Nee, naar DTSquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
naar de parkeerplaats?
wat zijn jullie van plan
Je doet je eigen boodschappen maarquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:25 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja, moeten toch boodschappen gedaan worden
Mogguh meis. Wat was jouw locatie nou ook alweer ?quote:
Daar zijn blauwe tagjes voor.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:28 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Er komt een tijd dat hij niet meer zo lekker werkt.
Yup, deden ze idd, maar in de keel duurde vrij lang tot ik een kokhalsreflex kreeg, en via de neus was wat gevoeliger.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:28 schreef Chia het volgende:
[..]
Hangt misschien ook van de monsternemer af. @:InstortendeSter zei ja eerst kriebelen ze je via je keel aan je slijmvlies en daarna via je neus hetzelfde plekje nog een keer en dat is het.
ohquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, naar DTS
[..]
Je doet je eigen boodschappen maar
[..]
Mogguh meis. Wat was jouw locatie nou ook alweer ?
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:27 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Kost je 1.50
Sorry; thuiswerk kosten moet ik vanaf nu doorberekenen
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zij is druk bezig met de pook terwijl hij rondtoert
Dit hoor ik vaker ja als ik hem erin steek.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, deden ze idd, maar in de keel duurde vrij lang tot ik een kokhalsreflex kreeg, en via de neus was wat gevoeliger.
alsof jij verder komt dan de voortandenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:30 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dit hoor ik vaker ja als ik hem erin steek.
Daar zaag ik zo doorheen, als een Roelvinkquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
alsof jij verder komt dan de voortanden
Is-ie zo dun dat-ie door een neusgat past?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:30 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dit hoor ik vaker ja als ik hem erin steek.
Amsterdam nieuw westquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, naar DTS
[..]
[..]
Vandaag weer wandelen ?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, naar DTS
[..]
[..]
Je moet ieder gaatje benutten. Net zolang oprekken tot het wel past. Zonder wrijving geen glans.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Is=ie zo dun dat-ie door een neusgat past?
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:32 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Daar zaag ik zo doorheen, als een Roelvink
Begin maar eens met naar de kloten te gaan. Die van jou.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:32 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Daar zaag ik zo doorheen, als een Roelvink
Nee, ik ga morgen naar Amsterdam, zaterdag vertrek ik van Volendam richting Halfweg. Ik vroeg het omdat ik volgende week zaterdag 80 km ga lopen voor Milo.quote:
ik ook niet, kunnen ze beter volgens mij je tanden er helemaal uit halen en je een kunstgebit geven dan wat hij nu doetquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:33 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Die hype zal ik overigens echt nooit begrijpen.
Ja belachelijk toch. Waar ben je in godsnaam mee bezig.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ook niet, kunnen ze beter volgens mij je tanden er helemaal uit halen en je een kunstgebit geven dan wat hij nu doet
alles voor het uiterlijk!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:35 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja belachelijk toch. Waar ben je in godsnaam mee bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |