quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja na het schijten komt er ook corona van je kak af.
Dit mag ineens niet meer?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Poepspetters op je tandenborstel na het doorspoelen.
Mijn post erboven.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
PI
maar goed is er iemand die zonder twitter te openen dit kan lezen?
Ja mensen die geen mislukte adblockers gebruiken denk ik?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
PI
Extra kans op de covidsquote:
Staan uit op Fokquote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja mensen die geen mislukte adblockers gebruiken denk ik?
Vreemd wel dat je die tweets dan niet ziet, ik blokkeer zo'n beetje alles van social media koppelingen maar die tweets kan ik wel zien.quote:
Maar je hebt het dan toch al lang? Dus wat maakt het uit om je tanden te poetsen met je eigen poep?quote:
voor singles is dit geen probleem neequote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar je hebt het dan toch al lang? Dus wat maakt het uit om je tanden te poetsen met je eigen poep?
Begin 30quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:22 schreef bitterbal het volgende:
Hou oud zouden de mensen zijn die zijn overleden
Ja, cookies en shit verwijderen en nogmaals proberen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
PI
Allemaal van CherryLips haar leeftijd las ik toevallig.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:22 schreef bitterbal het volgende:
Hou oud zouden de mensen zijn die zijn overleden
Ja maar als dat virus zooooo besmettelijk is dan zou je verwachten dat het hele gezin binnen no time toch al besmet is.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
voor singles is dit geen probleem nee
Geen frisse adem daarna.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar je hebt het dan toch al lang? Dus wat maakt het uit om je tanden te poetsen met je eigen poep?
Ja mensen worden niet automatisch besmet door hun partners of kinderen en sommigen krijgen het van een deurbelquote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar als dat virus zooooo besmettelijk is dan zou je verwachten dat het hele gezin binnen no time toch al besmet is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |