Ja raar toch?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja mensen worden niet automatisch besmet door hun partners of kinderen en sommigen krijgen het van een deurbel
Dat doe ik al sinds 1996 niet meer.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:28 schreef Karzai het volgende:
ik druk nog elke ochtend op het knopje van het stoplicht
Nah.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:35 schreef Amarantha het volgende:
Iedereen in het westen mist echt wat.
Vind die rust zwaarder wegen dan het praktische, plus tegenwoordig kun je toch alles laten thuisbezorgen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:33 schreef Budapestenaar het volgende:
@:bitterbal, ik vind het lastig. Ik woon graag in de stad omdat het zo lekker praktisch is. Maar de rust van een dorp spreekt me ook enorm aan.
Dat haalt me niet over de streep.quote:
Volgens mij heeft hij zelfmoord gepleegd.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:32 schreef Karzai het volgende:
volgende week kruipen er allemaal wurmpjes uit je toetsenbord
Dat laatste hangt af van hķe afgelegen je woont natuurlijk.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind die rust zwaarder wegen dan het praktische, plus tegenwoordig kun je toch alles laten thuisbezorgen.
Moeten we nu in de rouw?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij zelfmoord gepleegd.
Doe ik met mijn sleutel nu.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:28 schreef Karzai het volgende:
ik druk nog elke ochtend op het knopje van het stoplicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |