ECHT HEquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:35 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja belachelijk toch. Waar ben je in godsnaam mee bezig.
alleen als je voor mij ook wat bestelt.quote:
Welke hype?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:33 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Die hype zal ik overigens echt nooit begrijpen.
Zeg dan wat je weet!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:37 schreef K.Indertent het volgende:
Ik weet het zo zeker he het is gewoon ziekelijk hoe zeker ik het weet man man man zo bizar erg veel zeker
Heb eigenlijk 3 sites.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
alleen als je voor mij ook wat bestelt.
Waar bestel jij eigenlijk?
En het feit dat Roelvinkie het in Turkije moet laten doen omdat ze het hier niet doen zegt wel genoeg natuurlijk
je tanden laten vijlen tot er amper wat van over is zodat je er nepperds overheen kan zettenquote:
ik zal eens kijken. Hebben ze al aanbiedingen voor kerstquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:38 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Heb eigenlijk 3 sites.
Brickshop
Toypro
en de site van die zaak uit Gouda.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
je tanden laten vijlen tot er amper wat van over is zodat je er nepperds overheen kan zetten
niet echt, wel nieuwe collectie geloof ik.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik zal eens kijken. Hebben ze al aanbiedingen voor kerst
ja dat dus.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
https://www.rtlboulevard.(...)er-kapotte-neptanden
Slimme jonge!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:40 schreef kree het volgende:
Godsamme zit ik weer helemaal te posten in de verkeerde. Lol
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, ik ga morgen naar Amsterdam, zaterdag vertrek ik van Volendam richting Halfweg. Ik vroeg het omdat ik volgende week zaterdag 80 km ga lopen voor Milo.
Ik kom dan wel door Amsterdam heen, maar niet door nieuw-west.
vanaf dinsdag ziet het weer er bagger uitquote:
Ik weet zo zeker dat het expres de bedoeling is om indruk te maken en te overtuigen van dat het mijn bedoeling is om het expres te doen.quote:
Ja daarom totaal geschikt voor dit soort vrijwilligers dingen.quote:
Herfstquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
vanaf dinsdag ziet het weer er bagger uit
Veneers, zoals Kanye West heeft?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
https://www.rtlboulevard.(...)er-kapotte-neptanden
Ja dag hoor.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:43 schreef Paul het volgende:
NIEUW WEBLOGJE
Top of Flop: Sinterklaas is een echte held
NIEUW WEBLOGJE
ha!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 10:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja ik denk het ook. Mits het zo druk blijft danen jij genoeg blijft mee posten/ bolken
Hahahaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:42 schreef kree het volgende:
[..]
Ja daarom totaal geschikt voor dit soort vrijwilligers dingen.
DJMO is wel wat gewend maar zal het wel zwaarder makenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Herfstquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
@DJMO is als orkaan Katrina, nat en winderig.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
DJMO is wel wat gewend maar zal het wel zwaarder maken
ik word er zo depressief vanquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:44 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Herfst![]()
Gelukkig hoef ik nergens heen
Waarom keek je naar je vrouw toen je dit typte?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:45 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
@:djmo is als orkaan Katrina, nat en winderig.
Natte milfsquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik word er zo depressief van
Kind door de regen naar school brengen, door de regen naar de sportschool, kind halen in de regen van school, allemaal ingepakte milfs, buiten trainen in de regen.
Maar meen het serieus hoor, sta er zelfs nog vroeg voor op als nodig???quote:
JAWEL KUTLUL! je vergeet gewoon dat je elke dag heel veel zou lopen/sportenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:44 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Herfst![]()
Gelukkig hoef ik nergens heen
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:45 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
@:djmo is als orkaan Katrina, nat en winderig.
Als het vrijwilligerswerk is waar ik blij van zou worden zoals helpen in een muziekzaak, ja zeker.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:46 schreef kree het volgende:
[..]
Maar meen het serieus hoor, sta er zelfs nog vroeg voor op als nodig???
Ik zou het doen als het allemaal kan want is vraag twee. Maar al gevraagd
Zouden jullie het ook doen dat is meer de vraag? En daar ben ik wel benieuwd naar bij elk van jullie.
the beatles cunt songquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:46 schreef Justin_Case het volgende:
Wtf zit ik voor kutnummer van the beatles te luisteren zeg.
Dat zou ik doen, kutlul. Maar doe ik nietquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:46 schreef Paul het volgende:
[..]
JAWEL KUTLUL! je vergeet gewoon dat je elke dag heel veel zou lopen/sporten![]()
DAT DOE JE TOCH NOG WEL HE?
Oh dos zóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó doe je datquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:48 schreef dud0r het volgende:
Even kijken welk @:freshfruit het meest nat is
[ afbeelding ]
Geil.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:48 schreef dud0r het volgende:
Even kijken welk @:freshfruit het meest nat is
[ afbeelding ]
Gast te koud? Hahahaha ik ben gister de hele middag buiten geweest met dun jasje. Slechte smoesquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:47 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dat zou ik doen, kutlul. Maar doe ik niet
Mij te koud
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:46 schreef Justin_Case het volgende:
Wtf zit ik voor kutnummer van the beatles te luisteren zeg.
Ik heb het niet over fok nu he?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:46 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Als het vrijwilligerswerk is waar ik blij van zou worden zoals helpen in een muziekzaak, ja zeker.
Maar FOK! ? Nee daar verzet ik mijn wekker 3x voor en dan schrik ik 5 minuten voordat de zooi aan moet wakker
ja en als het dan nat genoeg is kan je het in je mond stekenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:48 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Oh dos zóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó doe je dat
Ja daar ben ik ook meteen van afgekickt nuquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:48 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ik dacht dat je nooit op filmpjes klikte?
OH NEE PAUL IS BOOS OP MIJ IK RILquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:48 schreef Paul het volgende:
[..]
Gast te koud? Hahahaha ik ben gister de hele middag buiten geweest met dun jasje. Slechte smoes![]()
IK BEN NU ECHT BOOS OP JOU
BOH!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja en als het dan nat genoeg is kan je het in je mond steken
Ik bescherm je wel hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:50 schreef DeBraad het volgende:
[..]
OH NEE PAUL IS BOOS OP MIJ IK RIL
Kom natuurlijk nog wel buiten als het moetMaar ga niet speciaal naar buiten om te wandelen.
Je zegt wel even "Foei!" tegen Paul en zegt dat je z'n mama er bij gaat roepen?quote:
Vond z'n laatste CD wat stijfjesquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:51 schreef Justin_Case het volgende:
Bob Marley heeft live ook weleens beter geklonken. Best doods eigenlijk.
hahaatjesquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:52 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Vond z'n laatste CD wat stijfjes
Luister je naar Decomposition song?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:51 schreef Justin_Case het volgende:
Bob Marley heeft live ook weleens beter geklonken. Best doods eigenlijk.
FP-banquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Je zegt wel even "Foei!" tegen Paul en zegt dat je z'n mama er bij gaat roepen?
Of geef je hem meteen een pak op de broek?
we hebben een spel met spelersquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:28 schreef Paul het volgende:
BREKEND DJMO EN DEBRAAD ZIJN SAMEN AAN HET AUTORIJDEN!
Zo val je dus nooit af hequote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:50 schreef DeBraad het volgende:
[..]
OH NEE PAUL IS BOOS OP MIJ IK RIL
Kom natuurlijk nog wel buiten als het moetMaar ga niet speciaal naar buiten om te wandelen.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:52 schreef kree het volgende:
Ojah wacht dat kan ff niet vanaf je computertje op je zolderkamer enzo.
Lol erbij staan in regen en wind.....
Zolderkamersquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:52 schreef kree het volgende:
Ojah wacht dat kan ff niet vanaf je computertje op je zolderkamer enzo.
Lol erbij staan in regen en wind.....
Airco?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:55 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Zolderkamers
Kleine hokjes met aflopende daken waar het 900 graden word
Laat hem dat zelf doen. Als hij echt wil gaat hij dat vanzelf doen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:54 schreef Paul het volgende:
Jullie moeten juist ook De Braad supporten om meer te bewegen ipv boos op mij te worden. Ik help Bradge om af te vallen
goh, je zou personal trainer moeten wordenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:54 schreef Paul het volgende:
Jullie moeten juist ook De Braad supporten om meer te bewegen ipv boos op mij te worden. Ik help Bradge om af te vallen
Mag ook met de busquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:55 schreef Paul het volgende:
Dus @:debraad niet meer smoesjes, vanmiddag is het droog en niet koud, gewoon 6 km lopen vandaag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |