Verstandigquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]ik zal hier ook maar niks meer op zeggen
het watte?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:04 schreef kree het volgende:
Nouja jullie zien maar ik zal eens zien of zoiets kan hier en begin ik het micromicro neiweau dan maar.
Ik wil dat het mijn keuze is, niet die van de D66.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:04 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Mijn keuze was en blijft ook nee.
op degene van wie het van toepassing isquote:
Maar als je zelf uiteindelijk ja kiest dan is het toch jouw eigen keuze?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wil dat het mijn keuze is, niet die van de D66.
ja maar je zegt wel dat ze dat moeten gaan doen. Hoe dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:03 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik zeg dus. Microgram kunnen ze niet. Wereld nieveau bladibladibla
Maar ja ergens ook wel begrijpelijk. Mensen klagen tegenwoordig heel snel. Dus je kan beter alles zo duidelijk mogelijk uitleggen zodat er straks niet over verwarring kan worden gesproken.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:00 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nja zoals ik al zei, ze geven nog wel meer tekst en uitleg maar ze beginnen de 1e zin compleet met Jip en Janneke taal.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:39 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
@:chia gaarne actie ondernemen op bovenstaande. Verhoogde beveiliging is gewenst.
hij probeert niveau te spellen maar dat is nogal een moeilijk woordquote:
Klopt. Maar zonder die wet was het nog steeds niet ja geweest.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:05 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Maar als je zelf uiteindelijk ja kiest dan is het toch jouw eigen keuze?
Ja maar dat zinnetje over overlijden was voor mij wel echt nieuw zeg. Potjandorie!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Maar ja ergens ook wel begrijpelijk. Mensen klagen tegenwoordig heel snel. Dus je kan beter alles zo duidelijk mogelijk uitleggen zodat er straks niet over verwarring kan worden gesproken.
Okeequote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
op degene van wie het van toepassing is
Ja doe maarquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:07 schreef Nattekat het volgende:
Zal ik straks even een Katbot script maken voor jullie?
Ah zoquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klopt. Maar zonder die wet was het nog steeds niet ja geweest.
Ja November was met grrrr panterquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, toen was ik #teammistach, maar hij haakte af. Toen werd het een tweestrijd met de gruh.
die waren tering irritant zeg.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja November was met grrrr panter![]()
Toen kwam je volgens mij ook met die plaatjes/memes
als het maar met plaatjes van tetten en kittens gebeurt danquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iedereen behalve mistach bolken op 59 seconden.
De mijne ookquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:04 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Mijn keuze was en blijft ook nee.
Mooie actie.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iedereen behalve mistach bolken op 59 seconden.
Uiteraardquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
als het maar met plaatjes van tetten en kittens gebeurt dan
Ja ik wil puntjesquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:09 schreef Justin_Case het volgende:
Kunnen we nu even stil zijn aub.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja November was met grrrr panter![]()
Toen kwam je volgens mij ook met die plaatjes/memes
Ik heb nooit beweerd dat je dat niet kan zijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Kan ik dat dus soms toch wel zijn
Nimmerquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:10 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Deze kan je wel echt verwijderen hoor.
Ik vind die echt leukquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:07 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja maar dat zinnetje over overlijden was voor mij wel echt nieuw zeg. Potjandorie!
Die heb ik gemistquote:
Goed planquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]oke dan. Dan gaan we in het weekend los
Kree, ik heb je niet geblocktquote:Op donderdag 15 oktober 2020 04:48 schreef kree het volgende:
[..]
Komt wel weer goed joh, Ik heb hem niks kwaads aangedaan. Of gezegd zelfs. Djus snap niet zo. Maargoed we zien wel., Maar thx ff voor de relay
Jaaaaaaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:07 schreef Nattekat het volgende:
Zal ik straks even een Katbot script maken voor jullie?
Denk dat ik maar handleidingen ga schrijven, zo van;quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:08 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
die waren tering irritant zeg.
Tenzij het licht aan staat. Dan gaat het uit.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:12 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Denk dat ik maar handleidingen ga schrijven, zo van;
Als u op het knopje drukt dan gaat het licht aan.
Ja maar dat schrijven we dan pas verderop anders is het niet meer te volgen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Tenzij het licht aan staat. Dan gaat het uit.
Zou kopen en lezen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Tenzij het licht aan staat. Dan gaat het uit.
voor het geval dat zeg maar.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]dat is nou wel echt de geest van Haags.
We hebben justin_case
Als u het knopje halverwege balanceert dan krijgt u een miljoenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:14 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja maar dat schrijven we dan pas verderop anders is het niet meer te volgen.
Helaas wel.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]dat is nou wel echt de geest van Haags.
We hebben justin_case
elkaar helemaal de moeder bolken!!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zo was het ook een beetje voor zowel jou als grrrTot en met de laatste dag bolken
Nee jij niet. Maar ikzelf welquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:10 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd dat je dat niet kan zijn.
Het begint wel akelig ingewikkeld te worden als men al een spraakgestuurd ding van google heeft.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als u het knopje halverwege balanceert dan krijgt u een miljoen
Volgens mij trok geen van ons de nachten nog in de laatste weekquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zo was het ook een beetje voor zowel jou als grrrTot en met de laatste dag bolken
Goedemorgen gezellige manquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:12 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Kree, ik heb je niet geblockt![]()
Ik ben niet DeBradge of TheBradge maar DeBraad. Dat moet je gebruiken om mij te mentionen @:DeBraad
DUS NIET, BEDRAAD. @:ToT
Microniveau ipv van gelijk weer totale schaal die niet werkt. Als je dit lokaal doet het en je regelt nou voor hier 10 heb je er wel genoeg en hoeft niemand ver te lopen. En rijdt er 1 vrachtwategentje rond met alle krattjes, dumpt ze af op de wijk dan zowat. En staat 1 iemand bij om het in de gaten te houden..... busje rijdt zijn hele rondje nog een keer voor de lege kratjes en klaar. 1 ochtend done. Zo moet het. Maar de regering heeft daar geen reet aan gedacht joh. Die denkt veels te groot. En dit neem ik de gemeentes ook kwalijk want die doen er al helemaal te weinig aan want dit is dus zeg maar totaal op basis van 0.0 en van geven enzo. Nou niet van de overheid hoor die neemt alleen maar zelfs over dat soort dingen nu nogquote:
Geen zelf kennis.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee jij niet. Maar ikzelf wel
Goed verhaal man.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:16 schreef kree het volgende:
[..]
Microniveau ipv van gelijk weer totale schaal die niet werkt. Als je dit lokaal doet het en je regelt nou voor hier 10 heb je er wel genoeg en hoeft niemand ver te lopen. En rijdt er 1 vrachtwategentje rond met alle krattjes, dumpt ze af op de wijk dan zowat. En staat 1 iemand bij om het in de gaten te houden..... busje rijdt zijn hele rondje nog een keer voor de lege kratjes en klaar. 1 ochtend done. Zo moet het. Maar de regering heeft daar geen reet aan gedacht joh. Die denkt veels te groot. En dit neem ik de gemeentes ook kwalijk want die doen er al helemaal te weinig aan want dit is dus zeg maar totaal op basis van 0.0 en van geven enzo. Nou niet van de overheid hoor die neemt alleen maar zelfs over dat soort dingen nu nog
Mogguhquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:12 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Kree, ik heb je niet geblockt![]()
Ik ben niet DeBradge of TheBradge maar DeBraad. Dat moet je gebruiken om mij te mentionen @:DeBraad
DUS NIET, BEDRAAD. @:ToT
Goudmijnquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:12 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Denk dat ik maar handleidingen ga schrijven, zo van;
Als u op het knopje drukt dan gaat het licht aan.
HEY GOOGLE LICHT AANquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:16 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Het begint wel akelig ingewikkeld te worden als men al een spraakgestuurd ding van google heeft.
Ja hoe kun je dat nu vragen er subsidie aan geven geef dan elke zo rondje een kleine bestelwagen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja maar je zegt wel dat ze dat moeten gaan doen. Hoe dan?
Moest lachenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
HEY GOOGLE LICHT AAN
oke ik zet de airco aan!
NEE HET LICHT NIET DE LUCHT
sorry ik begrijp niet wat je bedoelt hier is een lijst met restaurants die bakken met een heteluchtoven.
*klikt licht aan met knopje*
Ik heb geen smart home en roep vaak zat naar m'n google. Gaat meestal wel goed.
Komt in de buurt toch?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Was leuker als het een limoen was
Zoals het hoort en zonder gezeurquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
elkaar helemaal de moeder bolken!!
Ik zou zeggen, schrijf een gedetailleerd plan met kosten en baten analyse en stuur het op naar zequote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:18 schreef kree het volgende:
[..]
Ja hoe kun je dat nu vragen er subsidie aan geven geef dan elke zo rondje een kleine bestelwagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |