style-93 beter over tosti's praten.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ga deze discussie niet weer met jou aan. Geen zin in.
Het was geen discussie hoor, maar ik vind het wel opvall0nd.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ga deze discussie niet weer met jou aan. Geen zin in.
Je zou mij wel een expert kunnen noemen op dat vlak.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kunt met @:JR-Style-93 beter over tosti's praten.
0 likesquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zijn bestelling. En dan loopt hij gelijk door naar boven en eet hij het samen met @:GGMM op.
Check deze grap: @:onlogisch
@RobinOokquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het was geen discussie hoor, maar ik vind het wel opvall0nd.
[..]
Je zou mij wel een expert kunnen noemen op dat vlak.
Dikzak.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:14 schreef onlogisch het volgende:
Uurtje gesport. Helemaal kapot. @:GGMM @:Caland
Bol varken.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:14 schreef onlogisch het volgende:
goed bezig pikquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:14 schreef onlogisch het volgende:
Goed bezig maat.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:14 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:14 schreef onlogisch het volgende:
Lekker pikquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:14 schreef onlogisch het volgende:
Hij is wel gewoon op Twitter!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:18 schreef onlogisch het volgende:
Wat is er gebeurd met user @:maxi-mus ???
[..]
Dit vereist nader onderzoek.
coronaed?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:24 schreef Caland het volgende:
Ik zou het dus op een zuipen zetten vanavond
Is die maat van me ziek
Wanbeleid
op het randje dusquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, is geen dikke boomer
Gewoon mijn leeftijd
Schijnt aan het werk te zijn. Bakt er geen kut van in de Giro-subpoule waar ik met hem zitquote:
Sommige mensen letten op wanneer hen iets geleerd wordtquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:35 schreef onlogisch het volgende:
Hij moest ingewerkt worden. Dan leidt FOK! teveel af.
Conclusie ; user @:maxi-mus snapt er gewoon geen kut van.
Je drukt het wel heel mild uit met "in de 30 zijn"quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Sommige mensen letten op wanneer hen iets geleerd wordt
Anderen snappen als ze in de 30 zijn wiskunde niveau A nog steeds niet
Dan zal hij zich daar wel voor schamen en zich hier niet meer durven vertonen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Schijnt aan het werk te zijn. Bakt er geen kut van in de Giro-subpoule waar ik met hem zit
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan zal hij zich daar wel voor schamen en zich hier niet meer durven vertonen.
Hoeveel tokens kost je dat?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:47 schreef KingRoland het volgende:
@:mortaxx volgende week zoom date met meid uit shanghai
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:35 schreef onlogisch het volgende:
Hij moest ingewerkt worden. Dan leidt FOK! teveel af.
Conclusie ; user @:maxi-mus snapt er gewoon geen kut van.
Lekker maatquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:06 schreef Coco het volgende:
Uur overgewerkt.
Gewoon.
Nu weekend.
@:Caland
Goed bezig, wat bestel je?quote:
Een Tax trip zal niet meevallen als je marketing studeert.quote:
Zal sowieso niet meevallen als je marketing studeert. Eerste wat eruit gaat met deze crisisquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een Tax trip zal niet meevallen als je marketing studeert.
Erg mooiquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zal sowieso niet meevallen als je marketing studeert. Eerste wat eruit gaat met deze crisis
Sinds hij marketing studeert, is hij 1 grote act geworden.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zal sowieso niet meevallen als je marketing studeert. Eerste wat eruit gaat met deze crisis
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Weg met die "zonder marketing geen omzet" roepende patsertjes
Verstandige vent die ver is gekomenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:18 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
@:kingroland
Graag je mening
Marketing is een kinderstudie.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Sinds hij marketing studeert, is hij 1 grote act geworden.
@RamboDirk , is dat een vrouw?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:18 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
@:kingroland
Graag je mening
Wederom erg spijtig dat ik gisteren geen foto te zien kreeg van je boerenkool.quote:
Hebben ze daar ook lihanboutjesquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
Patatje warm vlees, broodje kroket, boerenburger, een lihanboutje en een red bull
Eet smakelijk maatquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
Patatje warm vlees, broodje kroket, boerenburger, een lihanboutje en een red bull
Ja hebben ze welquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook lihanboutjes
Genot
Fucking viral maat. De hele fucking wereld overquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:34 schreef JanCees het volgende:
dat feestje in die partytent in den haag is wel groot nieuws he
Het zou mooi zijn als Trump het in zijn campagne gaat gebruiken.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fucking viral maat. De hele fucking wereld over
Is dit van de leuke grappige plaatjes balk?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:39 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ] @:Drizzt_Dourden check deze grap.
MOGGE!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:39 schreef De_Kraam het volgende:
Lihanboutje, beste snack.
Zou Braddie wel eens lihanboutjes bestellen?
Veel te kleinquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:39 schreef De_Kraam het volgende:
Lihanboutje, beste snack.
Zou Braddie wel eens lihanboutjes bestellen?
Neequote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dit van de leuke grappige plaatjes balk?
Voor het eerst moeten glimlachen
Een of andere idioot van de politie had dat toch bedacht?quote:
Owquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Geen drankverkoop na 20:00.
De eerste avond.
Beter dan wcpapier.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:10 schreef JanCees het volgende:
ik heb 2 dozen stolichnaya ingeslagen
gelikedquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:19 schreef Caland het volgende:
Heb hem meteen ingekopt in het Feijenoordtopic
Komt goed, heb hier thuis een whiskeystokerij staan.quote:
Bedankt maatquote:
Wachtquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Snap het niet maar ik ben van nature een meeloper dus ga ook liken.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Snap het niet maar ik ben van nature een meeloper dus ga ook liken.
Ik heb een vodkatje spa rood ingeschonkenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:23 schreef JanCees het volgende:
laat ik eens gek doen en een biertje drinken
quote:
ik trek nu een 8.6 original intense blond beer openquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb een vodkatje spa rood ingeschonken
zeker wetenquote:
Da's junkenbier, toch?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik trek nu een 8.6 original intense blond beer open
morgenochtend sprinten naar de supermarrekt hahaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:38 schreef JanCees het volgende:
https://www.amstelaanbieding.nl/kratten
morgen vomar leegkopen
Wowquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja voor dikke, lelijke mensen.
FAXEquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Toen ik nog studeerde had je zo'n hype Atlas 12 ofzo heette dat bier. Surinaams meen ik. Na het derde blik lag je in coma, zelfs al had je een redelijke dranktolerantie.
Atlas bestaat nog steeds tochquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Toen ik nog studeerde had je zo'n hype Atlas 12 ofzo heette dat bier. Surinaams meen ik. Na het derde blik lag je in coma, zelfs al had je een redelijke dranktolerantie.
Klok niet, kordaat wel. Gewoon goedkope pils tochquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:42 schreef JanCees het volgende:
iemand ooit Kordaat gedronken?
of De Klok?
is het te zuipenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Klok niet, kordaat wel. Gewoon goedkope pils toch
Atlas genot.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:41 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[ afbeelding ]
Kolere wat was dit smerig.
Klok is gewoon zelfde bier als Alfa, komt letterlijk uit dezelfde vaten alleen een iets kortere gisting waardoor het wat minder smaak heeft.quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:55 schreef JanCees het volgende:
ik heb ook grand prestige @:el-stinho
Lulkoek.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:56 schreef KingRoland het volgende:
maat van mij is vorige week bekeerd. prima zaak
Ik wil mij abonneren op al je posts.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Lulkoek.
Je vorige bericht bevat het woord verkeerd, en ineens, in dat rare porem van je, komt daar de rijmassociatie bekeerd naar boven, dus denk je van weet je wat ik gooi er nog eens een kutpost tegen aan op de FOK!s.
Fuck you, Ronald. Yuck fou.
Je bent niet de enige.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:05 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik wil mij abonneren op al je posts.
Neres is het hiermee eensquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:12 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wel een tubetje 1 seconde lijm. Gevaarlijk goedje.
-huisfeestjes met kans op verraaiersquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:19 schreef Caland het volgende:
-Geen voetbal
-Geen Feyenoord
-Geen kroegen open
Mooi kutweekend
Voor de televisie dan maar.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:19 schreef Caland het volgende:
-Geen voetbal
-Geen Feyenoord
-Geen kroegen open
Mooi kutweekend
Zoek wat lekkers te naaien uit op kinky.nl en hopsakee.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:19 schreef Caland het volgende:
-Geen voetbal
-Geen Feyenoord
-Geen kroegen open
Mooi kutweekend
Even samengevat voor de rest:quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:19 schreef Caland het volgende:
-Geen voetbal
-Geen Feyenoord
-Geen kroegen open
Mooi kutweekend
Je moeder is offline.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zoek wat lekkers te naaien uit op kinky.nl en hopsakee.
Gelachenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:27 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Even samengevat voor de rest:
-Niet samen douchen
-Niet schuren in de legioenzaal
-Niet naar de keerweer.
bij jumbo en AH tochquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
B
[..]
Best te doen. Het voordeel van Klok is ook dat het half lauw nog prima is.
Eens, mijn kerk heeft dit weekend online kerkdienstquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:27 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Even samengevat voor de rest:
-Niet samen douchen
-Niet schuren in de legioenzaal
-Niet naar de keerweer.
Progressieve kerk.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eens, mijn kerk heeft dit weekend online kerkdienst
Best bang for buck, dat is Rebakkaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rebekka niet. Ze is een beetje als de avondwinkel. Nooit erg druk, maar altijd open
Wie is Rebakka?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Best bang for buck, dat is Rebakka
Het is dan ook geen muziek, het zijn snoezelgeluiden voor verstandelijk beperkten.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat walgelijk slecht is het toch ook, deze muziek.
Danquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Het is dan ook geen muziek, het zijn snoezelgeluiden voor verstandelijk beperkten.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat walgelijk slecht is het toch ook, deze muziek.
Cultuurbarbaren.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Het is dan ook geen muziek, het zijn snoezelgeluiden voor verstandelijk beperkten.
Mijn linkermuisknop is stuk.quote:
Dat is erg lastig.quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Toch maar een kans geven
[..]
Dan
Gelukkig is het bijna weekendquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ik ben helemaal stuk om 22:00 uur. Het leven is een tranendal
dit is verboden op donderdagavondquote:
Er zijn al users die nu weekend hebben.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
dit is verboden op donderdagavond
Gewoon een kwartier over twee flesjes Amstel lullen. Genot.quote:
@Lenny_Leonard @Drizzt_DoUrdenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:12 schreef Coco het volgende:
[..]
Er zijn al users die nu weekend hebben.
Ik noem geen namen.
mooi hequote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:12 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Gewoon een kwartier over twee flesjes Amstel lullen. Genot.
Onderwerp?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik geef morgen geschiedenisles
Heb er zin in
Schrijf alsjeblieft geen bord vol met allemaal feitjes wat de leerlingen dan mogen overpennen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik geef morgen geschiedenisles
Heb er zin in
Gewoon een verrassingstoets erin gooien is veel leuker.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schrijf alsjeblieft geen bord vol met allemaal feitjes wat de leerlingen dan mogen overpennen.
Sleepy JoeGodquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:09 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Mooie promotie voor een debat of zoiets waaraan hij meedoet.
Oh eens, dan verzin ik mijn eigen geschiedenis wel. Veel leuker.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon een verrassingstoets erin gooien is veel leuker.
En vertel het verhaal eens een keer vanuit een ander perspectief.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schrijf alsjeblieft geen bord vol met allemaal feitjes wat de leerlingen dan mogen overpennen.
Ik ben benieuwd wat de uitslag gaat worden daar met de verkiezingen.quote:
Ja, dat ome Adolf een grote kindervriend was bijvoorbeeld. Dat wordt altijd doodgezwegen in ons onderwijs. #FAKEHISTORYquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En vertel het verhaal eens een keer vanuit een ander perspectief.
Walgelijk dat de Duitsers altijd zo worden aangepakt in onze geschiedenisboeken.
Ach als Trump weer wint is het grappig en als hij verliest wordt dat ook genot.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat de uitslag gaat worden daar met de verkiezingen.
Het is allemaal de schuld van de jagers en verzamelaars!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En vertel het verhaal eens een keer vanuit een ander perspectief.
Walgelijk dat de Duitsers altijd zo worden aangepakt in onze geschiedenisboeken.
Ja, sowieso wordt het wel een topshow denk ik.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach als Trump weer wint is het grappig en als hij verliest wordt dat ook genot.
Hij is zelf wel al flink aan het voorsorteren op een eventuele nederlaag.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, sowieso wordt het wel een topshow denk ik.
Het wordt een groot theater. En ik ben blij dat ik niet hoef te kiezen. Nu al zin in. Genot!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach als Trump weer wint is het grappig en als hij verliest wordt dat ook genot.
Michael Jackson had wel iets van Adolf. Kindervriend, black or white, bad.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, dat ome Adolf een grote kindervriend was bijvoorbeeld. Dat wordt altijd doodgezwegen in ons onderwijs. #FAKEHISTORY
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Michael overdreef die vriendschap dan weer, Adi alleen voor de foto'squote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Michael Jackson had wel iets van Adolf. Kindervriend, black or white, bad.
Toch wel chapeau voor de Duitsers dat ze tegenwoordig zo een goede economie hebben en het land snel weer hebben opgebouwd. Ook nadat Oost-Duitsland erbij kwam draait het gewoon als een motor. Ik ben benieuwd hoe dat komt. Duitse mentaliteit?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van de jagers en verzamelaars!
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Michael overdreef die vriendschap dan weer, Adi alleen voor de foto's
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Michael Jackson had wel iets van Adolf. Kindervriend, black or white, bad.
KAMPFGEISTquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Toch wel chapeau voor de Duitsers dat ze tegenwoordig zo een goede economie hebben en het land snel weer hebben opgebouwd. Ook nadat Oost-Duitsland erbij kwam draait het gewoon als een motor. Ik ben benieuwd hoe dat komt. Duitse mentaliteit?
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blijft fascinerend.
inderdaad maar wel de beste zanger die ik ooit live gezien hebquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blijft fascinerend.
Zo vaak liveshows van hem gekeken op dvd. Wat een God.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
inderdaad maar wel de beste zanger die ik ooit live gezien heb
Goede artiest ja, was ook wel een tijdje fan van hem (en dat heb ik eigenlijk zelden met zangers of bands)quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
inderdaad maar wel de beste zanger die ik ooit live gezien heb
in de kuip a capella loepzuiver, was echt indrukwekkend en dansend zingen zonder problemen, daar zijn er weinig vanquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo vaak liveshows van hem gekeken op dvd. Wat een God.
Jammer dat zo goed live&zang maar relatief korte tijd was. Heb ook wel shows gezien waar hij een paar live nummers zong wat pijn aan de oren deed.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
in de kuip a capella loepzuiver, was echt indrukwekkend en dansend zingen zonder problemen, daar zijn er weinig van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |