Goedemorgen gezellige manquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:12 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Kree, ik heb je niet geblockt![]()
Ik ben niet DeBradge of TheBradge maar DeBraad. Dat moet je gebruiken om mij te mentionen @:DeBraad
DUS NIET, BEDRAAD. @:ToT
Microniveau ipv van gelijk weer totale schaal die niet werkt. Als je dit lokaal doet het en je regelt nou voor hier 10 heb je er wel genoeg en hoeft niemand ver te lopen. En rijdt er 1 vrachtwategentje rond met alle krattjes, dumpt ze af op de wijk dan zowat. En staat 1 iemand bij om het in de gaten te houden..... busje rijdt zijn hele rondje nog een keer voor de lege kratjes en klaar. 1 ochtend done. Zo moet het. Maar de regering heeft daar geen reet aan gedacht joh. Die denkt veels te groot. En dit neem ik de gemeentes ook kwalijk want die doen er al helemaal te weinig aan want dit is dus zeg maar totaal op basis van 0.0 en van geven enzo. Nou niet van de overheid hoor die neemt alleen maar zelfs over dat soort dingen nu nogquote:
Geen zelf kennis.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee jij niet. Maar ikzelf wel
Goed verhaal man.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:16 schreef kree het volgende:
[..]
Microniveau ipv van gelijk weer totale schaal die niet werkt. Als je dit lokaal doet het en je regelt nou voor hier 10 heb je er wel genoeg en hoeft niemand ver te lopen. En rijdt er 1 vrachtwategentje rond met alle krattjes, dumpt ze af op de wijk dan zowat. En staat 1 iemand bij om het in de gaten te houden..... busje rijdt zijn hele rondje nog een keer voor de lege kratjes en klaar. 1 ochtend done. Zo moet het. Maar de regering heeft daar geen reet aan gedacht joh. Die denkt veels te groot. En dit neem ik de gemeentes ook kwalijk want die doen er al helemaal te weinig aan want dit is dus zeg maar totaal op basis van 0.0 en van geven enzo. Nou niet van de overheid hoor die neemt alleen maar zelfs over dat soort dingen nu nog
Mogguhquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:12 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Kree, ik heb je niet geblockt![]()
Ik ben niet DeBradge of TheBradge maar DeBraad. Dat moet je gebruiken om mij te mentionen @:DeBraad
DUS NIET, BEDRAAD. @:ToT
Goudmijnquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:12 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Denk dat ik maar handleidingen ga schrijven, zo van;
Als u op het knopje drukt dan gaat het licht aan.
HEY GOOGLE LICHT AANquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:16 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Het begint wel akelig ingewikkeld te worden als men al een spraakgestuurd ding van google heeft.
Ja hoe kun je dat nu vragen er subsidie aan geven geef dan elke zo rondje een kleine bestelwagen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja maar je zegt wel dat ze dat moeten gaan doen. Hoe dan?
Moest lachenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
HEY GOOGLE LICHT AAN
oke ik zet de airco aan!
NEE HET LICHT NIET DE LUCHT
sorry ik begrijp niet wat je bedoelt hier is een lijst met restaurants die bakken met een heteluchtoven.
*klikt licht aan met knopje*
Ik heb geen smart home en roep vaak zat naar m'n google. Gaat meestal wel goed.
Komt in de buurt toch?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Was leuker als het een limoen was
Zoals het hoort en zonder gezeurquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
elkaar helemaal de moeder bolken!!
Ik zou zeggen, schrijf een gedetailleerd plan met kosten en baten analyse en stuur het op naar zequote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:18 schreef kree het volgende:
[..]
Ja hoe kun je dat nu vragen er subsidie aan geven geef dan elke zo rondje een kleine bestelwagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |