ECHT HEquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:35 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja belachelijk toch. Waar ben je in godsnaam mee bezig.
alleen als je voor mij ook wat bestelt.quote:
Welke hype?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:33 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Die hype zal ik overigens echt nooit begrijpen.
Zeg dan wat je weet!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:37 schreef K.Indertent het volgende:
Ik weet het zo zeker he het is gewoon ziekelijk hoe zeker ik het weet man man man zo bizar erg veel zeker
Heb eigenlijk 3 sites.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
alleen als je voor mij ook wat bestelt.
Waar bestel jij eigenlijk?
En het feit dat Roelvinkie het in Turkije moet laten doen omdat ze het hier niet doen zegt wel genoeg natuurlijk
je tanden laten vijlen tot er amper wat van over is zodat je er nepperds overheen kan zettenquote:
ik zal eens kijken. Hebben ze al aanbiedingen voor kerstquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:38 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Heb eigenlijk 3 sites.
Brickshop
Toypro
en de site van die zaak uit Gouda.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
je tanden laten vijlen tot er amper wat van over is zodat je er nepperds overheen kan zetten
niet echt, wel nieuwe collectie geloof ik.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik zal eens kijken. Hebben ze al aanbiedingen voor kerst
ja dat dus.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
https://www.rtlboulevard.(...)er-kapotte-neptanden
Slimme jonge!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:40 schreef kree het volgende:
Godsamme zit ik weer helemaal te posten in de verkeerde. Lol
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, ik ga morgen naar Amsterdam, zaterdag vertrek ik van Volendam richting Halfweg. Ik vroeg het omdat ik volgende week zaterdag 80 km ga lopen voor Milo.
Ik kom dan wel door Amsterdam heen, maar niet door nieuw-west.
vanaf dinsdag ziet het weer er bagger uitquote:
Ik weet zo zeker dat het expres de bedoeling is om indruk te maken en te overtuigen van dat het mijn bedoeling is om het expres te doen.quote:
Ja daarom totaal geschikt voor dit soort vrijwilligers dingen.quote:
Herfstquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
vanaf dinsdag ziet het weer er bagger uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |