haha oh wow, heb je een stalker?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:51 schreef Amarantha het volgende:
Krijg net vet random een brief (via de post):
[ afbeelding ]
ja maar wel persoonlijk aan jou gericht, ik zou maar oppassenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee het is vast een geloofgekkie.
Waarvoor precies?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja maar wel persoonlijk aan jou gericht, ik zou maar oppassen
Je kent Kees Momma toch wel?quote:
Oh nou ik ben niet bang ofzo hoor en ik maak me ook nergens zorgen om.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:57 schreef Karzai het volgende:
hand geschreven brief, geen kopietje ofzo
Dat vind ik ook wel bijzonder maar verder ach.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zou vragen stellen hoe komt ie bij mij terecht met zo'n brief, wie is het?
Kees mist wat bitjes.quote:
Ik vind het zo zonde van de postzegel enz want ik gooi het zo in de prullenbak.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:00 schreef CherryLips het volgende:
Hier printen ze zulke briefjes in elk geval, dat is al heel vooruitstrevend.
Volgens bezorgdiensten wel.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is Nederland he, daar is niks afgelegen.
Daar had Buda het laatst ook al over, must try.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:10 schreef Karzai het volgende:
ik ga naar de indonesische toko, nasi rames speciaal met geitensate
kan ik wel twee dagen van eten
Ja de Waddeneilanden misschien.quote:
Kijk maar naar thuisbezorgdquote:
Ja dat is gewoon afhankelijk van het aantal restaurants in de plaatsen zelf, maar doelde meer op dingen thuis laten bezorgen in het algemeen.quote:
Ik heb nog lekker lamsworstjes liggenquote:
'Mongolen.'quote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:26 schreef bitterbal het volgende:
15:02
Binnen de 'brede, gemêleerde activistische bovenlaag' van anti-lockdowndemonstranten bestaat een 'radicale onderstroom met extremistische gedragingen'. Zij belagen politici en journalisten, intimideren agenten en zetten privégegevens van prominenten online. Die verharding is ook binnen het boerenprotest te zien, constateert de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) in het nieuwe dreigingsbeeld, dat ieder kwartaal gepubliceerd wordt.
Tegenwoordig hoor je die gewoon 'mensen met een fysieke en geestelijke uitdaging' te noemen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |