Doen wel. Daten niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 18:49 schreef Aiciu het volgende:
Was toch wel nieuwsgierig
Zou de meeste wel doen
Ja. Maar je doet alsof het toch al niks wordt. Pfffffff. Het wordt natuurlijk megaromantisch en de man waarmee je oud wilt wordenquote:
Marnix is nog t meeste mijn type denk ik dan.quote:
Iedere gast die mij date wil mij gelijk claimenquote:Op maandag 11 januari 2021 10:52 schreef Rene het volgende:
[..]
Ja. Maar je doet alsof het toch al niks wordt. Pfffffff. Het wordt natuurlijk megaromantisch en de man waarmee je oud wilt worden!
Dat je jezelf vindt verbleken zit dan echt in je hoofdquote:Op maandag 11 januari 2021 11:28 schreef Rene het volgende:
Fair enough. Ik houd van wat meer man. Dus ja, Marnix en Marvin zijn het meest mijn type.
Ik ben altijd bang voor dat good looking. Het doet mijzelf wat verbleken naast hen. Ik ben dan te gewoontjes zonder maskertjes en poedertjes en zo. Ik sport wel maar meer voor het balans (eten en drinken) dan dat ik een wasbord wil creëren.
Nouja. Snap ik. Maar zo voelt dat dan gewoonweg. Omdat iemand een uur bezig is en ik wordt wakker, tandenborstel, plens water tegen het gezicht en klaarquote:Op maandag 11 januari 2021 13:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat je jezelf vindt verbleken zit dan echt in je hoofd
Alhoewel, naast sommige van die tanden verbleekt alles
Je kan ook denken dat jij ZO schitterend bent dat dat alles is wat jij nodig hebtquote:Op maandag 11 januari 2021 14:45 schreef Rene het volgende:
[..]
Nouja. Snap ik. Maar zo voelt dat dan gewoonweg. Omdat iemand een uur bezig is en ik wordt wakker, tandenborstel, plens water tegen het gezicht en klaar
Ik vind die Gaby Blaaser ook verschrikkelijk. Brr, ben blij dat ik geen videoland heb en dat programma niet kan zienquote:Op maandag 11 januari 2021 13:06 schreef Ang3l het volgende:
Heb je dat programma date or no date dan ook gezien?
De "spin off" van Prince Chamring, waarbij Gaby Blaser () een date heeft gevonden voor de afvaller.
Wat een absolute bagger. Dat mens, maar ook die dates. Passen totaal niet!
Ik heb t geleend voor Rupaul en kan er nog steeds in.quote:Op maandag 11 januari 2021 15:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vind die Gaby Blaaser ook verschrikkelijk. Brr, ben blij dat ik geen videoland heb en dat programma niet kan zien
Leuk artikel, mooie foto!quote:wonderer staat weer eens in de krant: https://fd.nl/fd-persoonl(...)ar-het-vrouwentoilet
Jammer dat hij nooit meer op FOK! komt.
welke serie is ditquote:Op maandag 11 januari 2021 14:45 schreef Rene het volgende:
[..]
Nouja. Snap ik. Maar zo voelt dat dan gewoonweg. Omdat iemand een uur bezig is en ik wordt wakker, tandenborstel, plens water tegen het gezicht en klaar
Haten op KJ Apaquote:
ohh, zag m al op Videoland. vanavond ff mee beginnenquote:
Als seizoen 2 komt ga ik me inschrijvenquote:Op maandag 11 januari 2021 21:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
ohh, zag m al op Videoland. vanavond ff mee beginnen
Als Prins?quote:Op maandag 11 januari 2021 22:02 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Als seizoen 2 komt ga ik me inschrijven
Zou jouw potentieël datingmateriaal dan wel een stuk diverser zijn, of ga je voor dezelfde soort personen als die nu meedoen?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |