Denk dat ik maar handleidingen ga schrijven, zo van;quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:08 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
die waren tering irritant zeg.
Tenzij het licht aan staat. Dan gaat het uit.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:12 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Denk dat ik maar handleidingen ga schrijven, zo van;
Als u op het knopje drukt dan gaat het licht aan.
Ja maar dat schrijven we dan pas verderop anders is het niet meer te volgen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Tenzij het licht aan staat. Dan gaat het uit.
Zou kopen en lezen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Tenzij het licht aan staat. Dan gaat het uit.
voor het geval dat zeg maar.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]dat is nou wel echt de geest van Haags.
We hebben justin_case
Als u het knopje halverwege balanceert dan krijgt u een miljoenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:14 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja maar dat schrijven we dan pas verderop anders is het niet meer te volgen.
Helaas wel.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]dat is nou wel echt de geest van Haags.
We hebben justin_case
elkaar helemaal de moeder bolken!!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zo was het ook een beetje voor zowel jou als grrrTot en met de laatste dag bolken
Nee jij niet. Maar ikzelf welquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:10 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd dat je dat niet kan zijn.
Het begint wel akelig ingewikkeld te worden als men al een spraakgestuurd ding van google heeft.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als u het knopje halverwege balanceert dan krijgt u een miljoen
Volgens mij trok geen van ons de nachten nog in de laatste weekquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zo was het ook een beetje voor zowel jou als grrrTot en met de laatste dag bolken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |