Ja, dacht ik wel. Of komt die nog? Ik herinner me wel zoiets.quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met een soort van schaam-tv houding wel ja
Het zijn wel heel erg allemaal van die Ken-popjes. Maar hey (want anders ga ik mezelf tegenspreken), die mogen er ook zijn. En als dat nou eenmaal de smaak is van de Prince, dan is t logisch dat ze kandidaten uitzoeken die bij hem in de smaak vallen.
Daar vallen mensen ook over, dat t geen divers beeld laat zien van "de homo". Maar moet dat dan? Ik bedoel, laat een Bachelor een divers type vrouw zien?Het is allemaal een beetje van dat gladde volk. Het is Videoland, de zender van oa Temptation Island. Wat hadden we dan verwacht? T is geen acceptatie-programma. Het is reality TV.
Dus verstand op nul en ik smul er van
Heb die van gisteren overigens nog niet gezien.
En er is nu ook een korte dating show met de afvallers?
Nee staat al op videoland zag ik. Maar nog niet gekeken.quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:43 schreef Rene het volgende:
[..]
Ja, dacht ik wel. Of komt die nog? Ik herinner me wel zoiets.
Ik vond t al bijzonder dat Sezer er zo lang in zat. Maar dat leek meer voor de TV dan voor Marvin zelf.quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:42 schreef Rene het volgende:
ja nou. Als ik uit eten ga vraag ik ook om witlof, spruitjes en prei. Want ja, om nou alleen te bestellen wat ik lekker vind is ook oneerlijk tegen de andere groentesoorten. Bespottelijk als je het mij vraagt.
Volgend seizoen gewoon weer andere mensen dan.
En mag ik zeggen dat ik ze echt niet allemaal megamannelijk vind? Dat mag toch? Dus dat ze blank zijn en sportief eruit zien is tot daar aan toe. Maar het zijn gewoon allemaal stuk voor stuk een stel wijfen als het aankomt op 'het mannetje staan bij conflicten'.!
De enige echte man vind ik nog Marvin zelf! En dat is prima. Hij zoekt een gelijksoortige. Bij hem zou een extravagante man niet passen.
Ik ken er ook eentje, van.... uh ja. Nou ja.quote:--
tl;dr: geniet TV en ik ken eentje van de basisschool
Ja wie A zegt moet ook B zeggen?quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond t al bijzonder dat Sezer er zo lang in zat. Maar dat leek meer voor de TV dan voor Marvin zelf.
[..]
Ik ken er ook eentje, van.... uh ja. Nou ja.
Ik zeg nergens dat mensen zich moeten aanpassen aan wat ik vind. Dat doen mensen sowieso al. Onbewust. Ik zal wel verkeerd verwoord hebben of in een van mijn kut 5 minuten gezeten hebben. Excuus daarvoor.quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Interesseert me dus geen ene fuck
Het moet eens klaar zijn met die interne homofobie en haat.
Zeker ook hier.
[..]
People change. Maar het is 2021 en ik vind dit topic geen plaats voor dit soort interne homofobie. En dus zeg ik er wat van, of dat nieuwe nu wegjaagt of niet. Dit is het homo topic en zou een plek moeten zijn waar iedereen zichzelf kan zijn, of ze nu aan bepaalde standaarden voldoen of niet. Juist hier.
En natuurlijk werkt dat 2 kanten op. Maar als je al meteen begint met walging over foto's van homo's die niet in jouw nauwe plaatje passen, dan getuigt dat niet bepaald van een open houding. Je hebt voorkeur, je hebt "je type" en smaak, heb ik ook. Ik val persoonlijk ook niet op hele "vrouwelijke" types, maar dat wil niet zeggen dat die zich dan maar aan moeten passen fo niet gezien mogen worden. Net zo goed onderdeel van "de community" als de "straight-acting" dude.
We hebben juist ook veel te danken aan dit soort uitbundige types, omdat ze dingen zichtbaar maken. Besef je bv dat t een transvrouw was die de eerste steen voor veel homorechten wierp, niet de straight-acting dude met de "doe maar normaal" houding.
[..]
Natuurlijk is iedereen welkom, maar dat wil niet zeggen dat ik op eieren ga lopen of bepaalde dingen gewoon slik. Als je zoiets t topic inslingert, kun je van mij reactie verwachten.Altijd.
Ok.quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:58 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat mensen zich moeten aanpassen aan wat ik vind. Dat doen mensen sowieso al. Onbewust. Ik zal wel verkeerd verwoord hebben of in een van mijn kut 5 minuten gezeten hebben. Excuus daarvoor.
😏quote:Op donderdag 7 januari 2021 10:52 schreef Pendule het volgende:
[..]
Jij komt bij mij altijd overal mee weg.
Op welke zender komt dat?quote:Op donderdag 7 januari 2021 13:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Een soort The Bachelor, maar dan met alleen maar mannen.
Snap ikquote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:49 schreef Aiciu het volgende:
Was toch wel nieuwsgierig
Zou de meeste wel doen
He?quote:Op zondag 10 januari 2021 21:10 schreef Aiciu het volgende:
Dinsdag weer een nieuwe boy aan mijn lijstje toevoegen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |