wat lul jijquote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:36 schreef Scrummie het volgende:
Flop OP dankzij de plaat van de dag (ah, aangepast. Prima OP!)
Prima TT
TS
Geen idee, ben er twee keer geweest in mijn hele leven.. meer dan 20 jaar geleden.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:27 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben net naar de Aldi geweest. Prima winkel toch? @:drizzt_dourden @:lenny_leonard @:charrell
Ik ga altijd naar de Appie en de Plusquote:
toe maarquote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ga altijd naar de Appie en de Plus
Nog niet. Nu veel recruiters als connectiesquote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beest.
Robert Moritz al gelinked?
Gewoon lidl beter producten voor lage prijs. AH biedt zelfde kwaliteit voor hogere prijs. Grootste marketingactie waar de meeste mensen nog steeds intrappenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, maar weet niet hoe goed de glutenvrije zooi van de Aldi is, of dat ze het überhaupt vermelden.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gewoon lidl beter producten voor lage prijs. AH biedt zelfde kwaliteit voor hogere prijs. Grootste marketingactie waar de meeste mensen nog steeds intrappen
Domme geitquote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:51 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Moet zij weten. Eigen schuld.
Van onze belastingcentenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lekker wijfquote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:51 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
quote:
En Rudolph dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:51 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:51 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Goffetomme lekker ding goffetommequote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
En Rudolph dan?
[ afbeelding ]
Op naar FEE @:Lenny_Leonard
Opperst genotquote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:57 schreef fetX het volgende:
Stoofpot is al anderhalf uur aan het pruttelen.
Genot. @:drizzt_dourden
stoofpot van wat?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:57 schreef fetX het volgende:
Stoofpot is al anderhalf uur aan het pruttelen.
Genot. @:drizzt_dourden
Oh raar dat je je zalm niet bij de bakker haalt.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:16 schreef Charrell het volgende:
Maar goed, hier zalm van de visboer en krieltjes!
Dat is slechts zodat je weet dat ze geen diepvrieszalm van de Lidl koopt.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh raar dat je je zalm niet bij de bakker haalt.
Zijn bestelling. En dan loopt hij gelijk door naar boven en eet hij het samen met @GGMM op.quote:
Juistemquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat is slechts zodat je weet dat ze geen diepvrieszalm van de Lidl koopt.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
En Rudolph dan?
[ afbeelding ]
Zou haar tepel net zo groot als de neusplakker zijn?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Spontaan ding, niks mis mee.
lekkerquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Sukadelappen, rode wijn, tomaat, boullion, wortel, laurier, spekjes, etc.
Dat doe je goed hoor, dat is prima voedsel voor deze gure herfstdagen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Sukadelappen, rode wijn, tomaat, boullion, wortel, laurier, spekjes, etc.
zou ik ook een burnout van krijgenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zou haar tepel net zo groot als de neusplakker zijn?
Je krijgt de groeten van m'n moederquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:25 schreef KingRoland het volgende:
Geef mij maar aziatische dames dan zimra geurts
Dit is een vrouw. Zijn er recentere foto's van haar?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
En Rudolph dan?
[ afbeelding ]
Aziatische ‘dames’quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:25 schreef KingRoland het volgende:
Geef mij maar aziatische dames dan zimra geurts
Ik heb geen idee. Is dit voor werklozen?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:27 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben net naar de Aldi geweest. Prima winkel toch? @:drizzt_dourden @:lenny_leonard @:charrell
Ja, ze zit nu in een rolstoel. Recent genoeg?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit is een vrouw. Zijn er recentere foto's van haar?
https://www.instagram.com/zimrageurtsssquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit is een vrouw. Zijn er recentere foto's van haar?
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zou haar tepel net zo groot als de neusplakker zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron 2 bewegend beeldmateriaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onderzoek gesloten, zaak afgedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |