SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zeg... de pamaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:21 schreef Amarantha het volgende:
Oh nice dat de lijst nu in spoiler staat.
Ik was buiten net... en er waren allemaal mensen buiten!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:45 schreef CherryLips het volgende:
Weer zo'n influencer, plaatst op IG een filmpje van de drukte in Nederland terwijl andere grote steden verlaten zijn, met rollende ogen erbij, terwijl ze zelf is getrouwd en op huwelijksreis naar griekenland is geweest, maar O WEE als je frisse lucht gaat halen op de hei of op de marktNu is drukte vermijden ook een ding natuurlijk, maar de tering, beetje wijzen met dat vingertje.
ik draag ze ook niet graag, buiten gaattie meteen weer afquote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:44 schreef bitterbal het volgende:
maar denken jullie nou dat we de wappies kunnen herkennen aan het niet dragen van een mondkapje in de supermarkt?
Ja dat doe ik ook maar in de supermarkt?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik draag ze ook niet graag, buiten gaattie meteen weer af
Zet een paar bakjes met citroen neer.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:48 schreef Karzai het volgende:
ik heb fruitvliegjes in huis, nu moet ik alles meteen afwassen
Dan zou ik een wappie zijn dusquote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:44 schreef bitterbal het volgende:
maar denken jullie nou dat we de wappies kunnen herkennen aan het niet dragen van een mondkapje in de supermarkt?
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
wel lastig augurken met zo'n ding
ja maar in de supers is dat onmogelijkquote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:52 schreef Karzai het volgende:
beter afstand houden en je handen wassen regelmatig
Zin om bij mensen in m'n aura KSSSST te roepen met zo;n wapperend handje, alsof je het tegen een schooiende kat hebt.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar in de supers is dat onmogelijk
Nee volgens mij niet toch? Ga sowieso zo min mogelijk naar de supermarkt toe nu, en de enkele keer dat ik er kom is het ongepland na een paar uur lopen.quote:
Ja dat heb jij altijd, ook als er geen Corona was?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zin om bij mensen in m'n aura KSSSST te roepen met zo;n wapperend handje, alsof je het tegen een schooiende kat hebt.
ja ik voel mij nu toch wel veprlich dta ding op te hebben. nu deed ik het al eerder regelmatig maar zou mij nu toch wel stout voelen als ik het niet zo doenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet toch? Ga sowieso zo min mogelijk naar de supermarkt toe nu, en de enkele keer dat ik er kom is het ongepland na een paar uur lopen.
Je laat de boodschappen thuis komen??quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet toch? Ga sowieso zo min mogelijk naar de supermarkt toe nu, en de enkele keer dat ik er kom is het ongepland na een paar uur lopen.
Is dit een vraag?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat heb jij altijd, ook als er geen Corona was?
Laatste keer dat ik er was liep hier 90% zonder, ook personeel maar de helft ofzo.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik voel mij nu toch wel veprlich dta ding op te hebben. nu deed ik het al eerder regelmatig maar zou mij nu toch wel stout voelen als ik het niet zo doen
maar hier zijn nu ook echt veel mondkapjes te zien
Normaal ga ik vrijwel dagelijks maar nu gewoon laten bezorgen, al is dat wel irritant soms, vooral met de houdbaarheid van groenten.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je laat de boodschappen thuis komen??
Ik doe dat niet, al overweeg ik het soms wel. Maar goed ik woon dus praktisch boven een Jumbo, dan zou boodschappen laten bezorgen wel het ultieme geval van luiheid zijn...
ah ja dan is het wel andersquote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik er was liep hier 90% zonder, ook personeel maar de helft ofzo.
Ja dat snap ik wel. Producten zoals vlees en groenten en zuivel bestellen is wel een risico. Ik wil ze liever eerst zien voor ik ze koop. Andere producten bestellen prima. Ik bestel wel eens een levensmiddelen doos bij bijv. Scoupy e.d. Dikke prima enzo..quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Normaal ga ik vrijwel dagelijks maar nu gewoon laten bezorgen, al is dat wel irritant soms, vooral met de houdbaarheid van groenten.
Je was okay.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:01 schreef Karzai het volgende:
Dus ja dan zou het virus al op mijn handen zitten
Groente koop ik meestal voorgesneden dus dan weet je hoeveel je krijgtquote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel. Producten zoals vlees en groenten en zuivel bestellen is wel een risico. Ik wil ze liever eerst zien voor ik ze koop. Andere producten bestellen prima. Ik bestel wel eens een levensmiddelen doos bij bijv. Scoupy e.d. Dikke prima enzo..
Waarom zit je daar zo vurig op te hopen, waar heb je bitterbal opgesloten?quote:
Zeg ik nietquote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zit je daar zo vurig op te hopen, waar heb je bitterbal opgesloten?
Nope. Sowieso weinig wind in de voorspelling.quote:
Ik vind dit meer dan verdacht ...quote:
Toch niet verwerkt in het plafond he?quote:
Als isolatiequote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toch niet verwerkt in het plafond he?
@LTVDKquote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:12 schreef UitStraling het volgende:
Je regering doet een dringend beroep op je om iets te doen voor het algemeen welzijn, je bent wel een ontzettend stuk stront als je nu nog zonder mondkapje de supermarkt in loopt.
Hoezo online niet, het is niet alsof ze het direct komen brengen.quote:Let op!
Na 20.00 uur verkopen wij geen alcoholhoudende dranken. Dit geldt in de winkel én online.
Ja meteen ziektekostenverzekering stopzetten, paspoort afpakken en zoek zelf maar een ander land om te wonen, je doet niet mee met ons en dat is prima, fijn leven verder in Abchaziëquote:
Beetje dimmen henkquote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja meteen ziektekostenverzekering stopzetten, paspoort afpakken en zoek zelf maar een ander land om te wonen, je doet niet mee met ons en dat is prima, fijn leven verder in Abchazië
Doet de AH ookquote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Wacht wat.
[..]
Hoezo online niet, het is niet alsof ze het direct komen brengen.(Jumbo, overigens)
quote:De nieuwe maatregel met een overheidsverbod op verkoop van alcoholische dranken na 20.00 uur heeft ook invloed op je online bestelling. Vanaf 15 oktober 2020 bezorgen we in bezorgmomenten met een eindtijd na 20.00 uur geen alcoholische dranken.
Voorbeeld: kies je een bezorgmoment met bezorging tussen 18.00 en 21.00 uur, dan bezorgen we het gehele bezorgmoment geen alcohol.
https://www.ah.nl/samen-thuis/online-bestellen
wie is wij?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee zo denken wij er echt over.
Ja, verderop staat 'ie wat logischer. Zou dat inhouden dat de avondslots ongewild gaan zijn?quote:
Mag ik dan wel ballie meenemen?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja meteen ziektekostenverzekering stopzetten, paspoort afpakken en zoek zelf maar een ander land om te wonen, je doet niet mee met ons en dat is prima, fijn leven verder in Abchazië
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De mense met belangerijk werk
Deze of die in het plafond?quote:
Misschien krijgt ie er een paar kamelen voor.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet niet of ze in Abchazië daarop zitten te wachten?
Wat?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:17 schreef CherryLips het volgende:
Daarom is een advies: bril sluiten na gebruik van het toilet om de eventuele vorming van aerosolen te voorkomen.
Sowieso, met je tandenborstel twee meter verderop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende week de 10.000
Tap tap tap
Poepspetters op je tandenborstel na het doorspoelen.quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja na het schijten komt er ook corona van je kak af.
Dit mag ineens niet meer?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Poepspetters op je tandenborstel na het doorspoelen.
Mijn post erboven.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
PI
maar goed is er iemand die zonder twitter te openen dit kan lezen?
Ja mensen die geen mislukte adblockers gebruiken denk ik?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
PI
Extra kans op de covidsquote:
Staan uit op Fokquote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja mensen die geen mislukte adblockers gebruiken denk ik?
Vreemd wel dat je die tweets dan niet ziet, ik blokkeer zo'n beetje alles van social media koppelingen maar die tweets kan ik wel zien.quote:
Maar je hebt het dan toch al lang? Dus wat maakt het uit om je tanden te poetsen met je eigen poep?quote:
voor singles is dit geen probleem neequote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar je hebt het dan toch al lang? Dus wat maakt het uit om je tanden te poetsen met je eigen poep?
Begin 30quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:22 schreef bitterbal het volgende:
Hou oud zouden de mensen zijn die zijn overleden
Ja, cookies en shit verwijderen en nogmaals proberen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
PI
Allemaal van CherryLips haar leeftijd las ik toevallig.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:22 schreef bitterbal het volgende:
Hou oud zouden de mensen zijn die zijn overleden
Ja maar als dat virus zooooo besmettelijk is dan zou je verwachten dat het hele gezin binnen no time toch al besmet is.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voor singles is dit geen probleem nee
Geen frisse adem daarna.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar je hebt het dan toch al lang? Dus wat maakt het uit om je tanden te poetsen met je eigen poep?
Ja mensen worden niet automatisch besmet door hun partners of kinderen en sommigen krijgen het van een deurbelquote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar als dat virus zooooo besmettelijk is dan zou je verwachten dat het hele gezin binnen no time toch al besmet is.
Ja raar toch?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja mensen worden niet automatisch besmet door hun partners of kinderen en sommigen krijgen het van een deurbel
Dat doe ik al sinds 1996 niet meer.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:28 schreef Karzai het volgende:
ik druk nog elke ochtend op het knopje van het stoplicht
Nah.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:35 schreef Amarantha het volgende:
Iedereen in het westen mist echt wat.
Vind die rust zwaarder wegen dan het praktische, plus tegenwoordig kun je toch alles laten thuisbezorgen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:33 schreef Budapestenaar het volgende:
@:bitterbal, ik vind het lastig. Ik woon graag in de stad omdat het zo lekker praktisch is. Maar de rust van een dorp spreekt me ook enorm aan.
Dat haalt me niet over de streep.quote:
Volgens mij heeft hij zelfmoord gepleegd.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:32 schreef Karzai het volgende:
volgende week kruipen er allemaal wurmpjes uit je toetsenbord
Dat laatste hangt af van hķe afgelegen je woont natuurlijk.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind die rust zwaarder wegen dan het praktische, plus tegenwoordig kun je toch alles laten thuisbezorgen.
Moeten we nu in de rouw?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij zelfmoord gepleegd.
Doe ik met mijn sleutel nu.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:28 schreef Karzai het volgende:
ik druk nog elke ochtend op het knopje van het stoplicht
Het is Nederland he, daar is niks afgelegen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat laatste hangt af van hķe afgelegen je woont natuurlijk.
Maar dan wel een vrijstaand huis met een ruime tuin graagquote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:41 schreef CherryLips het volgende:
Naar een middelgroot dorp verhuizen.
Ja hier op de hei, acht ton.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar dan wel een vrijstaand huis met een ruime tuin graag
Waar winkel jij?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:44 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Voor 40 cent gekocht.
Word je alleen maar dik vanquote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:44 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Voor 40 cent gekocht.
Ben je weer bij de Krauten aan het shoppen geweest?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:44 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Voor 40 cent gekocht.
Die Grenzequote:
Ben ik toch al.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Word je alleen maar dik van
Nee Die Grenze, winkel in NL.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je weer bij de Krauten aan het shoppen geweest?
Dat is toch ook gewoon een soort Duitsland alleen dan aan de verkeerde kant van de grens.quote:
Kutcorona.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zeker een aanrader om keertje langs te gaan.
Nee eigenlijk niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is toch ook gewoon een soort Duitsland alleen dan aan de verkeerde kant van de grens.
quote:
haha oh wow, heb je een stalker?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:51 schreef Amarantha het volgende:
Krijg net vet random een brief (via de post):
[ afbeelding ]
ja maar wel persoonlijk aan jou gericht, ik zou maar oppassenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee het is vast een geloofgekkie.
Waarvoor precies?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja maar wel persoonlijk aan jou gericht, ik zou maar oppassen
Je kent Kees Momma toch wel?quote:
Oh nou ik ben niet bang ofzo hoor en ik maak me ook nergens zorgen om.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:57 schreef Karzai het volgende:
hand geschreven brief, geen kopietje ofzo
Dat vind ik ook wel bijzonder maar verder ach.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zou vragen stellen hoe komt ie bij mij terecht met zo'n brief, wie is het?
Kees mist wat bitjes.quote:
Ik vind het zo zonde van de postzegel enz want ik gooi het zo in de prullenbak.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:00 schreef CherryLips het volgende:
Hier printen ze zulke briefjes in elk geval, dat is al heel vooruitstrevend.
Volgens bezorgdiensten wel.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is Nederland he, daar is niks afgelegen.
Daar had Buda het laatst ook al over, must try.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:10 schreef Karzai het volgende:
ik ga naar de indonesische toko, nasi rames speciaal met geitensate
kan ik wel twee dagen van eten
Ja de Waddeneilanden misschien.quote:
Kijk maar naar thuisbezorgdquote:
Ja dat is gewoon afhankelijk van het aantal restaurants in de plaatsen zelf, maar doelde meer op dingen thuis laten bezorgen in het algemeen.quote:
Ik heb nog lekker lamsworstjes liggenquote:
'Mongolen.'quote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:26 schreef bitterbal het volgende:
15:02
Binnen de 'brede, gemęleerde activistische bovenlaag' van anti-lockdowndemonstranten bestaat een 'radicale onderstroom met extremistische gedragingen'. Zij belagen politici en journalisten, intimideren agenten en zetten privégegevens van prominenten online. Die verharding is ook binnen het boerenprotest te zien, constateert de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) in het nieuwe dreigingsbeeld, dat ieder kwartaal gepubliceerd wordt.
Tegenwoordig hoor je die gewoon 'mensen met een fysieke en geestelijke uitdaging' te noemen.quote:
Ssstquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker hoor, op een spiesje in ketjapsaus
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker hoor, op een spiesje in ketjapsaus
Weten ze toch pas over 2 weken?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou die maatregelen, kroegen dicht en mondkapjes helpen ook geen kut gezien de besmettingen.
Volgens Jaap duurt het nog tot het nieuwe jaar voordat we kunnen versoepelen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou die maatregelen, kroegen dicht en mondkapjes helpen ook geen kut gezien de besmettingen.
heeft die dat gezegdquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens Jaap duurt het nog tot het nieuwe jaar voordat we kunnen versoepelen.
Volgens Jaap doen mondkapjes niks en is het niet zo besmettelijk en komt het niet naar Nederland.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens Jaap duurt het nog tot het nieuwe jaar voordat we kunnen versoepelen.
n dan bedoelde hij de huidige maatregelen?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij zei dat het tot januari kan duren voordat we terug zijn op een veilig risiconiveau.
Dit wil ik ergens wel zien.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Als mijn buurman nou nog één keer zijn deur open en dichtsmijt, frot ik dat ding in zijn godvergeten anus
Oeh dat wil ik zienquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Als mijn buurman nou nog één keer zijn deur open en dichtsmijt, frot ik dat ding in zijn godvergeten anus
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens Jaap doen mondkapjes niks en is het niet zo besmettelijk en komt het niet naar Nederland.
Ja nee dat lukt niet, ik kan morgen vanaf 18:30 pas met de trein reizen. Kun je even een dagje wachten?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Dan moet je snel naar Dordt komen, vrees ik.
Hij zegt dat in november de roep zal ontstaan om maatregelen te versoepelen, maar dat we daar heel terughoudend in moeten zijnquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
n dan bedoelde hij de huidige maatregelen?
En dan is het bijna lentequote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij zei dat het tot januari kan duren voordat we terug zijn op een veilig risiconiveau.
Ik ben deze taal niet van je gewend.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:30 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou vooruit dan.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja nee dat lukt niet, ik kan morgen vanaf 18:30 pas met de trein reizen. Kun je even een dagje wachten?
Vijftig tinten blauw.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:33 schreef Amarantha het volgende:
Oei oei Emmen donkerblauw.
[ afbeelding ]
Ja, soms moet ik het even kwijtquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben deze taal niet van je gewend.
oke.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij zegt dat in november de roep zal ontstaan om maatregelen te versoepelen, maar dat we daar heel terughoudend in moeten zijn
Autoongeluk?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:35 schreef CherryLips het volgende:
Het lijkt m'n buik wel toen na dat autoongeluk.
Als je maar genoeg moeite doet past alles.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:30 schreef Budapestenaar het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Auchquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja auto voor ons aangetikt, kopstaartbotsing.
Ik reed niet.
Ik vind het nu al wel koud genoeg eigenlijk.quote:
We gingen nog niet zo hard hoor, maar hard genoeg om de gordel in m'n vlees te zienquote:
Tot januari dit volhouden, dat gaat echt wrikken aan alle kanten.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij zegt dat in november de roep zal ontstaan om maatregelen te versoepelen, maar dat we daar heel terughoudend in moeten zijn
nicequote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat wordt een eenzame kerst
Jup. Denk dat veel mensen hier tegen in verzet komen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:38 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Tot januari dit volhouden, dat gaat echt wrikken aan alle kanten.
oh vet jaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit is toch wel tof. Krijg spontaan zin in een weekendje Veluwe
https://www.ad.nl/binnenl(...)rweldigend~a1190fc1/
Wolvenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit is toch wel tof. Krijg spontaan zin in een weekendje Veluwe
https://www.ad.nl/binnenl(...)rweldigend~a1190fc1/
Dat kon altijd al maar geloof niet zo betrouwbaar. In griekenland ging die ook niet in mijn neusquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:40 schreef CherryLips het volgende:
Volgens een blogger op IG is er een nieuwe test waarbij dat stokje niet meer je neus in moet? Of is dat alleen als je gaat reizen ofzo?
Ja dat zou ik dan ook niet heel gek vinden eigenlijk.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup. Denk dat veel mensen hier tegen in verzet komen.
Huehuequote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat kon altijd al maar geloof niet zo betrouwbaar. In griekenland ging die ook niet in mijn neus
Ga je ook rellen?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:42 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja dat zou ik dan ook niet heel gek vinden eigenlijk.
Nee maarja op gegeven moment gaat die knop in je kop toch wel een keer om denk ik. Dit moet echt geen maaaaaaanden duren.quote:
Ik wil de wiet.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:48 schreef bitterbal het volgende:
tassen controle bij de kermis in den haag (meerdere controlles)
[ afbeelding ]
Den Haag, Tokkie stad kan niet andersquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:48 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:49 schreef Amarantha het volgende:
Oh je mag ook geen crčme brûlée brander op zak hebben?
Ik herken ze want stak er altijd de bong mee aan maar volgens mij mag dat gewoon hoor.quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:48 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
heb je zoveel bij je?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:51 schreef Amarantha het volgende:
Lijkt me wel kut als ze ooit mijn tas doorzoeken ofzo en mijn wiet weggooien.
Pinkpop, had ik een aangebroken zak M&M's mee, maakt die security het zakje open en gaat ie er een beetje in zoekenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:51 schreef Amarantha het volgende:
Lijkt me wel kut als ze ooit mijn tas doorzoeken ofzo en mijn wiet weggooien.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pinkpop, had ik een aangebroken zak M&M's mee, maakt die security het zakje open en gaat ie er een beetje in zoekenJa hou nou maar hoor.
Nou niet meer dan je mag kopen maar vast wel genoeg voor hun om weg te gooien.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je zoveel bij je?
misschien ligt het ook aan de setting waarin de controle plaats vind
Haha jezus wat kut.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Pinkpop, had ik een aangebroken zak M&M's mee, maakt die security het zakje open en gaat ie er een beetje in zoekenJa hou nou maar hoor.
ja dat zou zuur zijn jaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou niet meer dan je mag kopen maar vast wel genoeg voor hun om weg te gooien.
En op de foto te zien flikkeren ze dan alles maar meteen weg.quote:
Wat zien we hier eigenlijk?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:33 schreef Amarantha het volgende:
Oei oei Emmen donkerblauw.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aantal dolfijnen per provincie.
Ah, okee, bedankt.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aantal dolfijnen per provincie.
Ziet er lekker uit.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:04 schreef Karzai het volgende:
ze hadden geen geitensate meer, maar gewoon kip genomen
[ afbeelding ]
Ja maar o wee als je a's vrouw 's avonds met een paraplu op straat loopt en die gebruikt om iemand van je af te meppen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:55 schreef bitterbal het volgende:
maar het is wel echt zorgwekkend dat er zoveel mensen dus met een mes op zak lopen.
ziet er wel erg lekker uitquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:04 schreef Karzai het volgende:
ze hadden geen geitensate meer, maar gewoon kip genomen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |