Graag gedaaaanquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:24 schreef Ang3l het volgende:
Wel fijn dat Alexander Masson in de OP is blijven staan
God ja, dat soort dromen krijg je nuquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:40 schreef Ang3l het volgende:
Het is bijna weekend!
Lekker uit eten, daarna terrasje en de club in tot de late uurtjes.
Zoenen, knuffelen, hopelijk nog wat D scoren. Wordt leuk!
En toen werd ik wakker
Kapper hoeven we niet meer. Heb het afgeschoren. Ben nog zeker niet kaal maar het bevalt me enormquote:Op maandag 19 oktober 2020 08:06 schreef Baltar het volgende:
Ja, dat soort dingen hebben wij ook gedaan. Uitje van afgelopen weekend: lekker naar de kapperEn inderdaad gisteren ook lekker in het bos gewandeld
Als in helemaal kaal, of mm-werk?quote:Op maandag 19 oktober 2020 08:27 schreef Rene het volgende:
[..]
Kapper hoeven we niet meer. Heb het afgeschoren. Ben nog zeker niet kaal maar het bevalt me enorm!
mm werk.quote:Op maandag 19 oktober 2020 08:47 schreef Baltar het volgende:
[..]
Als in helemaal kaal, of mm-werk?
Nee, heb een dik bos (al grijs) haar op m'n hoofd. Maar ben er wel blij mee. Kan dus ook iedere keer nog uitkijken en genieten van naar de kapper gaan. Ook al jaren dezelfde kapster, da's ook leuk.
Mannen met millimeter haarquote:Op maandag 19 oktober 2020 11:43 schreef Baltar het volgende:
Mannen die kalend zijn en dan willens en wetens lang haar willen houden
quote:Op maandag 19 oktober 2020 11:43 schreef Baltar het volgende:
Mannen die kalend zijn en dan willens en wetens lang haar willen houden
quote:
Ew neequote:Op dinsdag 20 oktober 2020 13:09 schreef Baltar het volgende:
[..]![]()
Maar dan vast niet met van die vieze slierten om de kale plek te bedekken
Dat is echt zo smerig, van die slierten over de schedel heen geplaktquote:
Ik heb gewoon haar tot over m;n schoudersquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 15:20 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dat is echt zo smerig, van die slierten over de schedel heen geplakt
je gooit dan een stuk van je eigen geschiedenis wegquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 15:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb gewoon haar tot over m;n schouders
Hoog voorhoofd en inhammen zijn er altijd al geweest, maar iets erger geworden.
En m'n haar is altijd al dun geweest (fijn, blond...) maar ook iets dunner.
We zien wel waar t heen gaat. Als t te erg wordt dan snip snip! Maar is wel echt jaren aan haar dan
Die zitten immer van binnen!quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die zitten immer van binnen!
Waarom denk ik nou aan ingegroeide baardharen?
Mogen biseksuelen hier ook zijn?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 11:03 schreef Aiciu het volgende:
@:mikeytt @:pendule
Breng dit topic weer tot leven
Donderstraal zelf een eind op met dat enge kind in je avatar.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 19:27 schreef Pendule het volgende:
Donderstraal eens op met die enge figuren in de OP.
Half Half. Wel een beetje aan t afstompenquote:
Bedankt voor de belediging. Ik zie er ongeveer net zo uit namelijk.quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Donderstraal zelf een eind op met dat enge kind in je avatar.
Da's toevallig. Ik zoals die gasten in de OP.quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:51 schreef Pendule het volgende:
[..]
Bedankt voor de belediging. Ik zie er ongeveer net zo uit namelijk.
Als je homo bent is het nog te verantwoorden. Als je hetero bent... dat kun je zelf wel invullen denk ik.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's toevallig. Ik zoals die gasten in de OP.
Nee. Leg 't eens uit.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:21 schreef Pendule het volgende:
[..]
Als je homo bent is het nog te verantwoorden. Als je hetero bent... dat kun je zelf wel invullen denk ik.
Ik zou als homo toch echt wel een echte man willen hebben en niet zo’n type dat gillend wegrent als die aangevallen wordt. Het figuur in de OP ziet er zo naar uit.quote:
1920 belde, ze wilden hun opvattingen over mannelijk, vrouwelijk, aantrekkelijk en gender terug.quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:31 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ik zou als homo toch echt wel een echte man willen hebben en niet zo’n type dat gillend wegrent als die aangevallen wordt. Het figuur in de OP ziet er zo naar uit.
Wat mij opvalt is dat hetero mannen zich steeds meer als homo gaan kleden/gedragen. Ze stelen onze stijl dus. Daar valt toch geen enkel wijf op?
Zoals mijquote:Op woensdag 6 januari 2021 11:31 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ik zou als homo toch echt wel een echte man willen hebben en niet zo’n type dat gillend wegrent als die aangevallen wordt. Het figuur in de OP ziet er zo naar uit.
Wat mij opvalt is dat hetero mannen zich steeds meer als homo gaan kleden/gedragen. Ze stelen onze stijl dus. Daar valt toch geen enkel wijf op?
Interesseert me dus geen ene fuckquote:Op woensdag 6 januari 2021 23:58 schreef BillDauterive het volgende:
Rustig aan Ang3l, zo jaag je de nieuwe mensen weg![]()
People change. Maar het is 2021 en ik vind dit topic geen plaats voor dit soort interne homofobie. En dus zeg ik er wat van, of dat nieuwe nu wegjaagt of niet. Dit is het homo topic en zou een plek moeten zijn waar iedereen zichzelf kan zijn, of ze nu aan bepaalde standaarden voldoen of niet. Juist hier.quote:Je hebt zeker wel gelijk, maar ik begrijp Pendule ook wel, want zo dacht ik ook toen ik jaren terug besefte dat ik op mannen viel. Nichterig gedrag en die gay pride stonden mijlenver van me af. Ik weet nog wel dat ik met een vriend boodschappen ging doen en me een beetje schaamde, omdat hij wat met zijn handen wapperde. Ik was bang dat anderen er iets van vonden. Nu kan ik me er amper wat van voorstellen en probeer ik mijn eigen vrouwelijke trekjes ook niet meer te verbergen.
Natuurlijk is iedereen welkom, maar dat wil niet zeggen dat ik op eieren ga lopen of bepaalde dingen gewoon slik. Als je zoiets t topic inslingert, kun je van mij reactie verwachten.quote:Dus euhm... Welkom in [HOMO], Pendule. Dit is een plek waar je jezelf mag zijn en waar anderen dat ook mogen.
Toch ben ik wel benieuwd welke mannen jij in de OP zou willen zien.
@:MikeyTT, jij ook welkom hier! Jij hebt toch wel vaker in deze topicreeks gepost?
Met een soort van schaam-tv houding wel jaquote:Op donderdag 7 januari 2021 10:36 schreef Rene het volgende:
Mensen aan het genieten van Prince Charming?
Ja, dacht ik wel. Of komt die nog? Ik herinner me wel zoiets.quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met een soort van schaam-tv houding wel ja
Het zijn wel heel erg allemaal van die Ken-popjes. Maar hey (want anders ga ik mezelf tegenspreken), die mogen er ook zijn. En als dat nou eenmaal de smaak is van de Prince, dan is t logisch dat ze kandidaten uitzoeken die bij hem in de smaak vallen.
Daar vallen mensen ook over, dat t geen divers beeld laat zien van "de homo". Maar moet dat dan? Ik bedoel, laat een Bachelor een divers type vrouw zien?Het is allemaal een beetje van dat gladde volk. Het is Videoland, de zender van oa Temptation Island. Wat hadden we dan verwacht? T is geen acceptatie-programma. Het is reality TV.
Dus verstand op nul en ik smul er van
Heb die van gisteren overigens nog niet gezien.
En er is nu ook een korte dating show met de afvallers?
Nee staat al op videoland zag ik. Maar nog niet gekeken.quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:43 schreef Rene het volgende:
[..]
Ja, dacht ik wel. Of komt die nog? Ik herinner me wel zoiets.
Ik vond t al bijzonder dat Sezer er zo lang in zat. Maar dat leek meer voor de TV dan voor Marvin zelf.quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:42 schreef Rene het volgende:
ja nou. Als ik uit eten ga vraag ik ook om witlof, spruitjes en prei. Want ja, om nou alleen te bestellen wat ik lekker vind is ook oneerlijk tegen de andere groentesoorten. Bespottelijk als je het mij vraagt.
Volgend seizoen gewoon weer andere mensen dan.
En mag ik zeggen dat ik ze echt niet allemaal megamannelijk vind? Dat mag toch? Dus dat ze blank zijn en sportief eruit zien is tot daar aan toe. Maar het zijn gewoon allemaal stuk voor stuk een stel wijfen als het aankomt op 'het mannetje staan bij conflicten'.!
De enige echte man vind ik nog Marvin zelf! En dat is prima. Hij zoekt een gelijksoortige. Bij hem zou een extravagante man niet passen.
Ik ken er ook eentje, van.... uh ja. Nou ja.quote:--
tl;dr: geniet TV en ik ken eentje van de basisschool
Ja wie A zegt moet ook B zeggen?quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond t al bijzonder dat Sezer er zo lang in zat. Maar dat leek meer voor de TV dan voor Marvin zelf.
[..]
Ik ken er ook eentje, van.... uh ja. Nou ja.
Ik zeg nergens dat mensen zich moeten aanpassen aan wat ik vind. Dat doen mensen sowieso al. Onbewust. Ik zal wel verkeerd verwoord hebben of in een van mijn kut 5 minuten gezeten hebben. Excuus daarvoor.quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Interesseert me dus geen ene fuck
Het moet eens klaar zijn met die interne homofobie en haat.
Zeker ook hier.
[..]
People change. Maar het is 2021 en ik vind dit topic geen plaats voor dit soort interne homofobie. En dus zeg ik er wat van, of dat nieuwe nu wegjaagt of niet. Dit is het homo topic en zou een plek moeten zijn waar iedereen zichzelf kan zijn, of ze nu aan bepaalde standaarden voldoen of niet. Juist hier.
En natuurlijk werkt dat 2 kanten op. Maar als je al meteen begint met walging over foto's van homo's die niet in jouw nauwe plaatje passen, dan getuigt dat niet bepaald van een open houding. Je hebt voorkeur, je hebt "je type" en smaak, heb ik ook. Ik val persoonlijk ook niet op hele "vrouwelijke" types, maar dat wil niet zeggen dat die zich dan maar aan moeten passen fo niet gezien mogen worden. Net zo goed onderdeel van "de community" als de "straight-acting" dude.
We hebben juist ook veel te danken aan dit soort uitbundige types, omdat ze dingen zichtbaar maken. Besef je bv dat t een transvrouw was die de eerste steen voor veel homorechten wierp, niet de straight-acting dude met de "doe maar normaal" houding.
[..]
Natuurlijk is iedereen welkom, maar dat wil niet zeggen dat ik op eieren ga lopen of bepaalde dingen gewoon slik. Als je zoiets t topic inslingert, kun je van mij reactie verwachten.Altijd.
Ok.quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:58 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat mensen zich moeten aanpassen aan wat ik vind. Dat doen mensen sowieso al. Onbewust. Ik zal wel verkeerd verwoord hebben of in een van mijn kut 5 minuten gezeten hebben. Excuus daarvoor.
😏quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:52 schreef Pendule het volgende:
[..]
Jij komt bij mij altijd overal mee weg.
Op welke zender komt dat?quote:Op donderdag 7 januari 2021 13:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Een soort The Bachelor, maar dan met alleen maar mannen.
Snap ikquote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:49 schreef Aiciu het volgende:
Was toch wel nieuwsgierig
Zou de meeste wel doen
He?quote:Op zondag 10 januari 2021 21:10 schreef Aiciu het volgende:
Dinsdag weer een nieuwe boy aan mijn lijstje toevoegen
Doen wel. Daten niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:49 schreef Aiciu het volgende:
Was toch wel nieuwsgierig
Zou de meeste wel doen
Ja. Maar je doet alsof het toch al niks wordt. Pfffffff. Het wordt natuurlijk megaromantisch en de man waarmee je oud wilt wordenquote:
Marnix is nog t meeste mijn type denk ik dan.quote:
Iedere gast die mij date wil mij gelijk claimenquote:Op maandag 11 januari 2021 10:52 schreef Rene het volgende:
[..]
Ja. Maar je doet alsof het toch al niks wordt. Pfffffff. Het wordt natuurlijk megaromantisch en de man waarmee je oud wilt worden!
Dat je jezelf vindt verbleken zit dan echt in je hoofdquote:Op maandag 11 januari 2021 11:28 schreef Rene het volgende:
Fair enough. Ik houd van wat meer man. Dus ja, Marnix en Marvin zijn het meest mijn type.
Ik ben altijd bang voor dat good looking. Het doet mijzelf wat verbleken naast hen. Ik ben dan te gewoontjes zonder maskertjes en poedertjes en zo. Ik sport wel maar meer voor het balans (eten en drinken) dan dat ik een wasbord wil creëren.
Nouja. Snap ik. Maar zo voelt dat dan gewoonweg. Omdat iemand een uur bezig is en ik wordt wakker, tandenborstel, plens water tegen het gezicht en klaarquote:Op maandag 11 januari 2021 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat je jezelf vindt verbleken zit dan echt in je hoofd
Alhoewel, naast sommige van die tanden verbleekt alles
Je kan ook denken dat jij ZO schitterend bent dat dat alles is wat jij nodig hebtquote:Op maandag 11 januari 2021 14:45 schreef Rene het volgende:
[..]
Nouja. Snap ik. Maar zo voelt dat dan gewoonweg. Omdat iemand een uur bezig is en ik wordt wakker, tandenborstel, plens water tegen het gezicht en klaar
Ik vind die Gaby Blaaser ook verschrikkelijk. Brr, ben blij dat ik geen videoland heb en dat programma niet kan zienquote:Op maandag 11 januari 2021 13:06 schreef Ang3l het volgende:
Heb je dat programma date or no date dan ook gezien?
De "spin off" van Prince Chamring, waarbij Gaby Blaser () een date heeft gevonden voor de afvaller.
Wat een absolute bagger. Dat mens, maar ook die dates. Passen totaal niet!
Ik heb t geleend voor Rupaul en kan er nog steeds in.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vind die Gaby Blaaser ook verschrikkelijk. Brr, ben blij dat ik geen videoland heb en dat programma niet kan zien
Leuk artikel, mooie foto!quote:wonderer staat weer eens in de krant: https://fd.nl/fd-persoonl(...)ar-het-vrouwentoilet
Jammer dat hij nooit meer op FOK! komt.
welke serie is ditquote:Op maandag 11 januari 2021 14:45 schreef Rene het volgende:
[..]
Nouja. Snap ik. Maar zo voelt dat dan gewoonweg. Omdat iemand een uur bezig is en ik wordt wakker, tandenborstel, plens water tegen het gezicht en klaar
Haten op KJ Apaquote:
ohh, zag m al op Videoland. vanavond ff mee beginnenquote:
Als seizoen 2 komt ga ik me inschrijvenquote:Op maandag 11 januari 2021 21:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
ohh, zag m al op Videoland. vanavond ff mee beginnen
Als Prins?quote:Op maandag 11 januari 2021 22:02 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Als seizoen 2 komt ga ik me inschrijven
Zou jouw potentieël datingmateriaal dan wel een stuk diverser zijn, of ga je voor dezelfde soort personen als die nu meedoen?quote:
Qua uiterlijk zijn de meeste zeker types die ik interessant vind.quote:Op maandag 11 januari 2021 23:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zou jouw potentieël datingmateriaal dan wel een stuk diverser zijn, of ga je voor dezelfde soort personen als die nu meedoen?
quote:
Sowieso.quote:
Seizoen 2 maakt plaats voor een queer princequote:
LOL ik vind Marvin geen mascquote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Seizoen 2 maakt plaats voor een queer prince
Seizoen 1 heeft z'n "masc" al gehad
Je weet wat " " doen in een zin met een woord he?quote:
Is dat die knuppel die met zo'n rookding een of andere dans ging lopen doen tijdens een date van een ander?quote:Op maandag 11 januari 2021 18:51 schreef Aiciu het volgende:
Ik vind die Mitchell echt een verschrikkelijke ventje met zijn verlopen kop
Dacht van hem af te zijn komt ie nog in een extra programma
Jaquote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is dat die knuppel die met zo'n rookding een of andere dans ging lopen doen tijdens een date van een ander?
(zoiets zag ik in een voorfilmpje net)
Voor mij zit t echt niet alleen in uiterlijke kenmerken.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:25 schreef Rene het volgende:
Een mannelijke man is breed. Grote schouders. Haar. Een tattoo. Kale kop.
Jup.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is dat die knuppel die met zo'n rookding een of andere dans ging lopen doen tijdens een date van een ander?
(zoiets zag ik in een voorfilmpje net)
Wtfquote:
Oh ik kijk het niet. Zie alleen steeds een promo voorbijkomen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jup.
Die met iedereen in t huis ruzie had, maar dan toch niet echt bij zichzelf naging of t wellicht aan hem kon liggen.
Volgens mij is ie ook club-danser van beroep. Echt to-TAAL geen match met de Prince.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wtf
Wat was zijn bedoeling? Aandacht trekken van die Marvin?
Married? Rein?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij is ie ook club-danser van beroep. Echt to-TAAL geen match met de Prince.En ook nog eens een bloedirritante aandachtstrekker met een bord voor z'n kop.
De laatste maanden is wel echt ineens bagger TV voor mij. Prince Charming, Big Brother en Marrioed at fiorst sightEcht 3 dingen die ik normaal NOOIT kijk. Maar ik merk dat t wel prima is om aan te hebben staan als geluid tijdens t werk, of om met vrienden samen te kijken (Prince). Wat een bagger tv eigenlijk
Maar Married moest ik ff kijken omdat ik ooit 1 van de bruidegommen gedate heb, a long long time ago.
En Big Brother is echt fijn geroezemoes tijdens werk, alsof collega;s aan t kwebbelen zijn.
Werk als sinds Maart thuis, vandaar.
Jup.quote:
Echt van die hersendode tv om ff te ontspannendquote:Maar ik snap je wel hoor. Ik heb ook steeds meer van dat soort tv er op staan nu
Al werk ik gelukkig niet al zo lang thuis en is het hopelijk ook over ruim twee weken over
Volgens mij heb je het daar in het topic ook wel eens over gehad!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jup.
[..]
Echt van die hersendode tv om ff te ontspannend
Ja da's idd wel in de drukke fok-tijd geweest, dus dat zou HEEL goed kunnen!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het daar in het topic ook wel eens over gehad!!
Hoe kijk je dan nu naar dit programma eigenlijk?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja da's idd wel in de drukke fok-tijd geweest, dus dat zou HEEL goed kunnen!
Ja, ik kijk er dus alleen naar omdat ik hoorde dat hij mee zou doen. Maar ik moet zeggen dat ik dat andere stel (die 2 Brabo's) veel leuker vind dan Rein en z'n match. Ik vind 't een beetje cringe om zo te zien. En verder qua hem zelf: Tja, dat was leuk toen, daar kwam wat (of iemand) tussen en t is nooit verder gegaan. Volgens mij is 't nog steeds een hele lieve jongen, dat wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hoe kijk je dan nu naar dit programma eigenlijk?
Oke. Ook begrijpelijk want het is best een tijdje geleden toch? Had me toch kunnen voorstellen dat er misschien wel een bepaalde gedachte of gevoel bij zou zitten. Al is dat misschien ook afhankelijk van hoe jullie uit elkaar zijn gegaan en hoe je je daarbij voelde.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, ik kijk er dus alleen naar omdat ik hoorde dat hij mee zou doen. Maar ik moet zeggen dat ik dat andere stel (die 2 Brabo's) veel leuker vind dan Rein en z'n match. Ik vind 't een beetje cringe om zo te zien. En verder qua hem zelf: Tja, dat was leuk toen, daar kwam wat (of iemand) tussen en t is nooit verder gegaan. Volgens mij is 't nog steeds een hele lieve jongen, dat wel.Maar niet zo dat ik iets voel of zo
Wat ik op zich wel interessant vind is de wetenschap er achter en het matching-principe. Dat ik bijna nieuwsgierig word naar "waar zouden ze in godsnaam voor mij mee op de proppen komen".Maar meedoen, nooit. Vriend van me heeft aan First dates meegedaan en een ander is nu pas ook gevraagd. Lijkt me echt vreselijk! Ik heb nu wel echt meer t idee dat t om een mooie match gaat ipv mooie tv. Dat heb ik bij First dates niet, die willen volgens mij voornamelijk leuke tv (dus ook juist non-matches). Daar laat ik me echt niet voor lenen.
Sowieso hoeft er voor mij geen camera op
Doe maar ergens anoniem speeddaten o zo, en zelfs dat lijkt me eng
Ben niet zo'n held op date-gebied.
Daarvoor heb ik dan de radio aan. Voor dat geroezemoes. Op hoorbare maar niet irritante volume.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij is ie ook club-danser van beroep. Echt to-TAAL geen match met de Prince.En ook nog eens een bloedirritante aandachtstrekker met een bord voor z'n kop.
De laatste maanden is wel echt ineens bagger TV voor mij. Prince Charming, Big Brother en Marrioed at fiorst sightEcht 3 dingen die ik normaal NOOIT kijk. Maar ik merk dat t wel prima is om aan te hebben staan als geluid tijdens t werk, of om met vrienden samen te kijken (Prince). Wat een bagger tv eigenlijk
Maar Married moest ik ff kijken omdat ik ooit 1 van de bruidegommen gedate heb, a long long time ago.
En Big Brother is echt fijn geroezemoes tijdens werk, alsof collega;s aan t kwebbelen zijn.
Werk als sinds Maart thuis, vandaar.
Oh wat irritant. Ik zit nu 3 weken thuis te werken (met twee weken vakantie tussendoor) en ik word al gek. Ben blij dat ik op vrijdagen de noodopvang moet verzorgenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:18 schreef Rene het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik dan de radio aan. Voor dat geroezemoes. Op hoorbare maar niet irritante volume.
Ik zit ook, inderdaad, vanaf maart al thuis
Ik ben er wel aan gewend, en andersom zal t weer terug wennen zijn inmiddels.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:18 schreef Rene het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik dan de radio aan. Voor dat geroezemoes. Op hoorbare maar niet irritante volume.
Ik zit ook, inderdaad, vanaf maart al thuis
Nou 't is toen een beetje verpest door een andere fokkerquote:Op dinsdag 12 januari 2021 16:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oke. Ook begrijpelijk want het is best een tijdje geleden toch? Had me toch kunnen voorstellen dat er misschien wel een bepaalde gedachte of gevoel bij zou zitten. Al is dat misschien ook afhankelijk van hoe jullie uit elkaar zijn gegaan en hoe je je daarbij voelde.
Ja die! Daar kijk ik echt glimlachend naar. Wat een leuk stel!quote:Dat andere stel? Daar bedoel je die agent mee? Die agent is leuk
Ja dat. Ik denk ook dat ze met totaal iets anders zouden komen aanzetten dan ik in eerste instantie zou zien zitten. Maar dan een kans geven.quote:Wat je zegt over dat matchen vind ik ook wel interessant! Is het een match die anders is dan dat je zelf zou zoeken? Volgens mij is dat wel vaak het geval namelijk. Dit zijn vaak inderdaad geen koppels die samengesteld zijn voor "het mooie beeld". Al zou ik het ook serieus fucked up vinden als je mee doet aan dit programma, trouwt en dan aan iemand gekoppeld worden die totaal niet past. Maar... het is dan natuurlijk ook belangrijk dat je zelf dat beeld los kunt laten om het te kunnen laten slagen.
quote:Die vriendin van Rein is wel echt serieus sneu
Hahaha klopt.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je weet wat " " doen in een zin met een woord he?
Ik zei dit zo, omdat deze mannen vinden zichzelf bijna allemaal heel mannelijk, en zoeken een echte mannelijke man. Dat is echt in die eerste aflevering meerdere malen gezegd. Masc for masc. En dan zie je ze, en dan zijn t allemaal poppetjes van de bovenste plank. Misschien heeft iedereen zijn echte definitie van wat dan een mannelijke man is. Voor mij zit 'm dat niet in een wasbordje.
Ik heb straks ook een date met iemand die daaraan heeft meegedaanquote:Op dinsdag 12 januari 2021 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, ik kijk er dus alleen naar omdat ik hoorde dat hij mee zou doen. Maar ik moet zeggen dat ik dat andere stel (die 2 Brabo's) veel leuker vind dan Rein en z'n match. Ik vind 't een beetje cringe om zo te zien. En verder qua hem zelf: Tja, dat was leuk toen, daar kwam wat (of iemand) tussen en t is nooit verder gegaan. Volgens mij is 't nog steeds een hele lieve jongen, dat wel.Maar niet zo dat ik iets voel of zo
Wat ik op zich wel interessant vind is de wetenschap er achter en het matching-principe. Dat ik bijna nieuwsgierig word naar "waar zouden ze in godsnaam voor mij mee op de proppen komen".Maar meedoen, nooit. Vriend van me heeft aan First dates meegedaan en een ander is nu pas ook gevraagd. Lijkt me echt vreselijk! Ik heb nu wel echt meer t idee dat t om een mooie match gaat ipv mooie tv. Dat heb ik bij First dates niet, die willen volgens mij voornamelijk leuke tv (dus ook juist non-matches). Daar laat ik me echt niet voor lenen.
Sowieso hoeft er voor mij geen camera op
Doe maar ergens anoniem speeddaten o zo, en zelfs dat lijkt me eng
Ben niet zo'n held op date-gebied.
Dat vind ik een hele beperkte gedachte.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 19:14 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Hahaha klopt.
Ik denk ook dat een echte masc geen andere masc zou willen.
Mijn ervaring is dat ik mascs als vrienden zie en niet echt behoefte heb aan seks, laat staan een relatie.quote:Op woensdag 13 januari 2021 09:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat vind ik een hele beperkte gedachte.
Nu doe je net alsof een "echte" masc alleen maar een vrouwelijke wil, alsof we hetero's zijn.
"Wie is t mannetje en wie is t vrouwtje?"
Net alsof er alleen top en bottom is en geen vers bijvoorbeeld
Dat kan jouw voorkeur zijn, prima.
Maar ik geloof niet dat dat voor iedereen zo geldt.
Ja.quote:
geupdatequote:Op zondag 24 januari 2021 21:56 schreef Peter het volgende:
[..]
Kun je dat rode blok boven het invoerscherm verwijderen? Dat is al heel erg outdated..
Ik woon naast de winkelstraat en daar wel, hier net niet.quote:Op zondag 24 januari 2021 20:40 schreef G-Pier het volgende:
@:Ang3l, everything alright daar? Zijn er vernielingen in je straat?
Hahaha, trutjequote:
Heeeey snollie!quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:11 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Hmmmm. Zo heel veel activiteit is hier helaas ook niet
Jij durft.quote:
Die is best ok. Spin-off van de film Love,Simon.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 12:45 schreef Baltar het volgende:
Ik las vandaag dat bij Disney+ Star, er ook een queer-serie in het aanbod zit: Love. Victor. Ik ben benieuwd
Ja, had het al gelezen dat het high school is. Maar waag toch een poging.quote:Op dinsdag 23 februari 2021 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die is best ok. Spin-off van de film Love,Simon.
Wel heel erg USA high school hoor.
Je kan ook "It's a sin" kijken. Veel mooier
Geweldige serie. Wacht nog steeds met smart op seizoen 2. Vind m beter dan Love, Simonquote:Op dinsdag 23 februari 2021 12:45 schreef Baltar het volgende:
Ik las vandaag dat bij Disney+ Star, er ook een queer-serie in het aanbod zit: Love. Victor. Ik ben benieuwd
Niets tegen homo's hoor. Een paar van mijn beste maten zijn uit de kast gekomen. Maar ik identificeer mijzelf als 'super straight'! Mag toch? Hoewel ik wel moet zeggen dat juist mijn gezelligste vrienden homo zijn.quote:
Lol, als je werkelijk denkt dat deze dingen je mannelijk maken. Echte mannelijke mannen hebben geen maatschappelijk lijstje nodig om hun mannelijkheid te bewijzen. Just saying.quote:Op donderdag 14 januari 2021 19:48 schreef Rene het volgende:
[..]
Ja.
Heb een tattoo
Ik doe aan crossfit
En ik ben wat breder dan gemiddeld.
Maar niet droog. Geen zin in. Ik wil kunnen leven eten en rondhangen wat ik zelf wil. Dus een klein spekrandje!
En verder weet ik dingen over voetbal. Ik weet niks over showbizz en anderszins. Dus ergg mannelijk!
Alsof ik volkomen serieus was. Maar enfinquote:Op zondag 4 april 2021 08:12 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Lol, als je werkelijk denkt dat deze dingen je mannelijk maken. Echte mannelijke mannen hebben geen maatschappelijk lijstje nodig om hun mannelijkheid te bewijzen. Just saying.
Gender is een sociaal construct @Mikeyttquote:Op zondag 4 april 2021 08:12 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Lol, als je werkelijk denkt dat deze dingen je mannelijk maken. Echte mannelijke mannen hebben geen maatschappelijk lijstje nodig om hun mannelijkheid te bewijzen. Just saying.
Zo moet je niet denken man. Dat is TERF gedachtegoedquote:Op zondag 4 april 2021 12:10 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Gender is een sociaal construct @:Mikeytt
Sorryquote:Op zondag 4 april 2021 12:32 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zo moet je niet denken man. Dat is TERF gedachtegoed
Leg dit eens uit?quote:Op zondag 4 april 2021 12:32 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Zo moet je niet denken man. Dat is TERF gedachtegoed
Ik zie gender niet als sociaal construct. Genderrollen zijn een sociaal construct, maar gender zelf niet per se.quote:Op zondag 4 april 2021 14:04 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Leg dit eens uit?Want gender is toch ook een sociaal construct. TERFs vinden juist dat gender en geslacht gelijk is. Als jij je anders voelt dan bij je geboorte, dan heeft een TERF daar maling aan.
Genderrollen zijn zeker een sociaal construct, maar dat geldt toch ook voor gender?quote:Op zondag 4 april 2021 14:10 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik zie gender niet als sociaal construct. Genderrollen zijn een sociaal construct, maar gender zelf niet per se.
Het concept komt van origine vanuit gender abolitionisten die geloven dat gender helemaal niet bestaat en wordt nu veel gebruikt in TERF kringen om trans personen te dehumaniseren.
Denk dat hier het onderscheid tussen gender en genderrollen belangrijk is.
Als gender zelf een sociaal construct was, zou je dus kunnen stellen dat de oorzaak van genderdysforie volledig sociaal-maatschappelijk is terwijl we nu juist weten dat dit in ieder geval gedeeltelijk genetisch is.
Tuurlijk zijn die volkeren er geweest. Nu nog zelfs.quote:Op zondag 4 april 2021 15:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Genderrollen zijn zeker een sociaal construct, maar dat geldt toch ook voor gender?
Er zijn volkeren geweest die hun kinderen genderneutraal opvoedden en het kind zelf liet kiezen welke rol ze wilden. Er zijn volkeren die meer ruimte geven aan meer genderopties.
Genderdysforie wordt voor een deel weggenomen door een genderlozere samenleving (want dan word je gewoon minder vaak gemisgenderd), maar ligt veel complexer. Ik kan me niet voorstellen dat iemand daadwerkelijk gelooft dat genderdysforie volledig sociaal-maatschappelijk is.
Misschien is dat wel beter! De posts met knappe mannen leveren je vast meer likes op, dus mogen die wel vaker gepost wordenquote:Op zondag 4 april 2021 15:58 schreef Mikeytt het volgende:
Die discussie laat ik hier trouwens liggen gezien dit het homotopic is
Net zo actief als jij!quote:
Ik vind het ook stom. Houd de Amsterdamse Pride gewoon binnen de ring. Daar houden Amsterdammers toch het meeste van?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 11:09 schreef Peter het volgende:
Sinds wanneer is de A'damse Prideweek ook DE Prideweek voor heel Nederland? Dat was eerder toch per stad verspreid door het jaar? Of herinner ik me dat verkeerd?
enk dat het voor 'de pers' makkelijker is om het over 'de prideweek' te hebben.. luie donders. Alsof je het moet beteugelen tot één week en een Amsterdams feestje..quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind het ook stom. Houd de Amsterdamse Pride gewoon binnen de ring. Daar houden Amsterdammers toch het meeste van?
KPN had net wel leuke Inclusion Talks georganiseerd. Over hokjesdenken en alle vooroordelen en narigheid die daarbij hoort.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:16 schreef Peter het volgende:
[..]
enk dat het voor 'de pers' makkelijker is om het over 'de prideweek' te hebben.. luie donders. Alsof je het moet beteugelen tot één week en een Amsterdams feestje..
Als ik die drukte op filmpjes zag, dan waren dat niet alleen binnenringse mensen ookquote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind het ook stom. Houd de Amsterdamse Pride gewoon binnen de ring. Daar houden Amsterdammers toch het meeste van?
Ik merk dat de waakzaamheid er wel een beetje af is de laatste tijd. Ook al mogen er geen grote evenementen plaatsvinden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik die drukte op filmpjes zag, dan waren dat niet alleen binnenringse mensen ook
Corona zal wel niet bestaan tijdens Pride in Amsterdam of zo.
De hele SOHO afgeladen vol. Weg afstand, weg zitplaatsen, nul controle. Oke dan.....
Behalve dan dat de gemeente hier restaurants bekeurd en zelfs sluit als t personeel om 00:10 een drankje drinkt na hun shiftquote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik merk dat de waakzaamheid er wel een beetje af is de laatste tijd. Ook al mogen er geen grote evenementen plaatsvinden.
Ja, dat was echt een debiele situatie.quote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Behalve dan dat de gemeente hier restaurants bekeurd en zelfs sluit als t personeel om 00:10 een drankje drinkt na hun shift
En dan zie je A'dam met duizenden feesten zonder afstand. Zonder controle.
Dus voortaan massaal feesten ipv in een groepje?quote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, dat was echt een debiele situatie.
En hier in Rotterdam zie je hetzelfde, zodra het heel druk wordt gaan ze vooral inzetten op vermijden van problemen en escalaties. Dus liever mensen laten uitrazen dan massaal op de bon slingeren of naar huis sturen.
Als je de kans wilt hebben dat het gewoon door mag gaan, jaquote:Op woensdag 11 augustus 2021 17:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus voortaan massaal feesten ipv in een groepje?
Nou, pak je popcorn maar dan. Ik ben er.quote:Op zondag 19 december 2021 01:06 schreef Moofasah het volgende:
Wat een dode bende hier
Waar zijn de relnichten als je ze nodig hebt om de verveling te killen? 😑
Geen idee, maar met Moof is er altijd wel iets te vindenquote:
Ik denk dood.quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:12 schreef Troel het volgende:
Waar zijn eigenlijk al die leuke homo's van vroeger gebleven waarmee ik naar t Bolke ging als naief meisje?
quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of getrouwd en achter de geraniums, maar da's hetzelfde.
Haha, ik weet niet of je daar op zit te wachtenquote:Op woensdag 11 januari 2023 13:22 schreef Ang3l het volgende:
Zou je nou eigenhandig een homo topic opnieuw leven in geblazen hebben?
Daar was ik niet bij, geen idee. Ik gok @Vlarp of zo?quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Haha, ik weet niet of je daar op zit te wachten
Maar ik vertelde afgelopen weekend over mijn uitje met de boys van hier naar 't Bolke, maar had geen idee meer wanneer dat was. Maar om nou al die topics door te gaan spitten
Ja, vast wel, die naam zegt me nog wel wat. Ben net al wel wat oude topics afgegaan, maar allemaal geraniumzitters ongeveerquote:Op woensdag 11 januari 2023 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar was ik niet bij, geen idee. Ik gok @:Vlarp of zo?
Ik was er ook niet bij!quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar was ik niet bij, geen idee. Ik gok @:Vlarp of zo?
Ik kan me wel een Pann feest herinneren met een hele groepquote:
En Innercity!quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan me wel een Pann feest herinneren met een hele groepUtrecht.
O, en haai
quote:
Och nee? Dat wist ik niet... wat treurig...quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]Och ja!
En iets met de Amsterdam Dungeon en een groepsfoto bij t schavot. Waar zou die zijn?
Op dat soort momenten zou je Stroekie nodig hebben, maar die is helaas overleden.
Weet niet of dat hier bekend is
Mja. Eind 2020 is hij in zijn slaap overleden aan een hartstilstand.quote:Op donderdag 12 januari 2023 16:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Och nee? Dat wist ik niet... wat treurig...
Misschien even melden in het IM topic?quote:Op donderdag 12 januari 2023 16:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Eind 2020 is hij in zijn slaap overleden aan een hartstilstand.
52 jaar.
O, wist niet dat dat er was. Ff zoeken straks.quote:Op donderdag 12 januari 2023 17:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Misschien even melden in het IM topic?
Je hebt er nog last van.quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben laatst nog met een [HOMO] fokker op vakantie geweest.
Echt vre-se-lijk was dat! Toch @:Steve ?
quote:
Wat enorm verdrietig. Zo jong ook nog.quote:Op donderdag 12 januari 2023 16:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
52 jaar.
XMN8Rquote:Op zondag 21 januari 2024 19:12 schreef XMN8R het volgende:
Een [HOMO]-topic dat al ruim drie jaar mee gaat???![]()
Waar is de tijd gebleven dat een topic al na drie uurtjes vol was?!![]()
Is Fok! een 100% Hetero-forum geworden?![]()
(En wie is Paul? Is hij de laatste overgebleven homo hier? Waarom post hij dan niks?)
Komt omdat ze zich niet voortplantenquote:Op zondag 21 januari 2024 19:12 schreef XMN8R het volgende:
Is Fok! een 100% Hetero-forum geworden?![]()
(En wie is Paul? Is hij de laatste overgebleven homo hier? Waarom post hij dan niks?)
Ga jij nou maar Big Brother kijkenquote:
Waar is de tijd dat jullie hier nog postten?quote:Op zondag 21 januari 2024 19:12 schreef XMN8R het volgende:
Nee, maar we zijn gewoon geintegreerdquote:Is Fok! een 100% Hetero-forum geworden?![]()
Omdat je het zo lief vraagt heb ik het even voor je nagekeken: mijn laatste post in [HOMO] was in het 2000e topic, eind 2007.. das ruim 16 jaar geleden!!!quote:Op maandag 22 januari 2024 09:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar is de tijd dat jullie hier nog postten?
Ik leef nog hoor. Maar kom nooit meer op het forum. Alleen nog op de FP.quote:Op maandag 22 januari 2024 17:54 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraagt heb ik het even voor je nagekeken: mijn laatste post in [HOMO] was in het 2000e topic, eind 2007.. das ruim 16 jaar geleden!!!![]()
![]()
Daar zie ik veel bekende namen, maar spreek eigenlijk alleen @:Blubberzwijn nog regelmatig. Hoe gaat het nu met @:TheaterMaMa ?
En met @:Nuvole ? En @:Bartjebart ? En @:Wonderer ? En @:Great_Expectations ? En @:Twoflower ? En @:Petre & @:Wizarddragon (Is dat nog steeds een setje?) En @:Andyvie ? En @:Cairon ? En @:DennisMoore ? En @:Weemz ? En @:VLarp ? En @:beaverhausen ? En natuurlijk @:Waxxer! En aaallll die anderen??
Potverdorie. Waarom heb ik het gemistquote:Op dinsdag 23 januari 2024 07:54 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik leef nog hoor. Maar kom nooit meer op het forum. Alleen nog op de FP.
Ang3l leeft ook nog, die kom ik af en toe tegen. NathaN volg ik nog op Facebook. En Doffy spreek ik ook nog regelmatig.
En nu ben ik weer weg.![]()
Haha nog wel eens op het Forum, maar amper hier niet als de rest natuurlijkquote:Op maandag 22 januari 2024 17:54 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Omdat je het zo lief vraagt heb ik het even voor je nagekeken: mijn laatste post in [HOMO] was in het 2000e topic, eind 2007.. das ruim 16 jaar geleden!!!![]()
![]()
Daar zie ik veel bekende namen, maar spreek eigenlijk alleen @:Blubberzwijn nog regelmatig. Hoe gaat het nu met @:TheaterMaMa ?
En met @:Nuvole ? En @:Bartjebart ? En @:Wonderer ? En @:Great_Expectations ? En @:Twoflower ? En @:Petre & @:Wizarddragon (Is dat nog steeds een setje?) En @:Andyvie ? En @:Cairon ? En @:DennisMoore ? En @:Weemz ? En @:VLarp ? En @:beaverhausen ? En natuurlijk @:Waxxer! En aaallll die anderen??
It takes a village to raise a child.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 21:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Haha nog wel eens op het Forum, maar amper hier niet als de rest natuurlijk
😳😳😳quote:Op donderdag 12 januari 2023 16:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
52 jaar.
Ja. Stom. En plots.quote:
Sadquote:Op maandag 22 januari 2024 17:54 schreef XMN8R het volgende:
[..]
![]()
Maar nu voelt het wel éxtra extra stil.quote:
Nog stiller dan oorverdovend stil?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Maar nu voelt het wel éxtra extra stil.
Zo stil dat je iets kan horen vallen!quote:
Och heb je haar weer.quote:
Ik weet niet hoe het spreekwoord gaat op z'n Nederlands.quote:
Wat modje?quote:
Nee jij trekt volle zalenquote:
ZiggoDome weer in december. Joeeeeequote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee jij trekt volle zalen
O wacht, wel
Cute.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
ZiggoDome weer in december. Joeeeee
Hoe groot zijn die sauna's en met hoeveel handen tegelijkertijdquote:
Ja wa?!quote:
Dat ik de drukte van eind oktober gemist heb. Jeetje.quote:Op woensdag 13 november 2024 08:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja wa?!
Wa loop'te toch te skuppe?
Ja zo af en toe een stuipje.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:11 schreef Rene het volgende:
[..]
Dat ik de drukte van eind oktober gemist heb. Jeetje.
Flashback!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |