Verstandigquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]ik zal hier ook maar niks meer op zeggen
het watte?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:04 schreef kree het volgende:
Nouja jullie zien maar ik zal eens zien of zoiets kan hier en begin ik het micromicro neiweau dan maar.
Ik wil dat het mijn keuze is, niet die van de D66.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:04 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Mijn keuze was en blijft ook nee.
op degene van wie het van toepassing isquote:
Maar als je zelf uiteindelijk ja kiest dan is het toch jouw eigen keuze?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wil dat het mijn keuze is, niet die van de D66.
ja maar je zegt wel dat ze dat moeten gaan doen. Hoe dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:03 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik zeg dus. Microgram kunnen ze niet. Wereld nieveau bladibladibla
Maar ja ergens ook wel begrijpelijk. Mensen klagen tegenwoordig heel snel. Dus je kan beter alles zo duidelijk mogelijk uitleggen zodat er straks niet over verwarring kan worden gesproken.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:00 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nja zoals ik al zei, ze geven nog wel meer tekst en uitleg maar ze beginnen de 1e zin compleet met Jip en Janneke taal.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:39 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
@:chia gaarne actie ondernemen op bovenstaande. Verhoogde beveiliging is gewenst.
hij probeert niveau te spellen maar dat is nogal een moeilijk woordquote:
Klopt. Maar zonder die wet was het nog steeds niet ja geweest.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:05 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Maar als je zelf uiteindelijk ja kiest dan is het toch jouw eigen keuze?
Ja maar dat zinnetje over overlijden was voor mij wel echt nieuw zeg. Potjandorie!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Maar ja ergens ook wel begrijpelijk. Mensen klagen tegenwoordig heel snel. Dus je kan beter alles zo duidelijk mogelijk uitleggen zodat er straks niet over verwarring kan worden gesproken.
Okeequote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
op degene van wie het van toepassing is
Ja doe maarquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:07 schreef Nattekat het volgende:
Zal ik straks even een Katbot script maken voor jullie?
Ah zoquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klopt. Maar zonder die wet was het nog steeds niet ja geweest.
Ja November was met grrrr panterquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, toen was ik #teammistach, maar hij haakte af. Toen werd het een tweestrijd met de gruh.
die waren tering irritant zeg.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja November was met grrrr panter![]()
Toen kwam je volgens mij ook met die plaatjes/memes
als het maar met plaatjes van tetten en kittens gebeurt danquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iedereen behalve mistach bolken op 59 seconden.
De mijne ookquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:04 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Mijn keuze was en blijft ook nee.
Mooie actie.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iedereen behalve mistach bolken op 59 seconden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |